Kan opzich wel kloppen, is toch vreemd dat er 4 tijdzones bij staan en dan zowel steden als staten. Als je kijkt naar The Beatles zie je dat er iets belangrijks is gebeurd in die steden (Abbey Road Studios in Londen, de Tokyo Tour, Amerikaanse doorbraak in New York in de Ed Sullivan Show en de verschillende grote concerten in Californie)quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://techcrunch.com/2010/11/15/itunes-beatles-yes-again/
EMI heeft niet zo veel te willen, ze zijn bijna op de fles.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef Tijn het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat de Fab Four nu opeens wel in iTunes verschijnen omdat de verkoop van de remasters wat tegen viel *speculatie*
Zelfs als het inderdaad de Beatles blijken te zijn vind ik dit wat ver gezocht. De eerste twee kloppen gewoon niet en ook de laatste is het net niet helemaal. Zo kun je altijd wel een soort match vinden als je vier klokken neerzetquote:Op dinsdag 16 november 2010 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://techcrunch.com/2010/11/15/itunes-beatles-yes-again/
Paul en Ringo zelf hebben het iig nooit tegen gehouden. Hun eigen solowerk is ook al tijden gewoon verkrijgbaar via iTunes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
EMI heeft niet zo veel te willen, ze zijn bijna op de fles.
Was al een tijdje duidelijk dat het puur EMI was wat het tegenhield. Bedrijven met zo'n instelling mogen van mij gerust op de fles gaan, wanhopig vasthouden aan een versleten 80 jaar oud business-model.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Paul en Ringo zelf hebben het iig nooit tegen gehouden. Hun eigen solowerk is ook al tijden gewoon verkrijgbaar via iTunes.
Ja, maar sommige mensen willen graag overal een boodschap in zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Die klokken zijn toch gewoon het moment waarop de 'announcement' bekend wordt gemaakt?
Het is anders wel de eerste keer dat ze het op deze wijze aankondigen. Dus zo gek is het niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar sommige mensen willen graag overal een boodschap in zien
Ik heb Snow Leopard nog niet eensquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef Snaavel het volgende:
En hebben jullie al zin in de nieuwe OS Lion?
Leuk, maar of het echt gaat aanslaan? nee denk het niet. aangezien mensen dit dan voor films willen maar je moet dan eerst de hele film gaan knippen en plakken in 3 layers waar dus echt niemand zin in heeft.quote:
Das het mooie van OSX. Je HOEFT niks te weten. It just works.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:29 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben trouwens een paar dagen geleden overgestapt van Windows naar Mac OS x Snow leopard. het is wel wennen, ik weet namelijk veel van windows computers en nu voel ik me weer echt een noobienet of ik ineens niks meer van computers af weet
Jaa, nog even een simpel jubelmomentje. Gisteren aan het werk bij iemand thuis zonder WiFi, wilde mij haar UTP-kabel geven als ik even wilde internettenquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das het mooie van OSX. Je HOEFT niks te weten. It just works.
Dat herken ik. Maar mijn 5 jaaroude macbook is ook meer dood dan levend (5 minuten op accu) dus ik ga eerst maar eens zorgen dat dat opgelost isquote:
Nee maar ik bedoel ook met video montage, ik gebruikte normaal altijd cyberlink powerdirector. zover ik weet is dat programma er niet voor OSX dus moet ik nu met final cut pro en Imovie werken. maar dit moet ik nu helemaal onder de knie krijgen want ik snap er echt nog geen hol van. terwijl ik met de andere video montage programma's makkelijk overweg kon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das het mooie van OSX. Je HOEFT niks te weten. It just works.
About bloody time, het schoot allemaal niet op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:42 schreef Blaxje het volgende:
De nieuwste Adium heeft eindelijk msn direct file transfers. Dus geen traag gedoe meer
Uiteraard staan alle bestanden nog wel op hun plek maar alles moet opnieuw geïmporteerd worden. Nu ben ik dus wél m'n afspeellijsten kwijt en iTunes herkent aangeschafte muziek niet meer als zodanig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef no1uknow het volgende:
Fijn, iTunes 10.1 installeren heeft m'n bibliotheek doen verdwijnen.
Dit was toch niet de grote verrassing?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar zijn ze dan: http://itunes.apple.com/us/artist/the-beatles/id136975
Nee, zal onderdeel zijn vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit was toch niet de grote verrassing?
http://itunes.apple.com/us/album/the-beatles-box-set/id402060584 $150quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar zijn ze dan: http://itunes.apple.com/us/artist/the-beatles/id136975
Dit was 'mquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit was toch niet de grote verrassing?
Dan heb je wel watquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:46 schreef Aether het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/us/album/the-beatles-box-set/id402060584 $150
Yup, me too. Maar tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem al ruim een jaar. In .flac
Heb idd liever een CD als de prijzen dicht bijelkaar liggen. Volgens mij deze box een stuk goedkoper gezien bij een MediaMarkt tijd terug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat. Al is de fysieke box inmiddels ook goedkoper dan voorheen, ongeveer 130 pond @ Amazon.co.uk, dus dan zou ik daar eerder voor gaan.
Alleen als je je zelf allerlei gouden bergen (laat) beloven. Het is niet eens een event, dus zo bijzonder hoeft het helemaal niet te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Het zou wel erg teleurstellend zijn als de enige aankondiging van vandaag The Beatles zouden zijn
Waarom had je meer verwacht dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Het zou wel erg teleurstellend zijn als de enige aankondiging van vandaag The Beatles zouden zijn
Omdat er in de aankondiging iets stond van 'een dag die je nooit meer zal vergeten'. En Beatles muziek is verre van dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom had je meer verwacht dan?
Welkom in de wondere wereld van marketing.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat er in de aankondiging iets stond van 'een dag die je nooit meer zal vergeten'. En Beatles muziek is verre van dat.
Dat begrijp ik. Maar dan mag ik toch wel hopen dat er ook echt iets noemenswaardig zou komen? Dit hadden ze met een simpel persbericht af kunnen doen wat mij betreft en niet zo'n grote heisa er om heen. Maar begrijpelijk voor de aandacht natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van marketing.
Is dat de schuld van Apple of verwacht je zelf gewoon te veel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Faux. het volgende:
Is dit alles? Kut Apple, ik al sinds drie uur om de seconde die homepage refreshen om te wachten op de aankondinging "that you'll never forget". Ik wachten op iTunes Plus/Gratis MobileMe/Een compleet nieuw programma in plaats van iTunes/iTunes voor Linux en dan dit. Jammer, Apple. Ik had veel, maar dan ook veel meer verwacht.![]()
PI is voor Apple.
For future reference: we lopen een uur achter op London.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Faux. het volgende:
Is dit alles? Kut Apple, ik al sinds drie uur om de seconde die homepage refreshen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
For future reference: we lopen een uur achter op London.
Ik weet dat het pas om vier uur begon, maar je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
For future reference: we lopen een uur achter op London.
Als Apple met een aankondiging komt dat ik nooit meer zal vergeten en dat gelijk ook op alle internationale Apple-sites zet, dan verwacht ik inderdaad wel wat. En als Apple dan alleen met dit komt, dan voldoet deze "fantastische aankondiging" niet aan mijn verwachtingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is dat de schuld van Apple of verwacht je zelf gewoon te veel?
Doe mij maar Adium, veel fijner imoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Saninl het volgende:
Die nieuwe msn for mac is supeeeer
Ik had eerst gewoon de msn die in office zat.
Nu die nieuwste gedownload (8?) en nu kan ik webcammen, en hij doet het
(Y)
Terwijl je weet, of in ieder geval had kunnen weten, dat grote aankondigingen nooit zomaar op de site gemeld worden. Dat gebeurt toch doorgaans wel gewoon met een event, ruim van te voren aangekondigd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef Faux. het volgende:
Als Apple met een aankondiging komt dat ik nooit meer zal vergeten en dat gelijk ook op alle internationale Apple-sites zet, dan verwacht ik inderdaad wel wat. En als Apple dan alleen met dit komt, dan voldoet deze "fantastische aankondiging" niet aan mijn verwachtingen.
Ja, bijvoorbeeld op OMT. Allemaal gekrenkte zieltjes omdat de natte dromen niet zijn uitgekomenquote:
quote:Wtf man:S ik denk nu komt er IOS 4.2 ofso, komen ze met de beatles? ik ben 16 wat te fack is de beatles het boeit me echt niet dat hun in itunes komen hoor :S
Zelfde functies?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Doe mij maar Adium, veel fijner imo
Ja, je kan alleen geen emoticons overnemen - webcam weet ik niet dat gebruik ik nooit. Je kan Adium ook erg makkelijk 'aankleden' met themes, andere dock icons e.d. Kan je vinden op MacThemes, DeviantArt etc.quote:
Die is dan wel weer leukquote:Zit 99% van de mensen hier ook te huilen als er geen chocola in hun schoen zit vanavond?
Dat soort figuren moeten heel hard geschopt worden en opnieuw opgevoed worden. Beatles = basisopvoeding.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld op OMT. Allemaal gekrenkte zieltjes omdat de natte dromen niet zijn uitgekomen![]()
.
[..]
Fucking heiden. Beatles hoort bij je besef van muziekgeschiedenis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef Faux. het volgende:
Als Apple met een aankondiging komt dat ik nooit meer zal vergeten en dat gelijk ook op alle internationale Apple-sites zet, dan verwacht ik inderdaad wel wat. En als Apple dan alleen met dit komt, dan voldoet deze "fantastische aankondiging" niet aan mijn verwachtingen.
Van Applequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is dat de schuld van Apple of verwacht je zelf gewoon te veel?
Als je vragen hebt, stel ze gerust.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel ook met video montage, ik gebruikte normaal altijd cyberlink powerdirector. zover ik weet is dat programma er niet voor OSX dus moet ik nu met final cut pro en Imovie werken. maar dit moet ik nu helemaal onder de knie krijgen want ik snap er echt nog geen hol van. terwijl ik met de andere video montage programma's makkelijk overweg kon.maar het is gewoon weer ff zoeken waar alles zit dat bedoel ik met noob zijn op dit moment. ik weet ook wel dat macs bijna tot nooit crashen of problemen geven.
De Stones gast, de Stonesquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten heel hard geschopt worden en opnieuw opgevoed worden. Beatles = basisopvoeding.
je gaat je kinderen toch ook niet meer achter een pentium 386 zetten als basisopvoeding?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten heel hard geschopt worden en opnieuw opgevoed worden. Beatles = basisopvoeding.
I'll remember it as the biggest disappointment ever.quote:
En het beste nog, je hebt dock icons in de vorm van Daft Punk hoofdjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Adium is echt heerlijk, gewoon alles wat je nodig hebt, geen poespas of andere domme dingen.
Beatles= vier kerels die iets leuks deden, omdat ze in hun uppie te weinig talent hadden om goeie muziek te kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
uhuhquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Beatles= vier kerels die iets leuks deden, omdat ze in hun uppie te weinig talent hadden om goeie muziek te kunnen schrijven.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Beatles= vier kerels die iets leuks deden, omdat ze in hun uppie te weinig talent hadden om goeie muziek te kunnen schrijven.
Mijn grapje over White iPhone 4 wordt niet begrepenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://itunes.apple.com/n(...)te-album/id401126224 ?
New Claim of iOS 4.2 Launch on November 24th as Revised iPad Build Surfacesquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef mac_this het volgende:
Iemand trouwens een idee wanneer iOS4.2 voor ipad/iphone/ipodtouch etc. uitkomt?
Euhmzz, met iOS 4.2 op een iPhone 3G werkt weer zo snel als iOS 3.x.x.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:42 schreef Aaargh! het volgende:
Heb 4.2 GM al een tijdje op m'n iPhone en iPad (ben developer dus heb er legaal toegang toe). Voor iPhone is er niet zo veel nieuw, iPad heeft nu natuurlijk multitasking wat echt fantastisch werkt, de eerste GM had WiFi issues maar dat is nu gelukkig opgelost, verder bevalt ie super.
Wie heeft er nog een iPhone 3G danquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
Euhmzz, met iOS 4.2 op een iPhone 3G werkt weer zo snel als iOS 3.x.x.![]()
Dat lijkt me reden genoeg.
Man, ik was vergeten dat dat ding überhaupt bestond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mijn grapje over White iPhone 4 wordt niet begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |