Ga mod wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
hier woont een kikkerbil die niks geven wil!!!!
Laat je tetten zien dan!
quote:
Wanneer?quote:
Laten we het hopen dat het een ja wordt dan maarquote:
Volgens mij blijven de kinders liever thuisquote:Donderdagochtend neemt de bewolking snel toe en aan het einde van de ochtend gaat het van het westen uit enige tijd flink regenen. Later krijgt de neerslag mogelijk een buiig karakter. De temperatuur ligt 's middags rond de 7 graden, maar loopt in de avond op naar een graad of 10. De wind wordt zuidelijk en trekt fors aan. Landinwaarts wordt de wind krachtig tot hard, langs de kust en op het IJsselmeer stormachtig, kracht 8 en net buitengaats boven zee neemt de wind toe tot stormkracht, windkracht 9. Verder komen er in de middag en avond zware windstoten voor van 75 km/u landinwaarts tot 95 km/u in de kustgebieden. In de loop van de avond klaart het van het westen uit op, draait de wind naar een meer westelijke richting en neemt tijdelijk af.
bron: KNMI
Vorig jaar moest ik 12 x opstaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef Roelr het volgende:
Een beetje moeilijk lopen doen omdat kinderen met hun lampionnetjes komen? Kom op zeg, je moet wel een hele erge kinderhater zijn wil je hier moeilijk over gaat doen. Laat ze aanbellen, zingen/weet ik veel wat, geef ze wat snoep en dan zijn ze weer weg.
Bovendien heb jij dan je achievement sociaal zijn..
HALLO(ween)quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Roelr het volgende:
So what? Laat die kinderen lekker plezier hebben, is toch maar 1 op de 365 (of 366) dagen.
Onzin dit.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het een ja wordt dan maar
Jij woont zeker in een niet-kindvriendelijke buurtquote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef Roelr het volgende:
Geef ze een pil van Harry Mulisch kado, en ze zijn weg en komen nooit meer terug.
@Jojoortje , beetje mierenneuken dit...
Ik ga een briefje op de deur plakken dat ik Ajax kijk en ze kunnen fluiten naar snoepquote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Maar jullie gaan er ook daadwerkelijk snoep voor halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Onbekend met het fenomeen Sint Maarten?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was onbekend met het fenomeen Sint Maarten.
Toen ik in Zevenaar woonde stonden er opeens allemaal kinderen voor de deur te zingen. Heb ze verteld dat ik het een leuk liedje vond en de deur dicht gedaan.
Na 3 groepjes kinderen zag de buurvrouw mij en vroeg heel voorzichtig of ik wel wist dat het Sint Maarten was.![]()
Hier in Emmen komen ze niet aan de deur![]()
Een van de voordelen van een burenruzie
Nee om 18.00 naar bedquote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef Roelr het volgende:
Hier in Didam (pal naast Zevenaar, zit er op school), inderdaad geen last van Halloween / Sint Maarten.
@TS, jij ziet liever dat de kinders op straat hangen?
Ik heb zelf steeds de mazzel dat ik avonddiensten draai tijdens st. maartenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
Maar jullie gaan er ook daadwerkelijk snoep voor halen?
Heitje voor karweitje, sneeuw weghalenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:27 schreef Roelr het volgende:
Whaha. Vind het echt verwend, maargoed. Heb er nooit zo aan gedaan...
Komen ze bij jullie trouwens ook met kerst aan de deuren??
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Zet in je tuin een bord met een politielogo erop en de tekst 'Veroordeeld zedendelinquent' erbij.
Ah koesiekroelquote:Op woensdag 10 november 2010 23:31 schreef Happel het volgende:
Gewoon de lampen uit. Ajax verliest toch van Veendam.
Ja ik had er werkelijk waar nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 november 2010 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onbekend met het fenomeen Sint Maarten?
Ik wil ook een burenruzie
Wtfquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had er werkelijk waar nog nooit van gehoord![]()
Uhm dan moet je de buurvrouw op dr smoel slaan nadat je haar hond hebt gered en zij je gaat staan uitschelden dat je asociaal bent omdat je haar hond redde
Ik gok een verkeerde woordkeuze?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik had er werkelijk waar nog nooit van gehoord![]()
Uhm dan moet je de buurvrouw op dr smoel slaan nadat je haar hond hebt gered en zij je gaat staan uitschelden dat je asociaal bent omdat je haar hond redde
Mjah raar volk hierquote:
Nope. msnquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gok een verkeerde woordkeuze?
Rotterdamquote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah raar volk hier![]()
Dat mens heeft pas blijkbaar een zelfmoordpoging gedaan. Zal ook wel weer mijn schuld zijn want ik kom uit Rotterdam en dus ben ik asociaal
Haha Feyenoord.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah raar volk hier![]()
Dat mens heeft pas blijkbaar een zelfmoordpoging gedaan. Zal ook wel weer mijn schuld zijn want ik kom uit Rotterdam en dus ben ik asociaal
Ga je mond eens spoelen jijquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen jij![]()
Ik kom niet eens uit RotterdamEn Ajax
En ook ik zit morgen om 18:45 uur op de bank met sjaal, shirt en sapglas van Ajax klaar om het voetballen te kijken. Dus kan geen zingende kids aan de deur gebruikenquote:
Nee, die durven bij jou niet langs te komenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook ik zit morgen om 18:45 uur op de bank met sjaal, shirt en sapglas van Ajax klaar om het voetballen te kijken. Dus kan geen zingende kids aan de deur gebruiken
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, die durven bij jou niet langs te komen
Ja dan gaan ze op het keukenraam staan bonken.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Gewoon de deurbel onklaar maken!
Dit dusquote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan gaan ze op het keukenraam staan bonken.
Kutkoters die perse snoep willen
Eredivisielivequote:Op donderdag 11 november 2010 00:03 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ga ajax lekker op zolder kijken en zet de bel uit.
Zo volwassen zijn wij niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:04 schreef fonsoy het volgende:
TS heeft een zwaar leven
Hang een briefje op je deur: "Helaas, wij doen dit jaar niet aan sint maarten. Wij vonden een briefje netter dan het uitdoen van alle lampen aan de voorkant van het huis. Veel plezier vanavond". Klaar!
Wat heb je met die kinderen gedaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef fonsoy het volgende:
Vroeger kwamen hier weleens kinders aan de deur .. maar nu niet meer
Ingemetseld, nadat ze anaal uitgewoond waren door m'n huisgenoot, hoezo?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat heb je met die kinderen gedaan?
waarsch. een Fok account voor ze aangemaakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wat heb je met die kinderen gedaan?
Nee, liedjes aanhoren van pauperkinderen terwijl er 20 kilo bladeren je huis in waaien en de gevoelstemperatuur in je huis zakt tot -80 Kelvin is inderdaad beter.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef lipppie het volgende:
je gaat toch geen ajax kijken pauper
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, liedjes aanhoren van pauperkinderen terwijl er 20 kilo bladeren je huis in waaien en de gevoelstemperatuur in je huis zakt tot -80 Kelvin is inderdaad beter.
Die poster van die film, veel te eng.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:06 schreef Nevermind.. het volgende:
Ga morgen naar de bios, de sint! Opgelost slotje.
autistquote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van mijn psycholoog mag ik niet iedere reden aangrijpen om naar een café te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee maar goed ze zullen hier wel niet aan de deur komen want bij mij komen ze (gelukkig) nooit langs. Als ze langskomen mogen ze van mij wel een rolletje pepermunt krijgen of wat anta flu
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
Heb je wel snoep in huis?quote:
Voor de kids man voor de kids.quote:
In volksbuurten nog welquote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef najazeg het volgende:
ik begrijp dat Opa.Bakkebaard vanavond om 21.00 uur ongeveer dit topic gaat sluiten?![]()
(daarna zullen die kinderen toch wel niet meer aan de deur komen?)
ergens verbaast me dat weer nietquote:
wel een manier om te zien waar pedo's wonen, als er dan ergens heel veel kaarsjes voor een raam staanquote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef Leipo666 het volgende:
hier hebben ze van de week overal briefjes in de bus gedaan waarop staat dat als je kinderen aan je deur wilt je een kaarsje voor je raam moet laten branden.
bij mij gaan er dus mooi geen kaarsen aan vanavond
ouders lopen mee, dus lijkt me geen slim planquote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef najazeg het volgende:
[..]
wel een manier om te zien waar pedo's wonen, als er dan ergens heel veel kaarsjes voor een raam staan
das waarquote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ouders lopen mee, dus lijkt me geen slim plan
Wederom volksbuurten. Denk niet dat ouders daar meelopenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ouders lopen mee, dus lijkt me geen slim plan
ik woon juist in een volksbuurtquote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom volksbuurten. Denk niet dat ouders daar meelopen
Leuk allemaal bontkraagjes aan de deurquote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik woon juist in een volksbuurt
Sint Marten Mocro Flavor En nu op met je snoep/geld!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk allemaal bontkraagjes aan de deur
gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk allemaal bontkraagjes aan de deur
volgens mij gaat het toch een ramp voor die kinderen worden met de voorspelde windvlagen en die mooie lampionetjesquote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef -VoorDePoes- het volgende:
Ik geef niks! Ik ga ze uitlachen terwijl ze met boze vaders en moeders huilend door de storm over straat strompelen als Brazilliaanse straatkinderen die hun lijmpotje afgepakt is, als Thaise kindhoertjes die ingewerkt worden.
Muhahahaha.
wel kudo's voor de kinderen dan die de storm trotseren voor hun snoepjesjachtquote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
volgens mij gaat het toch een ramp voor die kinderen worden met de voorspelde windvlagen en die mooie lampionetjes
Ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, wat voor mensen vergeten wanneer het Sint Maarten is![]()
.
ik weet het ook alleen vanwege dit topic: hier werd het eigenlijk nooit gevierd. (ik heb wel dat briefje gehad, maar ik was alweer vergeten wanneer het was)quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Ik sta er niet aldoor bij stil nee. heb belangrijkere dingen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
.
ikquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Ik heb ook belangrijkere dingen dan dan 5 december maar dat vergeet je toch ook niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sta er niet aldoor bij stil nee. heb belangrijkere dingen.
Jji hebt al je voorraad ingeslagen?
5 december is hier in deze omgeving compleet ingeburgert.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook belangrijkere dingen dan dan 5 december maar dat vergeet je toch ook niet?.
Eerlijk gezegd sta ik ook daar nooit bij stilquote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook belangrijkere dingen dan dan 5 december maar dat vergeet je toch ook niet?.
Niet weten wanneer het Sinterklaas isquote:Op donderdag 11 november 2010 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sta ik ook daar nooit bij stilvierde sinterklaas tot mijn 9e ofso?
Daarna altijd kerstmis.
Al sje nou gelijk Kerst ahd gezegd dan had ik bovenstaande kunnen beamen (be,a,men).
Noord Holland loopt nou eenmaal voorquote:Op donderdag 11 november 2010 10:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
5 december is hier in deze omgeving compleet ingeburgert.
halloween en sint maarten werden hier nooit gevierd, dat is echt pas iets van de laatste jaren
Moet je blij mee zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Noord Holland loopt nou eenmaal voor.
ik weet wanneer het is, maar ik weet niet altijd de precieze datum van de dag waarin we op dat moment levenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet weten wanneer het Sinterklaas is![]()
. Godverdomme wat voor mensen komen er hier toch ook zeg.
Mensen die er nog nooit van hadden gehoordquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die er nog nooit van hadden gehoord
diezelfde blik zie ik elke dag al als ik mijn kelderdeur opentrekquote:Op donderdag 11 november 2010 10:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alleen al die blik in hun ogen zie
Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet weten wanneer het Sinterklaas is![]()
. Godverdomme wat voor mensen komen er hier toch ook zeg.
Extra reden om de TV uit te laten lijkt mequote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
MAAR!!!!!! Ajax komt er op![]()
Fuuuuuuuuuuuuuuuuu....
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Kwamen ze echt met halloween?
Welke debiel van een ouder heeft dat toegelaten.
Heldquote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Daar is tegenwoordig een oplossing voor:
[ http://img.photobucket.com/albums/v471/sjgaapie20/NEE-NEE.jpg&t=1]afbeelding ]
Die wil ikquote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Daar is tegenwoordig een oplossing voor:
[ http://img.photobucket.com/albums/v471/sjgaapie20/NEE-NEE.jpg&t=1]afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |