Doe mij maar Adium, veel fijner imoquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Saninl het volgende:
Die nieuwe msn for mac is supeeeer
Ik had eerst gewoon de msn die in office zat.
Nu die nieuwste gedownload (8?) en nu kan ik webcammen, en hij doet het
(Y)
Terwijl je weet, of in ieder geval had kunnen weten, dat grote aankondigingen nooit zomaar op de site gemeld worden. Dat gebeurt toch doorgaans wel gewoon met een event, ruim van te voren aangekondigd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef Faux. het volgende:
Als Apple met een aankondiging komt dat ik nooit meer zal vergeten en dat gelijk ook op alle internationale Apple-sites zet, dan verwacht ik inderdaad wel wat. En als Apple dan alleen met dit komt, dan voldoet deze "fantastische aankondiging" niet aan mijn verwachtingen.
Ja, bijvoorbeeld op OMT. Allemaal gekrenkte zieltjes omdat de natte dromen niet zijn uitgekomenquote:
quote:Wtf man:S ik denk nu komt er IOS 4.2 ofso, komen ze met de beatles? ik ben 16 wat te fack is de beatles het boeit me echt niet dat hun in itunes komen hoor :S
Zelfde functies?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Doe mij maar Adium, veel fijner imo
Ja, je kan alleen geen emoticons overnemen - webcam weet ik niet dat gebruik ik nooit. Je kan Adium ook erg makkelijk 'aankleden' met themes, andere dock icons e.d. Kan je vinden op MacThemes, DeviantArt etc.quote:
Die is dan wel weer leukquote:Zit 99% van de mensen hier ook te huilen als er geen chocola in hun schoen zit vanavond?
Dat soort figuren moeten heel hard geschopt worden en opnieuw opgevoed worden. Beatles = basisopvoeding.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld op OMT. Allemaal gekrenkte zieltjes omdat de natte dromen niet zijn uitgekomen![]()
.
[..]
Fucking heiden. Beatles hoort bij je besef van muziekgeschiedenis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef Faux. het volgende:
Als Apple met een aankondiging komt dat ik nooit meer zal vergeten en dat gelijk ook op alle internationale Apple-sites zet, dan verwacht ik inderdaad wel wat. En als Apple dan alleen met dit komt, dan voldoet deze "fantastische aankondiging" niet aan mijn verwachtingen.
Van Applequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is dat de schuld van Apple of verwacht je zelf gewoon te veel?
Als je vragen hebt, stel ze gerust.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:25 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel ook met video montage, ik gebruikte normaal altijd cyberlink powerdirector. zover ik weet is dat programma er niet voor OSX dus moet ik nu met final cut pro en Imovie werken. maar dit moet ik nu helemaal onder de knie krijgen want ik snap er echt nog geen hol van. terwijl ik met de andere video montage programma's makkelijk overweg kon.maar het is gewoon weer ff zoeken waar alles zit dat bedoel ik met noob zijn op dit moment. ik weet ook wel dat macs bijna tot nooit crashen of problemen geven.
De Stones gast, de Stonesquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten heel hard geschopt worden en opnieuw opgevoed worden. Beatles = basisopvoeding.
je gaat je kinderen toch ook niet meer achter een pentium 386 zetten als basisopvoeding?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten heel hard geschopt worden en opnieuw opgevoed worden. Beatles = basisopvoeding.
I'll remember it as the biggest disappointment ever.quote:
En het beste nog, je hebt dock icons in de vorm van Daft Punk hoofdjes.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:32 schreef Lindstrøm. het volgende:
Adium is echt heerlijk, gewoon alles wat je nodig hebt, geen poespas of andere domme dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |