quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ook niet aan een nieuw topic blijkbaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik heb me helemaal de tandjes gewerkt vandaag.
Ik ga niet meer aan iets nieuws beginnen.
tja, hij zei het alquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo, ik heb me helemaal de tandjes gewerkt vandaag.
Ik ga niet meer aan iets nieuws beginnen.
Ik weet niet hoor, maar bij mij doet ie het gewoon, ook als ik op die link klik?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
404 - Niet gevonden
De pagina die je hebt opgevraagd bestaat niet. Ben je hier terechtgekomen via een link op een andere website, dan is die verwijzing onjuist. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Je zou de webmaster van die site op de hoogte kunnen stellen van het probleem.
waar ging het over?
ja geen idee maar waar gaat het over danquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar bij mij doet ie het gewoon, ook als ik op die link klik?Wat is er met jou computer aan de hand
ik las tepelquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
Mmmm
Mamamuck heeft cake gebakken, maar ze mist inmiddels haar lepel, garde en beslagkom
Oke, werkt deze dan? http://bit.ly/c5UnMyquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja geen idee maar waar gaat het over dan
Janiesquote:
vieslak!quote:
en koekjesdeegquote:maar cakebeslag![]()
![]()
Niet goed geslapen en te laat naar bed (voor mij eigenlijk, maar als ik op tijd naar bed moet, lig ik er voor tienen al in ofzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke, werkt deze dan? http://bit.ly/c5UnMy
[..]
JaniesHoe komt dat?
Ik las mamafuck, maar dat vond ik niet zo netjes, dus wlde ik eigenlijk niet zeggen, maar nu iedereen roept, doe ik het gewoon ookquote:
een vest uit bed hengelen en een kind passenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even een kind uit bed hengelen en mijn vest passen
Nee, andersom.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef wel.o.k het volgende:
een vest uit bed hengelen en een kind passen
ok, ik ga hem even opzoeken,werkend en gratiessssquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke, werkt deze dan? http://bit.ly/c5UnMy
[..]
JaniesHoe komt dat?
van het een komt het anderquote:
tepels zijn niet viesquote:
He shit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet goed geslapen en te laat naar bed (voor mij eigenlijk, maar als ik op tijd naar bed moet, lig ik er voor tienen al in ofzo
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga even een kind uit bed hengelen en mijn vest passen
Nee, andersom.
Boodschapzequote:
Linkje plz, als je 'm gratiesss hebt gevondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok, ik ga hem even opzoeken,werkend en gratiessss![]()
[..]
van het een komt het ander![]()
[..]
tepels zijn niet vies![]()
echt ik bak gewoon sosm gewoon een cake om cakebeslag te kunnen snoepen
Veel, heullll veel topics, het gaat hier retesnel tegenwoordig XDquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het hier verder, iets gemist?
Check!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt ik bak gewoon sosm gewoon een cake om cakebeslag te kunnen snoepen
tuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Linkje plz, als je 'm gratiesss hebt gevonden
[..]
Veel, heullll veel topics, het gaat hier retesnel tegenwoordig XD
Was vannacht veel wakker geworden en Ado kroop tegen me aan toen ie in bed kwam, dus dat leidde af van het slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He shit.Dus dan maar wel op tijd vanaaf?
Ja, hopeloos he. Mja, als je je daardoor beter voelt...
Ik ga niet teruglezenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:59 schreef Enfermera het volgende:
Veel, heullll veel topics, het gaat hier retesnel tegenwoordig XD
Hoinquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen![]()
Iets belangrijks?
en die wil ik hebben!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
Mmmm
Mamamuck heeft cake gebakken, maar ze mist inmiddels haar lepel, garde en beslagkom
Ga je?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even snel een kusje voor Janies
Dank jequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nog even snel een kusje voor Janies
Sop ze!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je
Kusje terug
En nu ben ik ook weg, want ik ga in bad
XDquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was vannacht veel wakker geworden en Ado kroop tegen me aan toen ie in bed kwam, dus dat leidde af van het slapen
En misschien wel, maar hij is ook elke keer zo laat thuis endan zie ik hem zowat niet meer WAAA
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen![]()
Iets belangrijks?
en nu in het nederlands aub!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
MWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GERRRRRRRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
I MOEST WOKNOKKEN WANT DE BEL DEED UT NIE!!!!!!!!!!!
MwA DAG IEDEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNN!!!!!!!!!!
Ik moest kloppen want de bel doet het niet is wellicht de meestgebruikte quote uit Samson en Gert. Als de mensen bij hun aankloppen zeggen ze deze zin altijd gewoon heel simpel omdat ze moeten kloppen omdat de bel het niet doet De bel werkte al slecht toen Samson en Gert in hun huis kwamen wonen. De buurman Joop Mengelmoes had belooft de bel te repareren, maar toen hij dat deed viel de bel uit elkaar. sindsdien komen de mensen bij hun aankloppen soms tot grote ergenis van Gertquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
De bel is kapot dus ik moest kloppen.
tot zover mijn spreekbeurtquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet het niet is wellicht de meestgebruikte quote uit Samson en Gert. Als de mensen bij hun aankloppen zeggen ze deze zin altijd gewoon heel simpel omdat ze moeten kloppen omdat de bel het niet doet De bel werkte al slecht toen Samson en Gert in hun huis kwamen wonen. De buurman Joop Mengelmoes had belooft de bel te repareren, maar toen hij dat deed viel de bel uit elkaar. sindsdien komen de mensen bij hun aankloppen soms tot grote ergenis van Gert
Ze hebben ook een keer een liedje uitgebracht waarin ze het verhaal vertellen over de bel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |