Ondertussen kan ik niet even normaal genieten van mijn BigMac (want ik dacht trouwens dat daar ook ketchup op hoorde, maar niet dus) en begon aan mijn sprite.. Toen plots!quote:Blondie: "Ik zei het je toch! ???? [insert randomn screaming]
Blackie: "Hahahaha, ja man!"
Randomn man: "Willen jullie even wat rustiger doen? Je bent hier niet alleen."
Blackie: "Houd je bek, kankermongool! Ik heb echt schijt aan jou!"
Blondie: "Teringleijer! Met je kankerkop!"
Ik krijg dan last van plaatsvervangende schaamte. En ik wil ze slaan. Maar dan roepen ze hun posse op en dan kan ik nooit meer normaal naar de Mac.quote:Blondie (slaat op de tafels) "Heb jij een masker op?! Heb jij een masker op?! Met je kankerkop! Met je kankerkop!"
Man: "Nu moeten jullie echt kappen, of ik roep de manager."
Blackie: "Schijtmongool, doe dan! Doe dan! Homo!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door linpunt op 12-11-2010 08:17:23 ]
Ik wel. Maar ik moet wel zeggen dat ik sowieso bang ben voor mensen met tijgerprint-joggingbroeken en roze kanten shirtjes. En Uggs!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef RitseB het volgende:
Ik woon in een multiculturele wijk en ik heb mij nog nooit ongemakkelijk gevoelt hier.
"Ik dacht dat Krav Maga een soort yoga was.."quote:Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef slashdotter3 het volgende:
TS moet op Krav Maga en daarna die meiden in elkaar stompen!
Niet eensch, nu ik erover nadenk zit ik er meer mee dat ik niet eens van mijn menu had kunnen genieten die met alle extra saus en milkshakes ¤8,50 kostte!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef NotYou het volgende:
TS is een gefrustreerde allochtoon die er niet mee om kan gaan dat veel mensen naar verhouding nou eenmaal meer last hebben van asociale/baldadige/agressieve/criminele allochtonen dan van hun autochtone tegenhangers en opent om die reden (bij wijze van 'ludiek' protest?) dit topic.
Je komt hier anders direct met dezelfde voorbeelden als in Multiculturele samenleving.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Niet eensch, nu ik erover nadenk zit ik er meer mee dat ik niet eens van mijn menu had kunnen genieten die met alle extra saus en milkshakes ¤8,50 kostte!
Misschien moet ik maar verhuizen naar Rotterdam.. Of Utrecht.. Of Amsterdam.. Of in elk geval voorbij Amersfoort.
Ik had toen nog geen BigMac! En het is true tho.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je komt hier anders direct met dezelfde voorbeelden als in Multiculturele samenleving.
Lol, whut.. :/ Kom jij ook weer aandachtshoeren.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef pisnicht het volgende:
Heb je dat domme zeikwijf ook weer met je HBO terwijl je in een winkel werkt. Je baalt er gewoon van dat je zelf een domme allochtoon bent.
Bazennummerquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef chroestjov het volgende:
Onterechten klacht, want;
White Trashgewoon je ding doen, je weet.
Oh je hoeft helemaal niet voorbij Amersfoort hoor..quote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Niet eensch, nu ik erover nadenk zit ik er meer mee dat ik niet eens van mijn menu had kunnen genieten die met alle extra saus en milkshakes ¤8,50 kostte!
Misschien moet ik maar verhuizen naar Rotterdam.. Of Utrecht.. Of Amsterdam.. Of in elk geval voorbij Amersfoort.
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef pisnicht het volgende:
Heb je dat domme zeikwijf ook weer met je HBO terwijl je in een winkel werkt. Je baalt er gewoon van dat je zelf een domme allochtoon bent.
In de OP maakte je nog gebruik van voedselbonnen ipv geldquote:Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
In de OP maakte je nog gebruik van voedselbonnen ipv geld
nepverhaal dus waarmee je de prachtwijken en hun even prachtige inwoners een slecht imago probeert te bezorgen!!
Als je van 5 - 10 werkt krijg je ticketbonnen van werk, maar ik weet niet of je het snapt als ik dat ga zeggen. Alsof jij daar dan geen gebruik van zou maken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
In de OP maakte je nog gebruik van voedselbonnen ipv geld
nepverhaal dus waarmee je de prachtwijken en hun even prachtige inwoners een slecht imago probeert te bezorgen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |