Puh, dat masker hoef ik echt niet want het is niet eens echt leerquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:15 schreef mcwops het volgende:
schaamteloze tvp.
met leuk plaatje
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49536
iemand ervaring met dit soort dingen? barst hier van de batterijen![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24219
welke antenne heb je aangeschaft en voor welke router?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef mickeyD het volgende:
nu mn wifi antenne, mn wifi dongle en mn 10 New Era petten nog
Ik heb iphone docks doorverkocht voor 4x de prijs. Zelfde met usb iphone kabelsquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:39 schreef Rnnz het volgende:
Zijn er nou ook mensen die succesvol spullen importeren uit China en het hier doorverkopen? Als ik toch kijk hoe goedkoop sommige dingen zijn, ook al is het vaak troep.
Wees gerust, ik ben niet zo naïef om te denken dat niemand eerder op dat idee was gekomen, maar ik ben toch wel benieuwd of het werkt en rendabel is.
Vertel!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef richardrahl het volgende:
Ik kan hier melding maken van het heugdelijke feit dat ik een echte kartonnen doos (waarin mijn bestellingen zaten) heb ontvangen uit China.
In het kader van zak over d'r kop en . voor het vaderland?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:15 schreef mcwops het volgende:
schaamteloze tvp.
met leuk plaatje
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49536
iemand ervaring met dit soort dingen? barst hier van de batterijen![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24219
Varkentje al refund voor gehad? Ik wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef ElmoFan het volgende:
Heb net na een maand mijn pakketje van bic binnen, varkentje heb ik nog steeds niet
Laat hem in zijn bami gaarkokenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:34 schreef W00fer het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik nu met m'n Ebay Chinees aanmoet. Hij stuurde een gebruikte accu op. Of in ieder geval eentje die er niet nieuw en origineel uitzag. Zelf zegt ie dat het een originele accu is waar al vele tientallen gebruikers enthousiast over zijn. En dat door opslag zonder verpakking ze er niet meer uitzien als nieuw.
Nu ik hem een medium rating heb gegeven komt hij meteen aan: ja refund als het je niet bevalt. Please, alsjeblieft zet 5 sterren neer want anders flikkert Ebay me eraf enz enz.
Zal ik hem het tientje laten houden, of? Straks gaat ie nog failliet.
Het is een eBay-chinees... wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:04 schreef W00fer het volgende:
Ja maar dat smeekende, is dat nou gemeend. Ik vind het ook zielig als hij alles gratis moet weggeven. Het is een LIP-4WM accu. Sony durft daar 40-70 euro voor te vragen (in 2006).
Jij denkt dat er 1 lullig mannetje achter zo'n account zit? Dat is gewoon een bedrijf, kijk maar eens naar het aantal feedback per maandquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:04 schreef W00fer het volgende:
Ja maar dat smeekende, is dat nou gemeend. Ik vind het ook zielig als hij alles gratis moet weggeven. Het is een LIP-4WM accu. Sony durft daar 40-70 euro voor te vragen (in 2006).
leip ding ikm hoop voor je dat hij het goed doetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gewonnen op Ebay voor 4,50 euro inclusief verzendingaangezien iedereen opeens een helikopter koopt!
[ afbeelding ]
Voor 1 dollar cent?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Varkentje al refund voor gehad? Ik wel.
Waar heb je op gezocht als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gewonnen op Ebay voor 4,50 euro inclusief verzendingaangezien iedereen opeens een helikopter koopt!
[ afbeelding ]
Wat een lollig dingquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, en anders is het maar 4,50 euroquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Loll het volgende:
[..]
leip ding ikm hoop voor je dat hij het goed doet
quote:
Gewoon op "helicopter". Zet bij zoekopties (links) de locatie op wereldwijd. Sorteer vervolgens op "prijs+verzendenkosten: laagste bovenaan". Als je er dan eentje ziet, gewoon een maximumbod instellen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Fundada het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht als ik vragen mag?
Achja, het is ook een beetje geluk hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef Fundada het volgende:
OK, heb net even zitten bieden. Lijkt me wel leuk!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934 2000Mw wifi dongle/adapter (geen router dus)quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef mcwops het volgende:
[..]
welke antenne heb je aangeschaft en voor welke router?
die richtantenne, kun je die gewoon op een willekeurige router schroeven en je signaal is stukken beter? of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef mickeyD het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934 2000Mw wifi dongle/adapter (geen router dus)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37185 10Db richtantenne
de richtantenne kan idd op je router als je een beter signaal wilt. (als je router de goede antenne aansluiting heeft)quote:Op woensdag 10 november 2010 01:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
die richtantenne, kun je die gewoon op een willekeurige router schroeven en je signaal is stukken beter? of heb ik dat mis?
En moet je die wifi dongle er bij gebruiken om beter resultaat te krijgen ?
Misschien was het wel een h4ckz0rzz payment request, waardoor hij jou paypalmail + wachtwoord kreeg en zo die zaak sloot....quote:Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef monkeybrain het volgende:
Nu gaat het helemaal mooi worden![]()
BIC kon mij dus niet gedeeltelijk refunden (meerdere producten) omdat ik als klacht "niks ontvangen" had geselecteerd, althans dat zegt BIC. Als oplossing gaf BIC aan om de boel te sluiten en met hun erewoord zou ik mijn geld krijgen![]()
Ik heb als oplossing dat ze me full refunden en vervolgens een payment request kunnen sturen van $1,88.
Uiteraard krijg ik geen refund maar een payment request, glibberige Chinees.
Goed, ik zal dan wel de miezerige $1,88 voorschieten en ik hoopte deze ochtend een full refund in mijn emailbox te zien.
Nu komt het, een email van Paypal dat de zaak is gesloten![]()
Ik heb helemaal niks gesloten, hoe kan dit nu weer? Als ik een klacht open ben ik toch ook degene die de klacht moet sluiten, of ben ik nu gek?
Weet iemand hoe dit zit, ik heb dit nog nooit gedaan...
![]()
![]()
Het lijkt wel Joran van der Sloot die een Cola light en een 3musketeer grijpt en in je gezicht grijnst![]()
Moet jij dat niet nog ergens bevestigen?quote:Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef monkeybrain het volgende:
Nu gaat het helemaal mooi worden![]()
BIC kon mij dus niet gedeeltelijk refunden (meerdere producten) omdat ik als klacht "niks ontvangen" had geselecteerd, althans dat zegt BIC. Als oplossing gaf BIC aan om de boel te sluiten en met hun erewoord zou ik mijn geld krijgen![]()
Ik heb als oplossing dat ze me full refunden en vervolgens een payment request kunnen sturen van $1,88.
Uiteraard krijg ik geen refund maar een payment request, glibberige Chinees.
Goed, ik zal dan wel de miezerige $1,88 voorschieten en ik hoopte deze ochtend een full refund in mijn emailbox te zien.
Nu komt het, een email van Paypal dat de zaak is gesloten![]()
Ik heb helemaal niks gesloten, hoe kan dit nu weer? Als ik een klacht open ben ik toch ook degene die de klacht moet sluiten, of ben ik nu gek?
Weet iemand hoe dit zit, ik heb dit nog nooit gedaan...
![]()
![]()
Het lijkt wel Joran van der Sloot die een Cola light en een 3musketeer grijpt en in je gezicht grijnst![]()
Deze ook niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:39 schreef Michael-H het volgende:
Heeft Iemand hier ervaring met China Airmail? Focalprice heeft mijn bestelling daarmee verzonden, maar kan na 5 dagen mijn bestelling nog steeds niet volgen...
Tracking No ziet er zo uit:
RRXXXXXXXXXCN
Tracking website:
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Nee, het is echt een nummer van de China Airmail. Hoop dat ik er ooit nog wat van hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 10:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deze ook niet?
http://www.hongkongpost.com/eng/tracking/index.htm
Maar ik gok op: Wachten, wachten, wachten.
Dat is wel heel vetquote:Op woensdag 10 november 2010 12:53 schreef richardrahl het volgende:
Ik zie hier trouwens wat posts over helicopters, heeft iemand nog een leuke helicopter die je met je iphone kan besturen (iphone kantelen) en waarbij je via een cam op de helicopter het beeld op je iphone ziet?
ik heb er 1 in het echt gezien en dat was echt gaaf, was 300 euro nieuw in Duitsland, maar dat moet goedkoper kunnen?
... waarom originele controllers? "Genuine" betekent óf overpriced (en alleen goedkoop voor derdewereldlanden), óf tóch fake, óf refurbished (en dat wil je niet...).quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef R2cksson het volgende:
Is Dealextreme de enige Chinees met originele PS3 controllers?
omdat sony fake controllers heeft geblokeerd misschien?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:12 schreef joepie91 het volgende:
[..]
... waarom originele controllers? "Genuine" betekent óf overpriced (en alleen goedkoop voor derdewereldlanden), óf tóch fake, óf refurbished (en dat wil je niet...).
Koop gewoon een compatible... sowieso een goede rule of thumb: des te meer tijd er is gaan zitten in het namaken van het ontwerp, des te minder tijd er in de kwaliteit is gaan zitten.
Ik heb een compatible als tweede controller. Echt bagger, nooit meer.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:12 schreef joepie91 het volgende:
[..]
... waarom originele controllers? "Genuine" betekent óf overpriced (en alleen goedkoop voor derdewereldlanden), óf tóch fake, óf refurbished (en dat wil je niet...).
Koop gewoon een compatible... sowieso een goede rule of thumb: des te meer tijd er is gaan zitten in het namaken van het ontwerp, des te minder tijd er in de kwaliteit is gaan zitten.
Je zou denken van wel, straks eens even mailen met paypal.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Moet jij dat niet nog ergens bevestigen?
Zodat beide partijen vinden dat de zaak afgerond is.
Trouwens, je UI.
quote:Op
woensdag 10 november 2010 09:37 schreef jopiede het volgende:
[..]
Misschien was het wel een h4ckz0rzz payment request, waardoor hij jou paypalmail + wachtwoord kreeg en zo die zaak sloot....
quote:Waarom is mijn geschil/ claim gesloten?
Uw geschil of claim kan om verschillende redenen zijn gesloten:
*
Het geschil is niet binnen 45 dagen na de tranasctie geopend.
*
Het geschil is niet binnen 20 dagen opgewaardeerd.
*
De verkoper heeft een volledige terugbetaling verricht.
*
Wij hebben geen reactie ontvangen op ons verzoek om aanvullende informatie.
*
De aankoop valt niet onder PayPal-kopersbescherming.
Maak er zelf eentje met wat goedkope UV-ledjes van eBayquote:Op woensdag 10 november 2010 13:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Weet hier iemand toevallig of er ergens een goede UV-lamp wordt aangeboden?
Deze UV-zaklamp ziet er opzich wel goed uit, maar misschien heb ik er ergens een gemist die beter is.
Iemand ervaring mee?
Dat is wel echt in-en-intriest. En volgens mij zelfs verboden...quote:Op woensdag 10 november 2010 13:19 schreef mickeyD het volgende:
[..]
omdat sony fake controllers heeft geblokeerd misschien?
Koop dan een originele... maar een "originele" controller op een Chinese webshop is alsnog fake (dus net zo kut, zoniet kutter), refurbished (dat wil je niet, gaat heel snel kapot), of overpriced... kun je net zo goed een originele kopen.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:23 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb een compatible als tweede controller. Echt bagger, nooit meer.
Een originele kopen hier in de winkel kost me 60 euro. De Chinees (DX) heeft hem voor 40. In de verpakking van Sony hoor, alleen verkocht op de Chinese markt. Ik ben wantrouwend bij de Chinees hoor, maar als er bij DX genuine op staat, dan vertrouw ik ze wel, zeker als ik de reviews bekijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Koop dan een originele... maar een "originele" controller op een Chinese webshop is alsnog fake (dus net zo kut, zoniet kutter), refurbished (dat wil je niet, gaat heel snel kapot), of overpriced... kun je net zo goed een originele kopen.
Als ik zeg dat mijn Zeeman t-shirt van Gucci is, dan geloof je het ook, maar is niet zo.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Een originele kopen hier in de winkel kost me 60 euro. De Chinees (DX) heeft hem voor 40. In de verpakking van Sony hoor, alleen verkocht op de Chinese markt. Ik ben wantrouwend bij de Chinees hoor, maar als er bij DX genuine op staat, dan vertrouw ik ze wel, zeker als ik de reviews bekijk.
Maar goed, ik begrijp dat ik die klootzakken van DX dus nog steeds nodig heb voor zo'n ding... Wat een ellende...
dat kan toch goedkoper in china? Hij is trouwens echt vet, in een park in Stuttgart zit een vent ermee te vliegen elk weekeinde. Hij liet me zien hoe dat werkt, hij ging bij een flatgebouw met dat ding vliegen en kon in elke kamer zo kijken en niemand had het doorquote:Op woensdag 10 november 2010 13:16 schreef mickeyD het volgende:
ahh gevonden:
"Vanmorgen zat er een persbericht in onze inbox over de lancering van de AR.Drone in Nederland die overigens al enige tijd te koop is via CoolBlue voor ¤ 349 Vervolgens zat Parrot’s quadricopter vanavond ook in de Wereld draait door met als gevolg dat we via e-mail tientallen berichten hebben ontvangen waar de AR.Drone te koop is. De Parrot AR.Drone is vanaf 30 oktober 2010 in heel Nederland bij de Media Markt en Saturn winkels te koop voor een adviesprijs van ¤299.- en dat is inclusief B.T.W."
Bedenk je is hoe lang dat leuk blijftquote:Op woensdag 10 november 2010 15:07 schreef richardrahl het volgende:
[..]
dat kan toch goedkoper in china? Hij is trouwens echt vet, in een park in Stuttgart zit een vent ermee te vliegen elk weekeinde. Hij liet me zien hoe dat werkt, hij ging bij een flatgebouw met dat ding vliegen en kon in elke kamer zo kijken en niemand had het door
Dat had ik in mijn studententijd moeten hebben, bij een studentenflat met mooie dames dat ding laten opstijgen en kijken maar
Mh... Bij budgetgaming zie ik hem voor 35 incl. verzendkosten... Alleen jammer dat ik bij die winkel niet kan gaan claimen dat hij nooit is geleverd als hij nep blijkt... Ik laat het nog even bezinken.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:57 schreef bularax het volgende:
[..]
Als ik zeg dat mijn Zeeman t-shirt van Gucci is, dan geloof je het ook, maar is niet zo.
Dan e-mail je DX dat het nep is, dan zeggen ze: stuur maar op, maar de verzendkosten zijn duurder dan het product zelf...
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ps3+playstation+3+wireless+dual+shock+3+controller+(zwart)_hardware.html
Als ze aangeven dat hij van Sony is, hoef je helemaal niet te gaan claimen dat het niet geleverd is... ze vallen volgens mij gewoon onder Nederlands consumentenrecht.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:19 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Mh... Bij budgetgaming zie ik hem voor 35 incl. verzendkosten... Alleen jammer dat ik bij die winkel niet kan gaan claimen dat hij nooit is geleverd als hij nep blijkt... Ik laat het nog even bezinken.
Probeer een buitenlands internetbedrijfje eens aan te pakken. Recht hebben is 1, krijgen is 2, 3, 4, 5, ...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als ze aangeven dat hij van Sony is, hoef je helemaal niet te gaan claimen dat het niet geleverd is... ze vallen volgens mij gewoon onder Nederlands consumentenrecht.
Je had ook gewoon kunnen aankloppen om jezelf voor te stellen en vervolgens de kleding te laten verdwijnen. Met 300 euro kun je wel wat feestjes bouwen. Maar jij gaat liever met een copter van 300 euro door het raam glurenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:07 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn studententijd moeten hebben, bij een studentenflat met mooie dames dat ding laten opstijgen en kijken maar
Hoeveel messen heb jij al?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen aankloppen om jezelf voor te stellen en vervolgens de kleding te laten verdwijnen. Met 300 euro kun je wel wat feestjes bouwen. Maar jij gaat liever met een copter van 300 euro door het raam gluren![]()
Als deze copters eenmaal op de markt zijn zul je wel neppers krijgen voor een normale prijs.
Zien er goed uit, hetzelfde als de cheapo's uit Nederland alleen zijn deze net iets cheaper. LITB
[ afbeelding ]
Goede kwaliteit voor weinig, $7. Achteraan zit ook nog een veiligheidsgordel/touw snijder. Mooi ding voor in het dashboard kastjeLITB
[ afbeelding ]
Goed ding, LITB.
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik zo ambitieus was om zelf iets in elkaar te zetten (beamer) brandde mijn TFT-scherm door.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Maak er zelf eentje met wat goedkope UV-ledjes van eBay![]()
Dan zou ik geen chinese producten kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo ambitieus was om zelf iets in elkaar te zetten (beamer) brandde mijn TFT-scherm door.![]()
Dus ik koop deze keer maar meteen het eindproduct.
als ie ze allemaal in zn dashboardkastje verzameld, dan zet Bromsnor Dion en zn kornuiten er een AT op. <breaking news>quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik denk dat ie binnenkort een kleinleger op kan richten met z'n messen verzameling
Nog even wachten... HKPost heeft het druk. En als het over twee weken nog niet binnen is gewoon even een support ticket sturen. Shoptemp is van GBATemp en heeft dus een behoorlijke reputatie te beschermen... bovendien spreken ze gewoon normaal Engelsquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef robin007bond het volgende:
Heb bij Shoptemp.com wat besteld, al een maand gewacht en nog niet binnen![]()
Enig idee wat ik kan doen? Support ticket maken?
Linkje naar schroevendraaiers?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen aankloppen om jezelf voor te stellen en vervolgens de kleding te laten verdwijnen. Met 300 euro kun je wel wat feestjes bouwen. Maar jij gaat liever met een copter van 300 euro door het raam gluren![]()
Als deze copters eenmaal op de markt zijn zul je wel neppers krijgen voor een normale prijs.
Zien er goed uit, hetzelfde als de cheapo's uit Nederland alleen zijn deze net iets cheaper. LITB
[ afbeelding ]
Goede kwaliteit voor weinig, $7. Achteraan zit ook nog een veiligheidsgordel/touw snijder. Mooi ding voor in het dashboard kastjeLITB
[ afbeelding ]
Goed ding, LITB.
[ afbeelding ]
LEDjes zijn vrij makkelijk hoor. Met drie stukjes draad, een oud schakelaartje (van een oude computerkast ofzo), twee LEDjes en drie knoopcelletjes ben je klaar. Heb hier ook een zelfbouw-zaklampje liggen van 2 LEDjes uit een DX-varkentje. Dat ding is zelfs muurbestendigquote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo ambitieus was om zelf iets in elkaar te zetten (beamer) brandde mijn TFT-scherm door.![]()
Dus ik koop deze keer maar meteen het eindproduct.
Je hebt ook 445nm blauw 1 watt. Vaak zijn ze nog sterker dan dat. Wel 180 dollarquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Loll het volgende:
ik zag net op FP dat er nu ook laser pennen zijn van 600 wat met een beschermings bril
Zo'n ding wil je toch niet hebben! Rete duur en ook nog eens gevaarlijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Loll het volgende:
ik zag net op FP dat er nu ook laser pennen zijn van 600 wat met een beschermings bril
Was me sowieso al niet duidelijk dat je LightInTheBox bedoelde...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:10 schreef monkeybrain het volgende:
Joepie heeft nogal problemen met zoeken, telkens linkjes vragen. gewoon screwdriver intikken bij LITB![]()
ICM de $2 coupon van vorige maand![]()
http://www.lightinthebox.(...)ece-Set-_p78508.html
http://www.lightinthebox.(...)th-Stand_p78007.html
Ook goed, maar het plastic ziet er bij enkelen niet helemaal 100% glad uit. Dat is alleen een probleem voor je oog![]()
[ afbeelding ]
16 stuks tot nu toe.
Mijn exemplaar is een beetje smoezelig op het zilveren gedeelte en een paar verf foutjes. De foto's op de website zagen er stukken betere uit, helaas. Niet slecht maar er zijn betere keuzes.
[ afbeelding ]
Dat betwijfel ik. 1000mw is gewoon veel krachtiger dan 20mw.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind 200mw ook wel genoeg, aan de andere kant word je van 20mw even blind als dan 1000mw.
Smoesjesquote:Op woensdag 10 november 2010 17:17 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Was me sowieso al niet duidelijk dat je LightInTheBox bedoelde...
... verder vraag ik het meer om te voorkomen dat ik dadelijk de verkeerde heb. Het gebeurt nog wel eens dat er 2 op het oog identieke producten zijn, en dat de ene een stuk slechter van kwaliteit is dan de andere.
Nee dat sowieso nietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:19 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. 1000mw is gewoon veel krachtiger.
Hoe dan ook, nooit met een laser in je ook schijnen
Van die eerste ook niet, denk dat je een gat in je muur brandtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Edit: reflectie maakt natuurlijk wel uit. Die is van 1000mw veel sterker dan van een 20mw. Van de weerkaatsing op de muur zul je van de laatste niet veel merken.
Zwart waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Van die eerste ook niet, denk dat je een gat in je muur brandt
Klinkt hartstikke tof, maar ik denk dat ik verstandig aan doe om er eentje te kopen die al in elkaar zit.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef joepie91 het volgende:
LEDjes zijn vrij makkelijk hoor. Met drie stukjes draad, een oud schakelaartje (van een oude computerkast ofzo), twee LEDjes en drie knoopcelletjes ben je klaar. Heb hier ook een zelfbouw-zaklampje liggen van 2 LEDjes uit een DX-varkentje. Dat ding is zelfs muurbestendig
3 x 1.5v = 4.5v dus laag voltage... daar kun je de draadjes gewoon vasthouden, je kunt er geen schok van krijgen en iets slopen is ook praktisch onmogelijk... met aluminiumfolie als batterijconnector kom je trouwens al erg ver
Priceangels is echt bijna letterlijk een kloon van DealExtreme... maar dan met dat standaard systeem wat al die webshops gebruiken... In ieder geval erg goed gekloondquote:Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Voor degenen die een 50mw groene laser zoeken, ik denk dat dit het beste is wat je kunt krijgen op het moment: http://www.priceangels.co(...)_Pen_50mW_p2688.html (in dollars is hij goedkoper) Werkelijke output staat eronder, en vaak gaan ze richting 70mw zei de eigenaar van de site.
Layout is gewoon van FocalPrice... Zelfs de logokleuren zijn hetzelfdequote:Op woensdag 10 november 2010 18:03 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Priceangels is echt bijna letterlijk een kloon van DealExtreme... maar dan met dat standaard systeem wat al die webshops gebruiken... In ieder geval erg goed gekloond
dat hen ik nooit gezegt maar het is wel noemswaardigquote:Op woensdag 10 november 2010 17:11 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zo'n ding wil je toch niet hebben! Rete duur en ook nog eens gevaarlijk!
Ik ken iemand die, net als mij, ook zo'n 200 mw laser heeft. Die gast gaat er mee naar binnen schijnen bij mensen
oke dankje voor je uitleg; ben namelijk nog opzoek naar een goede antenne( en niet al te duur) die bij mijn vriendin in het studenten huis kan worden geplaatst. signaal is erg zwak vanaf haar kamer..quote:Op woensdag 10 november 2010 02:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de richtantenne kan idd op je router als je een beter signaal wilt. (als je router de goede antenne aansluiting heeft)
de dongle kun je op je pc of laptop aansluiten om mee te connecten met routers, ipv de "standaard wifi onboard" (en kan dus niet in een router geprikt worden om het signaal te boosten, daar zijn 1 en 2 watt signaal boosters voor te koop)
ik heb de antenne gekocht voor op de dongle/adapter om meer netwerken te kunnen vinden in mijn wijk die eventueel open staan.. altijd leuk.
en voor op mn laptop tijdens vakantie's om lekker vlot te kunnen internetten waar ik wil ipv verplicht bij de receptie te moeten zitten zoals de rest.
kun je daar ook een sticker over logo van hun laten plakken?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Voor degenen die een 50mw groene laser zoeken, ik denk dat dit het beste is wat je kunt krijgen op het moment: http://www.priceangels.co(...)_Pen_50mW_p2688.html (in dollars is hij goedkoper) Werkelijke output staat eronder, en vaak gaan ze richting 70mw zei de eigenaar van de site.
Daar ging het een hoop topics terug nog over. Ik geloof dat Jack (Lightake) er ook een had... even kijken of er hier iemand was die hem besteld had.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik heb net wat op marktplaats (39,95) gevonden dit:
lijkt me dus fuckin relax zo voor het slapen gaan, kan je dus ook mp3 aan koppelen.
Maar heeft iemand misschien een link van een DX ofzo waar ik het goedkoper kan bestellen?
Welke nederlandse zenders kun je ontvangen?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef thecuriousone het volgende:
lightake heeft ze niet meer (sold out)
ebay heeft ze wel: http://cgi.ebay.com/Amazi(...)eeping-/280520709242
M'n bestelling bij BIC heeft er uiteindelijk 38 dagen over gedaan. Hopelijk was dit een uitzondering en blijven de extreme levertermijnen nog wat uit.
Nee hier ook al 2 keer. En de eerste keer was een paar maanden geleden..quote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef thecuriousone het volgende:
M'n bestelling bij BIC heeft er uiteindelijk 38 dagen over gedaan. Hopelijk was dit een uitzondering en blijven de extreme levertermijnen nog wat uit.
Hij heeft geen 7?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Ook even mijn ervaringen delen over Dealextreme, want alleen dingen vragen is ook zo asociaal![]()
Heb dus dit horloge via Dealextreme besteld een half jaar geleden.
Alles werkt perfect. Mooi ding! Loopt niet echt achter zover ik gemerkt heb.
Oh wel een nadeel maar wel een kleinigheidje![]()
Binnen in die cirkel staan de Romeinse cijfers. Het loopt zo op.. I II III IIII V VI VIII IX X XI.
IIII had natuurlijk gewoon IV moeten zijn![]()
Gelukkig niemand die het tot nu toe heeft opgemerkt
Edit: Verzending was toen 3 weken.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Rofl!quote:Great for pointing objects from long distance, such as stars
Geen enkele. Ben Belgquote:Op woensdag 10 november 2010 20:39 schreef bularax het volgende:
[..]
Welke nederlandse zenders kun je ontvangen?
[..]
Nee, de tip kwam van laserpointerforums vandaan. Zij hebben hem getest, en de eigenaar van priceangels test zelf elke laser met een wattagemeter voor hij ze verstuurt. Dan weet je zeker dat je ook krijgt wat je koopt, bij DX is het maar de vraag of er een juist labeltje opzit.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:16 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
[..]
Rofl!
Maar, heb je hem zelf? Is er ook werkelijk een goede (hele duidelijke) dikke groene straal te zien in het donker? (Of zelfs in het daglicht)
vet die projector ga ik halenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:24 schreef thecuriousone het volgende:
IIII is een alternatieve schrijfwijze die ook gewoon correct is, maar minder gebruikt wordt.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef robin007bond het volgende:
Ook even mijn ervaringen delen over Dealextreme, want alleen dingen vragen is ook zo asociaal![]()
Heb dus dit horloge via Dealextreme besteld een half jaar geleden.
Alles werkt perfect. Mooi ding! Loopt niet echt achter zover ik gemerkt heb.
Oh wel een nadeel maar wel een kleinigheidje![]()
Binnen in die cirkel staan de Romeinse cijfers. Het loopt zo op.. I II III IIII V VI VIII IX X XI.
IIII had natuurlijk gewoon IV moeten zijn![]()
Gelukkig niemand die het tot nu toe heeft opgemerkt
Edit: Verzending was toen 3 weken.
Dat kwam omdat ze controllers gingen maken met rapidfire capriolen en dat je muis en toetsenbord kon gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Maak er zelf eentje met wat goedkope UV-ledjes van eBay![]()
[..]
Dat is wel echt in-en-intriest. En volgens mij zelfs verboden...
[..]
Koop dan een originele... maar een "originele" controller op een Chinese webshop is alsnog fake (dus net zo kut, zoniet kutter), refurbished (dat wil je niet, gaat heel snel kapot), of overpriced... kun je net zo goed een originele kopen.
Oh, anders verklaarde het wel waarom Chinezen in een ander jaar leven. Hun dagen duren korter.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jawel maar dat was een foutje aan mijn kant :$
Dat je nog lang kan wachtenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef W00fer het volgende:
Hurray, m'n China Post tracking number doet nu eindelijk wat.
Maareh, wat betekend het?
"departure from outward office of exchange"
Blokkeer dan te snelle "button presses" ofzo... dit klinkt meer als een verkapte manier om niet-overpriced-Sony-accessoires te blokkeren. Bovendien vinden degenen die echt willen cheaten toch wel een manier.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef Luman het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze controllers gingen maken met rapidfire capriolen en dat je muis en toetsenbord kon gebruiken.
Bij de PS2 was dat niet zo'n probleem, daar zat toch niet veel in qua online.
PS3 daarintegen wel, en dan krijg je véél cheaters die via rapidfire gaan kloten.
Goede zaak dus
een goeie antenne ontvangt dus ook zwakkere zenders makkelijker, en met meer vermogen bereik je hun ook makkelijker. dus is je range wijder.quote:oke dankje voor je uitleg; ben namelijk nog opzoek naar een goede antenne( en niet al te duur) die bij mijn vriendin in het studenten huis kan worden geplaatst. signaal is erg zwak vanaf haar kamer..
overigens kun je wel een grote antenne kopen voor op je dongle om meer wifi in de wijk te vinden..
maar dan moeten die wifi acces points dus wel een dusdanige range hebben met uitzenden he anders heb je er vrij weinig aan .. ( moet van 2 kanten komen ..)
45Db is zo'n beetje het sterkst wat er te krijgen is, dat lijkt op een vierkante plaat in een wit kastjequote:en hoe zit dat met dta DBI verhaal wat is een beetje een goed getal ?
ik denk ongeveer tussen de 3 en 5Dbquote:wat zit er bijvoorbeeld standaard op de gemiddelde router ( en ja ik weet dat t bij routers verschild)
op ebay verkopen ze ook T-shirts van nike, maar das ook geen nikequote:zoals die wat jij hebt besteld is 10 DBI ; op ebay zie ik er zelf staan met 20 DBI voor nog geen $3,50?
Daar ben je al te laat voor als je al 7 weken wacht.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:03 schreef DobbelSteen200 het volgende:
gewoon paypal geschil aanmaken?
?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Wow, DX heeft een omzet van 500 miljoen dollar
Google, wel op een chinese site. ik zocht welk systeem die webshops gebruikten, en toen zocht ik op webshop dealextreme (vertaald) en daar stond het op meerdere sitesquote:
Die nageschilderde door een chinese peuter?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:32 schreef monkeybrain het volgende:
Even een update omdat jullie dit vroegen...
Mijn Van Gogh is verstuurd!!![]()
Duurde wel dik 20 dagen maar dat zijn we onderhand gewend
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze hebben hem vast een oor aangenaaid
Goedkoper bij zowel Hema of Blokker of Actionquote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef wimbo het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-2176.html
Kost ook allemaal niks hé, die rommel in China.
Daar heb ik dit soort nooit gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:42 schreef trannel het volgende:
[..]
Goedkoper bij zowel Hema of Blokker of Action
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |