abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88497138
Onopvallend achter haar aan fietsend concentreer ik mij op haar rug; bang om haar voor de 2e keer deze week uit het zichtsveld te verliezen. Dit keer ben ik vastberaden om te slagen.. Om er eindelijk achter te komen waar ze woont.

Na een poos rechtdoor te hebben gefietst, slaat ze abrubt rechtsaf. Ik doe zo nonchalant mogelijk hetzelfde.. Ze kijkt om zich heen en... Ja hoor. Zet haar fiets op slot en belt aan.

Wel nu beste Fokkers. Alvorens jullie conclusies gaan trekken wil ik jullie het verhaal van hoe het allemaal begon vertellen.

Dit meisje kende ik vanaf de basisschool in groep zes. Het ging goed tussen ons. Maar toen emigreerde zij met haar ouders naar een ander land en sindsdien heb ik haar nooit meer gezien.

Vorig week zag ik haar voor het eerst in 6 jaar.. Ik stond voor de bieb naar de openingstijden te kijken toen zij opeens een boek door de brievenbus naar binnen gooit. Ze was lid van de bieb.. In mijn buurt!

Aanvankelijk herkende ik haar niet meteen. Ik deed er even over alvorens ik haar gezicht kon thuisbrengen. Op dat moment was zij net de hoek om.
Ik stapte op mijn fiets en reed alle dichtsbijzijnde straten door om haar te vinden.. Tevergeefs. Het was te laat. Ik baalde als een stekker.

Maar er was hoop.. Dat ze lid was van de bieb bij mij in de buurt betekende dat ze in de buurt moest wonen.

En vandaag bevestigde haar verschijning mijn gelijk.

Ik stond op mijn fiets voor de stoplicht te wachten toen ze naast me stopte op haar fiets. En toen wist ik eerlijk gezegd even niet wat ik moest doen.. Moest ik enthousiast gaan zeggen dat ik haar herkende? Of toch iets grappigs zeggen en cool blijven? Ik wil geen druk op haar voeren.

Het moet goed uitwerken.
Dus bedacht ik me dat het het beste zou zijn om pas tot actie over te gaan als ik weet wat ik doe.

In ieder geval ben ik haar gevolgd vanaf dat stoplicht ( in de buurt van een school ) en weet ik nu tenminste haar woonadres en vermoedelijke school.

Dus daarom bestaat dit topic nu :P
Ik wil graag advies over hoe je moet handelen in een situatie waarin je voor het eerst sinds lange tijd je 'verdwenen liefde' ( :P ) weer tegenkomt.

Eigenschappen en uiterlijk van haar:

-lief
-verlegen
-Slim

-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht

Samenvatting: Liefde van vroeger tegengekomen, gevolgd naar huis. Nu nog actie ondernemen, maar hoe en wat hoor ik van jullie.
  maandag 8 november 2010 @ 23:13:58 #2
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88497322
Begin maar met haar praten. Kijken of ze jou herinnert. Daarna vragen om een keer bij te praten.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 november 2010 @ 23:15:26 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88497400
Ze belt aan? Dan is het niet haar huisadres. Waarschijnlijk dat van haar vriendje. Of het rugbyteam.
Ik zou je trouwens creepy vinden, als je mij zo zou achtervolgen. Spreek haar gewoon aan, als de oude bekende die ze is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_88497423
Aanbellen is meestal 'n teken dat iemand er juist niet woont.
pi_88497436
Kom haar gewoon een keer 'toevallig' tegen, in de bieb oid. Vervolgens spreek je haar aan: 'Patries, ben jij dat? (of hoe ze ook mag heten). Gewoon vragen hoe het met dr gaat enzo. Vervolgens zeg je dat je haast hebt en vraag je of jullie een keer zullen afspreken om bij te praten. Telefoonnummer uitwisselen, later een afspraak maken en dan zien hoe het loopt :)
pi_88497510
quote:
Op maandag 8 november 2010 23:15 schreef Copycat het volgende:
Ze belt aan? Dan is het niet haar huisadres. Waarschijnlijk dat van haar vriendje. Of het rugbyteam.
Ik zou je trouwens creepy vinden, als je mij zo zou achtervolgen. Spreek haar gewoon aan, als de oude bekende die ze is.
Is wel haar huisadres ;)
Haar moeder zag ik al eerder in de buurt daar maar dat is een ander verhaal.

Wat niet weet wat niet deert.
pi_88497528
ja het is van groot belang dat je zo snel mogelijk sex met haar hebt.... ik zou aanbellen bij haar terwijl je een regenjas draagt en daaronder totaal naakt : als ze dan de deur opend? doe je regenjas open zodat ze je naakte lichaam ziet : ze zal je gelijk uitnodigen om naar binnen te gaan : succes verzekerd
pi_88497793
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef Madridista het volgende:

Ik stond op mijn fiets voor de stoplicht te wachten toen ze naast me stopte op haar fiets. En toen wist ik eerlijk gezegd even niet wat ik moest doen.. Moest ik enthousiast gaan zeggen dat ik haar herkende? Of toch iets grappigs zeggen en cool blijven? Ik wil geen druk op haar voeren.

Het moet goed uitwerken.
Dus bedacht ik me dat het het beste zou zijn om pas tot actie over te gaan als ik weet wat ik doe.

In ieder geval ben ik haar gevolgd vanaf dat stoplicht ( in de buurt van een school ) en weet ik nu tenminste haar woonadres en vermoedelijke school.

Hier ging het mis. Je had haar juist wél moeten aanspreken ipv als een haf tamme weirdo stiekem achter haar aan te fietsen om haar woonadres te achter halen. Als je dit terugleest vind je dat zelf niet een beetje raar? Hoe goed ging je werkelijk met haar om dat je naar dit soort acties grijpt? Echt hoor!
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_88497862
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Hier ging het mis. Je had haar juist wél moeten aanspreken ipv als een haf tamme weirdo stiekem achter haar aan te fietsen om haar woonadres te achter halen. Als je dit terugleest vind je dat zelf niet een beetje raar? Hoe goed ging je werkelijk met haar om dan dat je naar dit soort acties grijpt?
ben ik het niet mee eens : mischien heeft TS gewoon koudwatervrees dat kan ook
pi_88498015
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef dandybleu het volgende:

[..]

ben ik het niet mee eens : mischien heeft TS gewoon koudwatervrees dat kan ook
Asje-blieft! Koudwatervrees m'n moeder. Hij kent haar toch van vroeger? Hoe obsessief ben je als je een vrouw die je denkt van 6 jaar geleden gekend te hebben naar huis achtervolgt ipv gewoon een praatje te maken. 'Geen druk opvoeren': fantastische people skills!
pi_88498166
Het feit ook dat TS het nodig acht haar (gegokte) cupmaat in de startpost te vermelden. Kom op TS stel m'n beeld van je eens bij s.v.p. Om toch nog met een tip te komen: Maak een praatje met haar de volgende keer als je haar toevallig tegen komt (genoeg gespreksstof, lijkt me). Gebeurt dat niet: jammer dan.
pi_88498171
ha heb ik zovaak : soms is een vrouw die ik opeens zie op straat zo knap dat ik opeens niet meer durf om haar aan te spreken...volgens mij een heel normaal iets....

Ts ( ps ) leuk dat je een coole vrouw bent tegengekomen

ik denk wel dat je toch een keertje bij haar moet aanbellen ( komt wel goed : zeker als je haar nog van vroeger kent : dan heb je een mooie opening om een gesprek met haar te beginnen )
  maandag 8 november 2010 @ 23:36:18 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88498229
quote:
Onopvallend achter haar aan fietsend concentreer ik mij op haar rug; bang om haar voor de 2e keer deze week uit het zichtsveld te verliezen. Dit keer ben ik vastberaden om te slagen.. Om er eindelijk achter te komen waar ze woont.

Na een poos rechtdoor te hebben gefietst, slaat ze abrubt rechtsaf. Ik doe zo nonchalant mogelijk hetzelfde.. Ze kijkt om zich heen en... Ja hoor. Zet haar fiets op slot en belt aan.

Wel nu beste Fokkers. Alvorens jullie conclusies gaan trekken wil ik jullie het verhaal van hoe het allemaal begon vertellen.

Dit meisje kende ik vanaf de basisschool in groep zes. Het ging goed tussen ons. Maar toen emigreerde zij met haar ouders naar een ander land en sindsdien heb ik haar nooit meer gezien.

Vorig week zag ik haar voor het eerst in 6 jaar.. Ik stond voor de bieb naar de openingstijden te kijken toen zij opeens een boek door de brievenbus naar binnen gooit. Ze was lid van de bieb.. In mijn buurt!

Aanvankelijk herkende ik haar niet meteen. Ik deed er even over alvorens ik haar gezicht kon thuisbrengen. Op dat moment was zij net de hoek om.
Ik stapte op mijn fiets en reed alle dichtsbijzijnde straten door om haar te vinden.. Tevergeefs. Het was te laat. Ik baalde als een stekker.

Maar er was hoop.. Dat ze lid was van de bieb bij mij in de buurt betekende dat ze in de buurt moest wonen.

Het moet goed uitwerken.

Ik wil graag advies over hoe je moet handelen in een situatie waarin je voor het eerst sinds lange tijd je 'verdwenen liefde' ( :P ) weer tegenkomt.

-lief
-verlegen
-Slim

-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht

Samenvatting: Liefde van vroeger tegengekomen, gevolgd naar huis. Nu nog actie ondernemen, maar hoe en wat hoor ik van jullie.
Gewoon omdat.
  maandag 8 november 2010 @ 23:37:09 #14
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_88498265
Oké, dit is best eng :')
#26 || Luciano da Silva
pi_88498266
quote:
-lief
-verlegen
-Slim

-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht

Waarom vertel je dit aan ons?
pi_88498293
Maar groep 6....dat stelt toch niet zoveel voor? Misschien kent ze je niet eens meer.
  maandag 8 november 2010 @ 23:41:40 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88498432
quote:
-lief
-verlegen
-Slim
Hoe weet je dit?

Zulke dingen kunnen veranderen na 8 jaar.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_88498438
quote:
Op maandag 8 november 2010 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar groep 6....dat stelt toch niet zoveel voor? Misschien kent ze je niet eens meer.
Ik zou het geen ramp vinden natuurlijk. Maar toch leuk meisje. Ik ga slagen let maar op.. Zeker weten.
pi_88498501
quote:
Op maandag 8 november 2010 23:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe weet je dit?

Zulke dingen kunnen veranderen na 8 jaar.
Waarneming.

Haar gedrag. Hoe ze doet en vooral dat ze nog bij haar ma woont en keurig na school naar huis fietst
  maandag 8 november 2010 @ 23:46:14 #20
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_88498616
wat n creep ben jij :o
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 8 november 2010 @ 23:46:17 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88498621
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:43 schreef Madridista het volgende:

[..]

Waarneming.

Haar gedrag. Hoe ze doet en vooral dat ze nog bij haar ma woont en keurig na school naar huis fietst
Ik heb ook meisjes gekend die verlegen overkomen en ze woonden ook bij hun moeder.

Eenmaal ik hun beter leerde kennen merkte ik dat ze best bitchy kunnen zijn, geen probleem hadden om mij te vertellen wat ze dachten en ze neukten als een beest. En ze waren niet altijd even slim als ik dacht.
pi_88498894
quote:
13s.gif Op maandag 8 november 2010 23:46 schreef zwartedoos het volgende:
pi_88498986
quote:
ben ik het helemaal niet mee eens
pi_88498994
quote:
-lief
-verlegen
-Slim

-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht
Is totaal niet relevante info voor je vraag toch, vooral die cupmaat erbij... wtf.

Vroegah... toen ik op de basisschool zat en verliefd was op een ventje in de klas schreef ik in m'n dagboek dat Pietje of Klaasje of wie dan ook erg lief was of behulpzaam met rekenen. Basisschool. Hooguit brugklas. 'Nuff said.

Edit: Ok laat maar... je bent van '91 zag ik. Tip voor de toekomst, meisjes achtervolgen... niet doen. Gewoon aanspreken, veel beter. Een simpele "Hey, zat je niet bij mij in de klas?" kan het klusje al klaren.
pi_88499264
Ok TS is blijkbaar nog jong, dus zal ik het over een andere boeg gooien: Als je echt niet de druk wilt opvoeren en het handig wilt aanpakken, doe dan vooral niet zo ingewikkeld. Zeker niet ineens op de stoep verschijnen en aanbellen. Dat ze je van vroeger kent verklaart nog niet dat je ineens weet waar ze nu woont. Geloof me, hoe je daar achter bent gekomen wil je niet uitleggen. (Dat is een faux-pas uit het rijtje: 'ik heb je telefoonnummer van een vriend gekregen'; zo niet erger) Zoals ik al zei: Wacht gewoon af en spreek haar aan de volgende keer als je haar tegen komt. Aanknopingspunten genoeg lijkt me. Als ze echt bij je in de buurt woont zal dat vast nog wel eens gebeuren. En anders dikke pech; genoeg andere vrouwen waar je net zo'n 'fantastische band' mee hebt/had/kunt hebben als een meisje dat je sinds de basisschool 6 jaar geleden niet meer hebt gesproken.
pi_88499660
ha nee joh : gewoon de gok wagen ...vertel een smoesje dat je toevalig langsreed en haar bij die voordeur zag staan ( als je pech hebt doet de moeder open : vraag dan naar haar dochter )...gewoon een keertje aanbellen zou ik doen....wat heb je te verliezen?
pi_88499706
Je fucking waardigheid. Maar laat maar zitten, TS is duidelijk een troll.
pi_88499888
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 00:12 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Je fucking waardigheid. Maar laat maar zitten, TS is duidelijk een troll.
Dandybleu is niet de TS. Dat ben ik. En ik vind dat je advies goed is hoor.

Al weet ik zelf ook wel dat ik niet moet aanbellen.
Ik dacht er zelf aan om rond de bieb te 'hangen'
pi_88500179
Liefde van vroeger in groep 6?

Man, toen ik in groep 6 zat, plaste ik nog wel eens in mijn bed :') en wist ik geen eens wat liefde was.
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:28:20 #30
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88500255
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:16 schreef Madridista het volgende:

[..]

Dandybleu is niet de TS. Dat ben ik. En ik vind dat je advies goed is hoor.

Al weet ik zelf ook wel dat ik niet moet aanbellen.
... Waarom niet, volgende keer dat je haar ziet, gewoon spontaan met haar te gaan praten?
pi_88500880
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 23:15 schreef Copycat het volgende:
Het is gewoon fucking creepy :X :X iemand die je stiekem volgt. Moet er niet aandenken hoor.
  dinsdag 9 november 2010 @ 08:28:09 #32
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88504181
zo'n veridealisering loopt meestal slecht af natuurlijk. Voor je het weet draait je obsesief gedrag op iets uit waar je vroegere liefde geheel niets van wil weten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88507380
Jezus, het gaat lekker met de labiele mensen op dit sub forum

Gewoon aanspreken is moeilijk he? Gewoon vragen "ken je me nog" is blijkbaar te moeilijk om te bedenken. Daarvoor in de plaats ga je iemand stalken. Waar zit je verstand?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 9 november 2010 @ 12:59:34 #34
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_88511905
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 23:15 schreef Copycat het volgende:
Achteraf gezien is het makkelijk praten natuurlijk, maar dat weet TS toch niet op dat moment?
Alsof JIJ elke keer dat je een heel vaag bekend gezicht ziet gelijk die persoon aanspreekt, wat een onzin zeg.
pi_88512016
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:59 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Achteraf gezien is het makkelijk praten natuurlijk, maar dat weet TS toch niet op dat moment?
Alsof JIJ elke keer dat je een heel vaag bekend gezicht ziet gelijk die persoon aanspreekt, wat een onzin zeg.
Tuurlijk spreekt de gemiddelde Nederlander niet elke vaag bekende aan. De gemiddelde Nederlanders heeft daar waarschijnlijk helemaal geen behoefte aan. Maar daarom kan het wel. Ik zag afgelopen jaar nog enkele mensen die ik in geen jaren had gezien. Enkele heb ik aangesproken, bij anderen voelde ik die behoefte totaal niet.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88512033
Wanhopig geilend op iemand van je basisschool, serieus? ;(
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:06:52 #37
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_88512183
Gefeliciteerd met het nemen van de eerste stap om stalker te worden.
Geef de moed niet op! Als u zo door blijft gaan zult u binnenkort in het trotse bezit zijn van een officiële titel als stalker!
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:10:49 #38
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_88512319
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:18 schreef Madridista het volgende:

Is wel haar huisadres ;)
Haar moeder zag ik al eerder in de buurt daar maar dat is een ander verhaal.
Dus ze woont daar maar heeft geen eigen huissleutel?
Dacht dat dat alleen met basisschool kinderen zo was :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:13:02 #39
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88512408
Ze belde waarschijnlijk gewoon bij een willekeurig huis aan omdat ze in de gaten had dat ze al een tijdje werd gevolgd door een freaky mannetje.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:13:38 #40
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_88512438
quote:
-cup c (?)
Bedankt voor de totaal irrelevante info :')

En ja, dit soort details opsommen maakt je wel wat creepy :')
pi_88512472
quote:
Eens.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:14:41 #42
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88512491
quote:
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:17:05 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88512590
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 12:59 schreef slashdotter3 het volgende:

Wel als ik blij verrast ben die persoon weer eens te zien. Maar nu ben ik ook verre van mensenschuw. Dat scheelt. Soms spreek ik zelfs onbekenden aan :o .
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:19:44 #44
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_88512692
quote:
-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht
Maar goed je dit erbij hebt gezet, anders was je topic niet compleet! :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_88512758
Als ik TS was zou ik me eerst een paar avonden in haar tuin verstoppen, dan kun je misschien naar binnen kijken en kun je zien of ze nog steeds leuk is en of ze nog geen ander vriendje heeft.
pi_88512830
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik TS was zou ik me eerst een paar avonden in haar tuin verstoppen, dan kun je misschien naar binnen kijken en kun je zien of ze nog steeds leuk is en of ze nog geen ander vriendje heeft.
Klopt en dan kan hij misschien ook wel zien of ze echt cup C heeft en welk ondergoed ze draagt. :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:24:53 #47
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_88512875
Goede ideeën lees ik hier :D
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:27:02 #48
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88512951
Gewoon rapen, misschien houdt ze wel van bdsm.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88513016
quote:

Nou TS, ik hoop dat je nu door hebt dat je zo dus niet moet handelen. :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:30:18 #50
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_88513081
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:16 schreef Madridista het volgende:
Hoe kansloos.... :'(

Je had haar natuurlijk gewoon aan moeten spreken toen je er de kans voor had. Daar had je de ballen niet voor dus nu ga je maar voor de bieb hangen in de hoop dat je haar weer ziet en er dan wel de ballen voor hebt?

Als je een beetje een kerel bent dan bel je gewoon wel aan. vanavond nog. Gewoon casual aanbellen om een uur of 8 en met een beetje geluk is ze thuis.

Dan gaat het waarschijnlijk ongeveer zo:

jij: "Hoi, het is misschien een beetje gekke vraag maar eh.. ben jij <vul naam in, ik denk Annelies> :?

zij: "ehmm... ja.. hoezo?" :{

jij: "hey.. wat leuk je te zien zeg, wij hebben vroeger samen op school gezeten. Ik ben Jan Willem weet je nog? Kleine jongen? Blond vlashaar.. altijd voorin de klas... brilletje? :P (geschatte persoonsbeschrijving op basis van openingspost)

zij: "ah.. Jan Willem! Ja, dat weet ik nog :D Wij hebben toen samen die kikker ontleed :Y "

jij: "haha.. klopt.. Ik viel toen bijna flauw :D (wederom aanname op basis van openingspost) Tja.. weet je, ik zag je gisteren hier in de straat fietsen en dacht zo van "hey.. ik ken die meid" maar kon je niet plaatsen... Toen ik thuis kwam dacht ik "annelies! Goh.. hoe zou het met haar gaan zeg! Dus ik dacht zo van.. ik bel gewoon eens aan en kijk of jij het bent :P Hoe is het met je? Ben je al lang terug uit Hong Kong?
Zij: <vindt het allemaal erg gezellig, neuzelt wat en zegt "wil je iets drinken of zo?". Klaar.. binnen... Geen verder gehang bij de bieb

Probeer het eens, in ieder geval minder kansloos dan je huidige plan. Post wel even de afloop ^O^
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:32:43 #51
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_88513184
Beste tip in dit soort situaties :

"Hoi"
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:33:48 #52
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88513232
Oh my :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:34:31 #53
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_88513258
Hoe erg is het met je gesteld als zelfs de FOK!josti skippy22 je topic met "Oh My" beschrijft.
pi_88513270
Aanbellen zal me definitief de das om doen. Weet ik zeker.
Vandaag rij ik wel langs haar huis. Als ik geluk heb kom ik haar tegen.

Alsnog hebben jullie niet gezegd of ik enthousiast moet doen of liever onverschillig en semi-geinteresseerd
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:35:17 #55
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_88513292
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef Madridista het volgende:

Alsnog hebben jullie niet gezegd of ik enthousiast moet doen of liever onverschillig en semi-geinteresseerd
"Hoi" en dan gewoon het gesprek laten lopen zoals het loopt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:38:13 #56
194833 Hanoying
pi_88513405
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef Madridista het volgende:

Wat een onzin zeg. waarom zou aanbellen jou de das om doen? Als jullie vroeger vrienden waren vindt ze het toch best leuk om jou te zien? En natuurlijk doe je enthousiast knurft |:(

Bij jouw plan (rondfietsen en bij de bieb hangen tot je haar ooit toevallig tegenkomt) zou ik overigens wel een das om doen. Het is koud..
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:40:47 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88513518
quote:
1s.gif[b] Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef Hanoying het volgende:[/b

Bij jouw plan (rondfietsen en bij de bieb hangen tot je haar ooit toevallig tegenkomt) zou ik overigens wel een das om doen. Het is koud..
:D

TS: hoe oud waren jullie eigenlijk toen jullie elkaar uit het oog verloren?
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:43:43 #58
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88513628
Op basis van de eerste post lijkt de TS me eerder het type dat nietsvermoedende meisjes op een donker fietspad de bosjes in trekt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88513692
Waarom moet ik gelijk aan dat ene liedje van Radiohead denken na het lezen van de OP?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:46:08 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88513736
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef dandybleu het volgende:
ha heb ik zovaak : soms is een vrouw die ik opeens zie op straat zo knap dat ik opeens niet meer durf om haar aan te spreken...volgens mij een heel normaal iets....
Gezien je topics ben jij allesbehalve normaal. Hou daar ff rekening mee als je anderen advies denkt te geven.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88513756
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:
Op basis van de eerste post lijkt de TS me eerder het type dat nietsvermoedende meisjes op een donker fietspad de bosjes in trekt.
Dat zou stap 2 zijn van mijn advies aan TS.
pi_88513865
quote:

Het moet goed uitwerken.

-lief
-verlegen
-Slim

-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht

Zoek uit wat haar telefoonnummer is en pleeg veelvuldig hijgtelefoontjes. Zorg ook dat je haar vaak volgt op straat en vooral dat je hierbij door haar ook gezien kunt worden. Als het dan eindelijk tijd is je move te maken breek je in, in haar woning en ga je naakt op haar bed liggen. Op 't moment dat zij de deur van haar slaapkamer opendoet begin jij alvast te hijgen om de spanning voorafgaand aan jullie liefdesspel wat op te voeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:55:37 #63
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_88514140
Dus je probeert nu te regisseren hoe jullie volgende encounter zal verlopen, middels input van Fokkers omdat je zelf niets durft?
This is gonna work out just fine. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_88514220
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

:D

TS: hoe oud waren jullie eigenlijk toen jullie elkaar uit het oog verloren?
11 :')

Ik weet het. Je zou denken 'kom op man' dat is toch allang geleden en in groep 6 weet je nog niks van dit soort zaken.

Voor de meeste meisjes gaat dit voor mij op.
Laatst nog een 'ex' van groep 7 tegengekomen met haar scooter. Zo'n oh oh Cherso type. Maakte ik gewoon een praatje en dacht er verder niks bij. Nu kom ik haar geregeld tegen en zijn we gewoon vrienden.

Maar dit meisje dat ik gevolgd heb heeft iets speciaals.. Iets onschuldigs waardoor je haast voelt alsof je haar een plezier doet als je haar weer opzoekt. Raar.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:58:55 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88514253
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou stap 2 zijn van mijn advies aan TS.
Tss. Dat is stap 3. Stap 2 is het uitgraven van je kelder.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88514340
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef Madridista het volgende:

Maar dit meisje dat ik gevolgd heb heeft iets speciaals.. Iets onschuldigs waardoor je haast voelt alsof je haar een plezier doet als je haar weer opzoekt. Raar.
:X
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:01:19 #67
194833 Hanoying
pi_88514342
quote:

[..]

Doe haar dan maar gewoon dat plezier en bel vanavond aan. Ik snap niet waar je je zo druk over maakt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:03:20 #68
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_88514407
quote:
Dat maak jij ervan hè. In jouw hoofd. En dat is hoogstwaarschijnlijk nu al een hoop meer dan het in werkelijkheid is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:11:45 #69
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88514763
@TS.

[Edit]Daarnaast een erg creepy topic. Heb je haar ook al digitaal opgezocht? Wat doet ze nu, met wie en waar? :7
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:38:53 #70
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88515981
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef GI het volgende:
Hoe erg is het met je gesteld als zelfs de FOK!josti skippy22 je topic met "Oh My" beschrijft.
Dat is paul al :')
pi_88516131
Ondankbare vrouw op fiets

TS fietst wat af.
pi_88516344
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Leucopterus het volgende:
@TS.

[Edit]Daarnaast een erg creepy topic. Heb je haar ook al digitaal opgezocht? Wat doet ze nu, met wie en waar? :7
Wat doe je nou? Nou gaat ie het nog erger maken :P
pi_88516542
Zucht.. Ik heb geen behoefte om haar digitaal dan wel fysiek te gaan stalken.

Dat ik haar volgde was alleen om een idee te krijgen waar ze ongeveer te vinden zou kunnen zijn.
Hiervanuit kan ik makkelijker bedenken waar ik moet zoeken mocht ik een praatje willen make. De dichtsbijzijnde supermarkt, plein in de buurt etc.

Als ik dit allemaal niet wist, wist ik ook niet waar ze te vinden zou kunnen zijn als ik besloten heb om haar op te zoeken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:01:48 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88516890
Rondhangen moet je niet doen
Als je haar tegenkomt gewoon enthousiast: he hoi, jij bent toch .....
Als ze dan een beetje leuk reageert zeg je, ik zag je al eerder, echt leuk dat je weer in de buurt bent, hoe is het met je?

Etc...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88516980
Je bent een stalker.

Mocht je het ooit met dat meisje hebben, vertel haar dan NOOIT dat je achter dr aan bent gefietst.

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2010 15:04:43 ]
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:06:07 #76
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88517049
Ja, dat vergat ik te zeggen, achterna fietsen is eng...
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:06:40 #77
264472 Leucopterus
pi_88517074
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Je bent een stalker.

Mocht je het ooit met dat meisje hebben, vertel haar dan NOOIT dat je achter dr aan bent gefietst.
Na 10 jaar samenzijn en een kind: "Papa, vertel eens hoe je mama hebt ontmoet?"
"Nou zoon....." :7
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:09:17 #78
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_88517167
Ga niet de stalker uit hangen. Vinden meisjes meestal heel eng.

Het is natuurlijk wel verstandig om een beetje gedegen voor onderzoek te gaan doen. Straks heeft ze al een vriend bijvoorbeeld, of zelfs een vriendin. Dat moet je toch weten van te voren anders sta je toch mooi voor lul als je haar uiteindelijk aanspreekt. Je krijgt gewoon maar 1 kans in dit soort gevallen. En die kans wil je niet verpesten.
Probeer haar digitale netwerken facebook en dergelijke een beetje terug te lezen om wat meer informatie te krijgen. Zorg dat je op de zelfde plekken komt als zij, zodat je meer over haar te weten komt. Wacht haar uiteindelijk een keer op als je er op voor berijd bent. En je weet dat ze bijvoorbeeld op dinsdag naar de bieb komt. Zorg dat je er wat van de voren bent, zodat je thuis voordeel hebt. En laat haar vooral niet werken dat je al wat dingen over haar hebt opgezocht. En spreek haar dan spontaan aan. (of laat het in ieder geval spontaan lijken, het is wel handig om wat dingen voorbereid te hebben zodat je niet met je mond vol tanden staat) Eventueel zou je een klein cadeautje mee kunnen brengen, vinden meisje altijd erg leuk.

ik hoop dat jullie weer bij elkaar kunnen komen ts!
pi_88517204
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:01 schreef Murmeli het volgende:
Rondhangen moet je niet doen
Als je haar tegenkomt gewoon enthousiast: he hoi, jij bent toch .....
Als ze dan een beetje leuk reageert zeg je, ik zag je al eerder, echt leuk dat je weer in de buurt bent, hoe is het met je?

Etc...
Goede reactie

quote:
6s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:04 schreef Scorpie het volgende:
Je bent een stalker.

Duh :{
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:10:16 #80
264472 Leucopterus
pi_88517205
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef borbit het volgende:

Het is natuurlijk wel verstandig om een beetje gedegen voor onderzoek te gaan doen. Straks heeft ze al een vriend bijvoorbeeld, of zelfs een vriendin. Dat moet je toch weten van te voren anders sta je toch mooi voor lul als je haar uiteindelijk aanspreekt. Je krijgt gewoon maar 1 kans in dit soort gevallen. En die kans wil je niet verpesten.
Probeer haar digitale netwerken facebook en dergelijke een beetje terug te lezen om wat meer informatie te krijgen. Zorg dat je op de zelfde plekken komt als zij, zodat je meer over haar te weten komt. Wacht haar uiteindelijk een keer op als je er op voor berijd bent. En je weet dat ze bijvoorbeeld op dinsdag naar de bieb komt. Zorg dat je er wat van de voren bent, zodat je thuis voordeel hebt. En laat haar vooral niet werken dat je al wat dingen over haar hebt opgezocht. En spreek haar dan spontaan aan. (of laat het in ieder geval spontaan lijken, het is wel handig om wat dingen voorbereid te hebben zodat je niet met je mond vol tanden staat) Eventueel zou je een klein cadeautje mee kunnen brengen, vinden meisje altijd erg leuk.

Lol. Wat je zegt en wat je beschrijft komt niet met elkaar overeen. :7

Wat in italic staat: doe dit alsjeblieft NIET TS. :|W
pi_88517341
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef Madridista het volgende:

[..]

Goede reactie
[..]

Duh :{
Maarre, even een sanity check, je hebt zelf toch wel door hoe creepy het is om achter iemand aan te fietsen naar zijn/haar huis toe?
pi_88517360
Een kadotje meenemen :') O god, daar gaan we de spreekwoordelijke boot al in.
pi_88517371
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef borbit het volgende:

Vind ik allemaal prima wat je zegt. Ik denk er over na om het op deze manier te doen.
Een minpuntje aan je verhaal is dat cadeautje. Je geeft Meisjes niet snel cadeautjes. Komt eng over.
Al helemaal geen meisjes die je 'toevallig' moet tegenkomen.

"Hallo, leuk je weer te zien. Wat toevallig he! .. En ik heb toevallig ook nog een cadeautje voor je..' :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:15:08 #84
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88517397
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef borbit het volgende:

Grapje zeker? Gewoon niet voorbereiden, enthousiast contact leggen en dan zie je het wel. Als ze al iemand heeft hoor je dat vanzelf, dan sta je echt niet voor lul ofzo. Zelfs niet als je 16 bent
pi_88517416
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maarre, even een sanity check, je hebt zelf toch wel door hoe creepy het is om achter iemand aan te fietsen naar zijn/haar huis toe?
Dat weet ik en ik vind van mezelf dat het geen moreel goede actie van me was maar het doel heiligt de middelen in zulke gevallen :+
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:17:07 #86
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88517486
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef Madridista het volgende:

[..]

Vind ik allemaal prima wat je zegt. Ik denk er over na om het op deze manier te doen.
Een minpuntje aan je verhaal is dat cadeautje. Je geeft Meisjes niet snel cadeautjes. Komt eng over.

"Hallo, leuk je weer te zien. Wat toevallig he! .. En ik heb toevallig ook nog een cadeautje voor je..' :')
WAT HIJ ZEGT IS NIET PRIMA!!
pi_88517514
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Lol. Wat je zegt en wat je beschrijft komt niet met elkaar overeen. :7

Wat in italic staat: doe dit alsjeblieft NIET TS. :|W
Hij maakt volgens mij een grap met dat cadeau gebeuren :')
pi_88517574
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:17 schreef Murmeli het volgende:

[..]

WAT HIJ ZEGT IS NIET PRIMA!!
Over dat je, indien je weet waar ze zoal rondhangt, daar van te voren moet zijn vind ik anders een prima idee.

Voor de rest heeft hij ongelijk ja.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:28:08 #89
68091 borbit
pi_88517895
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef Madridista het volgende:

[..]

nou ja, heb je niet een of ander aandenken aan haar. Vanuit de tijd dat jullie nog een relatie hadden? Dan kun je bijvoorbeeld zeggen van: "kijk ik heb nog steeds deze sleutelhanger aan mijn sleutels hangen die ik toen van jou had gekregen" Je moet er ook niet een te groot ding van maken ofzo. Maar een beetje romantisch mag wel hoor! Zal het meisje vast leuk vinden.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:31:20 #90
68091 borbit
pi_88518013
zet je auto anders bij haar voor de deur en ga even weg met de lichten nog aan. je kan bijvoorbeeld zeggen dat je even naar een winkel in de buurt moest of iets dergelijks. En dan kom je terug en is je accu leeg en moet je bij haar aanbellen om de anwb te bellen. Dan zeg je van ken ik je niet ergens van, dan mag je misschien wel even binnen in haar huis op de anwb wachten en heb je even tijd om met haar te praten.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:31:33 #91
264472 Leucopterus
pi_88518019
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef borbit het volgende:

[..]

nou ja, heb je niet een of ander aandenken aan haar. Vanuit de tijd dat jullie nog een relatie hadden? Dan kun je bijvoorbeeld zeggen van: "kijk ik heb nog steeds deze sleutelhanger aan mijn sleutels hangen die ik toen van jou had gekregen" Je moet er ook niet een te groot ding van maken ofzo. Maar een beetje romantisch mag wel hoor! Zal het meisje vast leuk vinden.
Dit moet gewoon wel een troll zijn. -O- :|W
pi_88518075
borbit :') _O-

Ik weet nou niet of ik om je moet lachen of moet huilen :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:35:14 #93
194833 Hanoying
pi_88518167
Ongelooflijk dat TS gewoon nog twee zielepoten men een gelijksoortige kromme gedachtengang heeft gevonden in dit topic zeg. En dan reageert hij ook nog zo van "precies, je hebt helemaal gelijk" _O-
pi_88518344
ha ts maak je maa niet druk hoor met het gebash... heb ik ook wel eens gehad : zie je opeens echt vanuit het niets een supervrouw....is het zo onverwachts dat je niet meer weet wat je moet doen : je wilt haar wel aanspreken maar je staat met je mond vol tanden.... in een wanhoopspoging fiets je haar achternna.....
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:42:10 #95
68091 borbit
pi_88518462
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:39 schreef dandybleu het volgende:
ha ts maak je maa niet druk hoor met het gebash... heb ik ook wel eens gehad : zie je opeens echt vanuit het niets een supervrouw....is het zo onverwachts dat je niet meer weet wat je moet doen : je wilt haar wel aanspreken maar je staat met je mond vol tanden.... in een wanhoopspoging fiets je haar achternna.....
Precies dit gebeurt iedereen wel, en veel meer dan er achter aan fietsen kun je ook niet direct doen. En dan gewoon thuis een plan maken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:47:01 #96
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88518683
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:39 schreef dandybleu het volgende:
Zo... heb jij toevallig een vriendin?

Verder ben ik in principe wel met je eens, de meeste jongens, vooral wanneer ze onervaren zijn, doen iets doms/wanhopig/stalkerig/whatever. Dat betekent niet dat het goed is en zeker niet dat het gaat werken. Als hij serieus iets met dit meisje wil, moet hij niet zo over haar gaan denken en zeker niet verder zo gaan handelen.

Het engste is dat hij het idee heeft dat hij haar al ken. Dat is niet zo. En wanneer ze gaat gedragen op een manier die hij niet van haar verwacht, kan hij dan oprecht eng reageren. Daarvoor moet hij zeker uitkijken.

Verder, op facebook/hyves iemand gaan checken en stiekem rond de bieb hangen kan geen kwaad, zolang dat meisje (en niemand anders) erachter komt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:52:10 #97
194833 Hanoying
pi_88518894
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:42 schreef borbit het volgende:

[..]

Precies dit gebeurt iedereen wel, en veel meer dan er achter aan fietsen kun je ook niet direct doen. Maar dan gewoon thuis een goed tactisch plan maken kun je hun hartjes uiteindelijk wel veroveren.
Juist, goed luisteren naar deze medestrijders TS!

Spot haar bijvoorbeeld als ze naar de bieb gaat en ga aan de andere kant van de stelling boeken bekijken terwijl je een vriend je mobiel laat bellen. Neem dan op en riedel je ingestudeerde gesprekje af "Ha die pa.. Ja? Heb je dat appartementje in adam voor me gekocht? Top man.. ja een sauna zou wel aardig zijn op zich.. oke.. ik pak zo wel even een taxi... Later pa"
Loop dan langs de balie en gooi achteloos een paar briefjes voor de bibliothecaresse terwijl je "fooitje" zegt en spring buiten in de inmiddels door de vriend geritselde taxi.

Dan heb je in ieder geval vast indruk gemaakt. Vervolgens gewoon weer door gaan met rondhangen rond de bieb tot je haar weer tegenkomt TS, niet overhaasten je kan maar één keer een eerste indruk maken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:00:35 #98
68091 borbit
pi_88519185
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:52 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Juist, goed luisteren naar deze medestrijders TS!

Spot haar bijvoorbeeld als ze naar de bieb gaat en ga aan de andere kant van de stelling boeken bekijken terwijl je een vriend je mobiel laat bellen. Neem dan op en riedel je ingestudeerde gesprekje af "Ha die pa.. Ja? Heb je dat appartementje in adam voor me gekocht? Top man.. ja een sauna zou wel aardig zijn op zich.. oke.. ik pak zo wel even een taxi... Later pa"
Loop dan langs de balie en gooi achteloos een paar briefjes voor de bibliothecaresse terwijl je "fooitje" zegt en spring buiten in de inmiddels door de vriend geritselde taxi.

Dan heb je in ieder geval vast indruk gemaakt. Vervolgens gewoon weer door gaan met rondhangen rond de bieb tot je haar weer tegenkomt TS, niet overhaasten je kan maar één keer een eerste indruk maken.
het is gewoon heel erg belangrijk hoe je de eerste ontmoeting laat verlopen. Om genoeg controle te hebben moet je dus ook wel het een en ander weten. Verder zou ik niet zeggen dat je het appartement van je pa krijgt maakt niet echt indruk. En natuurlijk zorgen dat je ook een appartement in Amsterdam regelt. Ander val je uit eindelijk door de mand.
Vergeet niet dat het heel belangrijk is dat je haar te pakken krijgt op een moment waar ze niet gelijk weer verder fietst/ loopt zodat je even de tijd hebt om met haar te praten.
pi_88519227
TS is enge stalker :{w

Hoop voor je dat meisje in kwestie hier nooit achter komt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_88519695
TVP :D

Der hangen hier een paar gekke peoples rond!
Ik doe niet meer aan een signature
  dinsdag 9 november 2010 @ 16:23:45 #101
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_88519928
Dit moet ik even volgen. Ik vraag me af of TS nog gaat slagen de dame in kwestie aan te spreken zonder in zijn broek te plassen ^O^
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_88520026
Ik vind het best een beetje eng. :o

Maar toch ook wel schattig en dit wil ik wel even volgen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_88520192
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:00 schreef borbit het volgende:

Vergeet niet dat het heel belangrijk is dat je haar te pakken krijgt op een moment waar ze niet gelijk weer verder fietst/ loopt zodat je even de tijd hebt om met haar te praten.
Bij voorkeur ook een plek waar niet veel mensen langskomen die haar te hulp kunnen schieten.
pi_88520448
leuk topic vooral die mensen die de TS gaan aanraden geen stalker te worden en dan juist gedrag aanbevelen dat des te typischer is voor sgeobsedeerde stalkers met allerhande 'voorbereidingen'.

TS is van wat hij beschreef nog geen stalker, gewoon een (althans dat hoop ik) erg jong jongetje dat erg verliefd is op een hem relatief onbekend meisje...

Punt is wel dat je als jongetje gewoon niet teveel moet draaien, maar juist ervoor zorgen dat je dat meisje in contact komt en proberen een beetje positief met haar te spreken.

het is waarschijnlijk wel dom om enkel 'vanaf een afstandje' te gaan leoren en niet met haar in contact te komen, dat is wél negatief en werkt enkel tegen je ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:15:22 #105
68091 borbit
pi_88522001
Gezeik over stalken hier. Als je gaat solliciteren zoek je toch ook even uit wat voor bedrijf het is. Gewoon even je best doen, goed voor bereiden. Informatie op zoeken. De geschiedenis van het bedrijf leren kennen. Bij het kantoor posten om er achter te komen wat bepaalde mensen naast werk doen, waar ze heen gaan, hobby's, wat voor gezin ze hebben enzo. Toevallig bij dezelfde sportschool gaan.(vooral de baas en de gene waar je het gesprek mee gaat hebben). En je bereidt je ook voor op eventuele vragen die je waarschijnlijk gaat krijgen. Waarom zou dit bij een meisje anders zijn?

Het is vooral belangrijk om te weten wat zei leuk vind in een jongen, zo kun je dingen als werk, hobby's en kledingstijl een beetje op haar afstemmen. Niks mis mee om je kansen een beetje te verhogen. Alleen is daar dus wel voor onderzoek voor nodig.

Ook kun je heel voorzichtig wat omstandigheden in haar leven aan passen zodat ze meer openstaat voor de ontmoeting.
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:17:23 #106
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88522080
Jij gaat eventueel toekomstige collega's napluizen? Tot aan hun gezinssituatie toe?
Werkloos zeker?
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:17:32 #107
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_88522086
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat eventueel toekomstige collega's napluizen? Tot aan hun gezinssituatie toe?
Werkloos zeker?
Hap!
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:17:53 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88522099
Slik!
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:19:39 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88522149
weg!
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:25:54 #110
236046 NotYou
tigerblood
pi_88522361
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef borbit het volgende:
Gezeik over stalken hier. Als je gaat solliciteren zoek je toch ook even uit wat voor bedrijf het is. Gewoon even je best doen, goed voor bereiden. Informatie op zoeken. De geschiedenis van het bedrijf leren kennen. Bij het kantoor posten om er achter te komen wat bepaalde mensen naast werk doen, waar ze heen gaan, hobby's, wat voor gezin ze hebben enzo. Toevallig bij dezelfde sportschool gaan.(vooral de baas en de gene waar je het gesprek mee gaat hebben). En je bereidt je ook voor op eventuele vragen die je waarschijnlijk gaat krijgen. Waarom zou dit bij een meisje anders zijn?

Het is vooral belangrijk om te weten wat zei leuk vind in een jongen, zo kun je dingen als werk, hobby's en kledingstijl een beetje op haar afstemmen. Niks mis mee om je kansen een beetje te verhogen. Alleen is daar dus wel voor onderzoek voor nodig.

Ook kun je heel voorzichtig wat omstandigheden in haar leven aan passen zodat ze meer openstaat voor de ontmoeting.
Mijn suggestie dus! ^O^

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zoek uit wat haar telefoonnummer is en pleeg veelvuldig hijgtelefoontjes. Zorg ook dat je haar vaak volgt op straat en vooral dat je hierbij door haar ook gezien kunt worden. Als het dan eindelijk tijd is je move te maken breek je in, in haar woning en ga je naakt op haar bed liggen. Op 't moment dat zij de deur van haar slaapkamer opendoet begin jij alvast te hijgen om de spanning voorafgaand aan jullie liefdesspel wat op te voeren.

SPOILER
Succes TS! :D
Je suis Charlie Sheen
pi_88522609
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wel als ik blij verrast ben die persoon weer eens te zien. Maar nu ben ik ook verre van mensenschuw. Dat scheelt. Soms spreek ik zelfs onbekenden aan :o .
The horror. Wat heb je eigenlijk op fok te zoeken ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:37:30 #112
68091 borbit
pi_88522768
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Werkloos zeker?
ja als ik werk zou hebben zou ik ook niet solliciteren. Daarnaast kun je dit soort dingen ook best in je leven in passen. Je verandert alleen van sportschool je gaat niet opeens naar 2 verschillende sportscholen. Beetje ondoordachte reactie dit.
pi_88522812
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef Scorpie het volgende:
borbit :') _O-

Ik weet nou niet of ik om je moet lachen of moet huilen :D
Ik heb de tranen van hety lachen in mijn ooghoeken _O-
pi_88522849
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:42 schreef borbit het volgende:

[..]

Precies dit gebeurt iedereen wel, en veel meer dan er achter aan fietsen kun je ook niet direct doen. En dan gewoon thuis een plan maken.
Sorry, dat gebeurt misschien in jouw beleveniswereld. Maar ik ben nog nooit een onbekende vrouw achteraan gereden om te kijken waar ze woonde. :N
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:40:34 #115
68091 borbit
pi_88522864
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Bij voorkeur ook een plek waar niet veel mensen langskomen die haar te hulp kunnen schieten.
nou ja wel een plek waar andere mensen zijn, anders voelt ze zich misschien ongemakkelijk. Maar je wil natuurlijk niet hebben dat er bekenden langs komen zodat ze daar door wordt afgeleid.
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:42:43 #116
68091 borbit
pi_88522934
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Sorry, dat gebeurt misschien in jouw beleveniswereld. Maar ik ben nog nooit een vrouw achteraan gereden om te kijken waar ze woonde. :N
ja mentaliteit verschil he. Ik ben gewoon niet zo'n werkschuw type wat nergens enige inzet voor toont
pi_88522984
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:42 schreef borbit het volgende:

[..]

ja mentaliteit verschil he. Ik ben gewoon niet zo'n werkschuw type wat nergens enige inzet voor toont
_O- , hoor de werkloze _O- _O- Ik lig dubbel. Jij moet haast wel een troll zijn

Tja, als werkloze heb je waarschijnblijk tijd over om vreemde vrouwen te stalken onder het mom van voorbereiding :') . Anderen hebben wel een baan en geen gebrek aan spontaniteit.
pi_88523039
En daarbij is de behamaat heel belangrijk???

Van een vrouw meisje uit is het juist behoorlijk creepy, als je van alles aan het uitpluizen bent.
Echt ik zou heel hard wegrennen als ik hoorde dat een jongen zover zou gaan.

Je kon ook gewoon een gesprek aangaan en haar gewoon leren kennen, in plaats van dit .

Dit is gewoon creepy
pi_88523641
Te slecht dit.. Hoezo wanhopig? :')
Dat zal ze niet merken hoor!!! Dat heeft iemand vrijwel nooit door!

Get a life. Als je toch denkt kans te maken, hyve haar dan en zeg dat je haar tegenkwam en het vrijwel niet kon geloven omdat ze was geëmigreerd ofzo..
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:12:41 #120
68091 borbit
pi_88523890
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:05 schreef mafkees01 het volgende:
Te slecht dit.. Hoezo wanhopig? :')
Dat zal ze niet merken hoor!!! Dat heeft iemand vrijwel nooit door!

Get a life. Als je toch denkt kans te maken, hyve haar dan en zeg dat je haar tegenkwam en het vrijwel niet kon geloven omdat ze was geëmigreerd ofzo..
kom je met een lullig hyve's berichtje. Waarschijnlijk moet ts wel iets meer zijn best doen dan vanaf zijn computer een berichtje sturen. Maar doe vooral niet de moeite om iets te bereiken in je leven. Ga vooral nergens voor strijden.
pi_88524062
Maar TS, als je nou haar achternaam weet enzo dan kun je in het telefoonboek kijken en haar achternaam opzoeken en dan maar gewoon alle nummers afgaan.
Steeds naar haar vragen en als je d'r aan de telefoon zeggen dat je haar bij de bibliotheek hebt gespot en achter haar aan bent gefietst maar haar kwijt bent geraakt.

Dan een verhaaltje ophangen over het feit dat je haar nooit helemaal hebt kunnen vergeten en diverse foto's van haar op je kamer hebt hangen. :).
pi_88524138
Eerlijk gezegd als vrouw vind ik het fijner een leuk berichtje over hyves te krijgen , dan dat iemand mijn halve persoonlijkheid gaat doorspitten en me stiekem achterna fietst en op mij even gezien te hebben mijn behamaat gaat meten .

Zo iemand is eng en dat is geen moeite , maar dat is meer iemand die niet weet hoe die met mensen op normale manier benaderd.

Kijk een verlegen iemand dat kan, maar dit is gewoon eng en creepy en totaal niet vleiend als een jongen op zo'n manier met je bezig is.
pi_88524201
v
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef DeepChord het volgende:
Maar TS, als je nou haar achternaam weet enzo dan kun je in het telefoonboek kijken en haar achternaam opzoeken en dan maar gewoon alle nummers afgaan.
Steeds naar haar vragen en als je d'r aan de telefoon zeggen dat je haar bij de bibliotheek hebt gespot en achter haar aan bent gefietst maar haar kwijt bent geraakt.

Dan een verhaaltje ophangen over het feit dat je haar nooit helemaal hebt kunnen vergeten en diverse foto's van haar op je kamer hebt hangen. :).
Heet je toevallig Falco en had je een hit met Jeanny???
  dinsdag 9 november 2010 @ 18:45:33 #124
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_88525247
Ik heb met de nodige lachstuipen dit topic doorgelezen, want zelf had ik vroeger op de middelbare school voor een paar jaar een jongedame achter mij aan die allerlei rare fratsen uithaalde om bij mij in de buurt te komen of informatie over mij proberen te vergaren. In dit topic lees ik eindelijk hoe een stalker te werk gaat en wat er in een stalker omgaat. _O-

Het is inmiddels al vaak genoeg gezegd in dit topic, maar TS vind ik een beetje creepy met deze acties. Aan TS wil ik toch een tip meegeven. Bestook niet de omgeving van het meisje met allerlei vragen over haar, want dan weet zij hoe laat het is.
pi_88526369
quote:

En de volgende dag heeft ze een geheim nummer en dan?
  dinsdag 9 november 2010 @ 19:49:51 #126
68091 borbit
pi_88528448
quote:

naja wat een kut idee. Dan kom je toch juist over als een onwijze stalker. Het is echt beter om een toevallige ontmoeting te plannen. Wat foto's van haar in je huis hangen kan wel helpen voor je eigen motivatie tijdens het uitvoeren van je missie. Maar zorg wel dat je ze weer weg gooit. (niet in de kast gewoon echt vernietigen veel veiliger) tegen de tijd dat ze bij je thuis komt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:21:02 #127
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88532594
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef borbit het volgende:

[..]

naja wat een kut idee. Dan kom je toch juist over als een onwijze stalker. Het is echt beter om een toevallige ontmoeting te plannen. Wat foto's van haar in je huis hangen kan wel helpen voor je eigen motivatie tijdens het uitvoeren van je missie. Maar zorg wel dat je ze weer weg gooit. (niet in de kast gewoon echt vernietigen veel veiliger) tegen de tijd dat ze bij je thuis komt.
Het beste kan hij samens door haar kruipen en foto's van haar maken terwijl ze slaapt. Dan ziet hij hoe onschuldig en kwetsbaar dat ze is. Dan, wanneer hij de foto's later bestudeerd snapt hij meteen waarom hij de enige, DE ENIGE, die haar kan beschermen van de grote boze wereld. Niet vergeten TS, dat zal ze zelf niet snappen want ze is te naief daarvoor, dus in het begin moet je een klein beetje druk zetten maar dat zal ze alleen maar waarderen.
pi_88532823
Die cupmaat in de OP :')
pi_88533338
het is pas stalken als een meisje het niet leuk vind.... als een leuk meisje mij naar huis zou volgen zou ik haar helemaal niet "eng" vinden of "creepy"
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:40:52 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88533572
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef dandybleu het volgende:
het is pas stalken als een meisje het niet leuk vind.... als een leuk meisje mij naar huis zou volgen zou ik haar helemaal niet "eng" vinden of "creepy"
Dat is niet wat het eng of stalkerig maakt. Of ook wel, maar dat is niet zo erg. Zulke dingen gebeuren vaker. Ik heb bijvoorbeeld een keer via via gehoord dat een meisje dat ik leuk vond naar een bepaalde discotheek ging. Dus ik ging naar die discotheek om te kijken of ik haar tegen zou komen. In principe vind ik dat niet slecht.

Het is de manier dat TS het beschrijft. Hoe hij weet dat dat meisje verlegen is, en dat ze ze het juiste cupmaat heeft en hoe hij tactische plannen maakt. Het begint richting stalking to gaan. En TS heeft zichzelf niet verontschuldigd of uitgelegd dat hij helemaal niet als stalker wil overkomen.
  dinsdag 9 november 2010 @ 21:42:01 #131
68091 borbit
pi_88533639
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef dandybleu het volgende:
het is pas stalken als het meisje het door heeft.
pi_88533731
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef borbit het volgende:

[..]

het is pas stalken als het meisje het door heeft.
oh dan is het goed
pi_88533889
ha ik ben ook wel eens beschuldigt van stalking.... ( heel lang geleden en nooit via een rechtzaak ofzo ) maar het was helemaal geen geval van stalking .... ....de beschuldigers waren ook heel nare mensen die overal kwaad in zagen en ook een hekel hadden aan kunstenaar zoals mij .....als ik TS openings post lees? mijn indruk is dat het een doodnormale jongen is met een beetje vrees om een vrouw ( waar hij verliefd op is ) aan te spreken....dus kiest hij de stomste weg : namelijk uitstel van een gesprek en nu durfrt hij niet bij haar aan te bellen
  dinsdag 9 november 2010 @ 22:53:28 #134
68091 borbit
pi_88537486
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is niet wat het eng of stalkerig maakt. Of ook wel, maar dat is niet zo erg. Zulke dingen gebeuren vaker. Ik heb bijvoorbeeld een keer via via gehoord dat een meisje dat ik leuk vond naar een bepaalde discotheek ging. Dus ik ging naar die discotheek om te kijken of ik haar tegen zou komen. In principe vind ik dat niet slecht.

een beetje een vent doet zijn eigen voor onderzoek
  woensdag 10 november 2010 @ 05:50:31 #135
264472 Leucopterus
pi_88543434
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het beste kan hij samens door haar kruipen en foto's van haar maken terwijl ze slaapt. Dan ziet hij hoe onschuldig en kwetsbaar dat ze is. Dan, wanneer hij de foto's later bestudeerd snapt hij meteen waarom hij de enige, DE ENIGE, die haar kan beschermen van de grote boze wereld. Niet vergeten TS, dat zal ze zelf niet snappen want ze is te naief daarvoor, dus in het begin moet je een klein beetje druk zetten maar dat zal ze alleen maar waarderen.
Stephenie Meyer, is that you? :X
pi_88543496
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef dandybleu het volgende:
ha ik ben ook wel eens beschuldigt van stalking.... ( heel lang geleden en nooit via een rechtzaak ofzo ) maar het was helemaal geen geval van stalking .... ....de beschuldigers waren ook heel nare mensen die overal kwaad in zagen en ook een hekel hadden aan kunstenaar zoals mij .....
waarom verbaasd me dit niets.
  † In Memoriam † woensdag 10 november 2010 @ 06:37:37 #137
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_88543498
Leuk topic. :D!
Tis idd wel een beetje creepy wat TS doet maar ik vind het nog meevallen. Wel vind ik het raar dat er niet een Hoi, ik ken jou toch? Was het *insert naam*? af kon.

Sowieso begin ik nooit zomaar een meisje te versieren. Ik praat gewoon gezellig en zie vanzelf wel hoe het verder loopt. Je merkt vanzelf wel of ze enthousiast reageert of je wel leuk vindt. En anders heb je er een vriendin bij. Maar ik praat dan ook gewoon met onbekenden, vooral op feesten maar soms wordt ik weleens aangesproken bij een bushalte of spreek ik iemand aan. Soms heb je hele gesprekken over van alles en nog wat. :').

Maar als advies zou ik de TS geven: hyves en dan gewoon zeggen van: hoi ken je me nog?(Als je haar op naam hebt gevonden is zij het dus)leuk je gevonden te hebben op hyves. Hoe gaat het met je? Volgens mij heb ik je pas nog toevallig gezien maar wist het niet zeker, dus dacht ik zoek je even op.

Ik vind dat zelf dat dat over komt als moeite steken in een contact, wat zij als compliment kan zien. Na wat berichtjes heen en weer(Blijf open vragen stellen waarop je weer door kan vragen. Zo hou je het gesprek gaande ;) )vraag je haar MSN en dan heb je gewoon regelmatig contact, en toon je interesse in haar bezigheden(Hey alles goed? nog wat gedaan vandaag? Oh leuk voetbal, nog gescoord? bv). Als het leuk klikt vraag je of ze een keer zin heeft om af te spreken ergens en irl bij te praten, omdat dat fijner praat.

Succes!
  woensdag 10 november 2010 @ 10:41:17 #138
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_88547251
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 05:50 schreef Leucopterus het volgende:

[..]

Stephenie Meyer, is that you? :X
Precies, net zoals die gast van twilight! Dat vonden vrouwen toch romantisch? :?
  maandag 6 december 2010 @ 05:23:23 #139
68091 borbit
pi_89576269
heb je je hertje al te pakken?
  maandag 6 december 2010 @ 05:53:05 #140
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89576321
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 05:23 schreef borbit het volgende:
heb je je hertje al te pakken?
Ik denk het wel, heb via via via gehoord hier op Fok dat TS zolang naar haar borstjes heeft zitten gleuren dat hij in staat was om haar te verrassen met een lingeriesetje voor Sinterklaas...hij durfde alleen nog niet zijn naam er op te zetten als afzender
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 6 december 2010 @ 07:17:17 #141
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_89576527
Gezien zijn postgeschiedenis... is hij nog bezig...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  maandag 6 december 2010 @ 07:41:04 #142
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89576654
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 07:17 schreef RubenSosa het volgende:
Gezien zijn postgeschiedenis... is hij nog bezig...
inderdaad.... Adressen van mensen achterhalen op internet. Mogelijk?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_89581140
quote:
Op maandag 6 december 2010 07:41 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad.... Adressen van mensen achterhalen op internet. Mogelijk?
Dat gaat weer over een ander meisje.
Ik ben aan het multitasken.
pi_89583135
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Precies, net zoals die gast van twilight! Dat vonden vrouwen toch romantisch? :?
Een beetje feminist zal dat niet zo zien... :P
  maandag 6 december 2010 @ 13:00:39 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_89583563
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:49 schreef Madridista het volgende:
Dat gaat weer over een ander meisje.
Ik ben aan het multitasken.
Aan het multicreepen zul je bedoelen.
  maandag 6 december 2010 @ 13:11:52 #146
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_89583907
quote:
9s.gif Op maandag 6 december 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aan het multicreepen zul je bedoelen.
:D Dit. TS spreidt zijn stalkkansen als een echte player.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  maandag 6 december 2010 @ 21:06:21 #147
299203 ...Redemotor
Reason's the diesel!
pi_89604864
quote:
Dit. TS spreidt zijn stalkkansen als een echte player.
Een player die hele nare spelletjes loopt te spelen, :r
No reason, dead engine, no life...
pi_89638378
Update: target gehosseld

Eindelijk.. Geluk gehad vandaag.

Ik was naar huis aan het lopen en toen zag ik haar weer. Vlak bij mijn huis.
Aangesproken. Zij herkende mij ook. Praatje gemaakt, ingepalmd. Nummer gekregen.

Case closed

_O_
pi_89638573
Dus je gaat haar vannacht bellen?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:12:39 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_89638625
ok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')