Dankjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
WOW ROEL GOED DAT JE HET ZEGT IK BEN HET PLOTSELING VOLLEDIG MET JE EENS!!!
quote:
Ik ben door m'n eps heen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan The Wire ga beginnen want ik ben het niet meer gewend om een week op een nieuwe aflevering van welke tv serie dan ook te wachten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
Maar eens een ep van lost kijken.S2E12
Love it, Finkersiaanse humor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo had ik er laatst ook eentje. Iemand gooide 10 eurocent op de grond.
Ik zo: 'Das nou weggegooid geld'
Dat probleem heb ik nu met Grey's Anatomyquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben door m'n eps heen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan The Wire ga beginnen want ik ben het niet meer gewend om een week op een nieuwe aflevering van welke tv serie dan ook te wachten.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo had ik er laatst ook eentje. Iemand gooide 10 eurocent op de grond.
Ik zo: 'Das nou weggegooid geld'
Ik ben altijd laat met series.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben door m'n eps heen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan The Wire ga beginnen want ik ben het niet meer gewend om een week op een nieuwe aflevering van welke tv serie dan ook te wachten.
Geen idee, ik ben zo'n doos die alleen maar naar NL-elftal kijkt en de buitenspelregel maar naast zich neer heeft gelegd wegens niet snappen. Bekenden beginnen er ook niet meer aanquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Drie dagen bekervoetbal, maar dat word toch niet live uitgezonden?
Eredivisie livequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Drie dagen bekervoetbal, maar dat word toch niet live uitgezonden?
Dat hoor ik dus ook altijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Buitenspel is zó simpel.
Ik kijk ook alleen maar WK en EK trouwens.Rest vind ik niet interessant.
Alleen EK/WK kijk ik, gaat mij meer om de sfeer. En ik hoor het vanzelf als er iemand buitenspel staat, veel gemopper enzquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar dan snap je niet waarom er gefloten wordtwaarom kijk je dan uberhaupt?
soort van streekderby, dus. Ik zit er precies tusseninquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen EK/WK kijk ik, gaat mij meer om de sfeer. En ik hoor het vanzelf als er iemand buitenspel staat, veel gemopper enz
Jaahaaaa, dat snap ik, maar als minthy dat had zou ze er toch niet zo verbaasd over zijn.quote:
Zou niet weten waarom ik die zender zou moeten hebben, zou er toch niet naar kijken, heb genoeg keus gelukkigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jaahaaaa, dat snap ik, maar als minthy dat had zou ze er toch niet zo verbaas over zijn.
Als ik het zie, snap ik het wel. Ik heb echter een aantal voetbalgekken in m'n omgeving die zo enthousiast uitleggen, dat ik na 3 zinnen de draad kwijtben. Ex-schoonouders waren ook zo, daar ging ik maar niet meer op bezoek tijdens voetbalquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
!
Trouwens een plaatje zodat je er niet omheen kan want het hoort bij de Nederlandse cultuur
[ afbeelding ]
Dan moet ik je 'm inderdaad niet aanschaffen nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik die zender zou moeten hebben, zou er toch niet naar kijken, heb genoeg keus gelukkig
Nope! Heb wel digitaal hier met veel zenders, vind ik (duur) genoeg!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dan moet ik je 'm inderdaad niet aanschaffen nee.Heb 'm overigens ook niet, kijk gewoon een streampje via internet. Schandalig duur dat soort abbo's.
Ik heb hier de schotel achterin de tuin staan, momenteel maand gratis EredivisieLive HDquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom ik die zender zou moeten hebben, zou er toch niet naar kijken, heb genoeg keus gelukkig
Das wel beter, jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb hier de schotel achterin de tuin staan, momenteel maand gratis EredivisieLive HD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |