Het is een eBay-chinees... wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:04 schreef W00fer het volgende:
Ja maar dat smeekende, is dat nou gemeend. Ik vind het ook zielig als hij alles gratis moet weggeven. Het is een LIP-4WM accu. Sony durft daar 40-70 euro voor te vragen (in 2006).
Jij denkt dat er 1 lullig mannetje achter zo'n account zit? Dat is gewoon een bedrijf, kijk maar eens naar het aantal feedback per maandquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:04 schreef W00fer het volgende:
Ja maar dat smeekende, is dat nou gemeend. Ik vind het ook zielig als hij alles gratis moet weggeven. Het is een LIP-4WM accu. Sony durft daar 40-70 euro voor te vragen (in 2006).
leip ding ikm hoop voor je dat hij het goed doetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gewonnen op Ebay voor 4,50 euro inclusief verzendingaangezien iedereen opeens een helikopter koopt!
[ afbeelding ]
Voor 1 dollar cent?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Varkentje al refund voor gehad? Ik wel.
Waar heb je op gezocht als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gewonnen op Ebay voor 4,50 euro inclusief verzendingaangezien iedereen opeens een helikopter koopt!
[ afbeelding ]
Wat een lollig dingquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, en anders is het maar 4,50 euroquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Loll het volgende:
[..]
leip ding ikm hoop voor je dat hij het goed doet
quote:
Gewoon op "helicopter". Zet bij zoekopties (links) de locatie op wereldwijd. Sorteer vervolgens op "prijs+verzendenkosten: laagste bovenaan". Als je er dan eentje ziet, gewoon een maximumbod instellen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Fundada het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht als ik vragen mag?
Achja, het is ook een beetje geluk hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef Fundada het volgende:
OK, heb net even zitten bieden. Lijkt me wel leuk!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934 2000Mw wifi dongle/adapter (geen router dus)quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef mcwops het volgende:
[..]
welke antenne heb je aangeschaft en voor welke router?
die richtantenne, kun je die gewoon op een willekeurige router schroeven en je signaal is stukken beter? of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef mickeyD het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934 2000Mw wifi dongle/adapter (geen router dus)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37185 10Db richtantenne
de richtantenne kan idd op je router als je een beter signaal wilt. (als je router de goede antenne aansluiting heeft)quote:Op woensdag 10 november 2010 01:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
die richtantenne, kun je die gewoon op een willekeurige router schroeven en je signaal is stukken beter? of heb ik dat mis?
En moet je die wifi dongle er bij gebruiken om beter resultaat te krijgen ?
Misschien was het wel een h4ckz0rzz payment request, waardoor hij jou paypalmail + wachtwoord kreeg en zo die zaak sloot....quote:Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef monkeybrain het volgende:
Nu gaat het helemaal mooi worden![]()
BIC kon mij dus niet gedeeltelijk refunden (meerdere producten) omdat ik als klacht "niks ontvangen" had geselecteerd, althans dat zegt BIC. Als oplossing gaf BIC aan om de boel te sluiten en met hun erewoord zou ik mijn geld krijgen![]()
Ik heb als oplossing dat ze me full refunden en vervolgens een payment request kunnen sturen van $1,88.
Uiteraard krijg ik geen refund maar een payment request, glibberige Chinees.
Goed, ik zal dan wel de miezerige $1,88 voorschieten en ik hoopte deze ochtend een full refund in mijn emailbox te zien.
Nu komt het, een email van Paypal dat de zaak is gesloten![]()
Ik heb helemaal niks gesloten, hoe kan dit nu weer? Als ik een klacht open ben ik toch ook degene die de klacht moet sluiten, of ben ik nu gek?
Weet iemand hoe dit zit, ik heb dit nog nooit gedaan...
![]()
![]()
Het lijkt wel Joran van der Sloot die een Cola light en een 3musketeer grijpt en in je gezicht grijnst![]()
Moet jij dat niet nog ergens bevestigen?quote:Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef monkeybrain het volgende:
Nu gaat het helemaal mooi worden![]()
BIC kon mij dus niet gedeeltelijk refunden (meerdere producten) omdat ik als klacht "niks ontvangen" had geselecteerd, althans dat zegt BIC. Als oplossing gaf BIC aan om de boel te sluiten en met hun erewoord zou ik mijn geld krijgen![]()
Ik heb als oplossing dat ze me full refunden en vervolgens een payment request kunnen sturen van $1,88.
Uiteraard krijg ik geen refund maar een payment request, glibberige Chinees.
Goed, ik zal dan wel de miezerige $1,88 voorschieten en ik hoopte deze ochtend een full refund in mijn emailbox te zien.
Nu komt het, een email van Paypal dat de zaak is gesloten![]()
Ik heb helemaal niks gesloten, hoe kan dit nu weer? Als ik een klacht open ben ik toch ook degene die de klacht moet sluiten, of ben ik nu gek?
Weet iemand hoe dit zit, ik heb dit nog nooit gedaan...
![]()
![]()
Het lijkt wel Joran van der Sloot die een Cola light en een 3musketeer grijpt en in je gezicht grijnst![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |