Nee, liedjes aanhoren van pauperkinderen terwijl er 20 kilo bladeren je huis in waaien en de gevoelstemperatuur in je huis zakt tot -80 Kelvin is inderdaad beter.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:13 schreef lipppie het volgende:
je gaat toch geen ajax kijken pauper
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee, liedjes aanhoren van pauperkinderen terwijl er 20 kilo bladeren je huis in waaien en de gevoelstemperatuur in je huis zakt tot -80 Kelvin is inderdaad beter.
Die poster van die film, veel te eng.quote:Op donderdag 11 november 2010 01:06 schreef Nevermind.. het volgende:
Ga morgen naar de bios, de sint! Opgelost slotje.
autistquote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van mijn psycholoog mag ik niet iedere reden aangrijpen om naar een café te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee maar goed ze zullen hier wel niet aan de deur komen want bij mij komen ze (gelukkig) nooit langs. Als ze langskomen mogen ze van mij wel een rolletje pepermunt krijgen of wat anta flu
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
Heb je wel snoep in huis?quote:
Voor de kids man voor de kids.quote:
In volksbuurten nog welquote:Op donderdag 11 november 2010 09:42 schreef najazeg het volgende:
ik begrijp dat Opa.Bakkebaard vanavond om 21.00 uur ongeveer dit topic gaat sluiten?![]()
(daarna zullen die kinderen toch wel niet meer aan de deur komen?)
ergens verbaast me dat weer nietquote:
wel een manier om te zien waar pedo's wonen, als er dan ergens heel veel kaarsjes voor een raam staanquote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef Leipo666 het volgende:
hier hebben ze van de week overal briefjes in de bus gedaan waarop staat dat als je kinderen aan je deur wilt je een kaarsje voor je raam moet laten branden.
bij mij gaan er dus mooi geen kaarsen aan vanavond
ouders lopen mee, dus lijkt me geen slim planquote:Op donderdag 11 november 2010 09:48 schreef najazeg het volgende:
[..]
wel een manier om te zien waar pedo's wonen, als er dan ergens heel veel kaarsjes voor een raam staan
das waarquote:Op donderdag 11 november 2010 09:57 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
ouders lopen mee, dus lijkt me geen slim plan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |