11e van de 11e.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef tdrone het volgende:
had ik dat maar
wil nog naar maastricht vandaag
11e van de 11e![]()
![]()
Goedemorgenquote:
Moggequote:Op donderdag 11 november 2010 09:43 schreef tdrone het volgende:
hoi lipjes
waarom heb jij eigenlijk geen UI?
Ja, sorry!! Ik heb het echt superdruk op school. Maar in het weekend ben ik er weer!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef Michhas het volgende:
LUTTE!
Ik mis jou hier man, je bent er zo weinig
In het weekend ben ik er nietquote:Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, sorry!! Ik heb het echt superdruk op school. Maar in het weekend ben ik er weer!!!
Ik mis jou ook hoor.
Hoiquote:
Mooi. Opgerot staat netjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mooi. Opgerot staat netjes![]()
Ik ben er ook niet dit weekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Maar jou ga ik missenquote:
Ik ben lekker.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan het werk ja, lekker is wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |