Die mensen zijn gewoon heel temperamentvol. Voor de rest zijn het in essentie hele goede jongens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ipv te bashen en 1liners te plaatsen, kunnen we natuurlijk ook proberen een discussie te starten en proberen erachter te komen hoe dit nou precies komt en hoe we dit op kunnen lossen. Ik ben benieuwd hoe andere mensen erover denken..
De rest van de allochtonen zijn over het algemeen lager geschoold idd. En waar je mee omgaat, wordt je mee besmet he. Maar als ze hadden gevraagd; mevrouw, wilt u copuleren? Was het wel goed geweest?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Ik heb problemen met white trash die hier in mijn buurt rondhangt.
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.
Trash heb je in alle groepen en lagen in de samenleving.
Botsende waarden en normen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
Ipv te bashen en 1liners te plaatsen, kunnen we natuurlijk ook proberen een discussie te starten en proberen erachter te komen hoe dit nou precies komt en hoe we dit op kunnen lossen. Ik ben benieuwd hoe andere mensen erover denken..
Dat dus altijd dat gezeik over Marokkaanse hangjongeren in de media. Terwijl er net zoveel kansloze Hollandse jongeren zijn die niks beters te doen hebben dan meisjes/vrouwen na te roepen en een beetje nutteloos wannabe-gangster te doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
Als "allochtoon" ben ik de enige in de straat die op HBO-niveau denkt en toen ik laatst naar de c1000 fietste riep er een klein, smerig, blank (ja, whity) jongetje "WIL JE NEUKEN?!" naar me.
Die kiddo's horen me verdorie mevrouw te noemen, niet 'slet' omdat ik weiger te antwoorden op crap.
Ben je helemaal besodemieterd of snap je het punt gewoon niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:41 schreef pisnicht het volgende:
[..]
De rest van de allochtonen zijn over het algemeen lager geschoold idd. En waar je mee omgaat, wordt je mee besmet he. Maar als ze hadden gevraagd; mevrouw, wilt u copuleren? Was het wel goed geweest?
Er zijn heus wel kinderen van 9 met een fatsoenlijke opvoeding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ben je helemaal besodemieterd of snap je het punt gewoon niet?
Het ging om het idee dat een kind van 9 die respect zou moeten hebben voor anderen, meisjes uitscheld en vraagt om seks..
Dat is nou de nieuwe generatie
Maar daar heb ik het ook niet over. Die zijn gewoon normaal en daar valt niet over te klagen. Er valt wel over te klagen dat het misgaat met de opvoeding van kinderen in verschillende lagen en groepen van de samenleving. Ongeacht achtergrond.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn heus wel kinderen van 9 met een fatsoenlijke opvoeding.
Oh dan heb ik je niet helemaal goed begrepen. Hier ben ik het roerend mee eens.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:04 schreef linpunt het volgende:
[..]
Maar daar heb ik het ook niet over. Die zijn gewoon normaal en daar valt niet over te klagen. Er valt wel over te klagen dat het misgaat met de opvoeding van kinderen in verschillende lagen en groepen van de samenleving. Ongeacht achtergrond.
Toen ik Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek deed op het HBO zaten er trouwens meer meisjes met een (2e) Turkse Nationaliteit op dan Nederlanders (zonder 2e nationaliteit).
Dus TS moet stoppen met klakkeloos overnemen wat hij denkt dat de media hem voorschrijft.
ehh, weet je zeker dat het geen EHBO was?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ben je helemaal besodemieterd of snap je het punt gewoon niet?
Het ging om het idee dat een kind van 9 die respect zou moeten hebben voor anderen, meisjes uitscheld en vraagt om seks..
Dat is nou de nieuwe generatie
Ik snap je vraag niet..quote:Op woensdag 10 november 2010 00:10 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ehh, weet je zeker dat het geen EHBO was?
Hij wilde waarschijnlijk dit quoten!quote:
quote:Maar daar heb ik het ook niet over. Die zijn gewoon normaal en daar valt niet over te klagen. Er valt wel over te klagen dat het misgaat met de opvoeding van kinderen in verschillende lagen en groepen van de samenleving. Ongeacht achtergrond.
Toen ik Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek deed op het EHBO zaten er trouwens meer meisjes met een (2e) Turkse Nationaliteit op dan Nederlanders (zonder 2e nationaliteit).
Dus TS moet stoppen met klakkeloos overnemen wat hij denkt dat de media hem voorschrijft.
Dan snap ik zijn humor waarschijnlijk gewoon niet..quote:Op woensdag 10 november 2010 00:18 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hij wilde waarschijnlijk dit quoten!![]()
[..]
Precies wat ik bedoelquote:
Neen, je opmerking was gewoon nutteloos. En ik noemde het humor omdat ik het te hard vond om je een debiel te noemen.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:26 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel![]()
En dat is geen humor, je bent gewoon niet slim genoeg om sarcasme en verbanden te zien...
In een witte wijk wonen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:37 schreef linpunt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |