Die komt bij ons nog steeds langsquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Ole het volgende:
Vergeet ook deze niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VéGé hadden wij hier ookquote:
De SRV-wagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef Ole het volgende:
Vergeet ook deze niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoord. Dacht eerst dat je de Konmar bedoelde.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:40 schreef boofer het volgende:
Apart dat nog niemand de komart heeft genoemd... Ik weet nog wel dat ik hier vroeger in Apeldoorn altijd naar toe moest van mijn moeder
Er zaten er in ieder geval zeker een paar, volgens mij was het zelfs een keten. Maar ik kan er niet echt veel op het internet over vinden...
Dankjewelquote:Op woensdag 10 november 2010 08:53 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij hadden in Rotterdam de Gruma en de Westende (Dordtselaan)
Die rijdt hier gewoon nog rond.quote:
Ohja dat was coolquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Edah beste supermarkt![]()
Ik won altijd gratis producten met een touch-screen spelletje
bestaat dat niet meer? Waar is het ook alweer in opgegaan?quote:
Ojaaaa, de Miroquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef MissterylandGRL het volgende:
[..]
OMG... Ik dacht alleen dat die in ons (kleine) dorp bestond!![]()
Ik ging vroeger altijd met m'n vader boodschappen doen bij de MIRO(wat later AH is geworden volgens mij...)
Edit: (lees net op http://www.ah.nl/artikel?(...).geschiedenis.detail dat het al AH was...)
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, de MiroIk ken 'm alleen uit Assen, dat was een ontzettend grote supermarkt (in mijn beleving als vijfjarige). Een supermarkt in een latere woonplaats heette Bun en de tegenover gelegen snackbar heette Bun Burger
![]()
Bun werd later Amax, Amarkt, De Boer en nu SuperDeBoer.
Miro, daar is mijn vader vroeger nog begonnen. Tegenwoordig werkt hij voor De Sparquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaaa, de MiroIk ken 'm alleen uit Assen, dat was een ontzettend grote supermarkt (in mijn beleving als vijfjarige). Een supermarkt in een latere woonplaats heette Bun en de tegenover gelegen snackbar heette Bun Burger
![]()
Bun werd later Amax, Amarkt, De Boer en nu SuperDeBoer.
Fred van der Werff was het vroeger.quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef du_ke het volgende:
En Super de Boer die nog Jan de Boer was.
Ojaaa, volgens mij kan ik mij ook zoiets herinneren jaquote:Op donderdag 25 november 2010 11:13 schreef Je-zus het volgende:
Vroeger (jaartje of 15/20 geleden) sloot de Edah nog tussen 12.30 en 13.30![]()
Daarnaast heb ik nog uuuuren gespeeld in de loods waar een oom van mij zijn SRV wagen + handel stal
Ergens wel jammer dat er in de loop van de tijd zoveel supermarktnamen verdwenen zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 11:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojaaa, volgens mij kan ik mij ook zoiets herinneren ja![]()
Jammer dat er nog maar weinig verschillende supermarkten zijn, in ieder geval bij mij in de buurt.
Alles is AH
geen van die namen zegt me wat... of het is echt van voor mijn tijd of dit zijn allemaal van die regionale supermarktenquote:Op donderdag 25 november 2010 12:40 schreef lady-wrb het volgende:
vivo, a&o, radar, gegro en simon de wit.
ik ben echt uit het jaar kruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |