Dat kwam omdat ze controllers gingen maken met rapidfire capriolen en dat je muis en toetsenbord kon gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Maak er zelf eentje met wat goedkope UV-ledjes van eBay![]()
[..]
Dat is wel echt in-en-intriest. En volgens mij zelfs verboden...
[..]
Koop dan een originele... maar een "originele" controller op een Chinese webshop is alsnog fake (dus net zo kut, zoniet kutter), refurbished (dat wil je niet, gaat heel snel kapot), of overpriced... kun je net zo goed een originele kopen.
Oh, anders verklaarde het wel waarom Chinezen in een ander jaar leven. Hun dagen duren korter.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jawel maar dat was een foutje aan mijn kant :$
Dat je nog lang kan wachtenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef W00fer het volgende:
Hurray, m'n China Post tracking number doet nu eindelijk wat.
Maareh, wat betekend het?
"departure from outward office of exchange"
Blokkeer dan te snelle "button presses" ofzo... dit klinkt meer als een verkapte manier om niet-overpriced-Sony-accessoires te blokkeren. Bovendien vinden degenen die echt willen cheaten toch wel een manier.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:23 schreef Luman het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze controllers gingen maken met rapidfire capriolen en dat je muis en toetsenbord kon gebruiken.
Bij de PS2 was dat niet zo'n probleem, daar zat toch niet veel in qua online.
PS3 daarintegen wel, en dan krijg je véél cheaters die via rapidfire gaan kloten.
Goede zaak dus
een goeie antenne ontvangt dus ook zwakkere zenders makkelijker, en met meer vermogen bereik je hun ook makkelijker. dus is je range wijder.quote:oke dankje voor je uitleg; ben namelijk nog opzoek naar een goede antenne( en niet al te duur) die bij mijn vriendin in het studenten huis kan worden geplaatst. signaal is erg zwak vanaf haar kamer..
overigens kun je wel een grote antenne kopen voor op je dongle om meer wifi in de wijk te vinden..
maar dan moeten die wifi acces points dus wel een dusdanige range hebben met uitzenden he anders heb je er vrij weinig aan .. ( moet van 2 kanten komen ..)
45Db is zo'n beetje het sterkst wat er te krijgen is, dat lijkt op een vierkante plaat in een wit kastjequote:en hoe zit dat met dta DBI verhaal wat is een beetje een goed getal ?
ik denk ongeveer tussen de 3 en 5Dbquote:wat zit er bijvoorbeeld standaard op de gemiddelde router ( en ja ik weet dat t bij routers verschild)
op ebay verkopen ze ook T-shirts van nike, maar das ook geen nikequote:zoals die wat jij hebt besteld is 10 DBI ; op ebay zie ik er zelf staan met 20 DBI voor nog geen $3,50?
Daar ben je al te laat voor als je al 7 weken wacht.quote:Op donderdag 11 november 2010 08:03 schreef DobbelSteen200 het volgende:
gewoon paypal geschil aanmaken?
?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Wow, DX heeft een omzet van 500 miljoen dollar
Google, wel op een chinese site. ik zocht welk systeem die webshops gebruikten, en toen zocht ik op webshop dealextreme (vertaald) en daar stond het op meerdere sitesquote:
Die nageschilderde door een chinese peuter?quote:Op donderdag 11 november 2010 10:32 schreef monkeybrain het volgende:
Even een update omdat jullie dit vroegen...
Mijn Van Gogh is verstuurd!!![]()
Duurde wel dik 20 dagen maar dat zijn we onderhand gewend
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ze hebben hem vast een oor aangenaaid
Goedkoper bij zowel Hema of Blokker of Actionquote:Op donderdag 11 november 2010 14:19 schreef wimbo het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)ht-product-2176.html
Kost ook allemaal niks hé, die rommel in China.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |