Beweer je nu dat Dhr. Duivel een fatty is?quote:
dat is te regelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, om even in de stemming te blijven: Over mijn lijk
Ik denk inderdaad dat je dat niet zal overlevenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Over je lijk danquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja man met zijn hoornsquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beweer je nu dat Dhr. Duivel een fatty is?
ga je dood dan als je met mannen slaapt als man zijndequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat je dat niet zal overleven
Liefquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heul niet. Dat vind jij misschien, maar de rest van de wereld heus niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
mja okee zit wat inquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..maar Pezu en Fles samen in 1 bed
Eetze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Right. Eten is klaar, dus ik ga me er maar eens aan wagen
eet ze STquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
eet smakelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat je geen gelukkig afterlife is beschoren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man met zijn hoorns![]()
[..]
ga je dood dan als je met mannen slaapt als man zijnde
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Mijn moeder heeft vandaag echt een toffe telefoon gevonden! Als niemand er om komt en ik de eigenaar écht niet kan achterhalen, issie van mijold school telefoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Smakelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
Eet ze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
afterlife? ik leef eeuwigquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat je geen gelukkig afterlife is beschoren.
Ja, krijg je aids van man!
Niet als je aids hebt gekkie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
afterlife? ik leef eeuwig
ooh kut ik lees net dat ik aids heb
en die zeggen altijd de waarheidquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet als je aids hebt gekkie.
En ja, heb ik gehoord van die ene dame van de ChristenUnie.
hmmmsquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet als je aids hebt gekkie.
En ja, heb ik gehoord van die ene dame van de ChristenUnie.
Ik geloof heilig in wat de CU zegt!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die zeggen altijd de waarheid
Ja, dan heb je een groot probleem hoor. Maar je kan van die healings bij haar volgen, dan is het vanzelf opgelost.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
hmmms![]()
nou morgen maar veen laten testen dan want ik sliep wel vaker met mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |