Haha Feyenoord.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah raar volk hier![]()
Dat mens heeft pas blijkbaar een zelfmoordpoging gedaan. Zal ook wel weer mijn schuld zijn want ik kom uit Rotterdam en dus ben ik asociaal
Ga je mond eens spoelen jijquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen jij![]()
Ik kom niet eens uit RotterdamEn Ajax
En ook ik zit morgen om 18:45 uur op de bank met sjaal, shirt en sapglas van Ajax klaar om het voetballen te kijken. Dus kan geen zingende kids aan de deur gebruikenquote:
Nee, die durven bij jou niet langs te komenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook ik zit morgen om 18:45 uur op de bank met sjaal, shirt en sapglas van Ajax klaar om het voetballen te kijken. Dus kan geen zingende kids aan de deur gebruiken
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 10 november 2010 23:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, die durven bij jou niet langs te komen
Ja dan gaan ze op het keukenraam staan bonken.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Gewoon de deurbel onklaar maken!
Dit dusquote:Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan gaan ze op het keukenraam staan bonken.
Kutkoters die perse snoep willen
Eredivisielivequote:Op donderdag 11 november 2010 00:03 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ga ajax lekker op zolder kijken en zet de bel uit.
Zo volwassen zijn wij niet.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:04 schreef fonsoy het volgende:
TS heeft een zwaar leven
Hang een briefje op je deur: "Helaas, wij doen dit jaar niet aan sint maarten. Wij vonden een briefje netter dan het uitdoen van alle lampen aan de voorkant van het huis. Veel plezier vanavond". Klaar!
Wat heb je met die kinderen gedaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:07 schreef fonsoy het volgende:
Vroeger kwamen hier weleens kinders aan de deur .. maar nu niet meer
Ingemetseld, nadat ze anaal uitgewoond waren door m'n huisgenoot, hoezo?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat heb je met die kinderen gedaan?
waarsch. een Fok account voor ze aangemaakt.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:08 schreef Jojoortje het volgende:
Wat heb je met die kinderen gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |