abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:32:43 #51
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_88513184
Beste tip in dit soort situaties :

"Hoi"
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:33:48 #52
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88513232
Oh my :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:34:31 #53
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_88513258
Hoe erg is het met je gesteld als zelfs de FOK!josti skippy22 je topic met "Oh My" beschrijft.
pi_88513270
Aanbellen zal me definitief de das om doen. Weet ik zeker.
Vandaag rij ik wel langs haar huis. Als ik geluk heb kom ik haar tegen.

Alsnog hebben jullie niet gezegd of ik enthousiast moet doen of liever onverschillig en semi-geinteresseerd
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:35:17 #55
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_88513292
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef Madridista het volgende:

Alsnog hebben jullie niet gezegd of ik enthousiast moet doen of liever onverschillig en semi-geinteresseerd
"Hoi" en dan gewoon het gesprek laten lopen zoals het loopt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:38:13 #56
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_88513405
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef Madridista het volgende:

Wat een onzin zeg. waarom zou aanbellen jou de das om doen? Als jullie vroeger vrienden waren vindt ze het toch best leuk om jou te zien? En natuurlijk doe je enthousiast knurft |:(

Bij jouw plan (rondfietsen en bij de bieb hangen tot je haar ooit toevallig tegenkomt) zou ik overigens wel een das om doen. Het is koud..
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:40:47 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_88513518
quote:
1s.gif[b] Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef Hanoying het volgende:[/b

Bij jouw plan (rondfietsen en bij de bieb hangen tot je haar ooit toevallig tegenkomt) zou ik overigens wel een das om doen. Het is koud..
:D

TS: hoe oud waren jullie eigenlijk toen jullie elkaar uit het oog verloren?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:43:43 #58
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88513628
Op basis van de eerste post lijkt de TS me eerder het type dat nietsvermoedende meisjes op een donker fietspad de bosjes in trekt.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88513692
Waarom moet ik gelijk aan dat ene liedje van Radiohead denken na het lezen van de OP?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:46:08 #60
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88513736
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:35 schreef dandybleu het volgende:
ha heb ik zovaak : soms is een vrouw die ik opeens zie op straat zo knap dat ik opeens niet meer durf om haar aan te spreken...volgens mij een heel normaal iets....
Gezien je topics ben jij allesbehalve normaal. Hou daar ff rekening mee als je anderen advies denkt te geven.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88513756
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:
Op basis van de eerste post lijkt de TS me eerder het type dat nietsvermoedende meisjes op een donker fietspad de bosjes in trekt.
Dat zou stap 2 zijn van mijn advies aan TS.
pi_88513865
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 23:09 schreef Madridista het volgende:
Onopvallend achter haar aan fietsend concentreer ik mij op haar rug; bang om haar voor de 2e keer deze week uit het zichtsveld te verliezen. Dit keer ben ik vastberaden om te slagen.. Om er eindelijk achter te komen waar ze woont.

Na een poos rechtdoor te hebben gefietst, slaat ze abrubt rechtsaf. Ik doe zo nonchalant mogelijk hetzelfde.. Ze kijkt om zich heen en... Ja hoor. Zet haar fiets op slot en belt aan.

Wel nu beste Fokkers. Alvorens jullie conclusies gaan trekken wil ik jullie het verhaal van hoe het allemaal begon vertellen.

Dit meisje kende ik vanaf de basisschool in groep zes. Het ging goed tussen ons. Maar toen emigreerde zij met haar ouders naar een ander land en sindsdien heb ik haar nooit meer gezien.

Vorig week zag ik haar voor het eerst in 6 jaar.. Ik stond voor de bieb naar de openingstijden te kijken toen zij opeens een boek door de brievenbus naar binnen gooit. Ze was lid van de bieb.. In mijn buurt!

Aanvankelijk herkende ik haar niet meteen. Ik deed er even over alvorens ik haar gezicht kon thuisbrengen. Op dat moment was zij net de hoek om.
Ik stapte op mijn fiets en reed alle dichtsbijzijnde straten door om haar te vinden.. Tevergeefs. Het was te laat. Ik baalde als een stekker.

Maar er was hoop.. Dat ze lid was van de bieb bij mij in de buurt betekende dat ze in de buurt moest wonen.

En vandaag bevestigde haar verschijning mijn gelijk.

Ik stond op mijn fiets voor de stoplicht te wachten toen ze naast me stopte op haar fiets. En toen wist ik eerlijk gezegd even niet wat ik moest doen.. Moest ik enthousiast gaan zeggen dat ik haar herkende? Of toch iets grappigs zeggen en cool blijven? Ik wil geen druk op haar voeren.

Het moet goed uitwerken.
Dus bedacht ik me dat het het beste zou zijn om pas tot actie over te gaan als ik weet wat ik doe.

In ieder geval ben ik haar gevolgd vanaf dat stoplicht ( in de buurt van een school ) en weet ik nu tenminste haar woonadres en vermoedelijke school.

Dus daarom bestaat dit topic nu :P
Ik wil graag advies over hoe je moet handelen in een situatie waarin je voor het eerst sinds lange tijd je 'verdwenen liefde' ( :P ) weer tegenkomt.

Eigenschappen en uiterlijk van haar:

-lief
-verlegen
-Slim

-lang bruin haar
-cup c (?)
-brilletje
-knap gezicht

Samenvatting: Liefde van vroeger tegengekomen, gevolgd naar huis. Nu nog actie ondernemen, maar hoe en wat hoor ik van jullie.
Zoek uit wat haar telefoonnummer is en pleeg veelvuldig hijgtelefoontjes. Zorg ook dat je haar vaak volgt op straat en vooral dat je hierbij door haar ook gezien kunt worden. Als het dan eindelijk tijd is je move te maken breek je in, in haar woning en ga je naakt op haar bed liggen. Op 't moment dat zij de deur van haar slaapkamer opendoet begin jij alvast te hijgen om de spanning voorafgaand aan jullie liefdesspel wat op te voeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:55:37 #63
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_88514140
Dus je probeert nu te regisseren hoe jullie volgende encounter zal verlopen, middels input van Fokkers omdat je zelf niets durft?
This is gonna work out just fine. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_88514220
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

:D

TS: hoe oud waren jullie eigenlijk toen jullie elkaar uit het oog verloren?
11 :')

Ik weet het. Je zou denken 'kom op man' dat is toch allang geleden en in groep 6 weet je nog niks van dit soort zaken.

Voor de meeste meisjes gaat dit voor mij op.
Laatst nog een 'ex' van groep 7 tegengekomen met haar scooter. Zo'n oh oh Cherso type. Maakte ik gewoon een praatje en dacht er verder niks bij. Nu kom ik haar geregeld tegen en zijn we gewoon vrienden.

Maar dit meisje dat ik gevolgd heb heeft iets speciaals.. Iets onschuldigs waardoor je haast voelt alsof je haar een plezier doet als je haar weer opzoekt. Raar.
  dinsdag 9 november 2010 @ 13:58:55 #65
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_88514253
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou stap 2 zijn van mijn advies aan TS.
Tss. Dat is stap 3. Stap 2 is het uitgraven van je kelder.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_88514340
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef Madridista het volgende:

Maar dit meisje dat ik gevolgd heb heeft iets speciaals.. Iets onschuldigs waardoor je haast voelt alsof je haar een plezier doet als je haar weer opzoekt. Raar.
:X
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:01:19 #67
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_88514342
quote:

[..]

Doe haar dan maar gewoon dat plezier en bel vanavond aan. Ik snap niet waar je je zo druk over maakt.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:03:20 #68
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_88514407
quote:
Dat maak jij ervan hè. In jouw hoofd. En dat is hoogstwaarschijnlijk nu al een hoop meer dan het in werkelijkheid is.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:11:45 #69
264472 Leucopterus
Libertarian extraordinaire
pi_88514763
@TS.

[Edit]Daarnaast een erg creepy topic. Heb je haar ook al digitaal opgezocht? Wat doet ze nu, met wie en waar? :7
Government cannot give anything to anybody that it doesn't first take from somebody else. Whenever somebody receives something without working for it, somebody else has to work for it without receiving. - Dr. Adrian Rogers
  dinsdag 9 november 2010 @ 14:38:53 #70
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_88515981
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef GI het volgende:
Hoe erg is het met je gesteld als zelfs de FOK!josti skippy22 je topic met "Oh My" beschrijft.
Dat is paul al :')
pi_88516131
Ondankbare vrouw op fiets

TS fietst wat af.
pi_88516344
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Leucopterus het volgende:
@TS.

[Edit]Daarnaast een erg creepy topic. Heb je haar ook al digitaal opgezocht? Wat doet ze nu, met wie en waar? :7
Wat doe je nou? Nou gaat ie het nog erger maken :P
pi_88516542
Zucht.. Ik heb geen behoefte om haar digitaal dan wel fysiek te gaan stalken.

Dat ik haar volgde was alleen om een idee te krijgen waar ze ongeveer te vinden zou kunnen zijn.
Hiervanuit kan ik makkelijker bedenken waar ik moet zoeken mocht ik een praatje willen make. De dichtsbijzijnde supermarkt, plein in de buurt etc.

Als ik dit allemaal niet wist, wist ik ook niet waar ze te vinden zou kunnen zijn als ik besloten heb om haar op te zoeken.
  dinsdag 9 november 2010 @ 15:01:48 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88516890
Rondhangen moet je niet doen
Als je haar tegenkomt gewoon enthousiast: he hoi, jij bent toch .....
Als ze dan een beetje leuk reageert zeg je, ik zag je al eerder, echt leuk dat je weer in de buurt bent, hoe is het met je?

Etc...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88516980
Je bent een stalker.

Mocht je het ooit met dat meisje hebben, vertel haar dan NOOIT dat je achter dr aan bent gefietst.

[ Bericht 73% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2010 15:04:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')