Ga mod wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
hier woont een kikkerbil die niks geven wil!!!!
Laat je tetten zien dan!
quote:
Wanneer?quote:
Laten we het hopen dat het een ja wordt dan maarquote:
Volgens mij blijven de kinders liever thuisquote:Donderdagochtend neemt de bewolking snel toe en aan het einde van de ochtend gaat het van het westen uit enige tijd flink regenen. Later krijgt de neerslag mogelijk een buiig karakter. De temperatuur ligt 's middags rond de 7 graden, maar loopt in de avond op naar een graad of 10. De wind wordt zuidelijk en trekt fors aan. Landinwaarts wordt de wind krachtig tot hard, langs de kust en op het IJsselmeer stormachtig, kracht 8 en net buitengaats boven zee neemt de wind toe tot stormkracht, windkracht 9. Verder komen er in de middag en avond zware windstoten voor van 75 km/u landinwaarts tot 95 km/u in de kustgebieden. In de loop van de avond klaart het van het westen uit op, draait de wind naar een meer westelijke richting en neemt tijdelijk af.
bron: KNMI
Vorig jaar moest ik 12 x opstaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:18 schreef Roelr het volgende:
Een beetje moeilijk lopen doen omdat kinderen met hun lampionnetjes komen? Kom op zeg, je moet wel een hele erge kinderhater zijn wil je hier moeilijk over gaat doen. Laat ze aanbellen, zingen/weet ik veel wat, geef ze wat snoep en dan zijn ze weer weg.
Bovendien heb jij dan je achievement sociaal zijn..
HALLO(ween)quote:Op woensdag 10 november 2010 23:19 schreef Roelr het volgende:
So what? Laat die kinderen lekker plezier hebben, is toch maar 1 op de 365 (of 366) dagen.
Onzin dit.
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat het een ja wordt dan maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |