abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:04:20 #126
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_88516984
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

In jouw geval is het altijd te pas.
Stoere woorden voor een nerd, maar hoe verklaar je mijn hogere positie dan tegenover die van jou?
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:06:49 #127
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88517081
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:04 schreef mlg het volgende:

[..]

Stoere woorden voor een nerd, maar hoe verklaar je mijn hogere positie dan tegenover die van jou?
Kan je jezelf nog triester laten overkomen? :D
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:07:16 #128
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_88517096
De vrijheid van onderwijs moet inderdaad onverwijld worden afgeschaft. En niemand van school zolang ie nog in god gelooft.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:09:15 #129
294269 mlg
pi_88517166
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Kan je jezelf nog triester laten overkomen? :D
Ja, hier komt ie: Je zet jezelf neer als een superieure moraalridder, maar je hebt als loonslaafje in de administratie helemaal geen positie om de wereld te redden. Sterker nog, wat jij aan belasting betaalt, kom in de vorm van een HRA bij mij en bij mijn oh zo gierige werknemers :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:11:52 #130
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88517269
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef mlg het volgende:

[..]

Ja, hier komt ie: Je zet jezelf neer als een superieure moraalridder, maar je hebt als loonslaafje in de administratie helemaal geen positie om de wereld te redden. Sterker nog, wat jij aan belasting betaalt, kom in de vorm van een HRA bij mij :D
Hmm ja, want moreel gelijk hebben hangt volledig samen met je baan. Zegt wel weer genoeg over jouw ontbrekende morele kader. :)
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:13:29 #131
294269 mlg
pi_88517337
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Hmm ja, want moreel gelijk hebben hangt volledig samen met je baan. Zegt wel genoeg over jouw trieste leventje dat je alleen maar je geluk kan afmeten aan je baan. :D
Ja, daartegenover staat ook nog dat jij vast en zeker zo'n puberkopje bent tegenover deze diva. Dus het geluk kan ik ook naast mijn baan verkrijgen. :)

Je bent gewoon geen partij, en dat zul je ook nooit worden. En daarom kan ik alles zeggen, en jij niet. Ken je positie, dan maak je nog kans dat gasten als ik je toelaten.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:18:15 #132
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88517540
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef mlg het volgende:

[..]

Ja, daartegenover staat ook nog dat jij vast en zeker zo'n puberkopje bent tegenover deze diva. Dus het geluk kan ik ook naast mijn baan verkrijgen. :)

Je bent gewoon geen partij, en dat zul je ook nooit worden. En daarom kan ik alles zeggen, en jij niet. Ken je positie, dan maak je nog kans dat gasten als ik je toelaten.
op internet is iedereen Brad Pitt met een penis van 21 centimeter. Dus hey, hou jezelf vooral voor dat je iets voorstelt. Ik lach je alleen maar uit in elk geval. :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:23:31 #133
294269 mlg
pi_88517731
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

op internet is iedereen Brad Pitt met een penis van 21 centimeter. Dus hey, hou jezelf vooral voor dat je iets voorstelt. Ik lach je alleen maar uit in elk geval. :D
Oke ;) Houd jezelf dan maar voor dat ik geen gelijk heb, maar je zult er ongetwijfeld wel bij stil staan, hoewel je dat ontkent.

Ik wil er in ieder geval nog aan toevoegen dat als belastingen daadwerkelijke een maatschappelijke waarde heeft, dat jij als loonslaafje de nikskunner met de grote helden bek bent, en de rijkaard de alleskunner met een hoge maatschappelijke waarde is. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door mlg op 09-11-2010 15:29:18 ]
pi_88519240
Bitch fight over? komt er nog iets on topic of anders kan er wel een slotje op.. }:|
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:19:50 #135
294269 mlg
pi_88519788
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:02 schreef Tem het volgende:
Bitch fight over? komt er nog iets on topic of anders kan er wel een slotje op.. }:|
Ik was er al over uitgesproken, het linkse blèr kartel is allang uitgespeeld, daar doen we het toch voor?
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:26:36 #136
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88520046
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:23 schreef mlg het volgende:

[..]

Oke ;) Houd jezelf dan maar voor dat ik geen gelijk heb, maar je zult er ongetwijfeld wel bij stil staan, hoewel je dat ontkent.

Ik wil er in ieder geval nog aan toevoegen dat als belastingen daadwerkelijke een maatschappelijke waarde heeft, dat jij als loonslaafje de nikskunner met de grote helden bek bent, en de rijkaard de alleskunner met een hoge maatschappelijke waarde is. ;)
Oh ja, jij gelooft nog in het sprookje dat rijkdom ook maar iets te maken heeft met zinnig zijn voor de maatschappij of hard werken. :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:27:13 #137
294269 mlg
pi_88520073
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Oh ja, jij gelooft nog in het sprookje dat rijkdom ook maar iets te maken heeft met zinnig zijn voor de maatschappij of hard werken. :D
Waarom ben je voor belastingheffing dan?

Ach, laat die vraag ook maar zitten, jij bent me veel te simpel.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:28:37 #138
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88520131
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:27 schreef mlg het volgende:

[..]

Waarom ben je voor belastingheffing dan?
Omdat rijke mensen alleen maar rijk kunnen worden door uitbuiting, en belasting heffen een vriendelijkere manier is om dat recht te zetten dan ze te laten betalen met hun bloed hè.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:30:07 #139
294269 mlg
pi_88520182
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Omdat rijke mensen alleen maar rijk kunnen worden door uitbuiting, en belasting heffen een vriendelijkere manier is om dat recht te zetten dan ze te laten betalen met hun bloed hè.
En jij denkt dat fok nu onder de indruk is van je ongefundeerde redenatie? Met je uitbuiting :D
pi_88520463
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:19 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik was er al over uitgesproken, het linkse blèr kartel is allang uitgespeeld, daar doen we het toch voor?
Ieder zijn eigen agenda natuurlijk ;)
pi_88520785
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef mlg het volgende:

[..]

Ja, hier komt ie: Je zet jezelf neer als een superieure moraalridder, maar je hebt als loonslaafje in de administratie helemaal geen positie om de wereld te redden. Sterker nog, wat jij aan belasting betaalt, kom in de vorm van een HRA bij mij en bij mijn oh zo gierige werknemers :D
Kom op man :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:46:00 #142
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_88520829
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef mlg het volgende:

[..]

En jij denkt dat fok nu onder de indruk is van je ongefundeerde redenatie? Met je uitbuiting :D
Het feit dat je het niet eens inziet toont aan dat kapitalisten harteloze mensen zijn die alleen aan hun eigen genot kunnen denken.
pi_88521066
Hoe komt men erbij dat in Nederlands Islamitische basisscholen actief de Sharia wordt gepropageerd als formeel wetgevende vorm?
Allah Al Watan Al Malik
pi_88523959
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:16 schreef mlg het volgende:
De Sharia in Nederland. In der Spiegel ontstond ook al de vrees dat de Sharia in Duitsland gaat onstaan op sommige plekken, en nu ziet men in Nederland ook al dergelijke signalen. Kortom, het gaat weer goed met de Islam.

[..]

Is dit een recent artikel? Want volgens mij hebben die onthutsend slechte Islamitische scholen onder druk van de onderwijsinspectie gelukkig al heel veel gedaan om de kwaliteit te verbeteren.

Overigens is angst voor de sharia ongegrond zolang we hier nog in onze democratische rechtstaat leven. Al zijn er wel steeds meer mensen die lijken te geloven in strenger straffen, kledingeisen en anders straffen op basis van geloof...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_88524099
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:14 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is dit een recent artikel? Want volgens mij hebben die onthutsend slechte Islamitische scholen onder druk van de onderwijsinspectie gelukkig al heel veel gedaan om de kwaliteit te verbeteren.

Overigens is angst voor de sharia ongegrond zolang we hier nog in onze democratische rechtstaat leven. Al zijn er wel steeds meer mensen die lijken te geloven in strenger straffen, kledingeisen en anders straffen op basis van geloof...
Voor figuren als Joost Eerdmans heb ik ook meer te vrezen. :+
pi_88524153
Dus omdat er Islamitische scholen zijn in Nederland, kennen we hier de Sharia? Tsja, dat is nou eenmaal het gevolg van de vrijheid van onderwijs. Die geldt ook voor moslims, hoe jammer Geert en Frits dat ook vinden.

Slecht presterende scholen moet je sluiten. Als daar dan veel Islamitische scholen tussen zitten is dat pech voor de moslims. Verder moeten we niet zo bang zijn.
pi_88524170
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Voor figuren als Joost Eerdmans heb ik ook meer te vrezen. :+
Inderdaad het lijkt helaas vaak of de "vrijheidsstrijders" op dit vlak wel heel erg selectief zijn in hun verontwaardiging...
pi_88524185
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef Nielsch het volgende:
Dus omdat er Islamitische scholen zijn in Nederland, kennen we hier de Sharia? Tsja, dat is nou eenmaal het gevolg van de vrijheid van onderwijs. Die geldt ook voor moslims, hoe jammer Geert en Frits dat ook vinden.

Slecht presterende scholen moet je sluiten. Als daar dan veel Islamitische scholen tussen zitten is dat pech voor de moslims. Verder moeten we niet zo bang zijn.
Juist.
pi_88527210
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Juist.
Blije eikels hebben wel al genoeg. Scholen met een religeuze grondslag indoctrineren of dat nu een Islamitische, Christelijke, Hindoeistische of weet ik veel wat voor sprookjes grondslag het heeft. Door al die aparte onderwijsvormen te creëren kan je het begrip naar verschillende culturen, geloven en anders denkenden helemaal wel vergeten omdat ze elkaar simpelweg niet tegenkomen.

Voor een vrije ontwikkeling van een kind is het belangrijk zo objectief mogelijk onderwijs te genieten, zeker in de basisvorming. Pas bij hoger onderwijs zou een jong volwassene een goede keuze kunnen maken welke richting hij op wil.

Wanneer vanuit religieus oogpunt de ouders het belangrijk vinden dat het kind naast het reguliere basis en middelbaar onderwijs ook religie specifiek onderwijs wordt genoten staat het hun natuurlijk vrij het kind naar bijscholing te sturen.

De een wil voetballen de ander wil in de bijbel ofzo lezen, fine by me :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')