Zou misschien kunnen, volgens mij niet. En ik woonde in Meppelquote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja? Tussendoor geen Super geweest?
Ik woonde toendertijd ook net buiten Meppel, dus ik kan het ook wel mis gehad hebben.
Dat was een toffe winkel... het werd hier in Almere overgenomen door Konmar, daarna voelde het gewoon niet meer hetzelfde... ik wilde de Groenwoudt terugquote:
OMG... Ik dacht alleen dat die in ons (kleine) dorp bestond!quote:
spar klein? volgens mij is die internationaal bekend...quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
Welke supermarkten had je vroeger allemaal?
Tegenwoordig komen we niet verder dan de AH, SuperdeBoer, C1000 en de Jumbo. Bij wijze van.
Vroeger had je veel meer kleine supermarktketentjes, Spar, Extramarkt, AP
[ afbeelding ]
Waar kwam jij vroeger?
Is volgens mij Super geworden en toen Super de Boer?quote:
gewoon >WEG!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:08 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Is volgens mij Super geworden en toen Super de Boer?
De Miro omg die is mij ook nog bekend net zoals de centra die ook al iemand genoemd had. Alles gaat op in grote ketens. Jammer maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef MissterylandGRL het volgende:
[..]
OMG... Ik dacht alleen dat die in ons (kleine) dorp bestond!![]()
Ik ging vroeger altijd met m'n vader boodschappen doen bij de MIRO(wat later AH is geworden volgens mij...)
Edit: (lees net op http://www.ah.nl/artikel?(...).geschiedenis.detail dat het al AH was...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |