quote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef Stefan het volgende:
Ik las op filmtotaal iets over een eindbaas. Wat the fuck is een eindbaas nou weer?
De eindbaas is gewoon de baas der bazen.quote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef Stefan het volgende:
Ik las op filmtotaal iets over een eindbaas. Wat the fuck is een eindbaas nou weer?
Crewleden hebben er inderdaad een handje van KLB niet te snappenquote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Penisbaard het volgende:
Crewleden die niet weten dat KLB een plek is om te klagen en niet om vragen te stellen.
Denken blijkbaar dat ze zomaar even alles kunnen maken.quote:Op maandag 29 november 2010 16:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Crewleden hebben er inderdaad een handje van KLB niet te snappen
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 29 november 2010 16:54 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Bij Mario bros op de NES heb ik vroeger alle eindbazen verslagen
Er is maar één eindbaas! Een (tussen/einde) level baas is niet de eindbaas!quote:Op maandag 29 november 2010 16:54 schreef FastFlyingJackson het volgende:
Bij Mario bros op de NES heb ik vroeger alle eindbazen verslagen
Niet tussen de eindbazen blijkbaar. Wie heeft het verzonnen?quote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waar heeft TS de laatste 150 jaar gezeten?
Ja het waren wel allemaal eindbazen want ze zagen er allemaal hetzelfde uit dus dat betekend dat het broers zijn.. opgelost slotje eropquote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is maar één eindbaas! Een (tussen/einde) level baas is niet de eindbaas!
Wat is nou de klacht dan?quote:Op maandag 29 november 2010 16:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet tussen de eindbazen blijkbaar. Wie heeft het verzonnen?
Je hebt de koopa troopa en geen bowser dat hoor ik wel!quote:Op maandag 29 november 2010 16:56 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Ja het waren wel allemaal eindbazen want ze zagen er allemaal hetzelfde uit dus dat betekend dat het broers zijn.. opgelost slotje erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |