Daar heb ik veel aan als jij moet eten.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je heb PM en voeg me ff toe op msn als je wil
ik ben er weer hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar heb ik veel aan als jij moet eten.
Gefeliciteeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gingen paragraaf 1 leren, de begripjes moet ik nog uitprinten.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunst Algemeen.
Ken je de begripjes al?
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef Millaa het volgende:
[..]
GefeliciteeerdHaha, jawel. Had het al doorgegeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet vergeten de begrippen door te sturen hè!
aan bob?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jawel. Had het al doorgegeven!
Niet vergeten de begrippen door te sturen hè!
Zal ik een liedje voor je zingen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Braaaaf.
Echt dikke pret hier op de verjaardag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, CKV er nog bij. En ik KCV.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef tdrone het volgende:
ok bij mij heette dat ckv denk ik
(klinkt als ouwe zak terwijl ik nu hbo doe)
Ckv, dat krijgt iedereen op het vwo.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef tdrone het volgende:
ok bij mij heette dat ckv denk ik
(klinkt als ouwe zak terwijl ik nu hbo doe)
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:38 schreef Millaa het volgende:
[..]
Zal ik een liedje voor je zingen?Het is prachtig! Ik ga eens even taart eten joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur mij ook eens een stukkkie!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is prachtig! Ik ga eens even taart eten joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |