Wederom volksbuurten. Denk niet dat ouders daar meelopenquote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ouders lopen mee, dus lijkt me geen slim plan
ik woon juist in een volksbuurtquote:Op donderdag 11 november 2010 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom volksbuurten. Denk niet dat ouders daar meelopen
Leuk allemaal bontkraagjes aan de deurquote:Op donderdag 11 november 2010 10:02 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ik woon juist in een volksbuurt
Sint Marten Mocro Flavor En nu op met je snoep/geld!quote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk allemaal bontkraagjes aan de deur
gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk allemaal bontkraagjes aan de deur
volgens mij gaat het toch een ramp voor die kinderen worden met de voorspelde windvlagen en die mooie lampionetjesquote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef -VoorDePoes- het volgende:
Ik geef niks! Ik ga ze uitlachen terwijl ze met boze vaders en moeders huilend door de storm over straat strompelen als Brazilliaanse straatkinderen die hun lijmpotje afgepakt is, als Thaise kindhoertjes die ingewerkt worden.
Muhahahaha.
wel kudo's voor de kinderen dan die de storm trotseren voor hun snoepjesjachtquote:Op donderdag 11 november 2010 10:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
volgens mij gaat het toch een ramp voor die kinderen worden met de voorspelde windvlagen en die mooie lampionetjes
Ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Serieus, wat voor mensen vergeten wanneer het Sint Maarten is![]()
.
ik weet het ook alleen vanwege dit topic: hier werd het eigenlijk nooit gevierd. (ik heb wel dat briefje gehad, maar ik was alweer vergeten wanneer het was)quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Ik sta er niet aldoor bij stil nee. heb belangrijkere dingen.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
.
ikquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Ik heb ook belangrijkere dingen dan dan 5 december maar dat vergeet je toch ook niet?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik sta er niet aldoor bij stil nee. heb belangrijkere dingen.
Jji hebt al je voorraad ingeslagen?
5 december is hier in deze omgeving compleet ingeburgert.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook belangrijkere dingen dan dan 5 december maar dat vergeet je toch ook niet?.
Eerlijk gezegd sta ik ook daar nooit bij stilquote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook belangrijkere dingen dan dan 5 december maar dat vergeet je toch ook niet?.
Niet weten wanneer het Sinterklaas isquote:Op donderdag 11 november 2010 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd sta ik ook daar nooit bij stilvierde sinterklaas tot mijn 9e ofso?
Daarna altijd kerstmis.
Al sje nou gelijk Kerst ahd gezegd dan had ik bovenstaande kunnen beamen (be,a,men).
Noord Holland loopt nou eenmaal voorquote:Op donderdag 11 november 2010 10:25 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
5 december is hier in deze omgeving compleet ingeburgert.
halloween en sint maarten werden hier nooit gevierd, dat is echt pas iets van de laatste jaren
Moet je blij mee zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Noord Holland loopt nou eenmaal voor.
ik weet wanneer het is, maar ik weet niet altijd de precieze datum van de dag waarin we op dat moment levenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet weten wanneer het Sinterklaas is![]()
. Godverdomme wat voor mensen komen er hier toch ook zeg.
Mensen die er nog nooit van hadden gehoordquote:Op donderdag 11 november 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen die er nog nooit van hadden gehoord
diezelfde blik zie ik elke dag al als ik mijn kelderdeur opentrekquote:Op donderdag 11 november 2010 10:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik alleen al die blik in hun ogen zie
Dat maak jij ervanquote:Op donderdag 11 november 2010 10:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niet weten wanneer het Sinterklaas is![]()
. Godverdomme wat voor mensen komen er hier toch ook zeg.
Extra reden om de TV uit te laten lijkt mequote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef Jojoortje het volgende:
MAAR!!!!!! Ajax komt er op![]()
Fuuuuuuuuuuuuuuuuu....
Iddquote:Op donderdag 11 november 2010 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Kwamen ze echt met halloween?
Welke debiel van een ouder heeft dat toegelaten.
Heldquote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Daar is tegenwoordig een oplossing voor:
[ http://img.photobucket.com/albums/v471/sjgaapie20/NEE-NEE.jpg&t=1]afbeelding ]
Die wil ikquote:Op donderdag 11 november 2010 19:16 schreef delano.888 het volgende:
Daar is tegenwoordig een oplossing voor:
[ http://img.photobucket.com/albums/v471/sjgaapie20/NEE-NEE.jpg&t=1]afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |