G6.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dance The War Is Over, Sterrenstof en...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: wat zijn jullie snelBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef hole1988 het volgende:
JackpotFM-Radio FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: wat zijn jullie snel![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef hole1988 het volgende:
JackpotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: wat zijn jullie snel![]()
dat merk ik.quote:
Hij is vet hequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is zo'n fijn nummer. Jammer dat ik geen geld heb en isohunt dit nummer niet kent.
Nicequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef borisz het volgende:
Jaja Telstar haalt de vijde bekerronde.
je hebt geoefend zie ik?quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolde er in 1 keer uit, heel spontaan
jij bent door naar de volgende ronde!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Rolde er in 1 keer uit, heel spontaan
Tja... Als ik iets doe, dan doe ik het gelijk goedquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent door naar de volgende ronde!
moet alleen nog ff denken wat dat gaat zijn....quote:
moi timo!quote:
Laat me niet te lang in spanning, kan ik zéér slecht mee omgaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet alleen nog ff denken wat dat gaat zijn....
ach, weet je wat...ik ben mild vandaag! als je zegt wat je wilt als prijs regel ik dat voor je!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat me niet te lang in spanning, kan ik zéér slecht mee omgaan
Das wel heel mildquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, weet je wat...ik ben mild vandaag! als je zegt wat je wilt als prijs regel ik dat voor je!
Dat blijkt !quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Als ik iets doe, dan doe ik het gelijk goed
dan krijg je van mij een......quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Das wel heel mild![]()
Zou het eigenlijk niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
een schone prijs voor een schone damequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!! Een om-de-hoek-fietsbel! Die had ik nog niet![]()
Daar ga je maar zo vanuit, moet nog onder de douche doorlopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een schone prijs voor een schone dame![]()
damn you, now i got mental pictures with you and a fietsbel under the shower!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga je maar zo vanuit, moet nog onder de douche doorlopen
Lol! Ik laat de fietsbel wel beneden, goed?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damn you, now i got mental pictures with you and a fietsbel under the shower!
can i come upstairs than?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Lol! Ik laat de fietsbel wel beneden, goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |