Snap niet waarom, maar sinds vorige week kan ik geen afleveringen van Voetbal International meer streamenquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Michelle.v het volgende:
Waarom zou je het niet gewoon streamen? Je krijgt toch geen reclame etc.
Kijken zonder dat je computer aan hoeft te staan; op je mediaspeler, telefoon, etc.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Michelle.v het volgende:
Site werkt hier niet meerquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Michelle.v het volgende:
werkt nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volgens de ipad site moet dit hem zijn http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
quote:
quote:404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Heerlijk toch je weet waar je aan toe bent. Gegarandeerd anderhalf uur vermaakt op de maandag avondquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:12 schreef Type-R het volgende:
Het is altijd een samenvatting van de afgelopen week
Joh, meent die gozerd dat... daarom wordt het ook op vrijdag en maandag uitgezondenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:12 schreef Type-R het volgende:
Het is altijd een samenvatting van de afgelopen week
geslacht: Vrouwquote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Michelle.v het volgende:
404 - File or directory not found.quote:
ik zie het, lijkt me een storing bij RTLquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef msnk het volgende:
[..]
404 - File or directory not found.
The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Hij doet het gewoon al tijden hoor, kopen jullie anders nieuw internet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik zie het, lijkt me een storing bij RTL
hij heeft het wel eventjes gedaan vannacht
De enige -zo ongeveer goede- reden zou deze zijn:quote:
En daar heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 8 november 2010 23:03 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kijken zonder dat je computer aan hoeft te staan; op je mediaspeler, telefoon, etc.
Das typisch zo'n argument die vrouwen niet kunnen verzinnen. Daarom zijn de reacties eigenlijk hetzelfdequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
De enige -zo ongeveer goede- reden zou deze zijn:
[..]
En daar heeft hij wel een punt.
Mja ach ik kijk het zelf altijd op pc of laptop, dus dacht er niet meteen op die menier over na.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Das typisch zo'n argument die vrouwen niet kunnen verzinnen. Daarom zijn de reacties eigenlijk hetzelfde.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon al tijden hoor, kopen jullie anders nieuw internet.
Nah niet nodig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef Smoofie het volgende:
http://www.petitiononline.com/1243824/petition.html
Verspreid
Hij doet 't weer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef msnk het volgende:
[..]
404 - File or directory not found.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:26 schreef HaagsPietje het volgende:
volgens mij zou emile er vanavond zitten
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:26 schreef HaagsPietje het volgende:
volgens mij zou emile er vanavond zitten
Dat heeft Johan ook al 4 keer bevestigd idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |