Die mensen zijn gewoon heel temperamentvol. Voor de rest zijn het in essentie hele goede jongens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ipv te bashen en 1liners te plaatsen, kunnen we natuurlijk ook proberen een discussie te starten en proberen erachter te komen hoe dit nou precies komt en hoe we dit op kunnen lossen. Ik ben benieuwd hoe andere mensen erover denken..
De rest van de allochtonen zijn over het algemeen lager geschoold idd. En waar je mee omgaat, wordt je mee besmet he. Maar als ze hadden gevraagd; mevrouw, wilt u copuleren? Was het wel goed geweest?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Ik heb problemen met white trash die hier in mijn buurt rondhangt.
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.
Trash heb je in alle groepen en lagen in de samenleving.
Botsende waarden en normen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ipv te bashen en 1liners te plaatsen, kunnen we natuurlijk ook proberen een discussie te starten en proberen erachter te komen hoe dit nou precies komt en hoe we dit op kunnen lossen. Ik ben benieuwd hoe andere mensen erover denken..
Dat dus altijd dat gezeik over Marokkaanse hangjongeren in de media. Terwijl er net zoveel kansloze Hollandse jongeren zijn die niks beters te doen hebben dan meisjes/vrouwen na te roepen en een beetje nutteloos wannabe-gangster te doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.
Ben je helemaal besodemieterd of snap je het punt gewoon niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef pisnicht het volgende:
[..]
De rest van de allochtonen zijn over het algemeen lager geschoold idd. En waar je mee omgaat, wordt je mee besmet he. Maar als ze hadden gevraagd; mevrouw, wilt u copuleren? Was het wel goed geweest?
Er zijn heus wel kinderen van 9 met een fatsoenlijke opvoeding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ben je helemaal besodemieterd of snap je het punt gewoon niet?
Het ging om het idee dat een kind van 9 die respect zou moeten hebben voor anderen, meisjes uitscheld en vraagt om seks..
Dat is nou de nieuwe generatie
Maar daar heb ik het ook niet over. Die zijn gewoon normaal en daar valt niet over te klagen. Er valt wel over te klagen dat het misgaat met de opvoeding van kinderen in verschillende lagen en groepen van de samenleving. Ongeacht achtergrond.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn heus wel kinderen van 9 met een fatsoenlijke opvoeding.
Oh dan heb ik je niet helemaal goed begrepen. Hier ben ik het roerend mee eens.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:04 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar daar heb ik het ook niet over. Die zijn gewoon normaal en daar valt niet over te klagen. Er valt wel over te klagen dat het misgaat met de opvoeding van kinderen in verschillende lagen en groepen van de samenleving. Ongeacht achtergrond.
Toen ik Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek deed op het HBO zaten er trouwens meer meisjes met een (2e) Turkse Nationaliteit op dan Nederlanders (zonder 2e nationaliteit).
Dus TS moet stoppen met klakkeloos overnemen wat hij denkt dat de media hem voorschrijft.
ehh, weet je zeker dat het geen EHBO was?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Het ging om het idee dat een kind van 9 die respect zou moeten hebben voor anderen, meisjes uitscheld en vraagt om seks..
Ik snap je vraag niet..quote:Op woensdag 10 november 2010 00:10 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ehh, weet je zeker dat het geen EHBO was?
Hij wilde waarschijnlijk dit quoten!quote:
quote:Maar daar heb ik het ook niet over. Die zijn gewoon normaal en daar valt niet over te klagen. Er valt wel over te klagen dat het misgaat met de opvoeding van kinderen in verschillende lagen en groepen van de samenleving. Ongeacht achtergrond.
Toen ik Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek deed op het EHBO zaten er trouwens meer meisjes met een (2e) Turkse Nationaliteit op dan Nederlanders (zonder 2e nationaliteit).
Dus TS moet stoppen met klakkeloos overnemen wat hij denkt dat de media hem voorschrijft.
Dan snap ik zijn humor waarschijnlijk gewoon niet..quote:Op woensdag 10 november 2010 00:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk dit quoten!![]()
[..]
Precies wat ik bedoelquote:
Neen, je opmerking was gewoon nutteloos. En ik noemde het humor omdat ik het te hard vond om je een debiel te noemen.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:26 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel![]()
En dat is geen humor, je bent gewoon niet slim genoeg om sarcasme en verbanden te zien...
In een witte wijk wonen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Dat ligt meer aan het gebrek van normen en waarden bij de ouders, die zodoende ook afwezig zijn bij de kinderen van deze 'mensen'quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Begin maar eens met Nederland weer Nederland maken. Amper kind die hier woont weet de geschiedenis van het land, laat staan de Wilhelmus. Een land die geen gemeenschappelijke cultuur heeft kan niks tegen andere gemeenschappelijke cultuuren doen, dus relax en ga werken. Denken is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Hahahaha, alsof menig autochtone Nederlander onze geschiedenis weet na te vertellen en daarmee doel ik niet alleen op de Tachtig-jarige oorlog maar ook op onze koloniale verleden.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Begin maar eens met Nederland weer Nederland maken. Amper kind die hier woont weet de geschiedenis van het land, laat staan de Wilhelmus. Een land die geen gemeenschappelijke cultuur heeft kan niks tegen andere gemeenschappelijke cultuuren doen, dus relax en ga werken. Denken is niet goed voor je.
Van andere kant, een nationalistisch land heeft zo weer zijn nadelen.
[ afbeelding ]
Daarom, In Rusland wordt trots met paplepel ingegoten, maar hier is het maar een zooi aan subcultuuren die elkaar maar niks vinden. De enige kerel wanneer land weer eens verenigd wordt is tijdens WK/EK.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hahahaha, alsof menig autochtone Nederlander onze geschiedenis weet na te vertellen en daarmee doel ik niet alleen op de Tachtig-jarige oorlog maar ook op onze koloniale verleden.
Toen ik 9 was durfde ik oudere vrouwen/meisjes nog niet eens aan te kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Nou ik heb geen ontspoorde kinderen dus ik mag erop los ranten.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:17 schreef Ironhide het volgende:
Ik denk dat het draagvlak voor een multiculturele samenleving vanwege één hoofdreden kleiner is geworden / steeds kleiner wordt:
Overlast van (criminele) jeugd.
Linpunt geeft terecht aan dat er niet alleen maar getinte overlastgevers zijn. Dat zou ook naďef zijn om te denken.
Wel is het een feit dat voornamelijk vervelende allochtone jeugd in het nieuws te zien is. Disproportioneel veel allochtone jongeren zelfs. Let op: ik geloof niet in een complottheorie waarbij allochtonen door de media opzettelijk in een kwaad daglicht gesteld worden.
Deze nieuwsitems bepalen voor een groot deel het beeld dat de autochtoon (=de meerderheid) heeft van de allochtoon. De allochtoon heeft eigenlijk zelf de sleutel in handen voor acceptatie door de autochtoon: tem de losgeslagen jeugd en je zult MINDER met de nek worden aangekeken.
Dit hebben allochtone ouders GEHEEL zelf in de hand.
Het feit dat autochtone jeugd ook aan het ontsporen zou zijn, is niet van belang als je het over het draagvlak voor een multiculturele samenleving hebt. Maak er als allochtoon nou een prioriteit van om in eigen huis orde op zaken te stellen.
Vervolgens heb je feitelijk pas recht van spreken als je je als allochtoon druk maakt over autochtone kinderen.
Erg man, wel drie posts. Goed van je.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
Opgeschoond. Sinterklaas haha, open er een topic over in ONZ.
Dat jij in een volksbuurt woontquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
zie je zoquote:Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Erg man, wel drie posts. Goed van je.
Geachte mevrouw, wilt u met mij coďteren? Uw voorkomen maakt mij excessief wellustig...quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Ha!quote:Op woensdag 10 november 2010 18:20 schreef Outlined het volgende:
onder de autochtone bevolking is NOOIT draagvlak geweest voor een multiculturele samenelving!!
Het is vooral onder grachtengordel politici populair
En maar afvragen waarom Wilders zo succesvol is.
Ga je dit in een scriptie verwerken of zo?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef DasApart het volgende:
[..]
Ha!
1. Hoe weet jij dat? Ben jij representatief voor de gehele 'autochtone bevolking'?
2. 'Grachtengordel politici' behoren ook tot deze autochtone bevolking en hebben dus ook hun stem in dit geval.
3. Waarom zou de grachtengordel het WEL willen?
4. IMMIGRATIE GEBEURT, dat is geen beleid vooraf bepaald. Noord Korea is het enige land waar je never nooit niet binnenkomt, dus het enige wat ik kan zeggen is "deal with it"!
5. Outline is een hardcore Wilders lemming die in Wilderswoordjes (verzonnen taal) spreekt
in dit geval discussieer ik niet op basis van TNS NIPO onderzoeken maar gewoon op signalen uit de omgeving, sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef DasApart het volgende:
Oh nee, gewoon om je op een ordelijke wijze duidelijk te maken dat je uitspraken leeg en populistisch zijn, wat aangeeft dat je niet echt weet hoe de wereld werkt.
je kan natuurlijk ook gewoon actief opsporingsbeleid toepassen en zeker geen pardonregling toepassenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef DasApart het volgende:
Maak je toch een denkfoutje. Ierland is een eiland en dus beter te controleren wat er binnen komt (omdat er maar een paar punten zijn om binnen te komen) en Zwitserland ditto, alleen is dit met bergen. Daarnaast kun jij niet weten of het niet 'vol zit met Berbervolk' als je TNS NIPO achtige onderzoeken niet gebruikt als basis voor je argumenten, tevens ga ik er vanuit dat in geen van beide landen woont. Anders zat je namelijk hier niet te zeiken.
Alsof er ooit sprake is geweest van een autochtone Nederlander. De ene helft van onze bevolking komt oorspronkelijk uit Duitsland en de andere helft uit Vlaanderen.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Outlined het volgende:
dat er zoveel nadelen zijn aan de multiculturele samenleving. Als ik in de tram zit ben ik de enige met blond haar en blauwe ogen, leuk he NOT! Ik wil geen buitenlander in mijn eigen land zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |