Je moeder gebruikt hem als staafmixerquote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
, Ik doe er echt geen rare dingen mee :'
[..]
Ik kan wel gewoon zo'n extra accu kopen, kijken of dat werktquote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moeder gebruikt hem als staafmixer![]()
Geen idee, dat ding moet ongeveer 3 minuten vol kracht kunnen vliegen, daarna neemt de kracht wel geleidelijk af. Je hebt ook hoge capaciteit batterijen (stukje groter) voor de copters op Ebay![]()
Als je een kat hebt dan is zo'n copter echt mooi. Katten hebben een hekel aan wind en dat ding genereert een stormAls dat beest ergens ligt te slapen precies er boven gaan hangen, zielige oogjes, vervolgens vol gas stijgen
![]()
De kat van de buren kwam om eten schooien, een zeer kalm beest. De kat zat te genieten van de brokjes en vervolgens kwam de copter voor zijn neus hangenKrapte bijna dwars door de deur heen om naar buiten te vluchten
Een Chinees die zijn woord ergens voor geeft is ongeveer even veel waard als de meeste van de gadgets op de sites.quote:Op maandag 8 november 2010 18:34 schreef monkeybrain het volgende:
Wat nu? Dat erewoord vind ik als Nederlander niet zo boeiend
LINK? :pquote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Mag ik even diegene bedanken hier die een week of 2 geleden
het over het '6020 gyrohelicoptertje' had??
Heb hem sinds vrijdag binnen (voor nog geen euro) en het
is volgens mij het allerleukste speelgoed wat ik in mijn hele
leven gehad hebTHANKS !!!!!!!!
voor nog geen euro? Dan heb je de verzendkosten over het hoofd gezien?quote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Dat kan niet. Ik kan me wel een helicopter van 1 euro herinneren met 15 euro verzendkosten ofzo.quote:Op maandag 8 november 2010 20:25 schreef RotterdamseRoy het volgende:
Uiteraard waren de verzendkosten 15 euro ofzo..... Link? Ik heb via ebay gezocht..quote:Op maandag 8 november 2010 20:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat kan niet. Ik kan me wel een helicopter van 1 euro herinneren met 15 euro verzendkosten ofzo.
Een paar mensen zien nu voor hun neus een mus doodvallen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef RotterdamseRoy het volgende:
[..]
Uiteraard waren de verzendkosten 15 euro ofzo..... Link? Ik heb via ebay gezocht..
Zeg dan ook niet "voor nog geen euro"quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef RotterdamseRoy het volgende:
[..]
Uiteraard waren de verzendkosten 15 euro ofzo..... Link? Ik heb via ebay gezocht..
Welke ePad heb je gekocht?quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
en TOCH ga ik nog een keer een air phone halen of die bb cloon op dx. Voor wifi heb ik binnekort mn epad en gebruik toch alleen maar voor fok en twit en msn. Ziet er leuk uit voor bel en sms
Ik zou geen BB kloon halen. Je heb dan waarschijnlijk geen instant email, agenda die je met Google kan syncen en geen Ping.quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
en TOCH ga ik nog een keer een air phone halen of die bb cloon op dx. Voor wifi heb ik binnekort mn epad en gebruik toch alleen maar voor fok en twit en msn. Ziet er leuk uit voor bel en sms
ik koop m eerder voor t handige toetsenbordje, maar airphone is mooier.quote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik zou geen BB kloon halen. Je heb dan waarschijnlijk geen instant email, agenda die je met Google kan syncen en geen Ping.
Daarvoor kopen de meeste mensen juist een blackberry!
Oke niet hier komen janken als die kapot is.quote:Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik koop m eerder voor t handige toetsenbordje, maar airphone is mooier.
waar slaat die reactie nou weer op?:')quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef bularax het volgende:
[..]
Oke niet hier komen janken als die kapot is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
quote:Op maandag 8 november 2010 21:33 schreef joepie91 het volgende:
Update: BuyInCoins gaat niet in ChinaCheep komen. Ze hebben aangegeven niet in de database opgenomen te willen worden.buyincoins is contactgestoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, revpolen... jij zit toch in China? Kun je eens voor me testen of je BuyInCoins kunt bereiken? De site dus?quote:
Hoezo neem je dan geen tablet voor 20/30 euro meer?quote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef mtchel112 het volgende:
air phone ziet er echt wel goed uit moet ik zeggen, ik weet zeker dat hij beter is als een lg cookie, maar met een veel mooier uiterlijk en wifi voor zon 70 euro, misschien over 2 maanden bestellen
Een tablet of een gsm is wel een verschil hèquote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hoezo neem je dan geen tablet voor 20/30 euro meer?
voor 63 euro:pquote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef mickeyD het volgende:
die heeft ie al besteld zegt ie..
een epad (ook al zo'n top model)
Ik zit momenteel gewoon in het koude Nederland hoorquote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Zeg, revpolen... jij zit toch in China? Kun je eens voor me testen of je BuyInCoins kunt bereiken? De site dus?
EDIT: Vanaf een Chinees IP dus
Scherp.quote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef mickeyD het volgende:
die heeft ie al besteld zegt ie..
een epad (ook al zo'n top model)
niet 1 van 63 euro in iedergeval, dat is zekerquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Scherp.
Wat is dan wel een 'top model'?
Iemand die ik ken heeft een KiPhone besteld voor ongeveer 86 euro (118) dollarquote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef mtchel112 het volgende:
Tja, negatieve review van de Air Phone... je laat dan ook wel een review van Ashens zien... die kon zelfs de Dingoo A320 afkraken...quote:Op maandag 8 november 2010 23:27 schreef forsho het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft een KiPhone besteld voor ongeveer 86 euro (118) dollar
leuk dingetje, opera mobile werkt er op. (alleen java apps werken)
(negatieve) Air Phone review
ik zit er zelf aan te denken om er toch maar 1 te bestellen.
KiPhone lijkt me beter eerlijk gezegt, opera werkt en behuizing is geen plastic.quote:Op maandag 8 november 2010 23:30 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Tja, negatieve review van de Air Phone... je laat dan ook wel een review van Ashens zien... die kon zelfs de Dingoo A320 afkraken...
(althans, de bank op de thumb lijkt op de Ashens-bank)
Ik vermoed dat de Air Phone sowieso een baggerding is, mijn punt was alleen dat je een Ashens-review niet als review moet zien, maar als entertainmentquote:Op maandag 8 november 2010 23:33 schreef forsho het volgende:
[..]
KiPhone lijkt me beter eerlijk gezegt, opera werkt en behuizing is geen plastic.
Zolang hij maar kan bellen en smsen (wellicht beetje wifi)
dit is natuurlijk een andere telefoon dan jouw kloon maar raad je het aan voor iemand die maximaal 3 smsjes per week verstuurdquote:Op maandag 8 november 2010 23:49 schreef mickeyD het volgende:
je moet ff op de site van opera zoeken naar een goede versie, gezien dat model phone natuurlijk niet in de lijst voorkomt.
ik had voor mn 3GS kloon een Beta 5 versie gevonden die perfect werkte.
Ga dan gewoon naar www.nokia.nl en koop een Nokia simlockvrij voor 35 euro. Stuk steviger, ook.quote:Op maandag 8 november 2010 23:55 schreef forsho het volgende:
[..]
dit is natuurlijk een andere telefoon dan jouw kloon maar raad je het aan voor iemand die maximaal 3 smsjes per week verstuurd?
heb je er spijt van dat je een kloon hebt gekocht?
ik heb een prima werkende nokia n73 maar ik wil gewoon wat andersquote:Op maandag 8 november 2010 23:56 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar www.nokia.nl en koop een Nokia simlockvrij voor 35 euro. Stuk steviger, ook.
Tja...quote:Op maandag 8 november 2010 23:58 schreef forsho het volgende:
[..]
ik heb een prima werkende nokia n73 maar ik wil gewoon wat anders
en prima werkende nokia n73 maar ik wil gewoon wat andersquote:Op maandag 8 november 2010 23:58 schreef forsho het volgende:
[..]
ik heb e[quote]Op dinsdag 9 november 2010 00:01 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Tja...![]()
En wat ga je dan met die andere telefoon doen?
Misschien verkopen aan 1 van die bedrijven, volgens mij kan ik er nog zo een 50 euro voor krijgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:03 schreef forsho het volgende:
[..]
en prima werkende nokia n73 maar ik wil gewoon wat anders
als je alleen belt en smsjes verstuurd, en af en toe een beetje wilt internetten, dan kun je het best doen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:55 schreef forsho het volgende:
[..]
dit is natuurlijk een andere telefoon dan jouw kloon maar raad je het aan voor iemand die maximaal 3 smsjes per week verstuurd?
heb je er spijt van dat je een kloon hebt gekocht?
Die bedrijven betalen veel te weinig... maar goed, als jij graag je geld weg wilt gooien...quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:04 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Misschien verkopen aan 1 van die bedrijven, volgens mij kan ik er nog zo een 50 euro voor krijgen.
Ik ga die KiPhone vooral gebruiken voor een beetje wifi, af en toe bellen smsen
Als je hem op marktplaats zet kun je er waarschijnlijk wel meer dan 50 euro voor krijgen. Sowieso, je kunt natuurlijk ook gewoon deze blijven gebruiken...quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:09 schreef forsho het volgende:
[..]
Die bedrijven betalen veel te weinig... maar goed, als jij graag je geld weg wilt gooien...
Ik heb mijn telefoon 3 jaar geleden voor ongeveer 215 euro aangeschafd. Ik geloof niet dat hij nog vel waard is. 50 euro is redelijk te doen
maarja, waarschijnlijk houd ik hem achter de hand voor het geval dat + uitgaan
Ik wist dat je hierover zou beginnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:11 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Als je hem op marktplaats zet kun je er waarschijnlijk wel meer dan 50 euro voor krijgen. Sowieso, je kunt natuurlijk ook gewoon deze blijven gebruiken...
en jij hebt voor uitgaan een speciale telefoon?
Puh, dat masker hoef ik echt niet want het is niet eens echt leerquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:15 schreef mcwops het volgende:
schaamteloze tvp.
met leuk plaatje
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49536
iemand ervaring met dit soort dingen? barst hier van de batterijen![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24219
welke antenne heb je aangeschaft en voor welke router?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef mickeyD het volgende:
nu mn wifi antenne, mn wifi dongle en mn 10 New Era petten nog
Ik heb iphone docks doorverkocht voor 4x de prijs. Zelfde met usb iphone kabelsquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:39 schreef Rnnz het volgende:
Zijn er nou ook mensen die succesvol spullen importeren uit China en het hier doorverkopen? Als ik toch kijk hoe goedkoop sommige dingen zijn, ook al is het vaak troep.
Wees gerust, ik ben niet zo naïef om te denken dat niemand eerder op dat idee was gekomen, maar ik ben toch wel benieuwd of het werkt en rendabel is.
Vertel!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef richardrahl het volgende:
Ik kan hier melding maken van het heugdelijke feit dat ik een echte kartonnen doos (waarin mijn bestellingen zaten) heb ontvangen uit China.
In het kader van zak over d'r kop en . voor het vaderland?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:15 schreef mcwops het volgende:
schaamteloze tvp.
met leuk plaatje
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.49536
iemand ervaring met dit soort dingen? barst hier van de batterijen![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24219
Varkentje al refund voor gehad? Ik wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:22 schreef ElmoFan het volgende:
Heb net na een maand mijn pakketje van bic binnen, varkentje heb ik nog steeds niet
Laat hem in zijn bami gaarkokenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:34 schreef W00fer het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik nu met m'n Ebay Chinees aanmoet. Hij stuurde een gebruikte accu op. Of in ieder geval eentje die er niet nieuw en origineel uitzag. Zelf zegt ie dat het een originele accu is waar al vele tientallen gebruikers enthousiast over zijn. En dat door opslag zonder verpakking ze er niet meer uitzien als nieuw.
Nu ik hem een medium rating heb gegeven komt hij meteen aan: ja refund als het je niet bevalt. Please, alsjeblieft zet 5 sterren neer want anders flikkert Ebay me eraf enz enz.
Zal ik hem het tientje laten houden, of? Straks gaat ie nog failliet.
Het is een eBay-chinees... wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:04 schreef W00fer het volgende:
Ja maar dat smeekende, is dat nou gemeend. Ik vind het ook zielig als hij alles gratis moet weggeven. Het is een LIP-4WM accu. Sony durft daar 40-70 euro voor te vragen (in 2006).
Jij denkt dat er 1 lullig mannetje achter zo'n account zit? Dat is gewoon een bedrijf, kijk maar eens naar het aantal feedback per maandquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:04 schreef W00fer het volgende:
Ja maar dat smeekende, is dat nou gemeend. Ik vind het ook zielig als hij alles gratis moet weggeven. Het is een LIP-4WM accu. Sony durft daar 40-70 euro voor te vragen (in 2006).
leip ding ikm hoop voor je dat hij het goed doetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gewonnen op Ebay voor 4,50 euro inclusief verzendingaangezien iedereen opeens een helikopter koopt!
[ afbeelding ]
Voor 1 dollar cent?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef W00fer het volgende:
[..]
Varkentje al refund voor gehad? Ik wel.
Waar heb je op gezocht als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
Gewonnen op Ebay voor 4,50 euro inclusief verzendingaangezien iedereen opeens een helikopter koopt!
[ afbeelding ]
Wat een lollig dingquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, en anders is het maar 4,50 euroquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:21 schreef Loll het volgende:
[..]
leip ding ikm hoop voor je dat hij het goed doet
quote:
Gewoon op "helicopter". Zet bij zoekopties (links) de locatie op wereldwijd. Sorteer vervolgens op "prijs+verzendenkosten: laagste bovenaan". Als je er dan eentje ziet, gewoon een maximumbod instellen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Fundada het volgende:
[..]
Waar heb je op gezocht als ik vragen mag?
Achja, het is ook een beetje geluk hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:00 schreef Fundada het volgende:
OK, heb net even zitten bieden. Lijkt me wel leuk!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934 2000Mw wifi dongle/adapter (geen router dus)quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:27 schreef mcwops het volgende:
[..]
welke antenne heb je aangeschaft en voor welke router?
die richtantenne, kun je die gewoon op een willekeurige router schroeven en je signaal is stukken beter? of heb ik dat mis?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef mickeyD het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934 2000Mw wifi dongle/adapter (geen router dus)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37185 10Db richtantenne
de richtantenne kan idd op je router als je een beter signaal wilt. (als je router de goede antenne aansluiting heeft)quote:Op woensdag 10 november 2010 01:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
die richtantenne, kun je die gewoon op een willekeurige router schroeven en je signaal is stukken beter? of heb ik dat mis?
En moet je die wifi dongle er bij gebruiken om beter resultaat te krijgen ?
Misschien was het wel een h4ckz0rzz payment request, waardoor hij jou paypalmail + wachtwoord kreeg en zo die zaak sloot....quote:Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef monkeybrain het volgende:
Nu gaat het helemaal mooi worden![]()
BIC kon mij dus niet gedeeltelijk refunden (meerdere producten) omdat ik als klacht "niks ontvangen" had geselecteerd, althans dat zegt BIC. Als oplossing gaf BIC aan om de boel te sluiten en met hun erewoord zou ik mijn geld krijgen![]()
Ik heb als oplossing dat ze me full refunden en vervolgens een payment request kunnen sturen van $1,88.
Uiteraard krijg ik geen refund maar een payment request, glibberige Chinees.
Goed, ik zal dan wel de miezerige $1,88 voorschieten en ik hoopte deze ochtend een full refund in mijn emailbox te zien.
Nu komt het, een email van Paypal dat de zaak is gesloten![]()
Ik heb helemaal niks gesloten, hoe kan dit nu weer? Als ik een klacht open ben ik toch ook degene die de klacht moet sluiten, of ben ik nu gek?
Weet iemand hoe dit zit, ik heb dit nog nooit gedaan...
![]()
![]()
Het lijkt wel Joran van der Sloot die een Cola light en een 3musketeer grijpt en in je gezicht grijnst![]()
Moet jij dat niet nog ergens bevestigen?quote:Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef monkeybrain het volgende:
Nu gaat het helemaal mooi worden![]()
BIC kon mij dus niet gedeeltelijk refunden (meerdere producten) omdat ik als klacht "niks ontvangen" had geselecteerd, althans dat zegt BIC. Als oplossing gaf BIC aan om de boel te sluiten en met hun erewoord zou ik mijn geld krijgen![]()
Ik heb als oplossing dat ze me full refunden en vervolgens een payment request kunnen sturen van $1,88.
Uiteraard krijg ik geen refund maar een payment request, glibberige Chinees.
Goed, ik zal dan wel de miezerige $1,88 voorschieten en ik hoopte deze ochtend een full refund in mijn emailbox te zien.
Nu komt het, een email van Paypal dat de zaak is gesloten![]()
Ik heb helemaal niks gesloten, hoe kan dit nu weer? Als ik een klacht open ben ik toch ook degene die de klacht moet sluiten, of ben ik nu gek?
Weet iemand hoe dit zit, ik heb dit nog nooit gedaan...
![]()
![]()
Het lijkt wel Joran van der Sloot die een Cola light en een 3musketeer grijpt en in je gezicht grijnst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |