Beatles= vier kerels die iets leuks deden, omdat ze in hun uppie te weinig talent hadden om goeie muziek te kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten heel hard geschopt worden en opnieuw opgevoed worden. Beatles = basisopvoeding.
uhuhquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Beatles= vier kerels die iets leuks deden, omdat ze in hun uppie te weinig talent hadden om goeie muziek te kunnen schrijven.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Beatles= vier kerels die iets leuks deden, omdat ze in hun uppie te weinig talent hadden om goeie muziek te kunnen schrijven.
Mijn grapje over White iPhone 4 wordt niet begrepenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
http://itunes.apple.com/n(...)te-album/id401126224 ?
New Claim of iOS 4.2 Launch on November 24th as Revised iPad Build Surfacesquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef mac_this het volgende:
Iemand trouwens een idee wanneer iOS4.2 voor ipad/iphone/ipodtouch etc. uitkomt?
Euhmzz, met iOS 4.2 op een iPhone 3G werkt weer zo snel als iOS 3.x.x.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:42 schreef Aaargh! het volgende:
Heb 4.2 GM al een tijdje op m'n iPhone en iPad (ben developer dus heb er legaal toegang toe). Voor iPhone is er niet zo veel nieuw, iPad heeft nu natuurlijk multitasking wat echt fantastisch werkt, de eerste GM had WiFi issues maar dat is nu gelukkig opgelost, verder bevalt ie super.
Wie heeft er nog een iPhone 3G danquote:Op woensdag 17 november 2010 11:07 schreef Junkie het volgende:
[..]
Euhmzz, met iOS 4.2 op een iPhone 3G werkt weer zo snel als iOS 3.x.x.![]()
Dat lijkt me reden genoeg.
Man, ik was vergeten dat dat ding überhaupt bestond.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mijn grapje over White iPhone 4 wordt niet begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |