Water marblen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:59 schreef This-is-it het volgende:
Nagellak + op water doen is VET
KUNST
quote:
zou wel moeten volgens mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaat die niet automatisch met open een nieuw topic knop? Stom
Niet dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
zou wel moeten volgens mij
quote:
Ban. Ban. BAN.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb de stomme shaketiet eruit gegooit
oh dus de Op is nu kantoortuinproof. Mooi.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
In plaats daarvan je eigen shaketiet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee sorry Bartjequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Bart het volgende:
[..]
In plaats daarvan je eigen shaketiet?
GODVER!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ritse! Dude! Kerel! Kameraad! Koning! Baas! Held!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je trouwens van jouw UI ook nog een grote versie?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je trouwens van jouw UI ook nog een grote versie?
quote:
Jij let daaropquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef Poit het volgende:
Laat maar hangen die grotere versie.. Wordt niet echt blij van die harses die erop zit..
quote:
Het viel mij ook wel op...quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn. Deze wil ik high res op m'n muur!
Kom in de buurt maar ik bedoel meer 3 bij 3 meterquote:
Snap ik, maar dit is het beste wat Tineye kan vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom in de buurt maar ik bedoel meer 3 bij 3 meter
2 gulden vijftigquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Sweet!! Ik heb net een pensioen afgekocht!!
Jullie mogen raden hoeveel mijn pensioen waard was!
quote:
¤ 4,65 ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
aardig he dat ze nog 33.5% administratiekosten rekenenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, ik lieg! Het is ¤ 84,16! Maar er gaat 33,5% vanaf
Motherfuckersquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
aardig he dat ze nog 33.5% administratiekosten rekenen
Al spijt dat je bent opgestaan vandaag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Frankii het volgende:
NICE draadbreuk tussen utrecht en den bosch. Wat een OV feest vandaag!!
waarom?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
WTF doe jij al thuisquote:
Die 14 cent die je krijgt na je 65e is niet echt de moeite waardquote:
geld is geldquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die 14 cent die je krijgt na je 65e is niet echt de moeite waard
irritant is dat... zeker als je in de kou moet wachten. Maar succes nog even!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef Frankii het volgende:
en uiteraard net mijn aansluiting gemist. Mag nog mooi even een half uurtje wachten.
Vandaag is sowieso een groot drama. Op de heenweg eerste bus gemist omdat hij 10 te vroegging. Bus erna had een nieuwe chauffeur die verkeerd reed. Trein dubbel gemist, trein erna had ook wat vertraging. Op de terugweg kapotte bovenleiding waardoor ik vertraagd was en vervolgens net mn bus miste waar ik nu nog steeds op wacht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
irritant is dat... zeker als je in de kou moet wachten. Maar succes nog even!
Weten wij dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:20 schreef ukga het volgende:
Kun je ook BLACK OPS multi-player local spelen of alleen tegen die teringzombies?
Ben je net zo triest als je vriendje?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben je net zo triest als je vriendje?
Ja zo triest had ik ook ongeveer wel in gedachte!quote:
Ach poppeke toch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:
Het enige positieve aan die anderhalf uur tentamen maken was de stroopwafel die ik halverwege at
Hmm zo'n dag dat je beter in bed had kunnen blijven dus...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Vandaag is sowieso een groot drama. Op de heenweg eerste bus gemist omdat hij 10 te vroegging. Bus erna had een nieuwe chauffeur die verkeerd reed. Trein dubbel gemist, trein erna had ook wat vertraging. Op de terugweg kapotte bovenleiding waardoor ik vertraagd was en vervolgens net mn bus miste waar ik nu nog steeds op wacht.
Topdag.
Normaal zou ik zeggen dat ik nog wel een voldoende kan hebben, maar de normering is een stuk strenger dan van de tentamens van vorig jaar. In ieder geval al twee vragen goed vanwege fouten in de antwoordopties (heb echt een kwartier zitten rekenen en ik kwam er maar niet uit). Vanavond komt het antwoordmodel online en ik moet 40 van de 60 goed hebben voor een 5 volgens mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ach poppeke toch. [ afbeelding ]. Op naar de her of heb je toch nog wel kans op een 5,5?
Ik ben zeiknat geregend. Dat was helemaal niet voorspeld voor vandaag.
GB! How is life?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hmm zo'n dag dat je beter in bed had kunnen blijven dus...
Ik heb weinig te klagenquote:
Tentamen ging kut, maar ik ben los daarvan happy! Had jij niet vakantie nu?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb weinig te klagenHoe gaat het met jou?
Vorige week, lekker mijn scriptiestress verwerkt. Nu weer lekker aan het werkquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tentamen ging kut, maar ik ben los daarvan happy! Had jij niet vakantie nu?
En de rente danquote:
Gaat ie weerquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben je net zo triest als je vriendje?
Dus omdat ik duidelijk aangeef ergens niet van gediend te zijn, en jij dat niet respecteert, evenals je vriendin, ben ik triest? Rightquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat ie weer... Nee Bartje, jij bent triest
Je bent triest omdat je als een klein kind loopt te janken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus omdat ik duidelijk aangeef ergens niet van gediend te zijn, en jij dat niet respecteert, evenals je vriendin, ben ik triest? Right.
Ik jank niet, ik geef aan dat ik iets niet fijn vind. Dat verschil is voor sommige mensen alleen nogal lastig te bevatten. Misschien omdat die mensen zelf nog in een jankfase zitten en zich niet hebben doorontwikkeld naar een verdere levensfase.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent triest omdat je als een klein kind loopt te janken.
Dat is een onlogische conclusie, aangezien ik niet doe aan non-argumenten.quote:Ongetwijfeld komt hier een tegensprekend non argument op maar het lucht wel op
quote:
Há. Suikerquote:
Gecorrigeerd op inflatie...quote:
Prima, als mensen ophouden met Bartje zeggen. Spreek je die dan ook even aan in het openbaar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:
Bart, zou je zo vriendelijk willen zijn om op te houden met zuigen.
Ja Ritsje, doe jij dat eens even!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima, als mensen ophouden met Bartje zeggen. Spreek je die dan ook even aan in het openbaar?
Zolang ik nog maar wel poitje, vtje, rossje, spankje nebootje, ritsje en koeitje mag zeggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef RitseB het volgende:
Nick, zou je op willen houden met Bart, Bartje noemen. Daar is hij niet zo van gediend.
Dankje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef RitseB het volgende:
Nick, zou je op willen houden met Bart, Bartje noemen. Daar is hij niet zo van gediend.
Jij mag dat,quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang ik nog maar wel poitje, vtje, rossje, spankje nebootje, ritsje en koeitje mag zeggen
en ik dan, want BBNtje saat zo raar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang ik nog maar wel poitje, vtje, rossje, spankje nebootje, ritsje en koeitje mag zeggen
Het hoeft niet altijd in verkleinde vorm?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef badboynova het volgende:
en ik dan, want BBNtje saat zo raar.
FOK! maakt het kind in je los!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom moet Ritse mensen die 10 jaar ouder zijn in toom houden?
Je hebt nooit aangeven dat je Bartje kut vond, je vroeg alleen waarom. Dat is iets anders hè? Maar goed, want Tain zegt klopt ook nog eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus omdat ik duidelijk aangeef ergens niet van gediend te zijn, en jij dat niet respecteert, evenals je vriendin, ben ik triest? Right.
Get real??quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:
Bart, zou je zo vriendelijk willen zijn om op te houden met zuigen.
Dus ik kan ook in 1 keer zeugboynova wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd in verkleinde vorm?
Huh, wie, wat, waar, wat doe ik, wat moet ik doen, wat deed ik verkeerd, zo veel vragen!quote:
Zeg er eens wat van, Nick gaat door met zuigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Huh, wie, wat, waar, wat doe ik, wat moet ik doen, wat deed ik verkeerd, zo veel vragen!
Moet je niet aan mij maar aan de dames vragenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus ik kan ook in 1 keer zeugboynova worden
Hoe wat waar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Fallen het volgende:
in anders nieuws...
Ik heb nu ook de Killzone3 Beta!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Fallen het volgende:
in anders nieuws...
Is er een deel 3 op komst? O god. Ik loop achterquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Fallen het volgende:
in anders nieuws...
En dat snap ik nou echt niet he. Ik ben superlief!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef RitseB het volgende:
En Nick lief doen, ook al vind jij Bart niet zo lief.
Heeft geen ps3quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef Fallen het volgende:
in anders nieuws...
quote:
Mailtje van Sony... of dat het dan komt vanwege het downloaden van de theme, omdat ik plus-member ben óf omdat ik met de twitter-actie heb meegedaan... I dunno..quote:
Alleen ben ik er straks niet. Moet zo weg....quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem vanavond ook even aanslinger
Valt wel enorm mee zie ik bij wat vrienden.quote:
Mja ik heb een Wii en PS3, maar doe mij maar de PS3.quote:
Ik ben niet verder gekomen dan een Wii en een PC.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik heb een Wii en PS3, maar doe mij maar de PS3.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef Bart het volgende:
[..]
En dat snap ik nou echt niet he. Ik ben superlief!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen ben ik er straks niet. Moet zo weg....
Sega Master System, 8-bit voorloper van de Mega Drivequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Een SMS? Sega Mega? Wat?
Ik had een Megadrive.
Sega Master System, de 8-bit voorganger van de Megadrivequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef Kuukske het volgende:
Een SMS? Sega Mega? Wat?
Ik had een Megadrive.
Was ik al op uitgekeken na 1 weekje.quote:
Ik ook, inclusief de balance board....en later het stuurquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Was ik al op uitgekeken na 1 weekje.
MSXquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:48 schreef Solique het volgende:
Ik houd het wel bij mijn pc en x360. En soms slinger ik mijn Commodore 64 nog aan.
Sorry bro, maar ik heb een vergadering en daar is ook zij aanwezig... mijn onbeantwoorde liefde....quote:
Oeh, ik hou je niet tegen kerel!! zet em op!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry bro, maar ik heb een vergadering en daar is ook zij aanwezig... mijn onbeantwoorde liefde....![]()
![]()
Ahwquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef Fallen het volgende:
Sorry bro, maar ik heb een vergadering en daar is ook zij aanwezig... mijn onbeantwoorde liefde....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Solique het volgende:
Ben even wat trainen, straks terug.
Zo Ritse je bent snel vanavond.
die jongen edit sneller dan z'n schaduw!quote:
Ik bak ook sneller vlees dan mijn schaduw.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef Poit het volgende:
[..]
die jongen edit sneller dan z'n schaduw!
Geen probleem, ik kan vanavond ook niet!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Alleen ben ik er straks niet. Moet zo weg....
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Tain het volgende:
Killzone 3 beta code gekregen! Eindelijk! Nu hoor ik er ook weer een beetje bij
Kom je morgenavond dan ook meespelen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Tain het volgende:
jij weegt je bier?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef badboynova het volgende:
Klanten genaaid door dikke tieten kassameisje
Dus al jaren betaal ik teveel voor bier
Misschien...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef koei het volgende:
[..]
Kom je morgenavond dan ook meespelen?
Congratzquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:03 schreef Nebo het volgende:
Eerste tentamen gehaaldiets tussen de 5,8 en de 6,3
Hehe, je bent allang blij dat je iig een voldoende hebt gehaald?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:03 schreef Nebo het volgende:
Eerste tentamen gehaaldiets tussen de 5,8 en de 6,3
Ja man, ik heb het dit blok behoorlijk laten verslonzen, dus ik ben blij met een voldoende voor beide vakken. Nu die van morgen nog en dan gaan we het volgende blok wel weer iets harder werkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, je bent allang blij dat je iig een voldoende hebt gehaald?
doen!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:57 schreef Gamer_V het volgende:
Oeh, kan misschien een oude, goedkope Citroen AX op de kop tikken. Mobiliteit
Kan ik de rookpluimen vanaf hier zien dus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
doen!!
Gaan we racen
Jouw laffe franse kutbaktegen mijn oerdegelijke trouwe japanner
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan ik de rookpluimen vanaf hier zien dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:27 schreef Gamer_V het volgende:
Ik race je er uit jongIk dacht ut. Don't fuck with Viefje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Wel geprobeerd zeker?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht ut. Don't fuck with Viefje!!
Viefje is zwanger, ze krijgt pw's ipv vw'squote:
Erin wel jaquote:
tot het huigje.quote:
Ze was er niet....quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, ik hou je niet tegen kerel!! zet em op!!
Maar vergeet niet! Je hebt altijd Kuukske nog!
Omdat ze me bijna volledig negeert. Maar dan ook weer niet en enthousiast dingen vertelt en blij doet. En dan later weer totaal niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahw. [R&P]Waarom onbeantwoord?[/R&P]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:10 schreef koei het volgende:
[..]
Geen probleem, ik kan vanavond ook niet!
Misschien morgenavond na je welpen? Dan ben ik ook thuis als het goed is...
Volgens mij heb ik jou nog helemaal niet op PSN. Wel facebook... en dan niet PSN...quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:15 schreef Tain het volgende:
quote:
M'n HIMYM-fail beperkt zich echt niet alleen tot de supermarkt....quote:
Probeer anders de kringloopwinkelquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
M'n HIMYM-fail beperkt zich echt niet alleen tot de supermarkt....
Het blijkt..quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
M'n HIMYM-fail beperkt zich echt niet alleen tot de supermarkt....
Ik stel voor om dan eerst gewoon nog een keer volledig naar de klote te gaan in een kroeg met Belgisch bier!quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Het blijkt..
Ach, mocht het allemaal niet lukken kunnen we nog samen in hetzelfde bejaardetehuis gaan zitten
Wat daar hebben ze leuke, jonge, schattige, sexy, vrouwen in de aanbieding?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Probeer anders de kringloopwinkel
De jonge dames hebben wel de nodige kilometers er al op zitten, maar dat is toch geen probleem?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik stel voor om dan eerst gewoon nog een keer volledig naar de klote te gaan in een kroeg met Belgisch bier!
[..]
Wat daar hebben ze leuke, jonge, schattige, sexy, vrouwen in de aanbieding?
Hell fucking yeah!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik stel voor om dan eerst gewoon nog een keer volledig naar de klote te gaan in een kroeg met Belgisch bier!
Je weet zeker dat je een krinloopwinkel bedoeld?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
De jonge dames hebben wel de nodige kilometers er al op zitten, maar dat is toch geen probleem?
Trusten!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell fucking yeah!
Maar nu even niet, ik ga m'n bedje opzoeken.. Moeig.. Toedels
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je een krinloopwinkel bedoeld?
O met wie, dat verhaal ken ik nog nietquote:
En je geld terug bij vertraging invullen, dat lucht ook altijd opquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef Frankii het volgende:
Op naar bed. Morgen werken.
Als het OV weer zo tegen zit, dan schrijf ik een brief waarin ik zet dat ik niet boos ben, maar heel teleurgesteld. (Want dat zeiden mijn ouders vroeger ook altijd)
Trusten
Dat is zo naar he... "Nee ik ben niet boos, maar ik ben wel teleurgesteld" of "Het is jouw beslissing, maar ik zou het niet doen"quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:23 schreef Frankii het volgende:
Op naar bed. Morgen werken.
Als het OV weer zo tegen zit, dan schrijf ik een brief waarin ik zet dat ik niet boos ben, maar heel teleurgesteld. (Want dat zeiden mijn ouders vroeger ook altijd)
Trusten
Morningquote:
Mooi verwoord!quote:
quote:
Geen wekker gezet. En normaal hoef ik pas om half 12 te werken. Maar nét vandaag moet ik om 9 uur beginnen. Maarja, dat red ik toch niet, dus ze wachten maar evenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:27 schreef Solique het volgende:
[ afbeelding ]
Te laat naar bed gegaan, of uit je slaap gehouden.
Zal je altijd zien natuurlijk, ook wel eens gehad verandering van tijd en vergeten wekker aan te passen of te zetten. Dan wachten ze maarquote:Op woensdag 10 november 2010 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Geen wekker gezet. En normaal hoef ik pas om half 12 te werken. Maar nét vandaag moet ik om 9 uur beginnen. Maarja, dat red ik toch niet, dus ze wachten maar even.
Morguhquote:
Challenge accepted!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:00 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik bak ook sneller vlees dan mijn schaduw.
Mogguh Poit.quote:
Dude, waar heb je Mark Webber gelaten?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Challenge accepted!
Ohnee, het is al lang niet meer het seizoen voor een BBQ
toen was ik al 2,5 uur wakker.quote:
Zien jullie mijn UI niet meer dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mogguh Poit..
[..]
Dude, waar heb je Mark Webber gelaten?.
Hij werkt gewoon hier hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef Rossdale het volgende:
Zien jullie mijn UI niet meer dan?Ik zelf wel namelijk. Is dit het nieuwste laffe snufje om me te irriteren?
Challenge accepted!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Challenge accepted!
Ohnee, het is al lang niet meer het seizoen voor een BBQ
Oh nu doet 'ie het weer wel. Gister deed 'ie het ook niet. Bij mij dan.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef Rossdale het volgende:
Zien jullie mijn UI niet meer dan?Ik zelf wel namelijk. Is dit het nieuwste laffe snufje om me te irriteren?
Gewoon gaan zingen.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:49 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen
Kutmeisjes met muziek in de trein, en als je er wat van zegt het harder draaien... en de rest van de mensen past ook geen sociale controle toe, dan worden ze toch nooit opgevoed. Maar waarschijnlijk stappen ze toch op lammeschans bij het ROC eruit
Goedemorgenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:49 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen
Kutmeisjes met muziek in de trein, en als je er wat van zegt het harder draaien... en de rest van de mensen past ook geen sociale controle toe, dan worden ze toch nooit opgevoed. Maar waarschijnlijk stappen ze toch op lammeschans bij het ROC eruit
Wat hij zegt GB. Maar dan zonder dat engelachtige erbij.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:52 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Gewoon de bouwput in dumpen daarzo, deuren open en duwen maar.
Weet ik, zelf gezeten daarzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:58 schreef GameBabe het volgende:
Verbazingwekkend genoeg stappen ze uitPff wat een uitschot zit er op die ROC's, daar wordt je als normale tiener/ ouder toch niet blij van...
Suc6, ik zit veilig binnenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik stap maar eens in mijn koekblik.
Valt weer tegen van het OV natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:58 schreef Frankii het volgende:
Godverdomme, geen vertraging vandaag. En had er nog zo op gerekend.
Mogguh!
Geen koekblikquote:Op woensdag 10 november 2010 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik stap maar eens in mijn koekblik.
Zo wakker was ik nog niet op moment van schrijven.quote:
je hebt een Kia mee?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:22 schreef badboynova het volgende:
en een fiat scudo uit 1808 is een kruising van een broodtrommel met een leopard tank, leen auto's bah.
zie je deze wel?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik heb zojuist ff een mobiele lay-out geïmplementeerd btwquote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie mijn eigen UI iig wel, Kuukske zag hem niet meerMaar nu weer wel blijkbaar. Wazig
nee een oud model scudo, de auto is net een neger zeer langzaam komt hy opgang.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:31 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
je hebt een Kia mee?
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
nee een oud model scudo, de auto is net een neger zeer langzaam komt hy opgang.
Ik zag em gisteren ook niet.. Vandaag weer welquote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik zie mijn eigen UI iig wel, Kuukske zag hem niet meerMaar nu weer wel blijkbaar. Wazig
Ik ga je niet alles vertellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O met wie, dat verhaal ken ik nog niet
Van de week zag ik hem ook niet, alleen 400x350x2123 en zulke dingenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Rossdale het volgende:
hij hort en stoot ook als een echte neger als je aan het rijden ben, hard bruut en zeer diepquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
hij hort en stoot ook als een echte neger als je aan het rijden ben, hard bruut en zeer diep
heb ik ook wel eens gehad, ben toen terug naar huis gegaan en 'm gezegd dat ik niet kwam om in te pakken, maar om te verhuizenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt gisteren mn huisgenoot verhuizen, tot half 3 bezig geweest omdat die lamme lul niet in had gepakt....
Ben nu goed verkouden vanwege urenlang in de kou dingen staan sjouwen...
dit model rij ik gewoonlijk, maar nu heb ik oude model en die is nog erger ( zal na het werk foto's plaatsen, dus bereid je mentaal maar voor om flink te lachen)quote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
gast
Wat een walgelijke auto trouwens om te zienhttp://www.fiat.nl/cgi-bi(...)ontentOID=1074098693
Ik vind te Multipla bijna mooier.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gehad, ben toen terug naar huis gegaan en 'm gezegd dat ik niet kwam om in te pakken, maar om te verhuizen
Sindsdien is het ook iets wat ik vooraf vraagof alles in verhuisdozen dit
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffttt gisteren mn huisgenoot verhuizen, tot half 3 bezig geweest omdat die lamme lul niet in had gepakt....
Ben nu goed verkouden vanwege urenlang in de kou dingen staan sjouwen...
een kusje op je bolletjequote:Op woensdag 10 november 2010 10:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
had ik eigenlijk ook moeten doen, maar ik ben te lief... Nu dus verkouden...
Exit HuGo, enter maand alleen wonen, dan Exit Spanky en Enter nieuw appartement samen met Vriendin!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nu? Exit HuGo, Enter Vriendin?
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:21 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
een kusje op je bolletje
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 10 november 2010 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Exit HuGo, enter maand alleen wonen, dan Exit Spanky en Enter nieuw appartement samen met Vriendin!
[..]
fixedquote:Op woensdag 10 november 2010 11:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Exit HuGo, enter maand bloot lopen in huis, dan Exit Spanky en Enter nieuw appartement samen met Vriendin!
[..]
heerlijk alleen wonen inderdaadquote:
quote:
Vast wel, ooit!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik reken dan wel weer op perenijsjes natuurlijk!
zegt de man die het liefst heel de dag rond zou willen rennen met enkel een peniskoker aanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:53 schreef Rossdale het volgende:
Dat kan toch ook gewoon als je samen woont? Alleen als er bezoek komt is het wat ongepast
Hm. Ross, dat PM'etje over die RB/GH meet hè? Kunnen we het daar nog even over hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:19 schreef badboynova het volgende:
zegt de man die het liefst heel de dag rond zou willen rennen met enkel een peniskoker aan
Oh god, heb je hem per ongeluk foto's gestuurd in plaats van een uitnodiging?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Ross, dat PM'etje over die RB/GH meet hè? Kunnen we het daar nog even over hebben?
ja en bloot bier drinken en op de bank met de tv aan in slaap vallenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
heerlijk alleen wonen inderdaad
Beetje met je zwans heen en weer zwaaien de hele dag.
ik las penisijsjesquote:Op woensdag 10 november 2010 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik reken dan wel weer op perenijsjes natuurlijk!
Hij heeft geen foto's nodig. Hij kent het echte werk.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh god, heb je hem per ongeluk foto's gestuurd in plaats van een uitnodiging?
Fuck yeah! Dacht bij de trailer al: "Spankers, hier ga jij je oogje op houden!" (want ik ben stiekeme fan van Noord Korea) en ben dus blij dat het zo goed sfeervol is!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:53 schreef RitseB het volgende:
Om maar over games te beginnen, wat een game is homefront
Het is totaal anders dan CoD, MoH, vul random shooter in. Het is een verwoeste wereld waarin de VS bezet is door Noord-Korea. Overal om je heen zie je sporen van de Koreaanse bezetter, in de begin scene zie je 2 burgers dood geschoten worden door een stel Koreaanse militairen, hun kindje rent huilend en volledig in paniek op ze af en blijft huilend alleen achter. Bijna tranen in mijn ogen door de scene. Je hoort nationalistische propaganda door je de radio schallen en op elke straathoek staan Koreaanse militairen. Mensen op straat worden voor zonder rede gearresteerd of in elkaar geslagen, en onderweg naar je bestemming zie je soldaten lijken in een massagraf dumpen, deze game maakt indruk!
Nicequote:Op woensdag 10 november 2010 12:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij heeft geen foto's nodig. Hij kent het echte werk.
Maart 2011, het wordt voor mij echt dé game van 2011.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fuck yeah! Dacht bij de trailer al: "Spankers, hier ga jij je oogje op houden!" (want ik ben stiekeme fan van Noord Korea) en ben dus blij dat het zo goed sfeervol is!
Wanneer komt ie ook alweer uit Ritse?
O o...quote:Op woensdag 10 november 2010 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Ross, dat PM'etje over die RB/GH meet hè? Kunnen we het daar nog even over hebben?
Zo'n introfilmpje is leuk, maarrrrrrrrrrr hoe speelt het?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:53 schreef RitseB het volgende:
Het is totaal anders dan CoD, MoH, vul random shooter in. Het is een verwoeste wereld waarin de VS bezet is door Noord-Korea. Overal om je heen zie je sporen van de Koreaanse bezetter, in de begin scene zie je 2 burgers dood geschoten worden door een stel Koreaanse militairen, hun kindje rent huilend en volledig in paniek op ze af en blijft huilend alleen achter. Bijna tranen in mijn ogen door de scene. Je hoort nationalistische propaganda door je de radio schallen en op elke straathoek staan Koreaanse militairen. Mensen op straat worden voor zonder rede gearresteerd of in elkaar geslagen, en onderweg naar je bestemming zie je soldaten lijken in een massagraf dumpen, deze game maakt indruk!
Ik heb nog geen GotY 2011. Kudt.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maart 2011, het wordt voor mij echt dé game van 2011.
Geen filmpje, het verhaal wordt verteld ala half-lifequote:Op woensdag 10 november 2010 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n introfilmpje is leuk, maarrrrrrrrrrr hoe speelt het?
O o wat?quote:
online shops zeggen 18 febquote:Op woensdag 10 november 2010 13:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Maart 2011, het wordt voor mij echt dé game van 2011.
Eerste teaser + interview was veel belovend.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:53 schreef RitseB het volgende:
OKquote:Op woensdag 10 november 2010 13:45 schreef RitseB het volgende:
Met een beetje geluk staat de preview vandaag online.
Eh, waar? En waarom?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:05 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Jongens!! Nog een week en dan duik ik een week onder!
Ah, links Nederland heeft je adres eindelijk weten te achterhalen?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:05 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Jongens!! Nog een week en dan duik ik een week onder!
Oh laat maar komen. Mijn spreekwoordelijke sjovel draait al warm om er snoeihard overheen te rijdenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ah, links Nederland heeft je adres eindelijk weten te achterhalen?
Goed bezig. Nerd.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef Nebo het volgende:
HOPLA! Voldoende in de pocket. Mijn in-één-keer-halen-streak gaat naar 10 vakken![]()
thuisquote:
QFTquote:
Mooi weekend gehad én twee voldoendes gehaald. YEEEEEAAAHquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef Nebo het volgende:
HOPLA! Voldoende in de pocket. Mijn in-één-keer-halen-streak gaat naar 10 vakken![]()
Heel netjesquote:Op woensdag 10 november 2010 15:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mooi weekend gehad én twee voldoendes gehaald. YEEEEEAAAH
Congratzquote:Op woensdag 10 november 2010 14:21 schreef Nebo het volgende:
Das denk ik zo'n een beetje het belangrijkste verschil tussen HBO'ers en WO'ersquote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
Onvoorbereid je eerste tentamen maken en even kijken wat voor soort vragen ze stellen. Daarna gericht een beetje je boek doorbladeren op de soort onderwerpen die gevraagd werden en dan je herkansing acen
Dat was mijn taktiekAl haalde ik alsnog de meeste tentamens gewoon sowieso wel
Zo heb ik mijn eerste jaar van het HBO ook gehaaldquote:Op woensdag 10 november 2010 15:22 schreef Rossdale het volgende:
Onvoorbereid je eerste tentamen maken en even kijken wat voor soort vragen ze stellen. Daarna gericht een beetje je boek doorbladeren op de soort onderwerpen die gevraagd werden en dan je herkansing acen
Dat was mijn taktiekAl haalde ik alsnog de meeste tentamens gewoon sowieso wel
Daarom.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef Rossdale het volgende:
95% van wat je op school leert gebruik je echt nooit meer. En wat je echt nodig hebt zijn de grote lijnen begrijpen zodat je weet waar mensen het over hebben. Specialiseren doe je toch pas wanneer je gaat werken.
Dus die vier jaar, of langer, studeren is naderhand alleen maar een bewijs dat je een bepaald denkniveau hebt?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef Rossdale het volgende:
95% van wat je op school leert gebruik je echt nooit meer. En wat je echt nodig hebt zijn de grote lijnen begrijpen zodat je weet waar mensen het over hebben. Specialiseren doe je toch pas wanneer je gaat werken.
Lekker! NFSquote:Op woensdag 10 november 2010 14:28 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
thuis
ik moet vrije dagen opmaken (heb nu nog iets meer dan 65 vrije dagen staan) dus dat ga ik combineren met need for speed en feestdagen enzo
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dus die vier jaar, of langer, studeren is naderhand alleen maar een bewijs dat je een bepaald denkniveau hebt?![]()
Achja, ik heb nu iig de kans om me twee keer in de week te bezatten. Ik 'studeer' nog wel een aantal jaartjes dan.
KIPGEZIIIICHT!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef Gamer_V het volgende:
Je bezat je maar twee keer per week?
fixedquote:
quote:
Jij rijdt ook in op politie-agenten?quote:
Poit?quote:
Ik zou niet durven..quote:Op woensdag 10 november 2010 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij rijdt ook in op politie-agenten?
quote:
Yeah maar je kunt studeren met verschillende instellingen. Ik vind het allemaal gewoon erg interessant en verbreedt graag mijn kennis, of ik het later nou ga toepassen of niet. Als ik iets moet halen dan wil ik het graag ook goed halen (afgezien van dit blok, waar ik het alleen wilde halen)quote:Op woensdag 10 november 2010 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Ik las Gran Turismoquote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef Nebo het volgende:
Ik kijk nu Gran Torino trouwens, prima film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |