Ik krijg hetzelfdequote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, goedennn. Kun je eens kijken of jij zijn naam wel in kan typen bij ontvangers? Zonder dat er 'inbox van 'socios' is niet beschikbaar' staat?
Want hij kan me natuurlijk ook gewoon geblokkeerd hebben.
Ja waarom valt het je op?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eigenlijk wel stom dat zijn afwezigheid me opvalt ja.
Op Socios?quote:
Na jouw actie van gisteren heel erg goedquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 07:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Na jouw actie van gisteren heel erg goed![]()
![]()
Je bent een lekker ding en dat mag gezegd wordenquote:
hey Lutte en jij bent ook een verdomd lekker ding.quote:
Ik was nog maar net begonnenquote:
gheghe!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:37 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik was nog maar net begonnen![]()
Oeeeh, yesss, dankje!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je bent een lekker ding en dat mag gezegd worden
[..]
hey Lutte en jij bent ook een verdomd lekker ding.![]()
Ahhhwww ..quote:Op donderdag 11 november 2010 07:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeeh, yesss, dankje!
Ik moet zo weer naar de dokter.
Geen dankquote:Op donderdag 11 november 2010 07:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeeeh, yesss, dankje!
Ik moet zo weer naar de dokter.
Haha, zo erg is het niet, alleen daardoor mis ik een nuttige les, en zit ik dus van tien voor half tien tot vier uur op school voor maar één 'echte' les.quote:
Dat is dan weer wel balen!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zo erg is het niet, alleen daardoor mis ik een nuttige les, en zit ik dus van tien voor half tien tot vier uur op school voor maar één 'echte' les.
wtf is dat?quote:
Ja bijna weekend he!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup! En hoe is het op jullie werk?
Dat? Dat is Michhas!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:55 schreef NBT het volgende:
[..]
wtf is dat?
[..]
Ja bijna weekend he!
Ja Black Ops en de verjaardag van mijn Zus!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat? Dat is Michhas!
En nog weekendplannen?
Ik heb het nu al helemaal gehad met die Black Ops.quote:Op donderdag 11 november 2010 07:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja Black Ops en de verjaardag van mijn Zus!
Kan me voorstellen hoor!quote:Op donderdag 11 november 2010 07:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het nu al helemaal gehad met die Black Ops.Sorry!!
En verjaardagen zijn wel leuk!!
Haha, Broer doet niks anders meer, Vriend doet niks anders meer, Neefjes doen niks anders meer en de jongens op school ook niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan me voorstellen hoor!
Mja verjaardagen kunnen leuk zijn, ik heb niet zoveel met die zus, me andere zus is leuker, maar deze zus word dan ook 41!
NBT? Nee ik dacht begin 20 of zoquote:Op donderdag 11 november 2010 08:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, Broer doet niks anders meer, Vriend doet niks anders meer, Neefjes doen niks anders meer en de jongens op school ook niet.
En verjaardagen, tja, ik ga ook liever naar mijn ene oom en tante dan naar een andere. En naar een derde oom en tante weiger ik gewoon te gaan!!
Ben je zelf ook al zo 'oud'?
Dan ben jij met recht een nakomertjequote:Op donderdag 11 november 2010 08:12 schreef NBT het volgende:
Ik ben 22.Ik heb een broertje van 19 een broer van 24 een zus van 34 en een zus van bijna 41...
Mijn Vader is oud en bleef lang door produceren!
haha, dankjewel boefje!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ben jij met recht een nakomertjeEn een hele lieve
![]()
hoi!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:34 schreef Michhas het volgende:
Jeeeeuj, ik ben op werk dus ik mag nu officieel en legit posten hier
Hoi
11e van de 11e.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef tdrone het volgende:
had ik dat maar
wil nog naar maastricht vandaag
11e van de 11e![]()
![]()
Goedemorgenquote:
Moggequote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef tdrone het volgende:
hoi lipjes
waarom heb jij eigenlijk geen UI?
Ja, sorry!! Ik heb het echt superdruk op school. Maar in het weekend ben ik er weer!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef Michhas het volgende:
LUTTE!
Ik mis jou hier man, je bent er zo weinig
In het weekend ben ik er nietquote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, sorry!! Ik heb het echt superdruk op school. Maar in het weekend ben ik er weer!!!
Ik mis jou ook hoor.
Hoiquote:
Mooi. Opgerot staat netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mooi. Opgerot staat netjes![]()
Ik ben er ook niet dit weekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Maar jou ga ik missenquote:
Ik ben lekker.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan het werk ja, lekker is wat anders
Zal ik maar vast op de trein richting jou springen dan?quote:
Erop springen? Jij houdt van onder stroom staan?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar vast op de trein richting jou springen dan?
Beter erop dan eronder!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Erop springen? Jij houdt van onder stroom staan?
Hehehe dat is waar jaquote:
hihihihihihi....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zal ik maar vast op de trein richting jou springen dan?
over 1 uur en 16 minuten ben ik op t station!quote:
Oohwjeeee.....quote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
over 1 uur en 16 minuten ben ik op t station!
Eze!!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen op deze -nog- prachtige dag!
Lekker wijfquote:
Ezquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
En dan heb ik nog een uur om op school te komen.quote:
Spannend he!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lekker wijf![]()
Wat lees ik, ga jij DW zo meeten?
Dwergjequote:Op donderdag 11 november 2010 11:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez
[..]
En dan heb ik nog een uur om op school te komen.
Nah, been there, done that zeg maarquote:
Hallo tdrone.quote:
Hey broquote:Op donderdag 11 november 2010 11:13 schreef Ezechielk het volgende:
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
Nah, been there, done that zeg maar
'Sup niggerquote:
Wat?quote:
Niks.... ik wist geen reactiequote:
quote:
quote:
Jij wel ja!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb DW al meerdere, dan wel niet vele malen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |