quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is zij dit?
Kende het nummer wel, weet ik veul dat zij dat is!
Die mazzel heb ik niet, moet meestal tot 10 uur, of slaapdiensten. Kan wel altijd naar de radio luisteren, ben ook erg blij met 3FM-gezinde collega'squote:Op dinsdag 9 november 2010 22:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben Berry Stevens niet!
[..]
nja, ik kan mijn eigen werktijden min of meer bepalen dus ik kan later beginnen...maari k heb hoofdtelefoonwerk dus tijdens mijn werk hoor ik amper 3FM en ik vind Michiel meestal te leuk om te missen....
Daar was ik al niet bang voorquote:
Ow, wacht... Jij komt uit Grunn, toch?quote:
ik kon het ook lezen.....woon wel in Grunn, maar pas een jaar of 5,5....quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar was ik al niet bang voor![]()
![]()
[..]
Ow, wacht... Jij komt uit Grunn, toch?
Ow, maar dan ben je gewoon ingeburgerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kon het ook lezen.....woon wel in Grunn, maar pas een jaar of 5,5....
goedenavond!quote:
Voor zo ver ik weet kom ik daar inderdaad vandaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar was ik al niet bang voor![]()
![]()
[..]
Ow, wacht... Jij komt uit Grunn, toch?
Ja, de dialecten lijken wel op elkaar, kan me daar goed redden als ik dialect praat tenminstequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet kom ik daar inderdaad vandaan.
Ah, dat is dan wel erg handigquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, de dialecten lijken wel op elkaar, kan me daar goed redden als ik dialect praat tenminste
Ja, dat lukt mij gelukkig ook welquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, dat is dan wel erg handig. Gelukkig praten ze hier ook wel zonder dialect
.
altijd naar om te zienquote:
Haha dat zou ik eigenlijk een keer moeten zienquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat lukt mij gelukkig ook wel. Moet wel zeggen dat wanneer ik vakantie heb gehad, ik wel weer moet wennen aan ABN
. Staan ze mij in Zwolle soms vaag aan te kijken, heb ik een dialect-woord in het gesprek gegooid
nu niet meer. wat een plaat zegquote:
Ken je wel zeggen, wel heel vet. Hele middag in 013 rondgelopen, gehangen met de crew van Stone Sourquote:
Klopt, echt zo van "Huh?!? WTF bedoel je nou?!?"quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat zou ik eigenlijk een keer moeten zien. Zal wel mooie blikken opleveren
Af en toe tof om eens weer te luisterenquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef Timo20 het volgende:
!
! Have you ever been mellow? nu op m`n iTunes
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe tof om eens weer te luisteren
Oh dat is knap!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Mogen een half uur extra ballen tegen Twente.
trusten!quote:
Oh ja hij is klaar sorry, bijna vergeten. Danku nogmaals!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is Ruben gedownload?
Staat op mn PC namelijk, en als ie uit staat doet ie het niet
Mwoa, vind em tegenvallen. Alleen Pyro is verder leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
ow, vandaag de hele cd van KoL gehoord en die is best lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |