abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88618331
9jarige kiddo's die je slet noemen omdat je niet op "wil je neuken?" ingaat, 16jarigen die schreeuwen en mensen die een complete tuinset in de voortuin hebben. Zodat ze voor hun huis kunnen gaan roken. En Jan Smit kunnen draaien.

Normaliter heeft TS geen last van het matjesvolk maar de laatste tijd vallen ze steeds meer op. TS werkt namelijk bij een kledingzaak en heeft best wel trek als de winkel om 10 uur is afgesloten op koopavond, dus om mijn hevige trek te onderdrukken loop ik met mijn eetbonnetjes (ticketrestaurant bonnen) langs de MacDonalds ( O+ O+ ). Maar in plaats van te genieten van mijn BigMac-menu staan er twee meisjes mijn aandacht te trekken.

quote:
Blondie: "Ik zei het je toch! ???? [insert randomn screaming]
Blackie: "Hahahaha, ja man!"
Randomn man: "Willen jullie even wat rustiger doen? Je bent hier niet alleen."
Blackie: "Houd je bek, kankermongool! Ik heb echt schijt aan jou!"
Blondie: "Teringleijer! Met je kankerkop!"
Ondertussen kan ik niet even normaal genieten van mijn BigMac (want ik dacht trouwens dat daar ook ketchup op hoorde, maar niet dus) en begon aan mijn sprite.. Toen plots!

quote:
Blondie (slaat op de tafels) "Heb jij een masker op?! Heb jij een masker op?! Met je kankerkop! Met je kankerkop!"
Man: "Nu moeten jullie echt kappen, of ik roep de manager."
Blackie: "Schijtmongool, doe dan! Doe dan! Homo!"
Ik krijg dan last van plaatsvervangende schaamte. En ik wil ze slaan. Maar dan roepen ze hun posse op en dan kan ik nooit meer normaal naar de Mac. -O-

New Kids is grappig omdat het faux en op tv is, white trash is gewoon nasty en kan niet normaal doen. :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door linpunt op 12-11-2010 08:17:23 ]
  donderdag 11 november 2010 @ 23:50:20 #2
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_88618368
Ik woon in een multiculturele wijk en ik heb mij nog nooit ongemakkelijk gevoelt hier.
Do androids dream of electric sheep?
pi_88618376
Haha, TS woont in een volkswijk!
Klaas reed opeens tandem. In zijn eentje. Achterop. Zo verwerkte hij verbroken relaties. Reed hij naar Den Helder om te huilen.
pi_88618404
TS is niet moedig genoeg om samen met de Random Man het gesprek aan te gaan.
pi_88618413
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:50 schreef RitseB het volgende:
Ik woon in een multiculturele wijk en ik heb mij nog nooit ongemakkelijk gevoelt hier.
Ik wel. Maar ik moet wel zeggen dat ik sowieso bang ben voor mensen met tijgerprint-joggingbroeken en roze kanten shirtjes. En Uggs! :o
  donderdag 11 november 2010 @ 23:51:57 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_88618446
Ach lieffie pieffie toch...
Als het stopt met waaien krijg jij van mij een nieuwe big mac!
  donderdag 11 november 2010 @ 23:52:54 #8
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_88618463
Nou is de Mc om 10 uur ook wel een beetje een broednest voor dat volk :')
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 11 november 2010 @ 23:53:58 #9
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_88618497
Hey TS jij bent wel lekkah!
pi_88618511
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:51 schreef slashdotter3 het volgende:
TS moet op Krav Maga en daarna die meiden in elkaar stompen!
"Ik dacht dat Krav Maga een soort yoga was.."
- Ted Mosby.
pi_88618577
TS is een gefrustreerde allochtoon die er niet mee om kan gaan dat veel mensen naar verhouding nou eenmaal meer last hebben van asociale/baldadige/agressieve/criminele allochtonen dan van hun autochtone tegenhangers en opent om die reden (bij wijze van 'ludiek' protest?) dit topic. :o
Je suis Charlie Sheen
pi_88618648
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:56 schreef NotYou het volgende:
TS is een gefrustreerde allochtoon die er niet mee om kan gaan dat veel mensen naar verhouding nou eenmaal meer last hebben van asociale/baldadige/agressieve/criminele allochtonen dan van hun autochtone tegenhangers en opent om die reden (bij wijze van 'ludiek' protest?) dit topic. :o
Niet eensch, nu ik erover nadenk zit ik er meer mee dat ik niet eens van mijn menu had kunnen genieten die met alle extra saus en milkshakes ¤8,50 kostte! :(

Misschien moet ik maar verhuizen naar Rotterdam.. Of Utrecht.. Of Amsterdam.. Of in elk geval voorbij Amersfoort. :(
  donderdag 11 november 2010 @ 23:59:53 #13
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88618710
Heb je dat domme zeikwijf ook weer met je HBO terwijl je in een winkel werkt. Je baalt er gewoon van dat je zelf een domme allochtoon bent.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88618747
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:

[..]

Niet eensch, nu ik erover nadenk zit ik er meer mee dat ik niet eens van mijn menu had kunnen genieten die met alle extra saus en milkshakes ¤8,50 kostte! :(

Misschien moet ik maar verhuizen naar Rotterdam.. Of Utrecht.. Of Amsterdam.. Of in elk geval voorbij Amersfoort. :(
Je komt hier anders direct met dezelfde voorbeelden als in Multiculturele samenleving.
Je suis Charlie Sheen
pi_88618765
Onterechten klacht, want;
White Trash _O_ gewoon je ding doen, je weet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_88618790
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:00 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je komt hier anders direct met dezelfde voorbeelden als in Multiculturele samenleving.
Ik had toen nog geen BigMac! En het is true tho.

quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef pisnicht het volgende:
Heb je dat domme zeikwijf ook weer met je HBO terwijl je in een winkel werkt. Je baalt er gewoon van dat je zelf een domme allochtoon bent.
Lol, whut.. :/ Kom jij ook weer aandachtshoeren. :'(
pi_88618875
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 00:01 schreef chroestjov het volgende:
Onterechten klacht, want;
White Trash _O_ gewoon je ding doen, je weet.
Bazennummer _O_
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88619552
quote:

[..]

Oh je hoeft helemaal niet voorbij Amersfoort hoor..

@ 1:24, en trots dat ze erop zijn. :') Andere videos waarin ze trots (vermoedelijk) gestolen televisies, laptops en een kluis showen in 'n berging lijken inmiddels te zijn verwijderd. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 12-11-2010 00:55:38 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_88619691
quote:
15s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:59 schreef pisnicht het volgende:
:D
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_88620427
quote:

[..]

In de OP maakte je nog gebruik van voedselbonnen ipv geld

nepverhaal dus waarmee je de prachtwijken en hun even prachtige inwoners een slecht imago probeert te bezorgen!! :W
pi_88620480
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

nepverhaal dus waarmee je de prachtwijken en hun even prachtige inwoners een slecht imago probeert te bezorgen!! :W
_O- Nigga plz
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_88620916
Teveel,te laat.

Ik lees het morgen even weer.

Maar bij deze....

white trash!
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_88623682
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 00:42 schreef warezguy05 het volgende:

[..]

Als je van 5 - 10 werkt krijg je ticketbonnen van werk, maar ik weet niet of je het snapt als ik dat ga zeggen. Alsof jij daar dan geen gebruik van zou maken. :')
pi_88623695
''randomn'' :')
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_88623702
Eens met TS :Y Tegenwoordig mag je nergens meer wat van zeggen, want dan moet je gelijk je kankerkop houden en ben je een homo :') Dat soort individuen zou je naar een heropvoedingskamp willen schoppen. Keihard aanpakken dat soort tuig ^O^
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')