Nee hoor maar de situatie van Feyenoord is al jaren het zelfde en ik kijk VI inderdaad niet om de interessante statistieken en problematiek bij de clubs. Daarbij is dit gewoon een sponsor item en niks meer.quote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Type-R het volgende:
Dit item is te hoog gegrepen voor de meeste kijkers
wat zou die per jaar opstrijken als bankzitter?quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Didulica heeft het echt zwaar...
Ach die gozer wordt al jaren genaaid door AZ omdat die Romero maar niet verkocht wordt. Ik snap zijn frustratie wel en dan is dit toch een hele onschuldige manier van kritiek gevenquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Didulica heeft het echt zwaar...
Niet zo moeilijk om te begrijpen hoor. Gewoon goed luisterenquote:Op maandag 8 november 2010 21:35 schreef Type-R het volgende:
Dit item is te hoog gegrepen voor de meeste kijkers
Dan hoeft hij niet zo te janken om 70 fucking euro's.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach die gozer wordt al jaren genaaid door AZ omdat die Romero maar niet verkocht wordt. Ik snap zijn frustratie wel en dan is dit toch een hele onschuldige manier van kritiek geven
Voorproefje, de rest komt zo denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef heloef het volgende:
Die Didiluca mocht niet eens zijn verhaal afmaken
ook wel zeer ingewikkelde materie zo'n rood/groen grafiekjequote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk om te begrijpen hoor. Gewoon goed luisteren
Didiluca is een betere keeper dan Romero. Maar hij heeft wel ontzettend veel pech in 2006 eerste keeper daarna een whiplash gehad. Enorm lange revalidatie gehad toen na jaren eindelijk een basisplaats. En dan weer op de bank gezet omdat een primadonna uit Argentinie zo nodig op doel moet. En toch nooit klagen...quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach die gozer wordt al jaren genaaid door AZ omdat die Romero maar niet verkocht wordt. Ik snap zijn frustratie wel en dan is dit toch een hele onschuldige manier van kritiek geven
Hij is een keer uit de school geklapt richting Van Gaal. Toen hem een basisplaats of iig een eerlijke kans was geboden en dit niet gebeurde, maar over het algemeen vind ik inderdaad dat hij zich redelijk in weet te houden. Al is het natuurlijk ook al jaren geen verrassing meer hoe de zaken bij Az liggen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Didiluca is een betere keeper dan Romero. Maar hij heeft wel ontzettend veel pech in 2006 eerste keeper daarna een wiphlash gehad. Enorm lange revalidatie gehad toen na jaren eindelijk een basisplaats. En dan weer op de bank gezet omdat een primadonna uit Argentinie zo nodig op doel moet. En toch nooit klagen...
Die kan van de bingokaart af.quote:
Ik vermijd het sowieso vanwege een grondige hekel aan de Barendjes, maar misschien is dat niet eerlijk. Is het wat?quote:
Voor het eerst een aantal minuten volgehouden, het is niet bijzonderquote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik vermijd het sowieso vanwege een grondige hekel aan de Barendjes, maar misschien is dat niet eerlijk. Is het wat?
Volgens de ipad site moet dit hem zijn http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4quote:
Snap niet waarom, maar sinds vorige week kan ik geen afleveringen van Voetbal International meer streamenquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Michelle.v het volgende:
Waarom zou je het niet gewoon streamen? Je krijgt toch geen reclame etc.
Kijken zonder dat je computer aan hoeft te staan; op je mediaspeler, telefoon, etc.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Michelle.v het volgende:
Site werkt hier niet meerquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Michelle.v het volgende:
werkt nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens de ipad site moet dit hem zijn http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:
quote:404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Heerlijk toch je weet waar je aan toe bent. Gegarandeerd anderhalf uur vermaakt op de maandag avondquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:12 schreef Type-R het volgende:
Het is altijd een samenvatting van de afgelopen week
Joh, meent die gozerd dat... daarom wordt het ook op vrijdag en maandag uitgezondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:12 schreef Type-R het volgende:
Het is altijd een samenvatting van de afgelopen week
geslacht: Vrouwquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Michelle.v het volgende:
404 - File or directory not found.quote:
ik zie het, lijkt me een storing bij RTLquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef msnk het volgende:
[..]
404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Hij doet het gewoon al tijden hoor, kopen jullie anders nieuw internet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik zie het, lijkt me een storing bij RTL
hij heeft het wel eventjes gedaan vannacht
De enige -zo ongeveer goede- reden zou deze zijn:quote:
En daar heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kijken zonder dat je computer aan hoeft te staan; op je mediaspeler, telefoon, etc.
Das typisch zo'n argument die vrouwen niet kunnen verzinnen. Daarom zijn de reacties eigenlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
De enige -zo ongeveer goede- reden zou deze zijn:
[..]
En daar heeft hij wel een punt.
Mja ach ik kijk het zelf altijd op pc of laptop, dus dacht er niet meteen op die menier over na.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Das typisch zo'n argument die vrouwen niet kunnen verzinnen. Daarom zijn de reacties eigenlijk hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |