quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ook niet aan een nieuw topic blijkbaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik heb me helemaal de tandjes gewerkt vandaag.
Ik ga niet meer aan iets nieuws beginnen.
tja, hij zei het alquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik heb me helemaal de tandjes gewerkt vandaag.
Ik ga niet meer aan iets nieuws beginnen.
Ik weet niet hoor, maar bij mij doet ie het gewoon, ook als ik op die link klik?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
404 - Niet gevonden
De pagina die je hebt opgevraagd bestaat niet. Ben je hier terechtgekomen via een link op een andere website, dan is die verwijzing onjuist. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Je zou de webmaster van die site op de hoogte kunnen stellen van het probleem.
waar ging het over?
ja geen idee maar waar gaat het over danquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar bij mij doet ie het gewoon, ook als ik op die link klik?Wat is er met jou computer aan de hand
ik las tepelquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
Mmmm
Mamamuck heeft cake gebakken, maar ze mist inmiddels haar lepel, garde en beslagkom
Oke, werkt deze dan? http://bit.ly/c5UnMyquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen idee maar waar gaat het over dan
Janiesquote:
vieslak!quote:
en koekjesdeegquote:maar cakebeslag![]()
![]()
Niet goed geslapen en te laat naar bed (voor mij eigenlijk, maar als ik op tijd naar bed moet, lig ik er voor tienen al in ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke, werkt deze dan? http://bit.ly/c5UnMy
[..]
JaniesHoe komt dat?
Ik las mamafuck, maar dat vond ik niet zo netjes, dus wlde ik eigenlijk niet zeggen, maar nu iedereen roept, doe ik het gewoon ookquote:
een vest uit bed hengelen en een kind passenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even een kind uit bed hengelen en mijn vest passen
Nee, andersom.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
een vest uit bed hengelen en een kind passen
ok, ik ga hem even opzoeken,werkend en gratiessssquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke, werkt deze dan? http://bit.ly/c5UnMy
[..]
JaniesHoe komt dat?
van het een komt het anderquote:
tepels zijn niet viesquote:
He shit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet goed geslapen en te laat naar bed (voor mij eigenlijk, maar als ik op tijd naar bed moet, lig ik er voor tienen al in ofzo
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even een kind uit bed hengelen en mijn vest passen
Nee, andersom.
Boodschapzequote:
Linkje plz, als je 'm gratiesss hebt gevondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, ik ga hem even opzoeken,werkend en gratiessss![]()
[..]
van het een komt het ander![]()
[..]
tepels zijn niet vies![]()
echt ik bak gewoon sosm gewoon een cake om cakebeslag te kunnen snoepen
Veel, heullll veel topics, het gaat hier retesnel tegenwoordig XDquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het hier verder, iets gemist?
Check!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt ik bak gewoon sosm gewoon een cake om cakebeslag te kunnen snoepen
tuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Linkje plz, als je 'm gratiesss hebt gevonden
[..]
Veel, heullll veel topics, het gaat hier retesnel tegenwoordig XD
Was vannacht veel wakker geworden en Ado kroop tegen me aan toen ie in bed kwam, dus dat leidde af van het slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He shit.Dus dan maar wel op tijd vanaaf?
Ja, hopeloos he. Mja, als je je daardoor beter voelt...
Ik ga niet teruglezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
Veel, heullll veel topics, het gaat hier retesnel tegenwoordig XD
Hoinquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen![]()
Iets belangrijks?
en die wil ik hebben!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
Mmmm
Mamamuck heeft cake gebakken, maar ze mist inmiddels haar lepel, garde en beslagkom
Ga je?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even snel een kusje voor Janies
Dank jequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even snel een kusje voor Janies
Sop ze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Kusje terug
En nu ben ik ook weg, want ik ga in bad
XDquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was vannacht veel wakker geworden en Ado kroop tegen me aan toen ie in bed kwam, dus dat leidde af van het slapen
En misschien wel, maar hij is ook elke keer zo laat thuis endan zie ik hem zowat niet meer WAAA
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen![]()
Iets belangrijks?
en nu in het nederlands aub!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
MWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GERRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
I MOEST WOKNOKKEN WANT DE BEL DEED UT NIE!!!!!!!!!!!
MwA DAG IEDEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNN!!!!!!!!!!
Ik moest kloppen want de bel doet het niet is wellicht de meestgebruikte quote uit Samson en Gert. Als de mensen bij hun aankloppen zeggen ze deze zin altijd gewoon heel simpel omdat ze moeten kloppen omdat de bel het niet doet De bel werkte al slecht toen Samson en Gert in hun huis kwamen wonen. De buurman Joop Mengelmoes had belooft de bel te repareren, maar toen hij dat deed viel de bel uit elkaar. sindsdien komen de mensen bij hun aankloppen soms tot grote ergenis van Gertquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
De bel is kapot dus ik moest kloppen.
tot zover mijn spreekbeurtquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet het niet is wellicht de meestgebruikte quote uit Samson en Gert. Als de mensen bij hun aankloppen zeggen ze deze zin altijd gewoon heel simpel omdat ze moeten kloppen omdat de bel het niet doet De bel werkte al slecht toen Samson en Gert in hun huis kwamen wonen. De buurman Joop Mengelmoes had belooft de bel te repareren, maar toen hij dat deed viel de bel uit elkaar. sindsdien komen de mensen bij hun aankloppen soms tot grote ergenis van Gert
Ze hebben ook een keer een liedje uitgebracht waarin ze het verhaal vertellen over de bel.
mwooaa zeg gertje wat vind marleneke dar nu vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet het niet is wellicht de meestgebruikte quote uit Samson en Gert. Als de mensen bij hun aankloppen zeggen ze deze zin altijd gewoon heel simpel omdat ze moeten kloppen omdat de bel het niet doet De bel werkte al slecht toen Samson en Gert in hun huis kwamen wonen. De buurman Joop Mengelmoes had belooft de bel te repareren, maar toen hij dat deed viel de bel uit elkaar. sindsdien komen de mensen bij hun aankloppen soms tot grote ergenis van Gert
Ze hebben ook een keer een liedje uitgebracht waarin ze het verhaal vertellen over de bel.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
MWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GERRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
I MOEST WOKNOKKEN WANT DE BEL DEED UT NIE!!!!!!!!!!!
MwA DAG IEDEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNN!!!!!!!!!!
Dus jij kijkt naar Samson en Gertquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dus jij kijktkeek naar Samson en Gert
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben 41 en ik vind Samson en Gert nog steeds helemaal geweldig.
Het zit gewoon geweldig goed in elkaar.
Ja dat geloof ik natuurlijk niet meer.quote:
Is ook zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:27 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben 41 en ik vind Samson en Gert nog steeds helemaal geweldig.
Het zit gewoon geweldig goed in elkaar.
dat magquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik natuurlijk niet meer.
Je vergeet er nog een heleboel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:33 schreef PeZu het volgende:
bassie en adriaan
samosn en gert
wat mankeert jullie
BOES BOES!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een heleboel.
Boes Boes.
Thomas de stoomlocomotief.
Pieter Post.
Dommel.
Etc. etc.
boes en dommel dominerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Je vergeet er nog een heleboel.
Boes Boes.
Thomas de stoomlocomotief.
Pieter Post.
Dommel.
Etc. etc.
foofur skatjehquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:43 schreef Panda72 het volgende:
Foofur
Bij welke hond kan iedereen steeds terecht?
Bij Foofur
Welke hond begrijpt precies wat je zegt?
Da's Foofur
Die doet nooit een stap opzij
En maakt al z'n vrienden blij
Dat is Foofur!
Als je vindt dat je het zelf ni meer weet
roep Foofur
Als je denkt dat je het snel weer vergeet
roep Foofur
Hij staat altijd voor je klaar
En wat ie zegt is meestal waar
Dat is Foofur
Als er een valstrik wordt gezet
Loopt Foofur er niet in
Of hij wordt net op tijd gered
door een vriend of een vriendin
dat is Foofur
dat is Foofur
Dat is Foofur!
![]()
[ afbeelding ]
vroeger waren de tekenfilms beterquote:
Zo echt wel ja. Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
foofur skatjeh
[..]
vroeger waren de tekenfilms beter
Ja inderdaad vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo echt wel ja. Vroeger was alles beter![]()
Mijn god, ik word oud
![]()
kruimel de hamsterquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:47 schreef Panda72 het volgende:
Moest ineens denken aan Nils Holgersson. Vond ik vroeger leuk. Later nog eens voorbij zien komen en toen ergerde ik mij rot aan dat piepstemmetje van die hamster of wat het ook mocht zijn.
mja sommige van ons zijn al oudquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo echt wel ja. Vroeger was alles beter![]()
Mijn god, ik word oud
![]()
Pepe de chiuhua die ken ik niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
vest wil niet goed op de foto (qua kleur)
tevens: Foofur![]()
![]()
![]()
(en Pepe de chihuahua)
Jammer. Maar is ie wel leuk?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
vest wil niet goed op de foto (qua kleur)
tevens: Foofur![]()
![]()
![]()
(en Pepe de chihuahua)
kruimel de hamsterquote:
ik doe hem net naquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Pepe de chiuhua die ken ik niet.
Wel annemarie die voor niemand bang was
oh die pepequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe hem net na
hij deed altijd fooooferrr skatjeh
Ja!quote:
ja, ik keek laatst naar de bluffers dat was ook leukquote:
precies op tijd voor vest fotoquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
ik probeer zo wel even een donkere foto te plaatsen
het is er nat genoeg voorquote:
GMTAquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een vest uit bed hengelen en een kind passen
http://imgur.com/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]je ziet idd het vest niet echt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whehehequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jij hebt een goude vinger hoorde ik?
[ afbeelding ]maak je een pirouettje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
mag ik deze dans van u?quote:
[ afbeelding ]Wat een elegante ballerinaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ afbeelding ]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool ding, ook met die spelddinges
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
uhm wat een huge veiligheidsspeldquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
dit is de close-up, lang leve vroeg donker![]()
[ afbeelding ]
Ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ja he, en jij doet tenminste positiefquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!![]()
Cool ding, ook met die spelddinges
Zie je toch nog wel aardig goed vind ik hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja he, en jij doet tenminste positief![]()
Ik niet dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja he, en jij doet tenminste positief![]()
ja, jij ook, ik maakte maar een grapjequote:
ik heb geen negatief commentaar gezien maar kennelijk zijn ze er welquote:
Patat met wat?quote:
Kookze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
Dankjulliewel snoetjes, dan ga ik nu eten koken![]()
![]()
leuk vooral die speldquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]mooi meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
o ja, het ging om het vest.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:20 schreef suikertaartje het volgende:
[ afbeelding ]
ook leuk
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
smakelijkquote:
kook ze STquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
Dankjulliewel snoetjes, dan ga ik nu eten koken![]()
![]()
water zequote:
grapjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb geen negatief commentaar gezien maar kennelijk zijn ze er wel
ik heb al wat anders aan...en moest de laptop weer aan zetten voor het receptquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kook ze ST![]()
en maak je nieuwe vest maar niet vies
zo een ingewikkeld receptquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb al wat anders aan...en moest de laptop weer aan doen voor het recept
giertjequote:
duidelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
het is toch geen wikkelvest
oh ik ben er niet bij
lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:41 schreef Giertje het volgende:
hallooo
zo lekker ceasar salade gegeten
uhuh vind ik wel zo lekker heb dat liever dan vette hapquote:
lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:41 schreef Giertje het volgende:
hallooo
Oeh, lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:41 schreef Giertje het volgende:
hallooo
Sla is opzich niet denderend gezond ofzo hoorquote:
nee gewoon bij de appie gehaaldquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, lekkerDe originele met ansjovis enzo?
[..]
Sla is opzich niet denderend gezond ofzo hoor![]()
anjovis vind ik niet echt lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
hmmmquote:
vind ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anjovis vind ik niet echt lekker
gezonder dan wat de meeste mensen hier etenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
mja er wordt idd veel gescnackt hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:46 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
gezonder dan wat de meeste mensen hier etenIk zie alleen maar patat voorbij komen
Die 20 kilo die eraf zouden moeten zie Ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je ziet idd het vest niet echt goed
Ik kom bij jou etenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Groene kool met kidneybonen en rijst en chili-concarne-kruiden
maar wat ga je eten dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
flesquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die 20 kilo die eraf zouden moeten zie Ik ook niet
daarom eet ik ook frietquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:46 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
gezonder dan wat de meeste mensen hier etenIk zie alleen maar patat voorbij komen
dat is iig wel goed voor je stoelgangquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
Daar wordt aan gewerkt hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
marijke :wquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal
Oeh oeh oeh oeh PeZu!!! Ik moest aan je denkenDe Oral B tandenborstel is bij de Blokker in de aanbieding, van 49,95 voor 34,95, is misschien wat voor jou?
En aflevering 3 is er
![]()
Oh, lekker.quote:
Nee ik ook niet, maar dat hoort dus in de originele ceaser saladequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anjovis vind ik niet echt lekker
True, maar als je aan je 200gr groente wilt komen moet je echt een hele berg sla etenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:46 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:53 schreef LieveLobbes het volgende:
Ik ga morgen dit maken: Chocoladebolletjes
laters enferquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, lekker.
[..]
Nee ik ook niet, maar dat hoort dus in de originele ceaser salade![]()
[..]
True, maar als je aan je 200gr groente wilt komen moet je echt een hele berg sla eten![]()
Maarre, ik ga ook ff koken en eten
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo allemaal
Oeh oeh oeh oeh PeZu!!! Ik moest aan je denkenDe Oral B tandenborstel is bij de Blokker in de aanbieding, van 49,95 voor 34,95, is misschien wat voor jou?
En aflevering 3 is er
![]()
fles bedoelt, en het klopt ook nog, dat er bij suikertje helemaal geen 20 kilo's af moetenquote:
Die geen-suiker maakt ook niet meer uit met dat soort ingredientenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:53 schreef LieveLobbes het volgende:
Ik ga morgen dit maken: Chocoladebolletjes
15quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou een maaltijdsalade kan dat best wel hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:54 schreef Enfermera het volgende:
True, maar als je aan je 200gr groente wilt komen moet je echt een hele berg sla eten![]()
Nee iddquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die geen-suiker maakt ook niet meer uit met dat soort ingredienten
Hai LobbesHoe was het gisteravond??
Ik zou er wel suiker aan toevoegen dan, is vast veul lekkerderquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:57 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Nee iddmaar het leek me wel leuk om te maken voor een keer
Gister was uhm zacht uitgedrukt: GAAF!
Wat een geweld, supergave gitaarsolo's, de nummers die ik wilde dat ze speelde, speelden ze
Dus ik was happy
quote:
Niet te veel verklappen, heb em nog nietquote:
ja ik heb hem net gedownload nav je tip en kijk hem directquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Niet te veel verklappen, heb em nog niet
Agavesiroop is best zoet he? dus je hoeft geen suiker te gebruikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou er wel suiker aan toevoegen dan, is vast veul lekkerder![]()
Jeuj![]()
Fijn en tof!!!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Niet te veel verklappen, heb em nog niet
het bert en ernie dekbed overtrek?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef pgrferrari het volgende:
Yes mijn 1e product gekocht bij Ibood Hunt.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb hem net gedownload nav je tip en kijk hem direct
Was gestopt na de boter geloof ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Agavesiroop is best zoet he? dus je hoeft geen suiker te gebruiken
Een cadeautje voor mij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef pgrferrari het volgende:
Yes mijn 1e product gekocht bij Ibood Hunt.
dekentje, slofjes, kacheltje, warme choco?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom is het zo k-k-k-k-k-k-koudIk zit echt bibberend op de bank
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:08 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
dekentje, slofjes, kacheltje, warme choco?
Dat neem ik wel mee naar de meet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet nog, bewaar em voor morgen
![]()
[..]
Was gestopt na de boter geloof ikSorry, had ik niet gezien
[..]
Een cadeautje voor mij?Dat had je nou niet hoeven doen
Slofjes check, dekentje doe ik maar niet dan val ik in slaapquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:08 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
dekentje, slofjes, kacheltje, warme choco?
Foto?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:09 schreef Muck het volgende:
Zo, omgekleed, opgemaakt en mijn haar zit fantastisch al zeg ik het zelf
Ik durf weer naar de muziek toe
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat neem ik wel mee naar de meet.
Even een trap op en af rennen, 2 keer springen, rondje om de tafelquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slofjes check, dekentje doe ik maar niet dan val ik in slaapwarme choco doe ik wel na het eten
en kacheltje staat aan
wat heb je gezien dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:57 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Nee iddmaar het leek me wel leuk om te maken voor een keer
Gister was uhm zacht uitgedrukt: GAAF!
Wat een geweld, supergave gitaarsolo's, de nummers die ik wilde dat ze speelde, speelden ze
Dus ik was happy
Al geprobeerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:12 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Even een trap op en af rennen, 2 keer springen, rondje om de tafel
klaar`
Ja, ik denk van wel ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En gezellig dat je ook komt
Dat scheeltquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik denk van wel ja.
Even kijken hoe het loopt.
Moet wel 2 en halfuur reizen ofzo
Het enige dat ik voor je heb is een brakke half-close up omdat ik met de camera zat te spelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Foto?En wat ga je voor iets leuks doen vanavond?
* MPG komt gauw naast je zitten...quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waar kom je vandaan? Misschien kun je samen met iemand reizen of zelfs carpoolenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik denk van wel ja.
Even kijken hoe het loopt.
Moet wel 2 en halfuur reizen ofzo
De 29e pas. Volgende week woensdag eerst nog een Doppler-testquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Muck, zijn de uitslagen al binnen meis?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Het enige dat ik voor je heb is een brakke half-close up omdat ik met de camera zat te spelen
En ik ga voor het eerst in maanden weer naar een repetitie van mijn orkest, omdat ik het verschrikkelijk mis. Al speel ik maar 2 stukken mee, ik móét en ik zál toeteren. En omdat het iedereen opviel dat ik er niet best uitzag de laatste tijd, heb ik nu een beetje mijn best gedaan
Logerenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Misschien kun je samen met iemand reizen of zelfs carpoolenEn logeren mag, heb ruimte zat
Liebchenquote:
Wat is dat, een doppler-test?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
De 29e pas. Volgende week woensdag eerst nog een Doppler-test
zou tijd wordenquote:
Hihihi, ja wordt 1 grote slumber party, want volgens mij blijft vrijwel iedereen logerenquote:
dan kunne ze met geluidsgolven de bloedstroom in bepaalde bloedvaten testenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
[..]
Wat is dat, een doppler-test?
ken ik nietquote:
Ja hoor, geen enkel probleemquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef LieveLobbes het volgende:
Met al die mensen die blijven logeren.. lukt dat wel Marijke?
Ohja mijn luchtbedvergeten
waar moet ik dan slapen met mijn rugquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, geen enkel probleemHeb alleen maar 1 logeerbed en die is voor fles vanwege z'n rug
Maar voldoende vloer-ruimte voor matjes enzo
En wat voor informatie levert dat op? Of de doorbloeding goed is?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kunne ze met geluidsgolven de bloedstroom in bepaalde bloedvaten testen
Bij Fles in bed? Vindt ie vast gezelligquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar moet ik dan slapen met mijn rug
ja of niet goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat voor informatie levert dat op? Of de doorbloeding goed is?
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij Fles in bed? Vindt ie vast gezellig
Ik gok zo een man of 10 tot 12, even tellen binnenkortquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef Giertje het volgende:
komen er veel mensen op de meet marijke?
pfoeh dat is aardig wat veel plezier alvastquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok zo een man of 10 tot 12, even tellen binnenkort
Dit is mijn *pruts pruts waar is dit knopje voor? flits! oh!*-hoofdquote:
ja, ik ben inmiddels alweer 17 jaar lid en ik ben pas naar een optreden geweest, waar ik zelf maanden voor geoefend hadquote:En tof dat je heen gaatHeel veel plezier!!
Gaaf toch, minimaal 50 cadeautjes op een stapelquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh dat is aardig wat veel plezier alvast
Een echo van een half uur om te kijken naar de stroomrichting en -snelheid van mijn bloedquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
[..]
Wat is dat, een doppler-test?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is mijn *pruts pruts waar is dit knopje voor? flits! oh!*-hoofd
[ afbeelding ]
[..]
ja, ik ben inmiddels alweer 17 jaar lid en ik ben pas naar een optreden geweest, waar ik zelf maanden voor geoefend had
Dat beviel me zo slecht dat ik het rochelend en piepend gewoon weer ga proberen
Dat ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken ik niet
ben momenteel verslaafd aan het nieuwe album van ordo rosarius
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, geen enkel probleemHeb alleen maar 1 logeerbed en die is voor fles vanwege z'n rug
Maar voldoende vloer-ruimte voor matjes enzo
JIJ komt oo...ook??? *bibber*quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar moet ik dan slapen met mijn rug
whahaha ja dat is wel leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf toch, minimaal 50 cadeautjes op een stapel
Ik heb vandaag trouwens geweldige cadeautjes gescored
Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeieavond. Tjazzus, wat een dag zeg.
hoezo bibber?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:21 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet![]()
[..]
oke ik denk dat ik mijn luchtbed eerst opstuur
![]()
[..]
JIJ komt oo...ook??? *bibber*
is neo folk wel mooie muziek denk wel dat jij het waardeert et is niet echt hard ofzo maar wel apartquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:21 schreef LieveLobbes het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet![]()
[..]
oke ik denk dat ik mijn luchtbed eerst opstuur
![]()
[..]
JIJ komt oo...ook??? *bibber*
Zit in m'n tas, hoezo?quote:
Past mijn huge ass luchtbed er dan nog wel tussenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik gok zo een man of 10 tot 12, even tellen binnenkort
woerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Goeieavond. Tjazzus, wat een dag zeg.
Thanksquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuk hoofd
Niet te hard piepen en rochelen he? Straks ben je weer terug bij af
![]()
Hij komt toch niet, durft ie niet, mietjequote:
Hebben jullie al bepaald welke Fok-user de sinterklaas mag spelen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaaf toch, minimaal 50 cadeautjes op een stapel
Ik heb vandaag trouwens geweldige cadeautjes gescored
pak m dan ffquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja wordt 1 grote slumber party, want volgens mij blijft vrijwel iedereen logeren
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past mijn huge ass luchtbed er dan nog wel tussen
ferbquote:
Ja, jijquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hebben jullie al bepaald welke Fok-user de sinterklaas mag spelen?
daar heb ik een tietenfoto vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit is mijn *pruts pruts waar is dit knopje voor? flits! oh!*-hoofd
[ afbeelding ]
ja, ik ben inmiddels alweer 17 jaar lid en ik ben pas naar een optreden geweest, waar ik zelf maanden voor geoefend had
Dat beviel me zo slecht dat ik het rochelend en piepend gewoon weer ga proberen
ja klopt, heel erg eng zelfs plus ik sla vrouwen die dat zeggenquote:
ik was aan het twijfelen en nu lees ik dat ik het bed moet delen met fles, hmm dan is het toch wel heel erg verleidelijk hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij komt toch niet, durft ie niet, mietje
Oeh!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk welEn anders mag je op de chaise longue
![]()
hahaha, heul niet.quote:
2 cliënten vandaag in huilen uitgebarsten. En in die momenten ben ik erg slecht. Mijn eerste neiging is om even een knuffel te geven of een arm om de schouder, maar dat kan je natuurlijk niet zomaar doen tegenwoordig. Dus dan sta je maar een beetje onzeker te wezen en wat moed in te praten.quote:
Hey kerel.quote:
Dat moeten we nog maar zien danquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past mijn huge ass er dan nog wel tussen
het is wel een éénpersoonsbed hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt, heel erg eng zelfs plus ik sla vrouwen die dat zeggen![]()
[..]
ik was aan het twijfelen en nu lees ik dat ik het bed moet delen met fles, hmm dan is het toch wel heel erg verleidelijk hoor
Vorig jaar had ik een baardje. Dit jaar sla ik over.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jijHoe laat ben je d'r?
lepeltje lepeltje extreem dat moet lukken met onze goddelijke lijvenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is wel een éénpersoonsbed hoor
Ja, samen met suikertaartje mag ik dat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk welEn anders mag je op de chaise longue
![]()
is te doen heb een keer met zijn 3en in een eenpersoonbed geslapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is wel een éénpersoonsbed hoor
Ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb ik een tietenfoto van
Lijkt me heel moeilijk jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2 cliënten vandaag in huilen uitgebarsten. En in die momenten ben ik erg slecht. Mijn eerste neiging is om even een knuffel te geven of een arm om de schouder, maar dat kan je natuurlijk niet zomaar doen tegenwoordig. Dus dan sta je maar een beetje onzeker te wezen en wat moed in te praten.
En het is gewoon stom, want sommige dingen die gebeuren waren gewoon zo onnodig geweest als mensen dingen even anders aanpakte.
ja..maar Pezu en Fles samen in 1 bedquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
is te doen heb een keer met zijn 3en in een eenpersoonbed geslapen
dank uquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens komt PeZu mij wel als een wijze man over, dus ik zou hem tot sinterklaas kronen.
uhm ik in een standaard 1 persoonsbed, voeten bungelen over randquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..maar Pezu en Fles samen in 1 bed
Wordt een grote gangbang danquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thanks!quote:
quote:
past nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Pezu en Fles op één kussen, daar slaapt vast de duivel tussen.
Nou, om even in de stemming te blijven: Over mijn lijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul niet. Dat vind jij misschien, maar de rest van de wereld heus nietquote:
Beweer je nu dat Dhr. Duivel een fatty is?quote:
dat is te regelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, om even in de stemming te blijven: Over mijn lijk
Ik denk inderdaad dat je dat niet zal overlevenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Over je lijk danquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja man met zijn hoornsquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Dhr. Duivel een fatty is?
ga je dood dan als je met mannen slaapt als man zijndequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je dat niet zal overleven
Liefquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul niet. Dat vind jij misschien, maar de rest van de wereld heus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
mja okee zit wat inquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eetze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Right. Eten is klaar, dus ik ga me er maar eens aan wagen
eet ze STquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat je geen gelukkig afterlife is beschoren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man met zijn hoorns![]()
[..]
ga je dood dan als je met mannen slaapt als man zijnde
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Mijn moeder heeft vandaag echt een toffe telefoon gevonden! Als niemand er om komt en ik de eigenaar écht niet kan achterhalen, issie van mijold school telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Smakelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Eet ze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
afterlife? ik leef eeuwigquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen gelukkig afterlife is beschoren.
Ja, krijg je aids van man!
Niet als je aids hebt gekkie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
afterlife? ik leef eeuwig
ooh kut ik lees net dat ik aids heb
en die zeggen altijd de waarheidquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet als je aids hebt gekkie.
En ja, heb ik gehoord van die ene dame van de ChristenUnie.
hmmmsquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet als je aids hebt gekkie.
En ja, heb ik gehoord van die ene dame van de ChristenUnie.
Ik geloof heilig in wat de CU zegt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die zeggen altijd de waarheid
Ja, dan heb je een groot probleem hoor. Maar je kan van die healings bij haar volgen, dan is het vanzelf opgelost.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmmms![]()
nou morgen maar veen laten testen dan want ik sliep wel vaker met mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |