Opgelostquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Nikmans het volgende:
Aan welke Europese landen heb jij echt de pest?
Ongegeneerd racisme-topic
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef Nikmans het volgende:
Aan welke Europese landen heb jij echt de pest?
Ongegeneerd racisme-topic
quote:
Welke OP?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zeggen dat alle moslims terroristen zijn.
Geen duidelijke klacht in de OP en TS legt het verder ook niet uit
Klopt. Topic gesloten. Bedankt!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zeggen dat alle moslims terroristen zijn.
Geen duidelijke klacht in de OP en TS legt het verder ook niet uit
ben je 20 jaar, vrouwelijk, gewillig, en mooi?quote:Op zondag 28 november 2010 19:54 schreef Penisbaard het volgende:
hey swarmahoer ik wil jou wel een gratis dienst aanbiedenpm maar voor info
ik ben 18quote:Op zondag 28 november 2010 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben je 20 jaar, vrouwelijk, gewillig, en mooi?
Maar wel vrouwelijk, gewillig en mooiquote:
jij kon telkens nietquote:
Doe jij eens normaal.quote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef idiot---boy het volgende:
swarma reageer gvd op mijn post hiero!
Wat is er mis mee dan? Jij komt zelf met het idee dat ik niks voorstel op dit mooie forum. Dan vind ik best dat ik 1 van mijn kwaliteiten hier op het forum mag laten tonen. Hou eens op met die houding, want je speelt slachtofferrol.quote:Op zondag 28 november 2010 22:36 schreef Eyjaf het volgende:
Kunnen jullie niet forumbreed wat aan dat gespam van RichCalibier doen zoals hier? Echt, er zijn grenzen maar ik vind het gewoon puur gespam om zijn liedjes te promoten met tig linkjes. En dan heb ik het niet eens over zijn liedjes zelf.
flikker op met die spamquote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Jij komt zelf met het idee dat ik niks voorstel op dit mooie forum. Dan vind ik best dat ik 1 van mijn kwaliteiten hier op het forum mag laten tonen. Hou eens op met die houding, want je speelt slachtofferrol.
Die linkjes zijn offtopic en blijven vanaf nu dus achterwege. Als je serieus iets met muziek wil gaan doen dan open je maar een topic in het desbetreffende forum. Verder kunnen je dagboektopics ook achterwege blijven.quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Jij komt zelf met het idee dat ik niks voorstel op dit mooie forum. Dan vind ik best dat ik 1 van mijn kwaliteiten hier op het forum mag laten tonen. Hou eens op met die houding, want je speelt slachtofferrol.
ik zeg ongeveer hetzelfde maar dan net ff andersquote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die linkjes zijn offtopic en blijven vanaf nu dus achterwege. Als je serieus iets met muziek wil gaan doen dan open je maar een topic in het desbetreffende forum. Verder kunnen je dagboektopics ook achterwege blijven.
Fijn dat je het snapt!quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef RichCalibier het volgende:
Oké, dat is jammer.
Maar ik kan het begrijpen. Ik heb niet echt zulke studioapparatuur, en ik moet nog gescreend worden bij een studio. Mijn lyrics zijn ook nogal prototype, want echt professioneel is het nog niet..
Maar ik snap het wel.
Maar gast, ga je ergens anders druk om maken please.quote:
Volgens mij snap je er nog geen klote van.quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef RichCalibier het volgende:
Oké, dat is jammer.
Maar ik kan het begrijpen. Ik heb niet echt zulke studioapparatuur, en ik moet nog gescreend worden bij een studio. Mijn lyrics zijn ook nogal prototype, want echt professioneel is het nog niet..
Maar ik snap het wel.
Je valt al niet in potitieve zin op, en ik ben niet te beroerd om iemand een tweede kans te gunnen, so don't mess it upquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Maar gast, ga je ergens anders druk om maken please.
Riekt naar jaloezie dit.
De jaloerse ik zal dan afwachten tot jij weer iets hebt verzonnen, oh grote meester.quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Riekt naar jaloezie dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat je nu eenaardige inschatiingsfout maakt.quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Riekt naar jaloezie dit.
Als je de boodschap hebt begrepen is het goedquote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef RichCalibier het volgende:
Ik heb toch al gezegd dat ik het snap?
Wat een druktemakerij dit..
Ik ruim hem morgenochtend op en dan gooi ik hem weer openquote:Op zondag 28 november 2010 23:04 schreef RichCalibier het volgende:
Mag 'mensen die bedreigen' wel gewoon open als ik alle spam eraf gooi?
Nee hoorquote:Op maandag 29 november 2010 01:22 schreef Drinky het volgende:
Even serieus, is mijn topic nu gesloten vanwege de paint?
Ik heb me toch wel aan de KLB richtlijnen gehouden; geen gebagger, geen verzonnen verhalen, geen geflame en nergens "Klacht: blablabla" geschreven.
Er zijn hier nog topics open die volstaan met bagger en onzin en die zijn wel open( om even een voorbeeld te geven Elke week dezelfde Dunham.. ), maar de mijne wordt gewoon weer geslot omdat die van mij is.
Dus tegenwoordig mogen er aan klachten niet eens meer een leuke, creatieve draai worden gegeven?quote:Op maandag 29 november 2010 01:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor
Het was gewoon een KLB 1.0 topic, en die andere ook
quote:Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef OeJ het volgende:
Wat is er mis met mijn klacht, swarma, vertel dat maar eens eventjes.
Regels voor Klaagbaakquote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef julian6 het volgende:
telegraaf reacties
waarom word dit topic gesloten? Swarma is ook zo'n rechtse schreeuwert?
echt om gek van te worden die machtsgeilheid hier op fok -.-
quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef julian6 het volgende:
Die regels slaan ook nergens op.. zijn zo subjectief al de pest
ik verlang echt terug naar het fok van 2-3 jaar terug.
Dat mag jij.quote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef Weissman het volgende:
Mag ik algemeen waarschuwen voor het snel stijgende aantal van "schaats-gladheid-vries-klachten" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |