Dankjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
WOW ROEL GOED DAT JE HET ZEGT IK BEN HET PLOTSELING VOLLEDIG MET JE EENS!!!
quote:
Ik ben door m'n eps heen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan The Wire ga beginnen want ik ben het niet meer gewend om een week op een nieuwe aflevering van welke tv serie dan ook te wachten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
Maar eens een ep van lost kijken.S2E12
Love it, Finkersiaanse humor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo had ik er laatst ook eentje. Iemand gooide 10 eurocent op de grond.
Ik zo: 'Das nou weggegooid geld'
Dat probleem heb ik nu met Grey's Anatomyquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben door m'n eps heen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan The Wire ga beginnen want ik ben het niet meer gewend om een week op een nieuwe aflevering van welke tv serie dan ook te wachten.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo had ik er laatst ook eentje. Iemand gooide 10 eurocent op de grond.
Ik zo: 'Das nou weggegooid geld'
Ik ben altijd laat met series.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben door m'n eps heen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan The Wire ga beginnen want ik ben het niet meer gewend om een week op een nieuwe aflevering van welke tv serie dan ook te wachten.
Geen idee, ik ben zo'n doos die alleen maar naar NL-elftal kijkt en de buitenspelregel maar naast zich neer heeft gelegd wegens niet snappen. Bekenden beginnen er ook niet meer aanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Drie dagen bekervoetbal, maar dat word toch niet live uitgezonden?
Eredivisie livequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Drie dagen bekervoetbal, maar dat word toch niet live uitgezonden?
Dat hoor ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Buitenspel is zó simpel.
Ik kijk ook alleen maar WK en EK trouwens.Rest vind ik niet interessant.
Alleen EK/WK kijk ik, gaat mij meer om de sfeer. En ik hoor het vanzelf als er iemand buitenspel staat, veel gemopper enzquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar dan snap je niet waarom er gefloten wordtwaarom kijk je dan uberhaupt?
soort van streekderby, dus. Ik zit er precies tusseninquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen EK/WK kijk ik, gaat mij meer om de sfeer. En ik hoor het vanzelf als er iemand buitenspel staat, veel gemopper enz
Jaahaaaa, dat snap ik, maar als minthy dat had zou ze er toch niet zo verbaasd over zijn.quote:
Zou niet weten waarom ik die zender zou moeten hebben, zou er toch niet naar kijken, heb genoeg keus gelukkigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jaahaaaa, dat snap ik, maar als minthy dat had zou ze er toch niet zo verbaas over zijn.
Als ik het zie, snap ik het wel. Ik heb echter een aantal voetbalgekken in m'n omgeving die zo enthousiast uitleggen, dat ik na 3 zinnen de draad kwijtben. Ex-schoonouders waren ook zo, daar ging ik maar niet meer op bezoek tijdens voetbalquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
!
Trouwens een plaatje zodat je er niet omheen kan want het hoort bij de Nederlandse cultuur
[ afbeelding ]
Dan moet ik je 'm inderdaad niet aanschaffen nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik die zender zou moeten hebben, zou er toch niet naar kijken, heb genoeg keus gelukkig
Nope! Heb wel digitaal hier met veel zenders, vind ik (duur) genoeg!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dan moet ik je 'm inderdaad niet aanschaffen nee.Heb 'm overigens ook niet, kijk gewoon een streampje via internet. Schandalig duur dat soort abbo's.
Ik heb hier de schotel achterin de tuin staan, momenteel maand gratis EredivisieLive HDquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik die zender zou moeten hebben, zou er toch niet naar kijken, heb genoeg keus gelukkig
Das wel beter, jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hier de schotel achterin de tuin staan, momenteel maand gratis EredivisieLive HD
G6.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dance The War Is Over, Sterrenstof en...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: wat zijn jullie snelBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef hole1988 het volgende:
JackpotFM-Radio FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: wat zijn jullie snel![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef hole1988 het volgende:
JackpotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: wat zijn jullie snel![]()
dat merk ik.quote:
Hij is vet hequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is zo'n fijn nummer. Jammer dat ik geen geld heb en isohunt dit nummer niet kent.
Nicequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
Jaja Telstar haalt de vijde bekerronde.
je hebt geoefend zie ik?quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolde er in 1 keer uit, heel spontaan
jij bent door naar de volgende ronde!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolde er in 1 keer uit, heel spontaan
Tja... Als ik iets doe, dan doe ik het gelijk goedquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent door naar de volgende ronde!
moet alleen nog ff denken wat dat gaat zijn....quote:
moi timo!quote:
Laat me niet te lang in spanning, kan ik zéér slecht mee omgaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet alleen nog ff denken wat dat gaat zijn....
ach, weet je wat...ik ben mild vandaag! als je zegt wat je wilt als prijs regel ik dat voor je!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat me niet te lang in spanning, kan ik zéér slecht mee omgaan
Das wel heel mildquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, weet je wat...ik ben mild vandaag! als je zegt wat je wilt als prijs regel ik dat voor je!
Dat blijkt !quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Als ik iets doe, dan doe ik het gelijk goed
dan krijg je van mij een......quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Das wel heel mild![]()
Zou het eigenlijk niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
een schone prijs voor een schone damequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Een om-de-hoek-fietsbel! Die had ik nog niet![]()
Daar ga je maar zo vanuit, moet nog onder de douche doorlopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een schone prijs voor een schone dame![]()
damn you, now i got mental pictures with you and a fietsbel under the shower!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga je maar zo vanuit, moet nog onder de douche doorlopen
Lol! Ik laat de fietsbel wel beneden, goed?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn you, now i got mental pictures with you and a fietsbel under the shower!
can i come upstairs than?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Lol! Ik laat de fietsbel wel beneden, goed?
dammit, i almost got there......nou ja, dan ga ik maar Rudy luisteren. das ok mooi.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Heren die schooien worden niet gevraagd!![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dammit, i almost got there......nou ja, dan ga ik maar Rudy luisteren. das ok mooi.
Met misschien wel weer Mr. Brightsidequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Rudy is zeker mooi om naar te luisteren
Ben benieuwd! Weet niet of ik het tot zo laat ga volhouden, heb de laatste nachten weinig geslapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met misschien wel weer Mr. Brightside.
Jup, erg sterk altijd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
NAC en beker he. Vooral uit doen ze het goed
.
Gewoon even doorbikkelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Weet niet of ik het tot zo laat ga volhouden, heb de laatste nachten weinig geslapen![]()
Toch kut voor Jans dat het bij hem zo slecht loopt en dat Huistra een van de beste seizoenen met Groningen speelt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, erg sterk altijd.
Waalwijker, ik had er een beetje rekening mee gehouden, maar niet heel veel.
ik moet ook weer eens voor 12en naar bed...maar Rudy is zo goed...quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Weet niet of ik het tot zo laat ga volhouden, heb de laatste nachten weinig geslapen![]()
je moet is weten wat er allemaal in de lokale krant staat daaroverquote:
Normaal geen moeite mee, maar ik ben al aan het doorbikkelen vanaf vrijdagquote:
Echt bizar ! Had dit van te voren dus echt niet gedacht. Een totaal onbekende trainer, maar hij doet het 'gewoon' erg goed. Scouting is bij de FC echt goed. Immers is Ron Jans ook zo begonnen. Ron Jans mag het bij Heerenveen best goed doen, maar als ze uiteindelijk maar lager eindigen t.o.v. Groningenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:05 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Toch kut voor Jans dat het bij hem zo slecht loopt en dat Huistra een van de beste seizoenen met Groningen speelt.
Zal wel voorpagina nieuws zijn? Hoor het eigenlijk pas net voor het eerst. Opzich wel een stoere actiequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je moet is weten wat er allemaal in de lokale krant staat daarover
voor 12'en ga ik nooit redden, wordt altijd laterquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet ook weer eens voor 12en naar bed...maar Rudy is zo goed...
Ah, naja kiek het maar even aan zou ik zo zeggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Normaal geen moeite mee, maar ik ben al aan het doorbikkelen vanaf vrijdag
Ik zal ut eem goan ankiek'n v'noamdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, naja kiek het maar even aan zou ik zo zeggen.
nja...mijn wekker gaat om half 7...dus 4uur ga ik het sowieso niet maken!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
voor 12'en ga ik nooit redden, wordt altijd laterMaar ik wou het niet weer 4 uur laten worden vannacht
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal ut eem goan ankiek'n v'noamd![]()
Gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja...mijn wekker gaat om half 7...dus 4uur ga ik het sowieso niet maken!
Die van mij gaat een aantal uur later, draai meestal late diensten! Wel handig als je een nachtbraker bentquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja...mijn wekker gaat om half 7...dus 4uur ga ik het sowieso niet maken!
ik ben Berry Stevens niet!quote:
nja, ik kan mijn eigen werktijden min of meer bepalen dus ik kan later beginnen...maari k heb hoofdtelefoonwerk dus tijdens mijn werk hoor ik amper 3FM en ik vind Michiel meestal te leuk om te missen....quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij gaat een aantal uur later, draai meestal late diensten! Wel handig als je een nachtbraker bent
ik mag nou wel lachen, maar we kunnen er morgen (uit bij Go Ahead Eagles) zelf ook zo maar uitvliegenquote:
Welkom terug !quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:12 schreef Allrounder het volgende:
Net terug van een bedroevende pot voetbal![]()
Nu tijd voor wat goede muziek. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is zij dit?
Kende het nummer wel, weet ik veul dat zij dat is!
Die mazzel heb ik niet, moet meestal tot 10 uur, of slaapdiensten. Kan wel altijd naar de radio luisteren, ben ook erg blij met 3FM-gezinde collega'squote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben Berry Stevens niet!
[..]
nja, ik kan mijn eigen werktijden min of meer bepalen dus ik kan later beginnen...maari k heb hoofdtelefoonwerk dus tijdens mijn werk hoor ik amper 3FM en ik vind Michiel meestal te leuk om te missen....
Daar was ik al niet bang voorquote:
Ow, wacht... Jij komt uit Grunn, toch?quote:
ik kon het ook lezen.....woon wel in Grunn, maar pas een jaar of 5,5....quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar was ik al niet bang voor![]()
![]()
[..]
Ow, wacht... Jij komt uit Grunn, toch?
Ow, maar dan ben je gewoon ingeburgerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kon het ook lezen.....woon wel in Grunn, maar pas een jaar of 5,5....
goedenavond!quote:
Voor zo ver ik weet kom ik daar inderdaad vandaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar was ik al niet bang voor![]()
![]()
[..]
Ow, wacht... Jij komt uit Grunn, toch?
Ja, de dialecten lijken wel op elkaar, kan me daar goed redden als ik dialect praat tenminstequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet kom ik daar inderdaad vandaan.
Ah, dat is dan wel erg handigquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, de dialecten lijken wel op elkaar, kan me daar goed redden als ik dialect praat tenminste
Ja, dat lukt mij gelukkig ook welquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel erg handig. Gelukkig praten ze hier ook wel zonder dialect
.
altijd naar om te zienquote:
Haha dat zou ik eigenlijk een keer moeten zienquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat lukt mij gelukkig ook wel. Moet wel zeggen dat wanneer ik vakantie heb gehad, ik wel weer moet wennen aan ABN
. Staan ze mij in Zwolle soms vaag aan te kijken, heb ik een dialect-woord in het gesprek gegooid
nu niet meer. wat een plaat zegquote:
Ken je wel zeggen, wel heel vet. Hele middag in 013 rondgelopen, gehangen met de crew van Stone Sourquote:
Klopt, echt zo van "Huh?!? WTF bedoel je nou?!?"quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat zou ik eigenlijk een keer moeten zien. Zal wel mooie blikken opleveren
Af en toe tof om eens weer te luisterenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef Timo20 het volgende:
!
! Have you ever been mellow? nu op m`n iTunes
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe tof om eens weer te luisteren
Oh dat is knap!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Mogen een half uur extra ballen tegen Twente.
trusten!quote:
Oh ja hij is klaar sorry, bijna vergeten. Danku nogmaals!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is Ruben gedownload?
Staat op mn PC namelijk, en als ie uit staat doet ie het niet
Mwoa, vind em tegenvallen. Alleen Pyro is verder leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
ow, vandaag de hele cd van KoL gehoord en die is best lekker
de titels weet ik niet....mp3speler zat in mn jaszakquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Mwoa, vind em tegenvallen. Alleen Pyro is verder leuk
mee eens. zeker als Eric in de metalmood isquote:
Eric is een held. Kom maar door met die Slayer!quote:
Iddquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:59 schreef -Hans- het volgende:
BRILJANTE rijdende rechter net. whahah!
Geweldigquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, echt zo van "Huh?!? WTF bedoel je nou?!?"Heel af en toe gebeurt dat. Ik praat wel met een accent, leer je niet zomaar af
trusten!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Rudy zowaar beter dan Eric.![]()
![]()
Oja en nu weg.
Zal zo het topic hier op Fok! even lezen, maar het begon al sterk met de PLayboy kalender in de schuur en daarna die oproep. Geniaalquote:
nja, niet altijd. soms blijft die hangen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:07 schreef Waalwijker het volgende:
Wel prettig dat die auto-update zo goed werkt.
Dat van mijn was ook puur sarcasme. Erger me er dood aan. Constant geen update, dus ik maar denken dat er niks nieuws gepost word, vernieuw ik 'm, zijn er ineens twee pagina's bij. Joe.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, niet altijd. soms blijft die hangen...
I totally missed the sarcasmquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat van mijn was ook puur sarcasme. Erger me er dood aan. Constant geen update, dus ik maar denken dat er niks nieuws gepost word, vernieuw ik 'm, zijn er ineens twee pagina's bij. Joe.
Ligt het aan mij of begint de zanger steeds meer op James Hetfield te lijken qua zang? Hij heeft aan het eind van elke zin ook zo'n uithaaltjequote:
Baggerlayout. Prima. Waarom. Anders.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I totally missed the sarcasm
och, meestal werkt ie wel. en als t me te lang duurt f5 ik ff
geen idee, ik heb er niet zo opgelet. ik vind dit nr btw wel iets Aerosmitherigs hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint de zanger steeds meer op James Hetfield te lijken qua zang? Hij heeft aan het eind van elke zin ook zo'n uithaaltje
Daar heb ik dan weer niet op geletquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, ik heb er niet zo opgelet. ik vind dit nr btw wel iets Aerosmitherigs hebben
komt morgen vast weer voorbij. ik vind dat door die mondharmonica komenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet op gelet![]()
Zullen we hem nog een keer luisteren?
VET ! Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, niet altijd. soms blijft die hangen...
Heldquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat van mijn was ook puur sarcasme. Erger me er dood aan. Constant geen update, dus ik maar denken dat er niks nieuws gepost word, vernieuw ik 'm, zijn er ineens twee pagina's bij. Joe.
oe, nu zijn we samen speciaal! zullen we samen gaan Fok!ken en dat het dan blijft hangen?quote:
Whahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, nu zijn we samen speciaal! zullen we samen gaan Fok!ken en dat het dan blijft hangen?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, nu zijn we samen speciaal! zullen we samen gaan Fok!ken en dat het dan blijft hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
en dan lokken we alles weg naar www.hansen3rdrock.tk en begin we daar eenn ieuw forum!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha. Ja, strak plan ! Gaan we Fok! slopen
![]()
Eigenlijk moet je er dus gewoon met een open mind naar kijken??quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Pino had laatst wel gelijk, ik was er binnen een dag aan gewend
altijd al gehadquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint de zanger steeds meer op James Hetfield te lijken qua zang? Hij heeft aan het eind van elke zin ook zo'n uithaaltje
Deal ! Worden we misschien wel rijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan lokken we alles weg naar www.hansen3rdrock.tk en begin we daar eenn ieuw forum!
Mwoah, ik heb gewoon geaccepteerd dat het nu eenmaal veranderd is, bevalt eigenlijk best goed nu!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er dus gewoon met een open mind naar kijken??
Maar heftige dag dusquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Pino had laatst wel gelijk, ik was er binnen een dag aan gewend
OKay. Ik ga het ook proberen. Laat je over een week weten of het is geluktquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb gewoon geaccepteerd dat het nu eenmaal veranderd is, bevalt eigenlijk best goed nu!
Heb je je cursor in het reageerveld staan? Zo ja, dan is de auto-update gepauzeerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je kunt het, ga ervoor!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OKay. Ik ga het ook proberen. Laat je over een week weten of het is gelukt.
pino's ego is ook weer gestreeldquote:
Moet ik die van jou ook ff kroelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino's ego is ook weer gestreeld
en dJvT!
Dat is het idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je je cursor in het reageerveld staan? Zo ja, dan is de auto-update gepauzeerd.
nja, ik mocht net niet mee naar boven! nu is het te laatquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Moet ik die van jou ook ff kroelen![]()
ow.....quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik mocht net niet mee naar boven! nu is het te laat![]()
Nope, sorryquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
ow, even totaal niet ontopic...maar kent iemand deze nog?
is niet erg...vind ik ook niet heel vreemdquote:
Gelukkig, was al bang dat ik weer zwaar had afgedaan (dit ivm het douche-incident)quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is niet erg...vind ik ook niet heel vreemd
dat doucheincident kun je nog goedmakenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig, was al bang dat ik weer zwaar had afgedaan (dit ivm het douche-incident)
Ach, ik kan er wel mee leven hoor. Maakt mij niet uit dat het af en toe tussen ons in blijft staanquote:Op woensdag 10 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doucheincident kun je nog goedmaken
shit!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, ik kan er wel mee leven hoor. Maakt mij niet uit dat het af en toe tussen ons in blijft staan
Die is heel oud, maar desondanks ziekelijk grappigquote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef minthy het volgende:
LOL @ Michiel:
michielveenstra Aan alle 3fm collega's: Megahit kiezen morgen wordt een eitje.
3 minutes ago via Twitter
Doffe. Ellende.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef minthy het volgende:
LOL @ Michiel:
michielveenstra Aan alle 3fm collega's: Megahit kiezen morgen wordt een eitje.
3 minutes ago via Twitter
Klopt. Morgenavond heb ik hier ook weer Hollandsch feest, wordt de zender van de achterbuurman weer aangeslingerd. Zijn zendmast staat praktisch bij mij in de achtertuin, drukt al m'n zenders wegquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Morgenavond heb ik hier ook weer Hollandsch feest, wordt de zender van de achterbuurman weer aangeslingerd. Zijn zendmast staat praktisch bij mij in de achtertuin, drukt al m'n zenders weg
Jij hebt het getroffen zo te horen.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Morgenavond heb ik hier ook weer Hollandsch feest, wordt de zender van de achterbuurman weer aangeslingerd. Zijn zendmast staat praktisch bij mij in de achtertuin, drukt al m'n zenders weg
ik vind er ook geen kloten aan, maargoed. Ze hebben het zelf wel gezellig en ze doen verder niet veel kwaad. Als ik morgenavond thuiskom, gelijk radio uit en via internet of digitaal luisterenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]Onze buren hebben ook een zender.
Paupermuziek vind ik het.
Ja, echt wel!!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jij hebt het getroffen zo te horen.![]()
iedere dinsdag nacht heb je ramon met vieze berry en dan wordt er ook zo'n nummer gedraaid.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]Onze buren hebben ook een zender.
Paupermuziek vind ik het.
Ge-fucking-wel-digquote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iedere dinsdag nacht heb je ramon met vieze berry en dan wordt er ook zo'n nummer gedraaid.
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iedere dinsdag nacht heb je ramon met vieze berry en dan wordt er ook zo'n nummer gedraaid.
dit zijn nummers van de nieuwe piraten hier wordt ik ook iedere zondag mee wakker, want die drukt 3fm volledig weg (88.5 tegen 88.6)quote:Op woensdag 10 november 2010 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De muziek die ze hierachter draaien is veel ouder en netter, deze nummers komen niet langs
Lucas en Gea hoor ik in het weekend ook vaak uit m'n wekkerradio. Niet m'n buurman, maar een hele sterke zender uit Twente. Geloof dat Michiel hem wel eens heeft gebeldquote:Op woensdag 10 november 2010 00:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit zijn nummers van de nieuwe piraten hier wordt ik ook iedere zondag mee wakker, want die drukt 3fm volledig weg (88.5 tegen 88.6)
ze hebben ook dit
Toch handig om in de buurt van Schiphol te wonen, want hier heb ik totaal geen last van zulke herrie.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Lucas en Gea hoor ik in het weekend ook vaak uit m'n wekkerradio. Niet m'n buurman, maar een hele sterke zender uit Twente. Geloof dat Michiel hem wel eens heeft gebeld
Daar zal je last hebben van iets andere herriequote:Op woensdag 10 november 2010 00:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch handig om in de buurt van Schiphol te wonen, want hier heb ik totaal geen last van zulke herrie.
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zal je last hebben van iets andere herrie
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zal je last hebben van iets andere herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |