Geen nachtbaggeren vanavond??quote:Op maandag 8 november 2010 21:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe een opdracht twee weken te laat inleveren en ik moet nog de helft en ben al 1,5 uur bezig.Maar het moet morgen wel geloof ik.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij bent niet zo heel goed in prioriteiten stellen he?
Vinnik goed nieuws.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
Pulp komt weer bij elkaar! en ze gaan touren! mochten ze in Nederland komen ga ik kijken of ik er heen kan....en daarom....
goed nieuwsquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef 3rdRock het volgende:
Pulp komt weer bij elkaar! en ze gaan touren! mochten ze in Nederland komen ga ik kijken of ik er heen kan....en daarom....
helemaal mee eens. moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel van ze ken, eigenlijk alleen het album this is hardcore. maar dat is 1 van de 10 albums die ik mee zou nemen als ik er maar 10 mee mocht nemen als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Dat is de volgende stapquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je dat zo lekker vind... kan je dan niet beter in de vriezer gaan zitten?
Ik heb wel eens iemand een sliding zien maken op een nat veld en die ging onder het hek door en hop, de sloot in. Die heeft een kwartier onder de douche moeten staan om die baggerlucht een beetje weg te krijgen.quote:
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variantquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variant) en soms doe ik helemaal niks
Hahaquote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Net zoals mijn reiswekker. Soms heel opgewonden (de normale variant) en soms doe ik helemaal niks
Hij is er wel, maar of hij ook radio gaat maken.. Lijkt me dat je wel even nodig hebt na zo'n reis...quote:
Klopt! De hele delegatie is vandaag weer aan de slag gegaan, inclusief volgens mij ook Corton. Ik heb al wat verhalen gehoord en ze hebben weer een aantal heftige dingen meegemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |