Water marblen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:59 schreef This-is-it het volgende:
Nagellak + op water doen is VET
KUNST
quote:
zou wel moeten volgens mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaat die niet automatisch met open een nieuw topic knop? Stom
Niet dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
zou wel moeten volgens mij
quote:
Ban. Ban. BAN.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb de stomme shaketiet eruit gegooit
oh dus de Op is nu kantoortuinproof. Mooi.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
In plaats daarvan je eigen shaketiet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee sorry Bartjequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef Bart het volgende:
[..]
In plaats daarvan je eigen shaketiet?
GODVER!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ritse! Dude! Kerel! Kameraad! Koning! Baas! Held!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heb je trouwens van jouw UI ook nog een grote versie?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je trouwens van jouw UI ook nog een grote versie?
quote:
Jij let daaropquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef Poit het volgende:
Laat maar hangen die grotere versie.. Wordt niet echt blij van die harses die erop zit..
quote:
Het viel mij ook wel op...quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn. Deze wil ik high res op m'n muur!
Kom in de buurt maar ik bedoel meer 3 bij 3 meterquote:
Snap ik, maar dit is het beste wat Tineye kan vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom in de buurt maar ik bedoel meer 3 bij 3 meter
2 gulden vijftigquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Sweet!! Ik heb net een pensioen afgekocht!!
Jullie mogen raden hoeveel mijn pensioen waard was!
quote:
¤ 4,65 ?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
aardig he dat ze nog 33.5% administratiekosten rekenenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Nee, ik lieg! Het is ¤ 84,16! Maar er gaat 33,5% vanaf
Motherfuckersquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
aardig he dat ze nog 33.5% administratiekosten rekenen
Al spijt dat je bent opgestaan vandaag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef Frankii het volgende:
NICE draadbreuk tussen utrecht en den bosch. Wat een OV feest vandaag!!
waarom?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:18 schreef SpankmasterC het volgende:
WTF doe jij al thuisquote:
Die 14 cent die je krijgt na je 65e is niet echt de moeite waardquote:
geld is geldquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die 14 cent die je krijgt na je 65e is niet echt de moeite waard
irritant is dat... zeker als je in de kou moet wachten. Maar succes nog even!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:58 schreef Frankii het volgende:
en uiteraard net mijn aansluiting gemist. Mag nog mooi even een half uurtje wachten.
Vandaag is sowieso een groot drama. Op de heenweg eerste bus gemist omdat hij 10 te vroegging. Bus erna had een nieuwe chauffeur die verkeerd reed. Trein dubbel gemist, trein erna had ook wat vertraging. Op de terugweg kapotte bovenleiding waardoor ik vertraagd was en vervolgens net mn bus miste waar ik nu nog steeds op wacht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
irritant is dat... zeker als je in de kou moet wachten. Maar succes nog even!
Weten wij dat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:20 schreef ukga het volgende:
Kun je ook BLACK OPS multi-player local spelen of alleen tegen die teringzombies?
Ben je net zo triest als je vriendje?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben je net zo triest als je vriendje?
Ja zo triest had ik ook ongeveer wel in gedachte!quote:
Ach poppeke toch.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:32 schreef Nebo het volgende:
Het enige positieve aan die anderhalf uur tentamen maken was de stroopwafel die ik halverwege at
Hmm zo'n dag dat je beter in bed had kunnen blijven dus...quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Vandaag is sowieso een groot drama. Op de heenweg eerste bus gemist omdat hij 10 te vroegging. Bus erna had een nieuwe chauffeur die verkeerd reed. Trein dubbel gemist, trein erna had ook wat vertraging. Op de terugweg kapotte bovenleiding waardoor ik vertraagd was en vervolgens net mn bus miste waar ik nu nog steeds op wacht.
Topdag.
Normaal zou ik zeggen dat ik nog wel een voldoende kan hebben, maar de normering is een stuk strenger dan van de tentamens van vorig jaar. In ieder geval al twee vragen goed vanwege fouten in de antwoordopties (heb echt een kwartier zitten rekenen en ik kwam er maar niet uit). Vanavond komt het antwoordmodel online en ik moet 40 van de 60 goed hebben voor een 5 volgens mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ach poppeke toch. [ afbeelding ]. Op naar de her of heb je toch nog wel kans op een 5,5?
Ik ben zeiknat geregend. Dat was helemaal niet voorspeld voor vandaag.
GB! How is life?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hmm zo'n dag dat je beter in bed had kunnen blijven dus...
Ik heb weinig te klagenquote:
Tentamen ging kut, maar ik ben los daarvan happy! Had jij niet vakantie nu?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heb weinig te klagenHoe gaat het met jou?
Vorige week, lekker mijn scriptiestress verwerkt. Nu weer lekker aan het werkquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tentamen ging kut, maar ik ben los daarvan happy! Had jij niet vakantie nu?
En de rente danquote:
Gaat ie weerquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Ben je net zo triest als je vriendje?
Dus omdat ik duidelijk aangeef ergens niet van gediend te zijn, en jij dat niet respecteert, evenals je vriendin, ben ik triest? Rightquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat ie weer... Nee Bartje, jij bent triest
Je bent triest omdat je als een klein kind loopt te janken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus omdat ik duidelijk aangeef ergens niet van gediend te zijn, en jij dat niet respecteert, evenals je vriendin, ben ik triest? Right.
Ik jank niet, ik geef aan dat ik iets niet fijn vind. Dat verschil is voor sommige mensen alleen nogal lastig te bevatten. Misschien omdat die mensen zelf nog in een jankfase zitten en zich niet hebben doorontwikkeld naar een verdere levensfase.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent triest omdat je als een klein kind loopt te janken.
Dat is een onlogische conclusie, aangezien ik niet doe aan non-argumenten.quote:Ongetwijfeld komt hier een tegensprekend non argument op maar het lucht wel op
quote:
Há. Suikerquote:
Gecorrigeerd op inflatie...quote:
Prima, als mensen ophouden met Bartje zeggen. Spreek je die dan ook even aan in het openbaar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:
Bart, zou je zo vriendelijk willen zijn om op te houden met zuigen.
Ja Ritsje, doe jij dat eens even!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Prima, als mensen ophouden met Bartje zeggen. Spreek je die dan ook even aan in het openbaar?
Zolang ik nog maar wel poitje, vtje, rossje, spankje nebootje, ritsje en koeitje mag zeggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef RitseB het volgende:
Nick, zou je op willen houden met Bart, Bartje noemen. Daar is hij niet zo van gediend.
Dankje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef RitseB het volgende:
Nick, zou je op willen houden met Bart, Bartje noemen. Daar is hij niet zo van gediend.
Jij mag dat,quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang ik nog maar wel poitje, vtje, rossje, spankje nebootje, ritsje en koeitje mag zeggen
en ik dan, want BBNtje saat zo raar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zolang ik nog maar wel poitje, vtje, rossje, spankje nebootje, ritsje en koeitje mag zeggen
Het hoeft niet altijd in verkleinde vorm?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:18 schreef badboynova het volgende:
en ik dan, want BBNtje saat zo raar.
FOK! maakt het kind in je los!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom moet Ritse mensen die 10 jaar ouder zijn in toom houden?
Je hebt nooit aangeven dat je Bartje kut vond, je vroeg alleen waarom. Dat is iets anders hè? Maar goed, want Tain zegt klopt ook nog eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus omdat ik duidelijk aangeef ergens niet van gediend te zijn, en jij dat niet respecteert, evenals je vriendin, ben ik triest? Right.
Get real??quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:
Bart, zou je zo vriendelijk willen zijn om op te houden met zuigen.
Dus ik kan ook in 1 keer zeugboynova wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd in verkleinde vorm?
Huh, wie, wat, waar, wat doe ik, wat moet ik doen, wat deed ik verkeerd, zo veel vragen!quote:
Zeg er eens wat van, Nick gaat door met zuigen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Huh, wie, wat, waar, wat doe ik, wat moet ik doen, wat deed ik verkeerd, zo veel vragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |