Ach, ik kan er wel mee leven hoor. Maakt mij niet uit dat het af en toe tussen ons in blijft staanquote:Op woensdag 10 november 2010 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doucheincident kun je nog goedmaken
shit!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, ik kan er wel mee leven hoor. Maakt mij niet uit dat het af en toe tussen ons in blijft staan
Die is heel oud, maar desondanks ziekelijk grappigquote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef minthy het volgende:
LOL @ Michiel:
michielveenstra Aan alle 3fm collega's: Megahit kiezen morgen wordt een eitje.
3 minutes ago via Twitter
Doffe. Ellende.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef minthy het volgende:
LOL @ Michiel:
michielveenstra Aan alle 3fm collega's: Megahit kiezen morgen wordt een eitje.
3 minutes ago via Twitter
Klopt. Morgenavond heb ik hier ook weer Hollandsch feest, wordt de zender van de achterbuurman weer aangeslingerd. Zijn zendmast staat praktisch bij mij in de achtertuin, drukt al m'n zenders wegquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Morgenavond heb ik hier ook weer Hollandsch feest, wordt de zender van de achterbuurman weer aangeslingerd. Zijn zendmast staat praktisch bij mij in de achtertuin, drukt al m'n zenders weg
Jij hebt het getroffen zo te horen.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Morgenavond heb ik hier ook weer Hollandsch feest, wordt de zender van de achterbuurman weer aangeslingerd. Zijn zendmast staat praktisch bij mij in de achtertuin, drukt al m'n zenders weg
ik vind er ook geen kloten aan, maargoed. Ze hebben het zelf wel gezellig en ze doen verder niet veel kwaad. Als ik morgenavond thuiskom, gelijk radio uit en via internet of digitaal luisterenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]Onze buren hebben ook een zender.
Paupermuziek vind ik het.
Ja, echt wel!!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jij hebt het getroffen zo te horen.![]()
iedere dinsdag nacht heb je ramon met vieze berry en dan wordt er ook zo'n nummer gedraaid.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]Onze buren hebben ook een zender.
Paupermuziek vind ik het.
Ge-fucking-wel-digquote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iedere dinsdag nacht heb je ramon met vieze berry en dan wordt er ook zo'n nummer gedraaid.
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iedere dinsdag nacht heb je ramon met vieze berry en dan wordt er ook zo'n nummer gedraaid.
dit zijn nummers van de nieuwe piraten hier wordt ik ook iedere zondag mee wakker, want die drukt 3fm volledig weg (88.5 tegen 88.6)quote:Op woensdag 10 november 2010 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De muziek die ze hierachter draaien is veel ouder en netter, deze nummers komen niet langs
Lucas en Gea hoor ik in het weekend ook vaak uit m'n wekkerradio. Niet m'n buurman, maar een hele sterke zender uit Twente. Geloof dat Michiel hem wel eens heeft gebeldquote:Op woensdag 10 november 2010 00:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit zijn nummers van de nieuwe piraten hier wordt ik ook iedere zondag mee wakker, want die drukt 3fm volledig weg (88.5 tegen 88.6)
ze hebben ook dit
Toch handig om in de buurt van Schiphol te wonen, want hier heb ik totaal geen last van zulke herrie.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Lucas en Gea hoor ik in het weekend ook vaak uit m'n wekkerradio. Niet m'n buurman, maar een hele sterke zender uit Twente. Geloof dat Michiel hem wel eens heeft gebeld
Daar zal je last hebben van iets andere herriequote:Op woensdag 10 november 2010 00:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch handig om in de buurt van Schiphol te wonen, want hier heb ik totaal geen last van zulke herrie.
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar zal je last hebben van iets andere herrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |