Dat van mijn was ook puur sarcasme. Erger me er dood aan. Constant geen update, dus ik maar denken dat er niks nieuws gepost word, vernieuw ik 'm, zijn er ineens twee pagina's bij. Joe.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, niet altijd. soms blijft die hangen...
I totally missed the sarcasmquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat van mijn was ook puur sarcasme. Erger me er dood aan. Constant geen update, dus ik maar denken dat er niks nieuws gepost word, vernieuw ik 'm, zijn er ineens twee pagina's bij. Joe.
Ligt het aan mij of begint de zanger steeds meer op James Hetfield te lijken qua zang? Hij heeft aan het eind van elke zin ook zo'n uithaaltjequote:
Baggerlayout. Prima. Waarom. Anders.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
I totally missed the sarcasm
och, meestal werkt ie wel. en als t me te lang duurt f5 ik ff
geen idee, ik heb er niet zo opgelet. ik vind dit nr btw wel iets Aerosmitherigs hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint de zanger steeds meer op James Hetfield te lijken qua zang? Hij heeft aan het eind van elke zin ook zo'n uithaaltje
Daar heb ik dan weer niet op geletquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, ik heb er niet zo opgelet. ik vind dit nr btw wel iets Aerosmitherigs hebben
komt morgen vast weer voorbij. ik vind dat door die mondharmonica komenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet op gelet![]()
Zullen we hem nog een keer luisteren?
VET ! Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, niet altijd. soms blijft die hangen...
Heldquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat van mijn was ook puur sarcasme. Erger me er dood aan. Constant geen update, dus ik maar denken dat er niks nieuws gepost word, vernieuw ik 'm, zijn er ineens twee pagina's bij. Joe.
oe, nu zijn we samen speciaal! zullen we samen gaan Fok!ken en dat het dan blijft hangen?quote:
Whahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, nu zijn we samen speciaal! zullen we samen gaan Fok!ken en dat het dan blijft hangen?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, nu zijn we samen speciaal! zullen we samen gaan Fok!ken en dat het dan blijft hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
en dan lokken we alles weg naar www.hansen3rdrock.tk en begin we daar eenn ieuw forum!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha. Ja, strak plan ! Gaan we Fok! slopen
![]()
Eigenlijk moet je er dus gewoon met een open mind naar kijken??quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Pino had laatst wel gelijk, ik was er binnen een dag aan gewend
altijd al gehadquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of begint de zanger steeds meer op James Hetfield te lijken qua zang? Hij heeft aan het eind van elke zin ook zo'n uithaaltje
Deal ! Worden we misschien wel rijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en dan lokken we alles weg naar www.hansen3rdrock.tk en begin we daar eenn ieuw forum!
Mwoah, ik heb gewoon geaccepteerd dat het nu eenmaal veranderd is, bevalt eigenlijk best goed nu!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je er dus gewoon met een open mind naar kijken??
Maar heftige dag dusquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Pino had laatst wel gelijk, ik was er binnen een dag aan gewend
OKay. Ik ga het ook proberen. Laat je over een week weten of het is geluktquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb gewoon geaccepteerd dat het nu eenmaal veranderd is, bevalt eigenlijk best goed nu!
Heb je je cursor in het reageerveld staan? Zo ja, dan is de auto-update gepauzeerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |