Bij voorkeur ook een plek waar niet veel mensen langskomen die haar te hulp kunnen schieten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:00 schreef borbit het volgende:
Vergeet niet dat het heel belangrijk is dat je haar te pakken krijgt op een moment waar ze niet gelijk weer verder fietst/ loopt zodat je even de tijd hebt om met haar te praten.
Hap!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat eventueel toekomstige collega's napluizen? Tot aan hun gezinssituatie toe?
Werkloos zeker?
Mijn suggestie dus!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef borbit het volgende:
Gezeik over stalken hier. Als je gaat solliciteren zoek je toch ook even uit wat voor bedrijf het is. Gewoon even je best doen, goed voor bereiden. Informatie op zoeken. De geschiedenis van het bedrijf leren kennen. Bij het kantoor posten om er achter te komen wat bepaalde mensen naast werk doen, waar ze heen gaan, hobby's, wat voor gezin ze hebben enzo. Toevallig bij dezelfde sportschool gaan.(vooral de baas en de gene waar je het gesprek mee gaat hebben). En je bereidt je ook voor op eventuele vragen die je waarschijnlijk gaat krijgen. Waarom zou dit bij een meisje anders zijn?
Het is vooral belangrijk om te weten wat zei leuk vind in een jongen, zo kun je dingen als werk, hobby's en kledingstijl een beetje op haar afstemmen. Niks mis mee om je kansen een beetje te verhogen. Alleen is daar dus wel voor onderzoek voor nodig.
Ook kun je heel voorzichtig wat omstandigheden in haar leven aan passen zodat ze meer openstaat voor de ontmoeting.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zoek uit wat haar telefoonnummer is en pleeg veelvuldig hijgtelefoontjes. Zorg ook dat je haar vaak volgt op straat en vooral dat je hierbij door haar ook gezien kunt worden. Als het dan eindelijk tijd is je move te maken breek je in, in haar woning en ga je naakt op haar bed liggen. Op 't moment dat zij de deur van haar slaapkamer opendoet begin jij alvast te hijgen om de spanning voorafgaand aan jullie liefdesspel wat op te voeren.Succes TS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
The horror. Wat heb je eigenlijk op fok te zoekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel als ik blij verrast ben die persoon weer eens te zien. Maar nu ben ik ook verre van mensenschuw. Dat scheelt. Soms spreek ik zelfs onbekenden aan.
ja als ik werk zou hebben zou ik ook niet solliciteren. Daarnaast kun je dit soort dingen ook best in je leven in passen. Je verandert alleen van sportschool je gaat niet opeens naar 2 verschillende sportscholen. Beetje ondoordachte reactie dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat eventueel toekomstige collega's napluizen? Tot aan hun gezinssituatie toe?
Werkloos zeker?
Ik heb de tranen van hety lachen in mijn ooghoekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:32 schreef Scorpie het volgende:
borbit![]()
Ik weet nou niet of ik om je moet lachen of moet huilen
Sorry, dat gebeurt misschien in jouw beleveniswereld. Maar ik ben nog nooit een onbekende vrouw achteraan gereden om te kijken waar ze woonde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:42 schreef borbit het volgende:
[..]
Precies dit gebeurt iedereen wel, en veel meer dan er achter aan fietsen kun je ook niet direct doen. En dan gewoon thuis een plan maken.
nou ja wel een plek waar andere mensen zijn, anders voelt ze zich misschien ongemakkelijk. Maar je wil natuurlijk niet hebben dat er bekenden langs komen zodat ze daar door wordt afgeleid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook een plek waar niet veel mensen langskomen die haar te hulp kunnen schieten.
ja mentaliteit verschil he. Ik ben gewoon niet zo'n werkschuw type wat nergens enige inzet voor toontquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Sorry, dat gebeurt misschien in jouw beleveniswereld. Maar ik ben nog nooit een vrouw achteraan gereden om te kijken waar ze woonde.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:42 schreef borbit het volgende:
[..]
ja mentaliteit verschil he. Ik ben gewoon niet zo'n werkschuw type wat nergens enige inzet voor toont
kom je met een lullig hyve's berichtje. Waarschijnlijk moet ts wel iets meer zijn best doen dan vanaf zijn computer een berichtje sturen. Maar doe vooral niet de moeite om iets te bereiken in je leven. Ga vooral nergens voor strijden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:05 schreef mafkees01 het volgende:
Te slecht dit.. Hoezo wanhopig?
Dat zal ze niet merken hoor!!! Dat heeft iemand vrijwel nooit door!
Get a life. Als je toch denkt kans te maken, hyve haar dan en zeg dat je haar tegenkwam en het vrijwel niet kon geloven omdat ze was geëmigreerd ofzo..
Heet je toevallig Falco en had je een hit met Jeanny???quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef DeepChord het volgende:
Maar TS, als je nou haar achternaam weet enzo dan kun je in het telefoonboek kijken en haar achternaam opzoeken en dan maar gewoon alle nummers afgaan.
Steeds naar haar vragen en als je d'r aan de telefoon zeggen dat je haar bij de bibliotheek hebt gespot en achter haar aan bent gefietst maar haar kwijt bent geraakt.
Dan een verhaaltje ophangen over het feit dat je haar nooit helemaal hebt kunnen vergeten en diverse foto's van haar op je kamer hebt hangen..
En de volgende dag heeft ze een geheim nummer en dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef DeepChord het volgende:
Maar TS, als je nou haar achternaam weet enzo dan kun je in het telefoonboek kijken en haar achternaam opzoeken en dan maar gewoon alle nummers afgaan.
Steeds naar haar vragen en als je d'r aan de telefoon zeggen dat je haar bij de bibliotheek hebt gespot en achter haar aan bent gefietst maar haar kwijt bent geraakt.
Dan een verhaaltje ophangen over het feit dat je haar nooit helemaal hebt kunnen vergeten en diverse foto's van haar op je kamer hebt hangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |