Is opzich wel herkenbaarquote:Op maandag 8 november 2010 20:00 schreef Waalwijker het volgende:
Dat vind ik dus weer niet prettig, want dan moet ik constant mijn aandacht vestigen op de radio als ik iets goed wil horen.
Hoop het voor je. Echt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Eens kijken of ik de jackpot raad.
Jup, mee eens.quote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
MJ. Allemaal heel leuk hoor maar dit is zo lame.
Haha dan wordt het wel lastig winnenquote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ga niet sms'en ofzo hoor. Heb geen beltegoed.
dan is hij wel vooruit gegaanquote:
quote:
Idem.quote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik lees de Donald Duck ook nog hoor! Met trots.
Ik ookquote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik lees de Donald Duck ook nog hoor! Met trots.
Ik heb het een jaar stopgezet en gespaard voor een Looney Tunes abonnement maar dat was zooo stom en toen heb ik dat stopgezet en de DD weer genomen. En mijn ouders wilden hem afzeggenquote:
Kerelquote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe jackson is dit? ik vinnet niks.....maar ik ben sowieso al niet echt fan.
goedenavond MichielV
goedenavond allen!
Bouncy. Bouncy is good.quote:
Eerlijk gezegd ging mijn blik niet uit naar haar bril.quote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Qua bril zou het zo maar familie van Paul kunnen zijn
quote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je bent gequote door Veenstra. Wow!
Maar nadat ik dat plaatje hier al 10000x heb voorbij zien komen hier wel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ging mijn blik niet uit naar haar bril.
heeft ze een bril op dan?quote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ging mijn blik niet uit naar haar bril.
Je gaat me niet vertellen dat je het een onprettig aanzicht vind.quote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar nadat ik dat plaatje hier al 10000x heb voorbij zien komen hier wel.
Nee, ga ik inderdaad niet doen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:23 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je het een onprettig aanzicht vind.
boobyshaker!quote:
Ook dat is Timoquote:
dat verzacht de pijn weer een beetjequote:
Jij bent niet zo heel goed in prioriteiten stellen he?quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe een opdracht twee weken te laat inleveren en ik moet nog de helft en ben al 1,5 uur bezig.Maar het moet morgen wel geloof ik.
Geen nachtbaggeren vanavond??quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe een opdracht twee weken te laat inleveren en ik moet nog de helft en ben al 1,5 uur bezig.Maar het moet morgen wel geloof ik.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij bent niet zo heel goed in prioriteiten stellen he?
Vinnik goed nieuws.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
Pulp komt weer bij elkaar! en ze gaan touren! mochten ze in Nederland komen ga ik kijken of ik er heen kan....en daarom....
goed nieuwsquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
Pulp komt weer bij elkaar! en ze gaan touren! mochten ze in Nederland komen ga ik kijken of ik er heen kan....en daarom....
helemaal mee eens. moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel van ze ken, eigenlijk alleen het album this is hardcore. maar dat is 1 van de 10 albums die ik mee zou nemen als ik er maar 10 mee mocht nemen als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Dat is de volgende stapquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je dat zo lekker vind... kan je dan niet beter in de vriezer gaan zitten?
Ik heb wel eens iemand een sliding zien maken op een nat veld en die ging onder het hek door en hop, de sloot in. Die heeft een kwartier onder de douche moeten staan om die baggerlucht een beetje weg te krijgen.quote:
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variantquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variant) en soms doe ik helemaal niks
Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variant) en soms doe ik helemaal niks
Hij is er wel, maar of hij ook radio gaat maken.. Lijkt me dat je wel even nodig hebt na zo'n reis...quote:
Klopt! De hele delegatie is vandaag weer aan de slag gegaan, inclusief volgens mij ook Corton. Ik heb al wat verhalen gehoord en ze hebben weer een aantal heftige dingen meegemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |