Bedenk je is hoe lang dat leuk blijftquote:Op woensdag 10 november 2010 15:07 schreef richardrahl het volgende:
[..]
dat kan toch goedkoper in china? Hij is trouwens echt vet, in een park in Stuttgart zit een vent ermee te vliegen elk weekeinde. Hij liet me zien hoe dat werkt, hij ging bij een flatgebouw met dat ding vliegen en kon in elke kamer zo kijken en niemand had het door
Dat had ik in mijn studententijd moeten hebben, bij een studentenflat met mooie dames dat ding laten opstijgen en kijken maar
Mh... Bij budgetgaming zie ik hem voor 35 incl. verzendkosten... Alleen jammer dat ik bij die winkel niet kan gaan claimen dat hij nooit is geleverd als hij nep blijkt... Ik laat het nog even bezinken.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:57 schreef bularax het volgende:
[..]
Als ik zeg dat mijn Zeeman t-shirt van Gucci is, dan geloof je het ook, maar is niet zo.
Dan e-mail je DX dat het nep is, dan zeggen ze: stuur maar op, maar de verzendkosten zijn duurder dan het product zelf...
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/ps3+playstation+3+wireless+dual+shock+3+controller+(zwart)_hardware.html
Als ze aangeven dat hij van Sony is, hoef je helemaal niet te gaan claimen dat het niet geleverd is... ze vallen volgens mij gewoon onder Nederlands consumentenrecht.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:19 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Mh... Bij budgetgaming zie ik hem voor 35 incl. verzendkosten... Alleen jammer dat ik bij die winkel niet kan gaan claimen dat hij nooit is geleverd als hij nep blijkt... Ik laat het nog even bezinken.
Probeer een buitenlands internetbedrijfje eens aan te pakken. Recht hebben is 1, krijgen is 2, 3, 4, 5, ...quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als ze aangeven dat hij van Sony is, hoef je helemaal niet te gaan claimen dat het niet geleverd is... ze vallen volgens mij gewoon onder Nederlands consumentenrecht.
Je had ook gewoon kunnen aankloppen om jezelf voor te stellen en vervolgens de kleding te laten verdwijnen. Met 300 euro kun je wel wat feestjes bouwen. Maar jij gaat liever met een copter van 300 euro door het raam glurenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:07 schreef richardrahl het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn studententijd moeten hebben, bij een studentenflat met mooie dames dat ding laten opstijgen en kijken maar
Hoeveel messen heb jij al?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen aankloppen om jezelf voor te stellen en vervolgens de kleding te laten verdwijnen. Met 300 euro kun je wel wat feestjes bouwen. Maar jij gaat liever met een copter van 300 euro door het raam gluren![]()
Als deze copters eenmaal op de markt zijn zul je wel neppers krijgen voor een normale prijs.
Zien er goed uit, hetzelfde als de cheapo's uit Nederland alleen zijn deze net iets cheaper. LITB
[ afbeelding ]
Goede kwaliteit voor weinig, $7. Achteraan zit ook nog een veiligheidsgordel/touw snijder. Mooi ding voor in het dashboard kastjeLITB
[ afbeelding ]
Goed ding, LITB.
[ afbeelding ]
De laatste keer dat ik zo ambitieus was om zelf iets in elkaar te zetten (beamer) brandde mijn TFT-scherm door.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Maak er zelf eentje met wat goedkope UV-ledjes van eBay![]()
Dan zou ik geen chinese producten kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo ambitieus was om zelf iets in elkaar te zetten (beamer) brandde mijn TFT-scherm door.![]()
Dus ik koop deze keer maar meteen het eindproduct.
als ie ze allemaal in zn dashboardkastje verzameld, dan zet Bromsnor Dion en zn kornuiten er een AT op. <breaking news>quote:Op woensdag 10 november 2010 16:09 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik denk dat ie binnenkort een kleinleger op kan richten met z'n messen verzameling
Nog even wachten... HKPost heeft het druk. En als het over twee weken nog niet binnen is gewoon even een support ticket sturen. Shoptemp is van GBATemp en heeft dus een behoorlijke reputatie te beschermen... bovendien spreken ze gewoon normaal Engelsquote:Op woensdag 10 november 2010 15:39 schreef robin007bond het volgende:
Heb bij Shoptemp.com wat besteld, al een maand gewacht en nog niet binnen![]()
Enig idee wat ik kan doen? Support ticket maken?
Linkje naar schroevendraaiers?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen aankloppen om jezelf voor te stellen en vervolgens de kleding te laten verdwijnen. Met 300 euro kun je wel wat feestjes bouwen. Maar jij gaat liever met een copter van 300 euro door het raam gluren![]()
Als deze copters eenmaal op de markt zijn zul je wel neppers krijgen voor een normale prijs.
Zien er goed uit, hetzelfde als de cheapo's uit Nederland alleen zijn deze net iets cheaper. LITB
[ afbeelding ]
Goede kwaliteit voor weinig, $7. Achteraan zit ook nog een veiligheidsgordel/touw snijder. Mooi ding voor in het dashboard kastjeLITB
[ afbeelding ]
Goed ding, LITB.
[ afbeelding ]
LEDjes zijn vrij makkelijk hoor. Met drie stukjes draad, een oud schakelaartje (van een oude computerkast ofzo), twee LEDjes en drie knoopcelletjes ben je klaar. Heb hier ook een zelfbouw-zaklampje liggen van 2 LEDjes uit een DX-varkentje. Dat ding is zelfs muurbestendigquote:Op woensdag 10 november 2010 15:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo ambitieus was om zelf iets in elkaar te zetten (beamer) brandde mijn TFT-scherm door.![]()
Dus ik koop deze keer maar meteen het eindproduct.
Je hebt ook 445nm blauw 1 watt. Vaak zijn ze nog sterker dan dat. Wel 180 dollarquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Loll het volgende:
ik zag net op FP dat er nu ook laser pennen zijn van 600 wat met een beschermings bril
Zo'n ding wil je toch niet hebben! Rete duur en ook nog eens gevaarlijk!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef Loll het volgende:
ik zag net op FP dat er nu ook laser pennen zijn van 600 wat met een beschermings bril
Was me sowieso al niet duidelijk dat je LightInTheBox bedoelde...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:10 schreef monkeybrain het volgende:
Joepie heeft nogal problemen met zoeken, telkens linkjes vragen. gewoon screwdriver intikken bij LITB![]()
ICM de $2 coupon van vorige maand![]()
http://www.lightinthebox.(...)ece-Set-_p78508.html
http://www.lightinthebox.(...)th-Stand_p78007.html
Ook goed, maar het plastic ziet er bij enkelen niet helemaal 100% glad uit. Dat is alleen een probleem voor je oog![]()
[ afbeelding ]
16 stuks tot nu toe.
Mijn exemplaar is een beetje smoezelig op het zilveren gedeelte en een paar verf foutjes. De foto's op de website zagen er stukken betere uit, helaas. Niet slecht maar er zijn betere keuzes.
[ afbeelding ]
Dat betwijfel ik. 1000mw is gewoon veel krachtiger dan 20mw.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:14 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik vind 200mw ook wel genoeg, aan de andere kant word je van 20mw even blind als dan 1000mw.
Smoesjesquote:Op woensdag 10 november 2010 17:17 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Was me sowieso al niet duidelijk dat je LightInTheBox bedoelde...
... verder vraag ik het meer om te voorkomen dat ik dadelijk de verkeerde heb. Het gebeurt nog wel eens dat er 2 op het oog identieke producten zijn, en dat de ene een stuk slechter van kwaliteit is dan de andere.
Nee dat sowieso nietquote:Op woensdag 10 november 2010 17:19 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. 1000mw is gewoon veel krachtiger.
Hoe dan ook, nooit met een laser in je ook schijnen
Van die eerste ook niet, denk dat je een gat in je muur brandtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Edit: reflectie maakt natuurlijk wel uit. Die is van 1000mw veel sterker dan van een 20mw. Van de weerkaatsing op de muur zul je van de laatste niet veel merken.
Zwart waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Van die eerste ook niet, denk dat je een gat in je muur brandt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |