Is opzich wel herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef Waalwijker het volgende:
Dat vind ik dus weer niet prettig, want dan moet ik constant mijn aandacht vestigen op de radio als ik iets goed wil horen.
Hoop het voor je. Echt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eens kijken of ik de jackpot raad.
Jup, mee eens.quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
MJ. Allemaal heel leuk hoor maar dit is zo lame.
Haha dan wordt het wel lastig winnenquote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ga niet sms'en ofzo hoor. Heb geen beltegoed.
dan is hij wel vooruit gegaanquote:
quote:
Idem.quote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik lees de Donald Duck ook nog hoor! Met trots.
Ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik lees de Donald Duck ook nog hoor! Met trots.
Ik heb het een jaar stopgezet en gespaard voor een Looney Tunes abonnement maar dat was zooo stom en toen heb ik dat stopgezet en de DD weer genomen. En mijn ouders wilden hem afzeggenquote:
Kerelquote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe jackson is dit? ik vinnet niks.....maar ik ben sowieso al niet echt fan.
goedenavond MichielV
goedenavond allen!
Bouncy. Bouncy is good.quote:
Eerlijk gezegd ging mijn blik niet uit naar haar bril.quote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua bril zou het zo maar familie van Paul kunnen zijn
quote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je bent gequote door Veenstra. Wow!
Maar nadat ik dat plaatje hier al 10000x heb voorbij zien komen hier wel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ging mijn blik niet uit naar haar bril.
heeft ze een bril op dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ging mijn blik niet uit naar haar bril.
Je gaat me niet vertellen dat je het een onprettig aanzicht vind.quote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar nadat ik dat plaatje hier al 10000x heb voorbij zien komen hier wel.
Nee, ga ik inderdaad niet doen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je het een onprettig aanzicht vind.
boobyshaker!quote:
Ook dat is Timoquote:
dat verzacht de pijn weer een beetjequote:
Jij bent niet zo heel goed in prioriteiten stellen he?quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe een opdracht twee weken te laat inleveren en ik moet nog de helft en ben al 1,5 uur bezig.Maar het moet morgen wel geloof ik.
Geen nachtbaggeren vanavond??quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe een opdracht twee weken te laat inleveren en ik moet nog de helft en ben al 1,5 uur bezig.Maar het moet morgen wel geloof ik.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij bent niet zo heel goed in prioriteiten stellen he?
Vinnik goed nieuws.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
Pulp komt weer bij elkaar! en ze gaan touren! mochten ze in Nederland komen ga ik kijken of ik er heen kan....en daarom....
goed nieuwsquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
Pulp komt weer bij elkaar! en ze gaan touren! mochten ze in Nederland komen ga ik kijken of ik er heen kan....en daarom....
helemaal mee eens. moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel van ze ken, eigenlijk alleen het album this is hardcore. maar dat is 1 van de 10 albums die ik mee zou nemen als ik er maar 10 mee mocht nemen als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Dat is de volgende stapquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je dat zo lekker vind... kan je dan niet beter in de vriezer gaan zitten?
Ik heb wel eens iemand een sliding zien maken op een nat veld en die ging onder het hek door en hop, de sloot in. Die heeft een kwartier onder de douche moeten staan om die baggerlucht een beetje weg te krijgen.quote:
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variantquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variant) en soms doe ik helemaal niks
Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variant) en soms doe ik helemaal niks
Hij is er wel, maar of hij ook radio gaat maken.. Lijkt me dat je wel even nodig hebt na zo'n reis...quote:
Klopt! De hele delegatie is vandaag weer aan de slag gegaan, inclusief volgens mij ook Corton. Ik heb al wat verhalen gehoord en ze hebben weer een aantal heftige dingen meegemaakt.quote:
Nope, je denkt toch niet dat ik ga kijken naar een programma waarinquote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand de EMA's gezien gister, wat een sloot bagger dat daar wint zeg. En dan is het programma ook nog zo flauw als de nete
Dat lijkt me nou echt voor jouquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, je denkt toch niet dat ik ga kijken naar een programma waarinJustin Bieber
een prijs wint?
En dan al die ingestudeerde grappen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand de EMA's gezien gister, wat een sloot bagger dat daar wint zeg. En dan is het programma ook nog zo flauw als de nete
morgen is RUDY er weer en woensdag weer Ericquote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
Corton is er weer? leukniet dat ik Rudy niet leuk vind, maar Corton vinnik ook leuk
idd en dat heeft alleen maar met het woord fuck te maken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel opvallend trouwens hoe idioot veel bands de laatste tijd Cee-Lo Green coveren bij Giel. Begint nogal eentonig te worden...
Die Bieberquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, je denkt toch niet dat ik ga kijken naar een programma waarinJustin Bieber
een prijs wint?
Je wilt het wsl. niet weten, maar hij is deze week Superclip op TMF (de zender waar toch niemand naar kijkt).quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
een prijs wint?
Ah, okay !quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef hole1988 het volgende:
morgen is RUDY er weer en woensdag weer Eric
er gaan geruchten dat ie volgende week megahit wordt.....quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je wilt het wsl. niet weten, maar hij is deze week Superclip op TMF (de zender waar toch niemand naar kijkt).
Nee, natuurlijk niet. MTV die iets met muziek doet... Da's net zoiets als dat Comedy Central alleen maar Pleidooi, De fabriek, De brug en meer Neerlands drama gaat uitzenden. Slaat nergens op.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
isookprimanatuurlijkquote:
Daar geloof ik niets vanquote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
hoop dat Cortin er nog ff wat beukbagger insmijt. hebbik zin in
[..]
er gaan geruchten dat ie volgende week megahit wordt.....
Dan luister ik een week geen 3FM.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er gaan geruchten dat ie volgende week megahit wordt.....
quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Hier zat een leuk clipje bij, want Tiffani Amber Thiessen!
quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Hier zat een leuk clipje bij, want Tiffani Amber Thiessen!
und? wat schaft `t potje?quote:
Ergens is zij de liefde van m'n leven. Zo van Saved by the bell naar 90210 en Fastlane. Hotdeng.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Allemaal naar Limburg. Roel is aan het koken geslagen.
Doet me meteen denken aan die reclame voor italiaans eten. Met Marco of zoietsquote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Die Pastasaus oid hequote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan die reclame voor italiaans eten. Met Marco of zoiets
Oja, die!quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan die reclame voor italiaans eten. Met Marco of zoiets
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan Boppert!
quote:New Kids & Paul Elstak nu al op 10 in de iTunes chart. Ik gok dat er morgen een nieuwe nummer 1 is in #megatop5
quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat beginstukje met 'I wanna see a rainbow high in the sky' is echt geniaal![]()
![]()
en hier is hun clipquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
! wist niet dat ze een nieuwe track hadden
![]()
WAHAHA, ik hoor het nu pasquote:
quote:
pareltje in de muziekgeschiedenis!quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
!
!
! " D`n DJ Paul Elstak, of nie?"
![]()
![]()
echt te fout! hakkuh weer terug in de hitlijstenquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pareltje in de muziekgeschiedenis!
me 2quote:
als Paul terug is hoor je hem iedere dagquote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt te fout! hakkuh weer terug in de hitlijsten![]()
die van de Handsome Poets heb ik meer meequote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een van de besten van de afgelopen periodes, sowieso![]()
nja, die is bij mij niet echt blijven hangen. daarbij heb ik iedere keer iets van: wie zijn dit ook weer?quote:Op maandag 8 november 2010 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die van de Handsome Poets heb ik meer mee
heerlijk nummer ditquote:
dat vindt Rudy ook: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Hey3rdRock!! Geen idee, heb ik eigenlijk nog nooit over nagedachtquote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
he Minthy!
spreken we dat btw met een harde T uit of echt met th waardoor het meer tegen Minfy aanschurkt?
tijd om dat eens te bedenken dus.quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey3rdRock!! Geen idee, heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht
Drierdrock?quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tijd om dat eens te bedenken dus.
mijn naam spreek je btw met een Nederlandse 3 uit
Doe dan maar de Engelse uitspraak, bekt net wat lekkerderquote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tijd om dat eens te bedenken dus.
mijn naam spreek je btw met een Nederlandse 3 uit
.quote:
punt 1 is prima, punt 2 dat bepaal ik :pquote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe dan maar de Engelse uitspraak, bekt net wat lekkerder![]()
En een Nederlandse 3 klinkt voor geen meter
Dat ga JIJ heul niet voor mij bepalen, ik doe lekker wat ik zelf wil!quote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
punt 1 is prima, punt 2 dat bepaal ik :p
ja maar...tis toch mijn Fok!naam? *pruillipje*quote:Op maandag 8 november 2010 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ga JIJ heul niet voor mij bepalen, ik doe lekker wat ik zelf wil!
Kan wel zijn, maar ik heb nou eenmaal de titel van die serie in mijn hoofd, raak ik niet zo snel kwijtquote:Op maandag 8 november 2010 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar...tis toch mijn Fok!naam? *pruillipje*
dan ga je maar oefenen verdorie.quote:Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik heb nou eenmaal de titel van die serie in mijn hoofd, raak ik niet zo snel kwijt
Paino one-one-two klinkt anders toch wel behoorlijk tof. Weet je het zeker???quote:Op maandag 8 november 2010 23:24 schreef Pino112 het volgende:
Mijn nick is gewoon Pieno-één-één-twee, niet Paino-honderdtwaalf oid
1000 keer?!? Fucking hell, ik moet nog een boek uit m'n hoofd leren voor morgen...quote:Op maandag 8 november 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan ga je maar oefenen verdorie.
zeg 1000x DrierdRock!
prioriteiten stellen Minthy, prioriteiten stellen!quote:Op maandag 8 november 2010 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
1000 keer?!? Fucking hell, ik moet nog een boek uit m'n hoofd leren voor morgen...
De link met Sesamstraat moet wel blijven hequote:Op maandag 8 november 2010 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Paino one-one-two klinkt anders toch wel behoorlijk tof. Weet je het zeker???
[/ramonmodus]quote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prioriteiten stellen Minthy, prioriteiten stellen!
Doe mijn bestquote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
prioriteiten stellen Minthy, prioriteiten stellen!
Bigbird112 dan??quote:Op maandag 8 november 2010 23:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De link met Sesamstraat moet wel blijven he
[ramon-modus]
[..]
[/ramonmodus]
Zn nieuwe plaat is wel goed iigquote:Op maandag 8 november 2010 23:48 schreef minthy het volgende:
Gelukkig hebben we Brandon nog met zijn zoetgevooisde stem![]()
Hoorde laatst dat hij als band werd afgekondigd als "the brandon flowers"
Klopt! Zal nog ff kijken of ik zijn cd nog ergens kan "Kuiken"quote:
Tjek je PMquote:Op maandag 8 november 2010 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Zal nog ff kijken of ik zijn cd nog ergens kan "Kuiken"![]()
ik heb je verraden. dat je het ff weet. :pquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb je verraden. dat je het ff weet. :p
das mn werk.....quote:
Muziek en films downloaden is volkomen legaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb je verraden. dat je het ff weet. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt! Kon hem niet meer vinden, heb geen payserver meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muziek en films downloaden is volkomen legaal.
[..]
ik werk als auditor in een callcenter. ik beluister gesprekken en beoordeel deze. en soms, als er iets stouts gedaan wordt moet ik aan de bel trekken. Maar over het algemeen is het gewoon beoordelen, coachen datsoort dingenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muziek en films downloaden is volkomen legaal.maar Fok!baas vind het niet goed als je zomaar kuik-dingen doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ow, maar dat vind ik geen NSB-achtige praktijken, meer een kwaliteitscontrole!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk als auditor in een callcenter. ik beluister gesprekken en beoordeel deze. en soms, als er iets stouts gedaan wordt moet ik aan de bel trekken. Maar over het algemeen is het gewoon beoordelen, coachen datsoort dingen
[..]
Vreemd, daar had ik hem ook vandaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt! Kon hem niet meer vinden, heb geen payserver meer. Heb hem alsnog gevonden via FTD
dat is het ook.....maar het wordt ook wel Afluisteren genoemd en dan kom je toch een beetje in de buurt van Das Leben der Anderen........quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, maar dat vind ik geen NSB-achtige praktijken, meer een kwaliteitscontrole!
Slaap lekker!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is het ook.....maar het wordt ook wel Afluisteren genoemd en dan kom je toch een beetje in de buurt van Das Leben der Anderen........
maar goed, ik ga pitten! wekker gaat rond half 7!
tot later!
Post in 2 topics jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz... Kom jou ook overal tegen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Post in 2 topics ja
Maar ik ga pitten, vandaag vrij vroeg op, leren..
Trusten dus!![]()
Heyquote:
dat meen je nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey
Tis hier compleet uitgestorven, een aantal is naar het Ibood-topic verhuisd
Ja hoor, anders zou ik het niet zeggen! Het is weer hetzelfde liedje als altijd bij de huntquote:
Nederlanders hè.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, anders zou ik het niet zeggen! Het is weer hetzelfde liedje als altijd bij de hunt
Ik vind het altijd geweldig, bijna niemand die iets kan kopen en iedereen gefrustreerd enzoquote:
Haha inderdaad ja, ik zit nu ff rond te kijken daar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd geweldig, bijna niemand die iets kan kopen en iedereen gefrustreerd enzo
op Twitter is de frustratie vaak nog groter, vorige keer dubbel gelegen, omdat iedereen zo pissig was dat er een hele nacht een rugzak stondquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Haha inderdaad ja, ik zit nu ff rond te kijken daar.
Yups!quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej topper! Alles wel deze morgen?
Tuurlijk mag je kritisch zijn op Peter R. Maar dit sloeg gewoon nergens op. Helemaal dat ie die vent met de snee in zijn Wang erbij haalde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Peter Rrrrrrrrr de Vries mag dat, vind ik
Stom werk ook af en toequote:
Nog maar 3 dagen tot de nieuwe!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:44 schreef lunko1979 het volgende:
Ik ben echt al heel lang aan het wachten op de nieuwe megahit!!
Dat was vanmorgen het eerste wat ik hoorde toen ik de radio aanzettequote:Op dinsdag 9 november 2010 10:44 schreef lunko1979 het volgende:
Ik ben echt al heel lang aan het wachten op de nieuwe megahit!!
Kun je nagaan hoe goed Graceland is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Het minst leuke nummer van Graceland is dan toch by far het beste nummer so far
Oh ja absoluut, ik denk dat dat mijn all time favo album is hoor, en ik vind dit echt de minste track, maar evengoed een geniale trackquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed Graceland is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |