abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88539477
Pff, zit zo pauw en witteman te kijken.. blijkt maar weer eens hoeveel problemen er zijn met allochtonen gezinnen. (dit is niet bedoeld als bash topic).
Maar onder andere komt ter sprake:
Geweld en criminaliteit van jongeren, van jonge leeftijd al (12) schelden op straat, kanker naar politie roepen.. etc etc.
Ouders die geen controle over hun kinderen hebben, ouders die geen nederlands spreken.. meisjes die verkracht worden en dan zelf als dader gezien worden..
en dit gebeurt allemaal in nederland, en de politie is idd behoorlijk machteloos.. Ik heb ook geen idee hoe je dit soort dingen moet aanpakken, wat ik wel weet is dat ons land behoorlijk naar de klote gaan zo, geen wonder dat de PVV steeds meer aanhangers krijgt.
There are only 151 Pokémon.
pi_88539654
Ipv te bashen en 1liners te plaatsen, kunnen we natuurlijk ook proberen een discussie te starten en proberen erachter te komen hoe dit nou precies komt en hoe we dit op kunnen lossen. Ik ben benieuwd hoe andere mensen erover denken..
There are only 151 Pokémon.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:35:51 #3
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88539809
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ipv te bashen en 1liners te plaatsen, kunnen we natuurlijk ook proberen een discussie te starten en proberen erachter te komen hoe dit nou precies komt en hoe we dit op kunnen lossen. Ik ben benieuwd hoe andere mensen erover denken..
Die mensen zijn gewoon heel temperamentvol. Voor de rest zijn het in essentie hele goede jongens.

kut, een oneliner.. :(
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88539888
Ik heb problemen met white trash die hier in mijn buurt rondhangt.
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.

Trash heb je in alle groepen en lagen in de samenleving.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:41:45 #5
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88540055
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.

De rest van de allochtonen zijn over het algemeen lager geschoold idd. En waar je mee omgaat, wordt je mee besmet he. Maar als ze hadden gevraagd; mevrouw, wilt u copuleren? Was het wel goed geweest?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_88540059
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Botsende waarden en normen.
Hun hebben meer een "wij" cultuur. Wij in nl zijn individualistisch ingesteld.

Oplossing is niet nodig, de rotte appels moeten echter wel harder gestrafd worden. En de problemen zullen wel wegwaaien bij de volgende generatie.
  dinsdag 9 november 2010 @ 23:48:23 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88540286
quote:

Dat dus altijd dat gezeik over Marokkaanse hangjongeren in de media. Terwijl er net zoveel kansloze Hollandse jongeren zijn die niks beters te doen hebben dan meisjes/vrouwen na te roepen en een beetje nutteloos wannabe-gangster te doen. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88540678
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef pisnicht het volgende:

[..]

De rest van de allochtonen zijn over het algemeen lager geschoold idd. En waar je mee omgaat, wordt je mee besmet he. Maar als ze hadden gevraagd; mevrouw, wilt u copuleren? Was het wel goed geweest?
Ben je helemaal besodemieterd of snap je het punt gewoon niet? :)
Het ging om het idee dat een kind van 9 die respect zou moeten hebben voor anderen, meisjes uitscheld en vraagt om seks..

Dat is nou de nieuwe generatie :'(
  woensdag 10 november 2010 @ 00:01:33 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88540801
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:

[..]

Het ging om het idee dat een kind van 9 die respect zou moeten hebben voor anderen, meisjes uitscheld en vraagt om seks..

Er zijn heus wel kinderen van 9 met een fatsoenlijke opvoeding. :')
C'est la vie
pi_88540894
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Er zijn heus wel kinderen van 9 met een fatsoenlijke opvoeding. :')
Maar daar heb ik het ook niet over. Die zijn gewoon normaal en daar valt niet over te klagen. Er valt wel over te klagen dat het misgaat met de opvoeding van kinderen in verschillende lagen en groepen van de samenleving. Ongeacht achtergrond.

Toen ik Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek deed op het HBO zaten er trouwens meer meisjes met een (2e) Turkse Nationaliteit op dan Nederlanders (zonder 2e nationaliteit).

Dus TS moet stoppen met klakkeloos overnemen wat hij denkt dat de media hem voorschrijft.
  woensdag 10 november 2010 @ 00:05:41 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88540946
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:04 schreef linpunt het volgende:

[..]

Maar daar heb ik het ook niet over. Die zijn gewoon normaal en daar valt niet over te klagen. Er valt wel over te klagen dat het misgaat met de opvoeding van kinderen in verschillende lagen en groepen van de samenleving. Ongeacht achtergrond.

Toen ik Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek deed op het HBO zaten er trouwens meer meisjes met een (2e) Turkse Nationaliteit op dan Nederlanders (zonder 2e nationaliteit).

Dus TS moet stoppen met klakkeloos overnemen wat hij denkt dat de media hem voorschrijft.
Oh dan heb ik je niet helemaal goed begrepen. Hier ben ik het roerend mee eens. :Y
C'est la vie
  woensdag 10 november 2010 @ 00:10:04 #12
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88541145
quote:

[..]

ehh, weet je zeker dat het geen EHBO was?
#allmightygod
  woensdag 10 november 2010 @ 00:13:59 #13
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_88541283

Kwestie van de achterlijke rem die de politie in dit land heeft loslaten en keihard aanpakken, vindt de aanpak in bovenstaand filmpje een prima begin. Vind eigenlijk dat hij nog zachtjes optreedt, maar goed, het is al een hele verbetering. Verder ook de ouders keihard aanpakken en dit soort ventjes lekker een paar weekjes laten schoffelen onder streng toezicht, dan stopt het gezeik vanzelf.

Verder eensch met de TS, sommige mensen in Nederland hebben gewoon een plaat voor hun kop ter grote van een flatgebouw... :')
pi_88541357
quote:
5s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:10 schreef pisnicht het volgende:

[..]

ehh, weet je zeker dat het geen EHBO was?
Ik snap je vraag niet..
  woensdag 10 november 2010 @ 00:18:49 #15
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_88541444
quote:
5s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet..
Hij wilde waarschijnlijk dit quoten! :*

quote:

Toen ik Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek deed op het EHBO zaten er trouwens meer meisjes met een (2e) Turkse Nationaliteit op dan Nederlanders (zonder 2e nationaliteit).

woensdag 10 november 2010 @ 00:18:58 #16
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_88541448
12 jarige van nu, betekent dus dat de ouders 3de generatie zijn ofsow en nog vrij jong. Met andere woorden die kids een dikke boete meegeven en thuis afleveren bij de ouders, kijken of ze hun kroost nog zo over straat laten wandelen als ze daardoor niks meer te eten hebben..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_88541509
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:18 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Hij wilde waarschijnlijk dit quoten! :*

[..]

Dan snap ik zijn humor waarschijnlijk gewoon niet..
  woensdag 10 november 2010 @ 00:26:24 #18
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88541642
quote:
5s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef linpunt het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet..
Precies wat ik bedoel :{

En dat is geen humor, je bent gewoon niet slim genoeg om sarcasme en verbanden te zien...
#allmightygod
pi_88541673
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 00:26 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel :{

En dat is geen humor, je bent gewoon niet slim genoeg om sarcasme en verbanden te zien...
Neen, je opmerking was gewoon nutteloos. En ik noemde het humor omdat ik het te hard vond om je een debiel te noemen.

:*
  woensdag 10 november 2010 @ 00:33:10 #20
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_88541795
sure, nice comeback :')
#allmightygod
pi_88542863
Terechte klacht . Komt ook niet meer goed op deze manier .
Relmarokkanen die in Gouda mensen hebben staan overvallen, krijgen geld van de gemeente om een feestje te organiseren rond de jaarwisseling . Zo werkt onze overheid in een notendop .

Het ergste is dat de linkse laffe hippies hier alles maar bagatelliseren . Alsof er geen probleem bestaat en waar je je denkt druk om te maken ? Nou we kunnen het allemaal zien in het 8 uur journaal , niet ?
Walgelijk :r

Ik kan niet anders doen dan Merkel volmondig gelijk geven .

[ Bericht 3% gewijzigd door Stokstaart op 10-11-2010 01:58:53 ]
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_88543009
verschillende normen en waarden misschien?
pi_88543071
quote:

In een witte wijk wonen. :')
pi_88543169
vroeger kende je iedereen in de buurt en dat gaf controle en een veilig gevoel.
hoe meer vreemden die op hun eigen eiland blijven zitten hoe meer problemen er ontstaan.
witte wijken blijven ook niet altijd wit.de betere buurten gaan achteruit en zo trekken steeds meer mensen weg.wel goed voor de huizenmarkt,die blijft wel draaien op die manier.
  woensdag 10 november 2010 @ 17:00:54 #25
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_88561745
de voordelen van de multiculturele samenleving (noem mij er één) wegen niet op tegen de nadelen:
- overbevolking
- aantasting van onze normen, waarden en rechtsstaat
- extra kosten

Per getint persoon daarom eens goed onderzoeken wat nou zijn haar bijdrage aan de Nederlandse samenleving is en op basis van die uitslag terugsturen naar waar ze thuis HOREN.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  woensdag 10 november 2010 @ 17:02:45 #26
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_88561829
Ja, en dan sluiten we ze voorafgaand aan het onderzoek op in werkkampen om wat goed te maken. 10.gif

...
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  woensdag 10 november 2010 @ 17:07:54 #27
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88562037
Alle gekleurde registeren, een embleem op doen en vervolgens af voeren naar 'vakantie bestemmingen' met goeie 'sanitaire voorzieningen'.

Ik denk dat beboeten van zulk gedrag bij kinderen beter gaat werken. Kleine boetes kunnen achterstandwijkers al hard in de portemonnee raken. De ouders krijgen de schijt over zich heen en zullen waarschijnlijk hun kind een flink pak voor de broek geven! o|O

Als je de politie kinderen laat 'opvoeden' netzoals in dat filmpje ben je verkeerd bezig. Die agent had dat gastje hardhandig moeten pakken en afleveren bij dat gastje thuis en even tegen die ouders gaan ragen ipv hem een trap te verkopen (gastje verdient het, want je zegt geen KK homo tegen een agent) maar dit is gewoon je eigen authoriteit ondermijnen.
Altijd de kleine lettertjes lezen!
  woensdag 10 november 2010 @ 17:11:56 #28
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_88562159
kunnen jullie wel lachen, maar er is een probleem en hoe had je het anders willen oplossen?
  woensdag 10 november 2010 @ 17:12:24 #29
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_88562171
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:

[..]

Dat ligt meer aan het gebrek van normen en waarden bij de ouders, die zodoende ook afwezig zijn bij de kinderen van deze 'mensen'
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_88562459
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Begin maar eens met Nederland weer Nederland maken. Amper kind die hier woont weet de geschiedenis van het land, laat staan de Wilhelmus. Een land die geen gemeenschappelijke cultuur heeft kan niks tegen andere gemeenschappelijke cultuuren doen, dus relax en ga werken. Denken is niet goed voor je.

Van andere kant, een nationalistisch land heeft zo weer zijn nadelen.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_88562541
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:18 schreef fullmetal het volgende:

[..]

Begin maar eens met Nederland weer Nederland maken. Amper kind die hier woont weet de geschiedenis van het land, laat staan de Wilhelmus. Een land die geen gemeenschappelijke cultuur heeft kan niks tegen andere gemeenschappelijke cultuuren doen, dus relax en ga werken. Denken is niet goed voor je.

Van andere kant, een nationalistisch land heeft zo weer zijn nadelen.
[ afbeelding ]
Hahahaha, alsof menig autochtone Nederlander onze geschiedenis weet na te vertellen en daarmee doel ik niet alleen op de Tachtig-jarige oorlog maar ook op onze koloniale verleden.
pi_88562659
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Hahahaha, alsof menig autochtone Nederlander onze geschiedenis weet na te vertellen en daarmee doel ik niet alleen op de Tachtig-jarige oorlog maar ook op onze koloniale verleden.
Daarom, In Rusland wordt trots met paplepel ingegoten, maar hier is het maar een zooi aan subcultuuren die elkaar maar niks vinden. De enige kerel wanneer land weer eens verenigd wordt is tijdens WK/EK.

En hoe wil je je eigen cultuur een allochtoon inbakken, als menig autochtoon zijn eigen cultuur heeft.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_88562703
Opgeschoond. Sinterklaas haha, open er een topic over in ONZ.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 10 november 2010 @ 17:27:03 #34
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_88562753
quote:

[..]

Toen ik 9 was durfde ik oudere vrouwen/meisjes nog niet eens aan te kijken. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 10 november 2010 @ 18:17:31 #35
283146 Ironhide
Donker getinte rechtse havik
pi_88564294
Ik denk dat het draagvlak voor een multiculturele samenleving vanwege één hoofdreden kleiner is geworden / steeds kleiner wordt:

Overlast van (criminele) jeugd.

Linpunt geeft terecht aan dat er niet alleen maar getinte overlastgevers zijn. Dat zou ook naďef zijn om te denken.
Wel is het een feit dat voornamelijk vervelende allochtone jeugd in het nieuws te zien is. Disproportioneel veel allochtone jongeren zelfs. Let op: ik geloof niet in een complottheorie waarbij allochtonen door de media opzettelijk in een kwaad daglicht gesteld worden.

Deze nieuwsitems bepalen voor een groot deel het beeld dat de autochtoon (=de meerderheid) heeft van de allochtoon. De allochtoon heeft eigenlijk zelf de sleutel in handen voor acceptatie door de autochtoon: tem de losgeslagen jeugd en je zult MINDER met de nek worden aangekeken.
Dit hebben allochtone ouders GEHEEL zelf in de hand.

Het feit dat autochtone jeugd ook aan het ontsporen zou zijn, is niet van belang als je het over het draagvlak voor een multiculturele samenleving hebt. Maak er als allochtoon nou een prioriteit van om in eigen huis orde op zaken te stellen.
Vervolgens heb je feitelijk pas recht van spreken als je je als allochtoon druk maakt over autochtone kinderen.
  woensdag 10 november 2010 @ 18:20:54 #36
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_88564382
onder de autochtone bevolking is NOOIT draagvlak geweest voor een multiculturele samenelving!!
Het is vooral onder grachtengordel politici populair :r

En maar afvragen waarom Wilders zo succesvol is.
pi_88566019
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:17 schreef Ironhide het volgende:
Ik denk dat het draagvlak voor een multiculturele samenleving vanwege één hoofdreden kleiner is geworden / steeds kleiner wordt:

Overlast van (criminele) jeugd.

Linpunt geeft terecht aan dat er niet alleen maar getinte overlastgevers zijn. Dat zou ook naďef zijn om te denken.
Wel is het een feit dat voornamelijk vervelende allochtone jeugd in het nieuws te zien is. Disproportioneel veel allochtone jongeren zelfs. Let op: ik geloof niet in een complottheorie waarbij allochtonen door de media opzettelijk in een kwaad daglicht gesteld worden.

Deze nieuwsitems bepalen voor een groot deel het beeld dat de autochtoon (=de meerderheid) heeft van de allochtoon. De allochtoon heeft eigenlijk zelf de sleutel in handen voor acceptatie door de autochtoon: tem de losgeslagen jeugd en je zult MINDER met de nek worden aangekeken.
Dit hebben allochtone ouders GEHEEL zelf in de hand.

Het feit dat autochtone jeugd ook aan het ontsporen zou zijn, is niet van belang als je het over het draagvlak voor een multiculturele samenleving hebt. Maak er als allochtoon nou een prioriteit van om in eigen huis orde op zaken te stellen.
Vervolgens heb je feitelijk pas recht van spreken als je je als allochtoon druk maakt over autochtone kinderen.
Nou ik heb geen ontspoorde kinderen dus ik mag erop los ranten. :D
  woensdag 10 november 2010 @ 20:26:11 #38
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_88569524
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:25 schreef LudoSanders het volgende:
Opgeschoond. Sinterklaas haha, open er een topic over in ONZ.
Erg man, wel drie posts. Goed van je.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_88569710
quote:

Dat jij in een volksbuurt woont ;)
Lost my ipod :`(
pi_88569733
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:26 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Erg man, wel drie posts. Goed van je.
zie je zo :')
Lost my ipod :`(
  woensdag 10 november 2010 @ 21:32:32 #41
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_88572684
quote:

Geachte mevrouw, wilt u met mij coďteren? Uw voorkomen maakt mij excessief wellustig...
  woensdag 10 november 2010 @ 22:50:22 #42
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88576750
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 18:20 schreef Outlined het volgende:
onder de autochtone bevolking is NOOIT draagvlak geweest voor een multiculturele samenelving!!
Het is vooral onder grachtengordel politici populair :r

En maar afvragen waarom Wilders zo succesvol is.
Ha!
1. Hoe weet jij dat? Ben jij representatief voor de gehele 'autochtone bevolking'?
2. 'Grachtengordel politici' behoren ook tot deze autochtone bevolking en hebben dus ook hun stem in dit geval.
3. Waarom zou de grachtengordel het WEL willen?
4. IMMIGRATIE GEBEURT, dat is geen beleid vooraf bepaald. Noord Korea is het enige land waar je never nooit niet binnenkomt, dus het enige wat ik kan zeggen is "deal with it"!
5. Outline is een hardcore Wilders lemming die in Wilderswoordjes (verzonnen taal) spreekt :')
  woensdag 10 november 2010 @ 22:55:04 #43
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_88576961
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef DasApart het volgende:

[..]

Ha!
1. Hoe weet jij dat? Ben jij representatief voor de gehele 'autochtone bevolking'?
2. 'Grachtengordel politici' behoren ook tot deze autochtone bevolking en hebben dus ook hun stem in dit geval.
3. Waarom zou de grachtengordel het WEL willen?
4. IMMIGRATIE GEBEURT, dat is geen beleid vooraf bepaald. Noord Korea is het enige land waar je never nooit niet binnenkomt, dus het enige wat ik kan zeggen is "deal with it"!
5. Outline is een hardcore Wilders lemming die in Wilderswoordjes (verzonnen taal) spreekt :')
Ga je dit in een scriptie verwerken of zo?
  woensdag 10 november 2010 @ 22:56:51 #44
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88577055
Oh nee, gewoon om je op een ordelijke wijze duidelijk te maken dat je uitspraken leeg en populistisch zijn, wat aangeeft dat je niet echt weet hoe de wereld werkt.

En als je weerwoord had, dan had je op een andere manier gereageerd dan zoiets achterlijks als de lay out zelf.
  woensdag 10 november 2010 @ 22:58:59 #45
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_88577124
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:56 schreef DasApart het volgende:
Oh nee, gewoon om je op een ordelijke wijze duidelijk te maken dat je uitspraken leeg en populistisch zijn, wat aangeeft dat je niet echt weet hoe de wereld werkt.
in dit geval discussieer ik niet op basis van TNS NIPO onderzoeken maar gewoon op signalen uit de omgeving, sorry

En uiteraard kan je immigratie tegenhouden. Zit Zwitserland of Ierland vol met kansloos Berber volk? NEE
  woensdag 10 november 2010 @ 23:03:29 #46
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88577323
Maak je toch een denkfoutje. Ierland is een eiland en dus beter te controleren wat er binnen komt (omdat er maar een paar punten zijn om binnen te komen) en Zwitserland ditto, alleen is dit met bergen. Daarnaast kun jij niet weten of het niet 'vol zit met Berbervolk' als je TNS NIPO achtige onderzoeken niet gebruikt als basis voor je argumenten, tevens ga ik er vanuit dat in geen van beide landen woont. Anders zat je namelijk hier niet te zeiken.
  woensdag 10 november 2010 @ 23:06:42 #47
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_88577463
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef DasApart het volgende:
Maak je toch een denkfoutje. Ierland is een eiland en dus beter te controleren wat er binnen komt (omdat er maar een paar punten zijn om binnen te komen) en Zwitserland ditto, alleen is dit met bergen. Daarnaast kun jij niet weten of het niet 'vol zit met Berbervolk' als je TNS NIPO achtige onderzoeken niet gebruikt als basis voor je argumenten, tevens ga ik er vanuit dat in geen van beide landen woont. Anders zat je namelijk hier niet te zeiken.
je kan natuurlijk ook gewoon actief opsporingsbeleid toepassen en zeker geen pardonregling toepassen
  woensdag 10 november 2010 @ 23:11:32 #48
317775 DasApart
Badgers! Badger dancing!
pi_88577665
Oke, en dan? Is Nederland weer Nederland? Daarnaast, multiculturele samenleving houd in dat er minstens 2 culturen samenleven in 1 land. Er zijn naast 'berbervolkspersonen' ook nog zoiets als Aziaten of Zuid-Amerikanen en natuurlijk Scandinaviërs.

Ik snap je afkeer van immigranten echt niet. Wat voor verschrikkelijks is jou aangedaan dat je zo'n hekel aan 'berbervolk' hebt? Ik heb ook niks met mensen uit lage sociale klassen, maar daar ga ik toch geen issue van maken ofwel?
  woensdag 10 november 2010 @ 23:14:01 #49
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_88577773
dat er zoveel nadelen zijn aan de multiculturele samenleving. Als ik in de tram zit ben ik de enige met blond haar en blauwe ogen, leuk he NOT! Ik wil geen buitenlander in mijn eigen land zijn.
pi_88577966
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:14 schreef Outlined het volgende:
dat er zoveel nadelen zijn aan de multiculturele samenleving. Als ik in de tram zit ben ik de enige met blond haar en blauwe ogen, leuk he NOT! Ik wil geen buitenlander in mijn eigen land zijn.
Alsof er ooit sprake is geweest van een autochtone Nederlander. De ene helft van onze bevolking komt oorspronkelijk uit Duitsland en de andere helft uit Vlaanderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')