een verzonnen topic met plaatjes van drinken kids die uitgelopen is op een ordinaire slowchat met een hoop gebagger.l En die tijd zijn we voorbij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik jank niet, meneer. Maar ik vind het wel vreemd dat de reden eerst is 'verzonnen topic', daarna 'er stond jailbait in', en nu ineens weer 'het was een slowchat'. Als er iets duidelijk gemod zou worden zou dit soort 'gejank' niet voorkomen, denk je niet?
Hoewel ik het hier nog steeds niet mee eens ben (het topic is namelijk niet verzonnen) is dit al wat sterker verwoord dan de sluitpost die niet verder kwam dan 'verzonnen doeiquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie erop was al dat het om het slowchattopic ging en dat er jailbaitpics in stonden. Dat is nog steeds zo. Daarnaast is de reactie van Symphonic ook gewoon terecht. Het verhaaltje in de OP is gewoon een reden zoeken om dat plaatje te kunnen posten natuurlijk.
Het is ook de vorm van de dag, en als het even tussen het werk door gaat wilen het nog wel eens kort gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoewel ik het hier nog steeds niet mee eens ben (het topic is namelijk niet verzonnen) is dit al wat sterker verwoord dan de sluitpost die niet verder kwam dan 'verzonnen doei![]()
![]()
![]()
![]()
'. Het komt allemaal zo verzuurd over, zoals er de laatste tijd gemod wordt. Vind ik jammer, en ik denk niet dat ik de enige ben. Maargoed, dat is een andere discussie.
neequote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Stank voor dank [LETTERLIJK] Graag slotje weg, wil de foto's zien. Heb al genoeg gerukt op Nel.
ik vind het plaatje in de OP uiters dubieus en zou wat mij betreft ook onder jailbait kunnen vallen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik jank niet, meneer. Maar ik vind het wel vreemd dat de reden eerst is 'verzonnen topic', daarna 'er stond jailbait in', en nu ineens weer 'het was een slowchat'. Als er iets duidelijk gemod zou worden zou dit soort 'gejank' niet voorkomen, denk je niet?
Nog iets van mijn kant, aangezien ik hiermee begon. Geef de volgende keer dan als er meerdere redenen zijn in ieder geval de reden aan die het meest logisch is of überhaupt klopt. Als iets namelijk geen verzonnen topic is en wordt gesloten met de sluitpost "verzonnen topic" lijkt het me logisch dat hier in FB er over wordt doorgegaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het plaatje in de OP uiters dubieus en zou wat mij betreft ook onder jailbait kunnen vallen.
Als iemand mijn kinderen zo op internet zou plaatsen was hij nog niet jarig.
Maar volgens mij hebben we nu wel genoeg gezegd over dit topic.
Meerdere reden om het te sluiten, dus het blijft gewoon dicht
Ritmo, volgens mij hebben wij gisteren een soort van PM verkeer gehad en ik sta er dan ook van te kijken dat je zo'n topic opent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:38 schreef Ritmo het volgende:
Leg me eens uit hoe ik m'n klacht over die presentatie van dat ene spel beter kan vormen zodat die open kan blijven in het vervolg?
Ik heb het ook al eens geprobeerd via PM. Komt niet aan blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ritmo, volgens mij hebben wij gisteren een soort van PM verkeer gehad en ik sta er dan ook van te kijken dat je zo'n topic opent.
Bekijk dat filmpje eens. Dit is echt niet als uitlokking bedoeld ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ritmo, volgens mij hebben wij gisteren een soort van PM verkeer gehad en ik sta er dan ook van te kijken dat je zo'n topic opent.
Komt zeker wel aan. Maar wat heeft dat met dit topic te maken? Misschien had ik het iets meer moeten onderbouwen, maar wat heeft dit te maken met trollen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb het ook al eens geprobeerd via PM. Komt niet aan blijkbaar.
Je weet dat het vanavond is?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ok. Het is alweer voorbij. Hoeven we niet meer bang te zijn voor al die kleine kindertjes.
LOL. Ik gooi 'm weer open.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat het vanavond is?
Braafquote:Op donderdag 11 november 2010 09:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
LOL. Ik gooi 'm weer open.
Dat is al maanden zo.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef delano.888 het volgende:
Ik hoor net dat een antiklacht niet meer mag, waarom is dit? En waarom staat dat niet in de FB regels?
Zou wel handig zijn als dat dan in de KLB regels staat, daar is het voor lijkt me?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is al maanden zo.
Samenvattingen, subklachten, antiklachten en andere meuk lokken uit tot offtopic reacties, bagger dus.
Nu mag het dus niet meer. En dat "leuk en handig" is erg subjectief.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn als dat dan in de KLB regels staat, daar is het voor lijkt me?
En vroeger mocht t wel, en was wel leuk en handig meestal
Als je nou ook even reageert op de rest van mijn post:quote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nu mag het dus niet meer. En dat "leuk en handig" is erg subjectief.
Omdat je blijkbaar wat moeite hebt met begrijpend lezen zal ik even de betreffende punten quoten voor je. :quote:Op donderdag 11 november 2010 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Als je nou ook even reageert op de rest van mijn post:
Waarom staat het dan niet in de Regels voor Klaagbaak ??
Lijkt me wel duidelijk zo. Next.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
Doe normaal
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Doe normaal
Nou blijkbaar weet niet iedereen wat jullie mods onder bagger verstaan, ik wist het namelijk niet aangezien ik het van toegevoegde waarde vind voor sommige topics.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
Normale TT en normale OP.
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
staat er gewoon in
Dank u.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:12 schreef Rectum het volgende:
Fifi, ik hou d'r van. Maar zo af en toe...
Bifi, ik hou d'r van. Maar zo af en toe...
Het is weer lemmingtijd.
Weg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef linpunt het volgende:
White Trash
ZarGon doet irritant. Danku.
Opgeschoond.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
Kan iemand ff het gebagger uit dit topic verwijderen? bvd.![]()
Mijn vrienden pesten mij om mijn semi-Gooische R.
Dus als iemand klaagt over een film die jij zelf wel goed vindt dan gooi je hem ook maar dicht?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind het niet klachtwaardig hoor
Dat laatste echt wel!! Moet je verdikkeme weer je nagels gaan knippen. Imo een terechte klacht!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik zeg nergens dat ik de reclame goed vind hoor
ik ga toch ook niet klagen over het dopje van de cola omdat het rood is ofzo
of omdat ik een gat in mn sok heb
Je snapt toch de moralistische bezwaren achter een website die vreemdgaan propageert en het helpt op te zetten? Daar hoef je zeker geen moraalridder voor te zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
ik zeg nergens dat ik de reclame goed vind hoor
ik ga toch ook niet klagen over het dopje van de cola omdat het rood is ofzo
of omdat ik een gat in mn sok heb
dat maak ik allemaal niet op uit de OP hoor, er staat wat voetbalgeneuzel in, en een linkdumpquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je snapt toch de moralistische bezwaren achter een website die vreemdgaan propageert en het helpt op te zetten? Daar hoef je zeker geen moraalridder voor te zijn.
Als de website wat groter is en de kamervragen gaan komen dan denk je wow..dat had die Tim86 toch maar goed gezien
deze er ook maar bij doen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:13 schreef Rectum het volgende:
Kan iemand eens naar al die onzinnige topics van die Leonidas82 kijken? Hij heeft nu drie topics geopend over andere mensen die op vakantie gaan.Lijkt me niet echt KLB-waardig.
http://forum.fok.nl/user/history/248030
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |