Veeel plezierrr.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef tdrone het volgende:
bedankt
ben weer weg
*gaat halo doen*
Hoe laat moet je dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:06 schreef Millaa het volgende:
[..]
Of ik ga lekker dansen, en hopen dat de foto's er zijn
Nee dankzij 3 kwartier aan de lijn hangen met de helpdesk en een harde reset van de modem.quote:
Haha, juist. Maar hij doet het!!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dankzij 3 kwartier aan de lijn hangen met de helpdesk en een harde reset van de modem.
Hee, het is HT!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
Hee!
Ik ben er weer... Jeminee, wat een vermoeiende dag
Nee, fietsen, hockeyen, training geven, conditie en nog meer fietsenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hee, het is HT!
Hoe komt het? SE's?
Oja, school, wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, fietsen, hockeyen, training geven, conditie en nog meer fietsenOohja, en school
Ik heb er niet heel veel van meegekregenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja, school, wat was dat ook alweer?
School en verjaardag moeder. En ik kon me ook echt niet concentreren...quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb er niet heel veel van meegekregenIk was echt niet aan het opletten
Wat heb jij dan gedaan?
Veel plezierquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
School en verjaardag moeder. En ik kon me ook echt niet concentreren...
En morgen drie tussenuren en een computeruur.
Danku!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezierMaar ik ga weer, ajuus!
Haha, wauw! Ik heb ook nog naar 25 posts per dag ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
Dat afkickplan werkt goed!!!
Dit was écht mijn laatste post
Er is iets misgegaan toen hij een trein wou knuffelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:49 schreef Lutte het volgende:
Waar is Socios?
Hij heeft al bijna twee weken niets gepost en zijn PM-box is niet beschikbaar?
Huum, goedennn. Kun je eens kijken of jij zijn naam wel in kan typen bij ontvangers? Zonder dat er 'inbox van 'socios' is niet beschikbaar' staat?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan toen hij een trein wou knuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |