Nooit van gehoord. Was dat in het Zuiden des lands of zo?quote:Op maandag 13 augustus 2012 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Wij hadden vroeger een Meermarkt.
[ afbeelding ]
Echt nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:08 schreef Djeez het volgende:
Ik bedenk me er net nog een paar. In het dorp waar ik een poos heb gewoond, zat een Cirkel. Dat was een keten van kleine dorpssupermarkten. Twee dorpen verderop zat een Attent Markt, was ook zoiets.
Meermarktquote:Op maandag 13 augustus 2012 11:55 schreef heaven7 het volgende:
Wij hadden vroeger een Meermarkt.
[ afbeelding ]
Attent bestaat nog steeds. In Eext zit er één.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:08 schreef Djeez het volgende:
Ik bedenk me er net nog een paar. In het dorp waar ik een poos heb gewoond, zat een Cirkel. Dat was een keten van kleine dorpssupermarkten. Twee dorpen verderop zat een Attent Markt, was ook zoiets.
Wij hadden ook een Meermarkt, daarvoor was dat de A&O2000 .quote:
Hoorn.quote:
Ken er hier in de buurt ook nog zoeen. Waar de kassamedewerkster nog uit d'r stoel stapt om bij oude dametjes de boodschappen in hun rollator te laden. En de emballagebon een simpel vodje uit een rekenmachine is.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Attent bestaat nog steeds. In Eext zit er één.
Ja, die had je in wereldstad Bemmel waar ik opgroeide ook. Is tegenwoordig een Lidl. Wat is er met het fenomeen "basismarkt" gebeurd?quote:
Die sjieke letters waren blijkbaar hun handelsmerk. In Breda nog zoeen: http://goo.gl/maps/TG1hAquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |