Mits je niet te veel gebruikt kan het weinig kwaad hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat lach je nou manBen er al een keer eerder onwel van geworden
WoWquote:Op woensdag 10 november 2010 16:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik game ook zeker niet met dat toestenbord lol... alleen wow
DUHH!! gewoon zo'n simpel draaadloos ding erbij halen!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits je niet te veel gebruikt kan het weinig kwaad hoor.
[..]
WoW
Nu krijg ik een idee... Gewoon een 2e tobo er aan hangen
Ik ben juist nooit van de simpele dingen. Ik heb altijd (te) veel eisen aan zo'n dingquote:Op woensdag 10 november 2010 16:08 schreef NBT het volgende:
[..]
DUHH!! gewoon zo'n simpel draaadloos ding erbij halen!
Ohhwwjaa wehkamp had een langere levertijd!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:11 schreef BobbanzPS het volgende:
Aah Wehkamp......
Vandaag of morgen krijg ik hem binnen
Please vandaag
Damnnnnnnnquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef NBT het volgende:
Beloofd = Beloofd... (wel een beetje vaag) [ afbeelding ]
Dan was een PM slimmer hèquote:
hihi...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:31 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Teuring NBT, nu kan ik niet meer opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Oh my godquote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef NBT het volgende:
Ohw, dan doe ik deze ook maar...![]()
[ afbeelding ]
HOI WAT DOE JIJ VRIJDAG MAG IK MET JE SPELEN?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:38 schreef NBT het volgende:
Ohw, dan doe ik deze ook maar...![]()
[ afbeelding ]
hihihihihiquote:Op woensdag 10 november 2010 17:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
HOI WAT DOE JIJ VRIJDAG MAG IK MET JE SPELEN?
Of vanavond, dan mag je mijn netwerk fixen en dan geef ik je daarna een beloning.quote:
Klinkt erg verleidelijk.......... vanavond gaat hem alleen niet worden!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of vanavond, dan mag je mijn netwerk fixen en dan geef ik je daarna een beloning.
Oke. Ik moet iemand zoeken die mijn netwerk kan fixen. En mijn internet erbij.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Klinkt erg verleidelijk.......... vanavond gaat hem alleen niet worden!
wat is er aan de hand dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik moet iemand zoeken die mijn netwerk kan fixen. En mijn internet erbij.
Dat kan ik ook welquote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik moet iemand zoeken die mijn netwerk kan fixen. En mijn internet erbij.
Mijn internet viel vanmiddag opeens uit, netwerk opeens weg, netwerk niet meer te vinden, alleen mijn internetloze netwerk. Ik kan nu alleen internetten via de etherkabel, maar dat is ook geen optie, want mijn router staat in de kamer van mn huisgenoot en die is er ook niet altijd.quote:
Het moet vandaag.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan ik ook welMaar niet vandaag :p
Ja.quote:
Hoiquote:
Ik internet nu via de etherkabel.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:56 schreef NBT het volgende:
dus je heb wel lokaal netwerk maar niet www?
Hmmm,
doe is cmd openen en www.google.nl pingen kijken of dat lukt zoniet dan de ip van google: 74.125.79.99
ga naar start en typ in het zoekvak cmd.exe inquote:Op woensdag 10 november 2010 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik internet nu via de etherkabel.
cmd?
Je heb PM en voeg me ff toe op msn als je wilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |