ja klopt, heel erg eng zelfs plus ik sla vrouwen die dat zeggenquote:
ik was aan het twijfelen en nu lees ik dat ik het bed moet delen met fles, hmm dan is het toch wel heel erg verleidelijk hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij komt toch niet, durft ie niet, mietje
Oeh!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk welEn anders mag je op de chaise longue
![]()
hahaha, heul niet.quote:
2 cliënten vandaag in huilen uitgebarsten. En in die momenten ben ik erg slecht. Mijn eerste neiging is om even een knuffel te geven of een arm om de schouder, maar dat kan je natuurlijk niet zomaar doen tegenwoordig. Dus dan sta je maar een beetje onzeker te wezen en wat moed in te praten.quote:
Hey kerel.quote:
Dat moeten we nog maar zien danquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Past mijn huge ass er dan nog wel tussen
het is wel een éénpersoonsbed hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt, heel erg eng zelfs plus ik sla vrouwen die dat zeggen![]()
[..]
ik was aan het twijfelen en nu lees ik dat ik het bed moet delen met fles, hmm dan is het toch wel heel erg verleidelijk hoor
Vorig jaar had ik een baardje. Dit jaar sla ik over.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jijHoe laat ben je d'r?
lepeltje lepeltje extreem dat moet lukken met onze goddelijke lijvenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is wel een éénpersoonsbed hoor
Ja, samen met suikertaartje mag ik dat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk welEn anders mag je op de chaise longue
![]()
is te doen heb een keer met zijn 3en in een eenpersoonbed geslapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is wel een éénpersoonsbed hoor
Ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar heb ik een tietenfoto van
Lijkt me heel moeilijk jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2 cliënten vandaag in huilen uitgebarsten. En in die momenten ben ik erg slecht. Mijn eerste neiging is om even een knuffel te geven of een arm om de schouder, maar dat kan je natuurlijk niet zomaar doen tegenwoordig. Dus dan sta je maar een beetje onzeker te wezen en wat moed in te praten.
En het is gewoon stom, want sommige dingen die gebeuren waren gewoon zo onnodig geweest als mensen dingen even anders aanpakte.
ja..maar Pezu en Fles samen in 1 bedquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
is te doen heb een keer met zijn 3en in een eenpersoonbed geslapen
dank uquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens komt PeZu mij wel als een wijze man over, dus ik zou hem tot sinterklaas kronen.
uhm ik in een standaard 1 persoonsbed, voeten bungelen over randquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..maar Pezu en Fles samen in 1 bed
Wordt een grote gangbang danquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thanks!quote:
quote:
past nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Pezu en Fles op één kussen, daar slaapt vast de duivel tussen.
Nou, om even in de stemming te blijven: Over mijn lijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |