Uiteraard staan alle bestanden nog wel op hun plek maar alles moet opnieuw geïmporteerd worden. Nu ben ik dus wél m'n afspeellijsten kwijt en iTunes herkent aangeschafte muziek niet meer als zodanig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef no1uknow het volgende:
Fijn, iTunes 10.1 installeren heeft m'n bibliotheek doen verdwijnen.
Dit was toch niet de grote verrassing?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar zijn ze dan: http://itunes.apple.com/us/artist/the-beatles/id136975
Nee, zal onderdeel zijn vanquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit was toch niet de grote verrassing?
http://itunes.apple.com/us/album/the-beatles-box-set/id402060584 $150quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar zijn ze dan: http://itunes.apple.com/us/artist/the-beatles/id136975
Dit was 'mquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit was toch niet de grote verrassing?
Dan heb je wel watquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:46 schreef Aether het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/us/album/the-beatles-box-set/id402060584 $150
Yup, me too. Maar tochquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem al ruim een jaar. In .flac
Heb idd liever een CD als de prijzen dicht bijelkaar liggen. Volgens mij deze box een stuk goedkoper gezien bij een MediaMarkt tijd terug.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan heb je wel wat. Al is de fysieke box inmiddels ook goedkoper dan voorheen, ongeveer 130 pond @ Amazon.co.uk, dus dan zou ik daar eerder voor gaan.
Alleen als je je zelf allerlei gouden bergen (laat) beloven. Het is niet eens een event, dus zo bijzonder hoeft het helemaal niet te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Het zou wel erg teleurstellend zijn als de enige aankondiging van vandaag The Beatles zouden zijn
Waarom had je meer verwacht dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef TheGeneral het volgende:
Het zou wel erg teleurstellend zijn als de enige aankondiging van vandaag The Beatles zouden zijn
Omdat er in de aankondiging iets stond van 'een dag die je nooit meer zal vergeten'. En Beatles muziek is verre van dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom had je meer verwacht dan?
Welkom in de wondere wereld van marketing.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat er in de aankondiging iets stond van 'een dag die je nooit meer zal vergeten'. En Beatles muziek is verre van dat.
Dat begrijp ik. Maar dan mag ik toch wel hopen dat er ook echt iets noemenswaardig zou komen? Dit hadden ze met een simpel persbericht af kunnen doen wat mij betreft en niet zo'n grote heisa er om heen. Maar begrijpelijk voor de aandacht natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van marketing.
Is dat de schuld van Apple of verwacht je zelf gewoon te veel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Faux. het volgende:
Is dit alles? Kut Apple, ik al sinds drie uur om de seconde die homepage refreshen om te wachten op de aankondinging "that you'll never forget". Ik wachten op iTunes Plus/Gratis MobileMe/Een compleet nieuw programma in plaats van iTunes/iTunes voor Linux en dan dit. Jammer, Apple. Ik had veel, maar dan ook veel meer verwacht.![]()
PI is voor Apple.
For future reference: we lopen een uur achter op London.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef Faux. het volgende:
Is dit alles? Kut Apple, ik al sinds drie uur om de seconde die homepage refreshen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
For future reference: we lopen een uur achter op London.
Ik weet dat het pas om vier uur begon, maar je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
For future reference: we lopen een uur achter op London.
Als Apple met een aankondiging komt dat ik nooit meer zal vergeten en dat gelijk ook op alle internationale Apple-sites zet, dan verwacht ik inderdaad wel wat. En als Apple dan alleen met dit komt, dan voldoet deze "fantastische aankondiging" niet aan mijn verwachtingen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is dat de schuld van Apple of verwacht je zelf gewoon te veel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |