Nope, je denkt toch niet dat ik ga kijken naar een programma waarinquote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand de EMA's gezien gister, wat een sloot bagger dat daar wint zeg. En dan is het programma ook nog zo flauw als de nete
Dat lijkt me nou echt voor jouquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, je denkt toch niet dat ik ga kijken naar een programma waarinJustin Bieber
een prijs wint?
En dan al die ingestudeerde grappen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand de EMA's gezien gister, wat een sloot bagger dat daar wint zeg. En dan is het programma ook nog zo flauw als de nete
morgen is RUDY er weer en woensdag weer Ericquote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
Corton is er weer? leukniet dat ik Rudy niet leuk vind, maar Corton vinnik ook leuk
idd en dat heeft alleen maar met het woord fuck te maken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Het is wel opvallend trouwens hoe idioot veel bands de laatste tijd Cee-Lo Green coveren bij Giel. Begint nogal eentonig te worden...
Die Bieberquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, je denkt toch niet dat ik ga kijken naar een programma waarinJustin Bieber
een prijs wint?
Je wilt het wsl. niet weten, maar hij is deze week Superclip op TMF (de zender waar toch niemand naar kijkt).quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
een prijs wint?
Ah, okay !quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef hole1988 het volgende:
morgen is RUDY er weer en woensdag weer Eric
er gaan geruchten dat ie volgende week megahit wordt.....quote:Op maandag 8 november 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je wilt het wsl. niet weten, maar hij is deze week Superclip op TMF (de zender waar toch niemand naar kijkt).
Nee, natuurlijk niet. MTV die iets met muziek doet... Da's net zoiets als dat Comedy Central alleen maar Pleidooi, De fabriek, De brug en meer Neerlands drama gaat uitzenden. Slaat nergens op.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
isookprimanatuurlijkquote:
Daar geloof ik niets vanquote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
hoop dat Cortin er nog ff wat beukbagger insmijt. hebbik zin in
[..]
er gaan geruchten dat ie volgende week megahit wordt.....
Dan luister ik een week geen 3FM.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er gaan geruchten dat ie volgende week megahit wordt.....
quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Hier zat een leuk clipje bij, want Tiffani Amber Thiessen!
quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Hier zat een leuk clipje bij, want Tiffani Amber Thiessen!
und? wat schaft `t potje?quote:
Ergens is zij de liefde van m'n leven. Zo van Saved by the bell naar 90210 en Fastlane. Hotdeng.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Allemaal naar Limburg. Roel is aan het koken geslagen.
Doet me meteen denken aan die reclame voor italiaans eten. Met Marco of zoietsquote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Die Pastasaus oid hequote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan die reclame voor italiaans eten. Met Marco of zoiets
Oja, die!quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Doet me meteen denken aan die reclame voor italiaans eten. Met Marco of zoiets
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaan Boppert!
quote:New Kids & Paul Elstak nu al op 10 in de iTunes chart. Ik gok dat er morgen een nieuwe nummer 1 is in #megatop5
quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat beginstukje met 'I wanna see a rainbow high in the sky' is echt geniaal![]()
![]()
en hier is hun clipquote:Op maandag 8 november 2010 22:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
! wist niet dat ze een nieuwe track hadden
![]()
WAHAHA, ik hoor het nu pasquote:
quote:
pareltje in de muziekgeschiedenis!quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
!
!
! " D`n DJ Paul Elstak, of nie?"
![]()
![]()
echt te fout! hakkuh weer terug in de hitlijstenquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pareltje in de muziekgeschiedenis!
me 2quote:
als Paul terug is hoor je hem iedere dagquote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt te fout! hakkuh weer terug in de hitlijsten![]()
die van de Handsome Poets heb ik meer meequote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een van de besten van de afgelopen periodes, sowieso![]()
nja, die is bij mij niet echt blijven hangen. daarbij heb ik iedere keer iets van: wie zijn dit ook weer?quote:Op maandag 8 november 2010 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
die van de Handsome Poets heb ik meer mee
heerlijk nummer ditquote:
dat vindt Rudy ook: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Hey3rdRock!! Geen idee, heb ik eigenlijk nog nooit over nagedachtquote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
he Minthy!
spreken we dat btw met een harde T uit of echt met th waardoor het meer tegen Minfy aanschurkt?
tijd om dat eens te bedenken dus.quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey3rdRock!! Geen idee, heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht
Drierdrock?quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tijd om dat eens te bedenken dus.
mijn naam spreek je btw met een Nederlandse 3 uit
Doe dan maar de Engelse uitspraak, bekt net wat lekkerderquote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tijd om dat eens te bedenken dus.
mijn naam spreek je btw met een Nederlandse 3 uit
.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |